Fijne vriend, mooie jongen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de mobiele versie is ideaal, lekker minen en vissen tijdens het schijten
wat ga je dan koken?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ach, het scheelt in de kosten en ik kan lekker voor een hele week laten bezorgen, dat is weer extra kooktijd
Ah zo, ja ik ook alleen mobiel speel ik Heroes Charge en als ik thuis game dan vaak Kingdom two crowns.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dit is een mobiel spelletje. Ben sowieso niet echt meer van het gamen de laatste tijd..
Wat speel jij zoal dan?
Karamja inderdaadquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zat vroeger elke dag urenlang op lobsters en swordfish te vissen op dat eiland
Bijjjjna God of War platinumquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah zo, ja ik ook alleen mobiel speel ik Heroes Charge en als ik thuis game dan vaak Kingdom two crowns.
PS4 moet ik even weer verder met RDR2
ik vind het een rare combiquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kriel in de schil met rozemarijn en wokgarnalen met italiaanse groenten en een lekkere saus
ben helaas nooit member geweest, mijn moeder was er vroeger niet echt mee eens om iedere maand voor een spel te betalenquote:
Ik ken ze geen van beide, maar dat Kingdom Two Crowns is me een partijtje lelijkquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah zo, ja ik ook alleen mobiel speel ik Heroes Charge en als ik thuis game dan vaak Kingdom two crowns.
PS4 moet ik even weer verder met RDR2
Wat moet je daar voor doen? ik moet echt nog heel veel van die game spelenquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:28 schreef Driepink het volgende:
maar dat Kingdom Two Crowns is me een partijtje lelijk
Prachtige pixelgame is datquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ken ze geen van beide, maar dat Kingdom Two Crowns is me een partijtje lelijk![]()
zo'n retro game ofzo?
WIndows95 texturesquote:
Collectibles, geheime eindbazen, nieuwe locaties, lore verzamelen. Best leuk maar een lichtje grind. Het helpt dat ik op een gegeven moment helemaal in het verhaal zat en zelfs een boek over Noorse mythologie heb gekocht hierdoor.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat moet je daar voor doen? ik moet echt nog heel veel van die game spelenvolgens mij was ik bij dat stuk dat ik die zwarte mist had verjaagd en toen de berg in ging. Weet niet of dat na of voor die insect eindbaas was.
Ik stop alquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:32 schreef Amarantha het volgende:
Bah wanneer stopt het eens met hard waaien.
als het niet meer hard waaitquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:32 schreef Amarantha het volgende:
Bah wanneer stopt het eens met hard waaien.
Wow dat gaat wel erg ver allemaal. Maar snap het wel, echt hele toffe game en sowieso die setting is prachtig.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Collectibles, geheime eindbazen, nieuwe locaties, lore verzamelen. Best leuk maar een lichtje grind. Het helpt dat ik op een gegeven moment helemaal in het verhaal zat en zelfs een boek over Noorse mythologie heb gekocht hierdoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |