Op het moment ben ik niet blauw.. o wachtquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:08 schreef McGrath het volgende:
McGrath is van iedereen, behalve van blauwen
Action speaks louder than words.quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]oldschool runescapeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe niet zo negatiefZ joh, Zure ZultZquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
nou gelukkig is het 2019 en we hoeven dat soort bagger niet te pikken
Oefquote:
Bij Picnic bestellenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:11 schreef TARDIS. het volgende:
Volgende week echt een lekker maaltje in elkaar draaien![]()
Maar Picnic komt maandag pas
Ja, 1999, update in 2004 meen ik, toen in 2009 weer geloof k..quote:
Wat staat hier allemaalquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, 1999, update in 2004 meen ik, toen in 2009 weer geloof k..
oldschool, uit 2013, is eigenlijk gewoon de 2007 versie
Oorspronkelijke runescape kom uit de periode van rond het millenniumquote:
Ach, het scheelt in de kosten en ik kan lekker voor een hele week laten bezorgen, dat is weer extra kooktijdquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
Bij Picnic bestellenje hebt benen niet voor niks gekregen, luie pad
de mobiele versie is ideaal, lekker minen en vissen tijdens het schijtenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
Oorspronkelijke runescape kom uit de periode van rond het millennium
daarna in 2004 een grafische update
daarna in 2009 (zoiets) weer een grafische update
de oldschool versie is in 2013 uitgekomen en is eigenlijk gewoon een kopie van runescape uit 2007
Ah iets duidelijker. Heb je geen nieuwere games?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
Oorspronkelijke runescape kom uit de periode van rond het millennium
daarna in 2004 een grafische update
daarna in 2009 (zoiets) weer een grafische update
de oldschool versie is in 2013 uitgekomen en is eigenlijk gewoon een kopie van runescape uit 2007
Ik ben nu aan het powerfishen in barb villagequote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de mobiele versie is ideaal, lekker minen en vissen tijdens het schijten
Hey hermannquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik dacht als kind ook dat het Run Escape was, goeie ouwe tyden
Dit is een mobiel spelletje. Ben sowieso niet echt meer van het gamen de laatste tijd..quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah iets duidelijker. Heb je geen nieuwere games?
zat vroeger elke dag urenlang op lobsters en swordfish te vissen op dat eilandquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het powerfishen in barb village
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |