Oh? dit is nieuwquote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat je losse handjes hebt weten we al ja
Captain Marvel kan dat ookquote:
Zeker. Ook van Aladdin trouwens.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:38 schreef Remqo het volgende:
@:TARDIS. heb je ook een stijfje gekregen van de nieuwe Avengers trailer?
Aladdin, Dombo, en Lion King remakes kijk ik wel op Netflix of via andere manieren.quote:
Heb ik altijd een nonargument gevonden.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Aladdin, Dombo, en Lion King remakes kijk ik wel op Netflix of via andere manieren.
Die remakes halen de magie weg die de tekenfilms wel hebben.
Jungle Book remake vond ik redelijk geslaagd, toch vind ik de tekenfilm leuker, het is een klassieker.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb ik altijd een nonargument gevonden.
True, maar de huidige generatie kinderen kijkt meestal geen tekenfilms en zeker geen oude tekenfilms. Dit is een goedkope manier om die verhalen te vertellen aan een nieuw publiek.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jungle Book remake vond ik redelijk geslaagd, toch vind ik de tekenfilm leuker, het is een klassieker.
Beauty and the Beast leek wel een kopie van de tekenfilm en viel toch erg tegen.
Ik denk eigenlijk dat Dombo nog een leukere verfilming wordt dan Lion King of Aladdin
Ik mis de tijden dat Cartoon Network een Tom & Jerry marathon hielden, dat soort tekenfilms zijn tijdloosquote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
True, maar de huidige generatie kinderen kijkt meestal geen tekenfilms en zeker geen oude tekenfilms. Dit is een goedkope manier om die verhalen te vertellen aan een nieuw publiek.
Dat Disney daarnaast nog een stukje geld van de mensen die op nostalgietrip gaan meepikt is natuurlijk mooi meegenomen.
Koffie, fem?
Jazekersquote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
True, maar de huidige generatie kinderen kijkt meestal geen tekenfilms en zeker geen oude tekenfilms. Dit is een goedkope manier om die verhalen te vertellen aan een nieuw publiek.
Dat Disney daarnaast nog een stukje geld van de mensen die op nostalgietrip gaan meepikt is natuurlijk mooi meegenomen.
Koffie, fem?
quote:
quote:
Het is bekend dat je de klassiekers niet kan waarderenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:20 schreef Kiid het volgende:
Geef mij maar lekker DBS hoor. De jungle book en lion king heb ik niks mee
Kronk draagt de film, als onnozele hulpje.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:23 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Keizer Kuzco vond ik erg grappigmet name Kronk met zijn droge naïeve manier
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kronk draagt de film, als onnozele hulpje.
Inca cultuur
Beetje op Fok! en discord hangen en roepen wat voor viespeuk ik benquote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:37 schreef Flamarande het volgende:
Wat zal ik vandaag weer eens gaan doen
Zo interessant ben je nietquote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Beetje op Fok! en discord hangen en roepen wat voor viespeuk ik ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |