SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Quequote:Op donderdag 14 maart 2019 20:36 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Is de nieuwe chick van Raya ook in de zaal?
SHO / Ouwe snoeperd Van Barneveld vreemdgegaan en gaat scheidenquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:37 schreef Machielovic het volgende:
[..]
QueDoet hij een Hamiltonnetje?
![]()
Mention me maar weer als de vreemdganger begint.quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:58 schreef Zipportal het volgende:
Present en op de eerste hand.
@:wereldgozer
Besefte me net pas dat Gary Anderson komend weekend voor het eerst weer meedoet op de vloer.quote:
Ja is dat bevestigd? Ben benieuwd hoe zijn rug het houdt. Lijkt me dat hij ook niet veel getraind heeft.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Besefte me net pas dat Gary Anderson komend weekend voor het eerst weer meedoet op de vloer.
Besefte mequote:Op donderdag 14 maart 2019 21:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Besefte me net pas dat Gary Anderson komend weekend voor het eerst weer meedoet op de vloer.
https://www.pdc.tv/news/2(...)pionship-7-8-entriesquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja is dat bevestigd? Ben benieuwd hoe zijn rug het houdt. Lijkt me dat hij ook niet veel getraind heeft.
BarnyArmyquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:08 schreef El-Stinho het volgende:
Bericht van Labielgenot.
[ afbeelding ]
"Met deze pijlen word ik wereldkampioen scheiden."quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:08 schreef El-Stinho het volgende:
Bericht van Labielgenot.
[ afbeelding ]
Interessant. Hopelijk geen last minute afmeldingquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://www.pdc.tv/news/2(...)pionship-7-8-entries
Alleen De Sul en Cadby hebben zich afgegegemeld.
Eerst nog de ET-qualifiers morgen, genot.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Interessant. Hopelijk geen last minute afmelding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |