FOK!forum / Gaming / Splinter Cell -deel 6-
HAL9000Szondag 5 januari 2003 @ 19:54
in navolging van
Splinter Cell deel V [Xbox]
HAL9000Szondag 5 januari 2003 @ 19:56
quote:
Op zondag 5 januari 2003 19:20 schreef FluxC5 het volgende:

[..]

hehe (ik ben daar ook ergens dacht ik)


Dat is dat stuk toch dat je later die wallmines krijgt??
NiN0zondag 5 januari 2003 @ 22:52
Gamespot Developer Interview, hi qual.

hebben we het 25 minuten lang durende developer interview van gamespot gezien? ik kwijlde ehct en ik heb hem morgen

Fliepkemaandag 6 januari 2003 @ 18:56
Ik ben nu in dat level met die amerikaanse gijzelaars.
En de alarmen gaan spontaan af, omdat er lijken worden gevonden, slaat helemaal nergens op!

Hij kunnen er nu lijken gevonden als iedereen achter me dood of KO is?
Ik kan dus allemaal die lijken gaan verplaatsen. want anders gaat de boel piepen...

Neejohmaandag 6 januari 2003 @ 20:21
Ben nu ook bij dat mijnenveld ff proberen
FluxC5maandag 6 januari 2003 @ 20:22
De titel van deze topic is verkeerd, het moet toch: Splinter Cell deel VI [XboX] zijn?
Of ben ik nou een miereneuker?
Neejohmaandag 6 januari 2003 @ 22:34
damn joh, heb me de tering lopen zoeken...
Op een gegeven moment moet je die soldaten ophalen, en kom je in een gang met allemaal deuren die jammed zijn. Djeez.. Kon die koker echt niet vinden, tot ik er perongeluk inviel weer 15min voor neits
WouteRFdinsdag 7 januari 2003 @ 08:22
quote:
Op maandag 6 januari 2003 18:56 schreef Fliepke het volgende:
Ik ben nu in dat level met die amerikaanse gijzelaars.
En de alarmen gaan spontaan af, omdat er lijken worden gevonden, slaat helemaal nergens op!

Hij kunnen er nu lijken gevonden als iedereen achter me dood of KO is?
Ik kan dus allemaal die lijken gaan verplaatsen. want anders gaat de boel piepen...


Bleh heb ik ook, zit helemaal aan het eind van dat level en nu weet ik niet precies waarom het alarm steeds afgaat Heb spel maar weggelegd, begin er volgende maand wel weer mee. *anti-gamer hier
Fliepkedinsdag 7 januari 2003 @ 09:14
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 08:22 schreef WouteRF het volgende:

[..]

Bleh heb ik ook, zit helemaal aan het eind van dat level en nu weet ik niet precies waarom het alarm steeds afgaat Heb spel maar weggelegd, begin er volgende maand wel weer mee. *anti-gamer hier


Ik ga gewoon overnieuw beginnen in dat level en dan leg ik alle lijken wel in een hoekje ofzo
=HellFire=dinsdag 7 januari 2003 @ 09:21
Argh, CIA level best pittig, zit nu ergens vlak bij de server, heb meerdere checkpoints, maar ik hebt t een beetje verneukt geloof ik want ik heb nog maar een paar alarmen te gaan en dan is het afgelopen.

Zwaar irritant.

=HellFire=dinsdag 7 januari 2003 @ 09:24
Oh wacht, khad een gun om lichten uit te schieten... effe vergeten dat ik die al had opgehaald.
Fliepkedinsdag 7 januari 2003 @ 09:40
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 09:24 schreef =HellFire= het volgende:
Oh wacht, khad een gun om lichten uit te schieten... effe vergeten dat ik die al had opgehaald.

waar is die anders voor?
Oh ja, ik schoot die pipo's eens flink in hun been of hand

=HellFire=dinsdag 7 januari 2003 @ 13:07
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 09:40 schreef Fliepke het volgende:

[..]

waar is die anders voor?
Oh ja, ik schoot die pipo's eens flink in hun been of hand


Ja nou sorry hoor. Ik was t al helemaal gewend dat ik geen pistool had, dus dacht er niet meer bij na.

Vind t nog steeds klote van dat alarmlimiet bij the way, als ik dat eerder had gehoord.... nahja, weet nu de weg in t level tenminste.

WouteRFdinsdag 7 januari 2003 @ 13:09
Mwah dat is ook gewoon klote omdat je soms hele stukken terug moet om er voor te zorgen dat dat alarm niet afgaat.
Neejohdinsdag 7 januari 2003 @ 18:28
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 13:09 schreef WouteRF het volgende:
Mwah dat is ook gewoon klote omdat je soms hele stukken terug moet om er voor te zorgen dat dat alarm niet afgaat.
Moet eerlijk zeggen dat me dat nog niet overkomen is. Als ik iemand kill, berg ik hem meestal gelijk wel even op in het donker
=HellFire=dinsdag 7 januari 2003 @ 19:42
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 18:28 schreef Neejoh het volgende:

[..]

Moet eerlijk zeggen dat me dat nog niet overkomen is. Als ik iemand kill, berg ik hem meestal gelijk wel even op in het donker


Das een oplossing, maar niet DE oplossing.

Want namelijk, als je gezien wordt door iemand, maar je gaat in het donker zitten, maar het alarm is WEL afgegaan, is dat weer eentje minder op de Alarm-balans...

In other words, als dit een X aantal keren weer voorkomt, heb je alsnog dat irritante alarm-limiet wat dichterbij komt.

Denk ik zo.

Neejohdinsdag 7 januari 2003 @ 23:18
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 19:42 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Das een oplossing, maar niet DE oplossing.

Want namelijk, als je gezien wordt door iemand, maar je gaat in het donker zitten, maar het alarm is WEL afgegaan, is dat weer eentje minder op de Alarm-balans...

In other words, als dit een X aantal keren weer voorkomt, heb je alsnog dat irritante alarm-limiet wat dichterbij komt.

Denk ik zo.


Hoe bedoel je? Als je ze gelijk in het donker dropped, gaat het alarm niet af toch? Bij mij iig niet
syndr0mewoensdag 8 januari 2003 @ 09:27
Ik heb het spel nu precies 24 uur, en heb het CIA level bijna uit.
Best wreed spel
numero_unowoensdag 8 januari 2003 @ 17:10
om eerlijk te zijn vond ik het CIA level goed te doen en kad zelfs nog 2 sticky shockers over en 3 airfoilrings. en maar 1 alarm af laten gaan maar dat was toen ik met mn domme kop door een metaaldetector liep met een gun op mn rug
I.R.Baboonwoensdag 8 januari 2003 @ 17:11
Splinter Cell komt nu definitief ook op GC en PS2 uit.
Neejohwoensdag 8 januari 2003 @ 19:04
Ben nu bezig met de US soldiers te bevrijden, en die 3 chinezen. Maar dat valt nog niet mee! Ik dacht eerst ff die turret IFF uitschakelen en gewoon daar binnen gaan wachten tot die turret ze afmat Maar dat viel tegen Rennen er gewoon door heen!

Heb alleen niet zo veel kogels meer, dus moet het wat behelpen met granaten en een rookgordijn Werd er zonet ff gek van, doe het morgen wel weer ff wat verder

=HellFire=woensdag 8 januari 2003 @ 19:09
Hey, ik waltz er dan ook vaak door heen he. Volgende keer doe'k t rustiger an.
=HellFire=woensdag 8 januari 2003 @ 19:11
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 23:18 schreef Neejoh het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Als je ze gelijk in het donker dropped, gaat het alarm niet af toch? Bij mij iig niet


Das waar, kzal t wel fout hebben gedaan dan.

Ben nu bij t laatste stuk denk ik. Dat ik die Mitch Dougherty moet meesleuren naar beneden. (heb helaas zo weinig tijd om te kunnen gamen ivm stage)

syndr0medonderdag 9 januari 2003 @ 18:31
w00ww000!!
Laatste level..
Bijna uitgespeeld.. !
Neejohdonderdag 9 januari 2003 @ 18:53
Hehe, zonet weer een paar min kunnen spelen. Heb Grinco gekilled en de US soldier gesaved
Echt gaaf stuk! Viel nog niet mee om al die mannetjes te killen, zonder dat ze je voorbij rennen aan de andere kant...
HAL9000Svrijdag 10 januari 2003 @ 18:39
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 19:04 schreef Neejoh het volgende:

Heb alleen niet zo veel kogels meer, dus moet het wat behelpen met granaten en een rookgordijn Werd er zonet ff gek van, doe het morgen wel weer ff wat verder


Rookgordijn??? Die gasgranaten vind ik DE ideale oplossing om het tegen meerdere vijanden tegelijk op te nemen!!! Heb SC deze week voor de 2e keer op hard uitgespeeld, blijft verslavend en die graphics blijven gewoon super mooi
Skull-splittervrijdag 10 januari 2003 @ 19:53
*enigzins trots is* kben EINDELIJK bij missie 3
Neejohvrijdag 10 januari 2003 @ 22:43
Pff, voor de 2e keer in de ambasade

Ben nu op het stuk dat je door dat cijfer-lock komt (gewoon doorlopen, niet via thermo-goggles ) en er overal van die 'turrets' staan... ben daar voorbij, en ga aan het frame van die flagen op het plafont hangen om naar de overkant te komen.
Alles leuk en aardig, zie een vent, en schiet hem neer. Op dat moment zie ik de volgende aan komen rennen, dus ik doe een stapje achteruit om goed aan te kunnen leggen ... ................... precies op het moment dat ik de trigger overhaal, en ik die vent in slow-motion neer zie vallen zie ik een 'pupil-lock' En jaah hoor, "Sam, that's the last guard who can open the door, i'm pulling the plug!"
Nog een paar keer geprobeerd, maar ging dan steeds mis op van die kleine puntjes... Morgen maar weer met frisse moet er tegen aan

quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 19:53 schreef Skull-splitter het volgende:
*enigzins trots is* kben EINDELIJK bij missie 3
Keep up the good work dude

[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 10-01-2003 22:49]

Skull-splitterzaterdag 11 januari 2003 @ 12:23
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 22:43 schreef Neejoh het volgende:

Keep up the good work dude


5 weken niet gespeeld
Neejohzaterdag 11 januari 2003 @ 14:55
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 12:23 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

5 weken niet gespeeld


Dat zeg ik Ben blij voor je dat je weer bezig bent
Fliepkezaterdag 11 januari 2003 @ 16:57
Ik ben weer even gestopt, ik vond het net iets te spannend, ben net klaar met die slagerij en die turrets die daar in staan....
Neejohzaterdag 11 januari 2003 @ 21:23
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 16:57 schreef Fliepke het volgende:
Ik ben weer even gestopt, ik vond het net iets te spannend, ben net klaar met die slagerij en die turrets die daar in staan....
in de koelkast? Mooi stukje
syndr0memaandag 13 januari 2003 @ 16:54
Hehe real spel..
Had het in 30 uur uitgespeeld (op normal), en daarna in 22 uur op hard..

Het mooie van dit spel is dat toen ik het voor de 2e keer op hard speelde, ik heel andere dingen zag als de eerste keer. De 2e keer dat ik het uitspeelde had ik denk ik maar 2 of 3 mannetjes gekilled in elke missie, in plaats van allemaal

Neejohdonderdag 16 januari 2003 @ 13:55
WTF? Ik kom echt neit voorbij dat stuk waar je aan die vlag hangt en aan de overkant zo'n oogscan hebt.

Hoe moet je die vent pakken? Als ik me laat vallen hoortie dat... Hoe hebben jullie dit gedaan?

__edit_______
Ik schiet nu het licht uit, maar dan zien ze je sneller

[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 16-01-2003 14:15]

Neejohdonderdag 16 januari 2003 @ 17:52
Ben nu in het laatste level, maar djeez wat zijn die honden fuck Gelukkig slapen die lekker met een rubberen bal op de bakkus
=HellFire=donderdag 16 januari 2003 @ 19:10
Waarom explodeert die wallmine als ik hem disarm??? Klopt niks van?

Ik loop er heeeeeel rustig heen... disarm hem.... en dan... boom? Dacht dat ie onschadelijk was gemaakt?

syndr0medonderdag 16 januari 2003 @ 19:15
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 19:10 schreef =HellFire= het volgende:
Waarom explodeert die wallmine als ik hem disarm??? Klopt niks van?

Ik loop er heeeeeel rustig heen... disarm hem.... en dan... boom? Dacht dat ie onschadelijk was gemaakt?


Je kan hem alleen disarmen als het lampje groen is, hehe ..
=HellFire=donderdag 16 januari 2003 @ 21:04
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 19:15 schreef syndr0me het volgende:

[..]

Je kan hem alleen disarmen als het lampje groen is, hehe ..


Oh... en dan moet je gewoon timen?
Fliepkedonderdag 16 januari 2003 @ 23:12
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 21:04 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Oh... en dan moet je gewoon timen?


ja, heel irritant is dat, je moet gewoon op knopje rammen als lampje groen is, dan is het goed.
syndr0mevrijdag 17 januari 2003 @ 12:27
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 21:04 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Oh... en dan moet je gewoon timen?


Jep, op "disarm" DRUKKEN wanneer het lampje groen is..
Dus niet proberen te timen dat ie hem PAKT als ie groen is, want dan gaat het fout..

Maar in dat ene level waar die hostages zitten met die wallmine erbij is er een heel simple truukje:
1. Loop zachtjes naar die wall mine
2. Druk op Action button, en hou deze ingedrukt
3. Nu stopt het lampje met knipperen.. Als hij groen is, laat je de Action button los. Als ie rood is, druk je naar beneden (Zodat er bij action staat: 'Talk to..') en dan gaat ie praten met die gasten, ipv zichzelf opblazen!

Doopy-X-vrijdag 17 januari 2003 @ 12:31
tering wat was ik gisteravond happy.....in CIA HQ bleef ik steken bij het stuk in die zaal met de 2 camera's (waar je eerst alle lichten uit moet schieten).

Zeker 30x overnieuw moeten doen, 2 weken mee bezig geweest (met tussenpauzes omdat ik al aggressief werd bij het idee dat ik daar weer zou beginnen).

Gisteren EINDELIJK er voorbij gekomen.......loop nu met Mitchell Dougherty op m'n schouders rond

syndr0mevrijdag 17 januari 2003 @ 14:30
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 12:31 schreef Doopy-X- het volgende:
tering wat was ik gisteravond happy.....in CIA HQ bleef ik steken bij het stuk in die zaal met de 2 camera's (waar je eerst alle lichten uit moet schieten).

Zeker 30x overnieuw moeten doen, 2 weken mee bezig geweest


Wow gekke gast..
Dat stuk kan je gewoon in 4 seconde voorbij, zonder ook maar 1 keer gezien/geraakt te worden. Gewoon als je binnenkomt meteen rechts, in de schaduw achter de camera's langs .
Doopy-X-vrijdag 17 januari 2003 @ 14:44
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 14:30 schreef syndr0me het volgende:

[..]

Wow gekke gast..
Dat stuk kan je gewoon in 4 seconde voorbij, zonder ook maar 1 keer gezien/geraakt te worden. Gewoon als je binnenkomt meteen rechts, in de schaduw achter de camera's langs .


wtf?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
had dit nou niet gezegd
syndr0mevrijdag 17 januari 2003 @ 15:01
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 14:44 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

wtf?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
had dit nou niet gezegd


Ghehehe
=HellFire=vrijdag 17 januari 2003 @ 18:08
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 12:27 schreef syndr0me het volgende:

[..]

Jep, op "disarm" DRUKKEN wanneer het lampje groen is..
Dus niet proberen te timen dat ie hem PAKT als ie groen is, want dan gaat het fout..

Maar in dat ene level waar die hostages zitten met die wallmine erbij is er een heel simple truukje:
1. Loop zachtjes naar die wall mine
2. Druk op Action button, en hou deze ingedrukt
3. Nu stopt het lampje met knipperen.. Als hij groen is, laat je de Action button los. Als ie rood is, druk je naar beneden (Zodat er bij action staat: 'Talk to..') en dan gaat ie praten met die gasten, ipv zichzelf opblazen!


Ahhhhhhhhh. Vandaar. Thanks. Ga zo maar eens proberen.

Ik vond het al zo raar, ik disarm en toch ontploft ie. Dacht al bijna aan bugs en wou al gaan patchen.

HAL9000Svrijdag 17 januari 2003 @ 18:11
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 18:08 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Ahhhhhhhhh. Vandaar. Thanks. Ga zo maar eens proberen.

Ik vond het al zo raar, ik disarm en toch ontploft ie. Dacht al bijna aan bugs en wou al gaan patchen.


FILES LEZEN!!!1
Fliepkevrijdag 17 januari 2003 @ 19:02
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 18:08 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Ahhhhhhhhh. Vandaar. Thanks. Ga zo maar eens proberen.

Ik vond het al zo raar, ik disarm en toch ontploft ie. Dacht al bijna aan bugs en wou al gaan patchen.


Dat had ik dus ook al...
totdat iemand hier op fok! er wat van zei
HAL9000Svrijdag 17 januari 2003 @ 19:10
het staat toch echt duidelijk in de files die je ontvangt.
mrcoolvrijdag 17 januari 2003 @ 19:14
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 19:10 schreef HAL9000S het volgende:
het staat toch echt duidelijk in de files die je ontvangt.
Hal, wou je nog een keer gaan of wat?
=HellFire=zaterdag 18 januari 2003 @ 11:17
Hmm, heb die files dan ook effe vlug doorgenomen, maar weet niet waar t staat dan... nahja. Note to self: Lees datastokjes door.
=HellFire=zaterdag 18 januari 2003 @ 16:49
Hmm. Kon het niet vinden. Maar goed, ben verder.

Nu bij de Chinese Embassy, maar nog niet echt mee begonnen. Moeilijk level eigenlijk?

Neejohzaterdag 18 januari 2003 @ 16:58
Jeeej Uitgespeeld
HAL9000Szaterdag 18 januari 2003 @ 17:00
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 16:49 schreef =HellFire= het volgende:
Hmm. Kon het niet vinden. Maar goed, ben verder.

Nu bij de Chinese Embassy, maar nog niet echt mee begonnen. Moeilijk level eigenlijk?


Mwah valt mee, ik had hem laatst op hard in 3 kwartier uitgespeeld, maar ik wist wel precies wat ik moest doen, die files zijn in het bezit geloof ik van een rus bij die grote glazen wand in het begin van het level.
Skull-splitterdonderdag 23 januari 2003 @ 14:09
Ik zit vast op dat booreiland.... Kom ik boven, en dan kan ik geen kant op omdat ik anders te ver van mijn spoor afdwaal
dapluizdonderdag 23 januari 2003 @ 16:44
Moet nu die soldaten bevrijden
Btw, viel me op dat ik in het gehele spel tot nu toe geen 1 keer die split jump heb gedaan
Beetje zinloze actie eigenlijk
Fliepkevrijdag 24 januari 2003 @ 12:20
Teringspel, ik moet nu alleen nog nikoladze snipen, maar er zitten geen kogels meer in mn sc-20k
moet ik die hele level opnieuw gaan doen waarschijnlijk
HAL9000Svrijdag 24 januari 2003 @ 19:07
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 12:20 schreef Fliepke het volgende:
Teringspel, ik moet nu alleen nog nikoladze snipen, maar er zitten geen kogels meer in mn sc-20k
moet ik die hele level opnieuw gaan doen waarschijnlijk
ROFL
SqueaKvrijdag 24 januari 2003 @ 20:28
Shhit man ik zit vast....

Zit nu in level ministery of department......
kben net onder in die garage geweest waar die auto staat en heb ook de chauffeur ondervraagd..... nu dus ik weer naar boven.... mannetje uitgeschakeld en ga rechts die kamer in..... staan 2 pc's heb ik ook onderzocht....

dan kun je naar buiten door een duer en sta je op een balkon..... maar wat dan ??? kan niet naar beneden springen of aan de rand gaan hangen want dan ga je dood of het alrm gaat af....

wat moet je daar doen op dat balkon ??

Skull-splittervrijdag 24 januari 2003 @ 21:27
Op balkonrand gaan staan, naar de muur toe lopen, springen en dan hang je aan de reling/regengoot. Dan kun je naar rechts toe, en kom je bij een keuken, daar laat je los met een soft landing, verder horen we het wel
SqueaKzaterdag 25 januari 2003 @ 12:43
nee want als ik naar daar dat balkon ga daat gaat ineens et alarm af...
HAL9000Szaterdag 25 januari 2003 @ 19:26
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 12:43 schreef SqueaK het volgende:
nee want als ik naar daar dat balkon ga daat gaat ineens et alarm af...
heb je alle lijken verborgen??
Joenewoensdag 29 januari 2003 @ 11:17
jeeh gister splintercell begonnen te spelen ...
Gaaf hoor

Heb het politiebureau uit nu, en dus op naar de volgende missie

Joenedonderdag 30 januari 2003 @ 10:52
Kut KUt kut

net de colonel op de retinal scanner, naar save checkpoint gegaan...
ging goed ...
dan die deur met die camera, camera kapot schieten gaat ook
alleen zodra ik voor de deur ga staan , gaat er een alarm dat er een body found is
en ik heb ze allemaal nog wel in de freezer gelegt

PBateman1978maandag 3 februari 2003 @ 20:53
quote:
Heb het politiebureau uit nu, en dus op naar de volgende missie
Ik ben ook net begonnen, maar het politieburo vind ik al heel erg moeilijk, vanaf het moment dat je deur opendoet van het buro wordt het erg lastig vind ik. Die eerste guard pak ik nog wel simpel zonder dat iemand het merkt, maar ik word of in de lijkenkamer gesnapt, of later in de wachtkamer, of nog later bij die 2 wouten die achter hun buro zitten.

En op ongeveer de helft van dit steeds terugkerende gezeik, ben ik ook nog vaak al mijn ammo kwijt....

Oefenen zullen we dan maar zeggen....

Joenedinsdag 4 februari 2003 @ 20:44
inmiddels aangeland op het boorplatform
schijnt een vrij simpele missie te zijn
Skull-splitterdinsdag 4 februari 2003 @ 22:15
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 20:44 schreef Joene het volgende:
inmiddels aangeland op het boorplatform
schijnt een vrij simpele missie te zijn
Vertel me dan maar hoe ik verder moet
Joenewoensdag 5 februari 2003 @ 15:31
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 22:15 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Vertel me dan maar hoe ik verder moet


Simpel , neem aan dat je al door die olieprut bent uitgekomen bij de trap ?


Zo niet ga opzoek naar een gat in de oliebuis
=HellFire=woensdag 5 februari 2003 @ 16:59
Damnm, heb helemaal niet meer verder gespeeld. Ben nog steeds bij Chinese Embassy.

AoM ging voor.

Skull-splitterwoensdag 5 februari 2003 @ 19:58
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 15:31 schreef Joene het volgende:

[..]

Simpel , neem aan dat je al door die olieprut bent uitgekomen bij de trap ?


Zo niet ga opzoek naar een gat in de oliebuis


Allang, maar als je gelezen had dan wist je dat ik die persoon steeds kwijtraak bovenin...
Joenewoensdag 5 februari 2003 @ 20:04
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 19:58 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Allang, maar als je gelezen had dan wist je dat ik die persoon steeds kwijtraak bovenin...


Ow geen last van ? ik had alleen even last bij die vlammen , dat ik verrot werd geschoten door zon guard , maar dat was na 2 keer ook gewoon goed
Skull-splitterwoensdag 5 februari 2003 @ 20:16
jah, maar DAN...?
Joenewoensdag 5 februari 2003 @ 20:19
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 20:16 schreef Skull-splitter het volgende:
jah, maar DAN...?
je sluipt voorzichtig achter ze aan , en schiet even verderop nadat je links de hoek om bent gegaan 2 mannetjes dood, daarna sluip je rechts die hoek om , ziet hun voorbij paraderen , en gaat dan onder dat raam staan gebukt , ziet ze daar wegsluipen en als ze voorbij zijn ga je achter ze aan die deur door , en dan weer sluipen
WaSTeiLvrijdag 7 februari 2003 @ 08:33
Ik heb even snel een groot aantal pagina's van dit topic en de voorgangers gelezen, maar ik kan geen antwoord vinden op mijn vraag...

Ik zit nog heel erg in het begin (Policestation) en ik kom maar niet voorbij die vlammen... Ik ben dus met dat touw van het ene gebouw naar het andere gegaan en kom in de kamer uit waar je de deur moet open doen.. je krijgt dan instructies om naar de kamer aan de overkant te lopen, maar daar stort de vloer in... de volgende instructies zijn dat je naar het eind van de gang moet lopen om de trap te pakken..

Door de vlammen kan je niet heen dus je loopt via de kamer ernaast.. Je komt in het trappenhuis. Achter je stort de hal ook nog eens in.. Ik loop langs de eerste vlammen naar een verdieping lager.. ik kan dan naar rechts, maar daar is de vloer ook ingestort dus dat overleef je niet, maar ik kom niet door de vlammen heen die begint op de eerste treden naar beneden.. Wat ik ook doe: normaal spingen, split jump ik kom er niet overheen.. Ook al loop ik perfect er doorheen zonder ergens tegenaan te stoten. Toch verbrand ik in het vuur of ik ben er doorheen en val ik alsnog dood neer...... WAT MOET IK DOEN??????

Ik weet dat het nog heel erg in het begin is, maar ik kom er gewoon niet doorheen..

dapluizvrijdag 7 februari 2003 @ 09:16
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 10:52 schreef Joene het volgende:
Kut KUt kut

net de colonel op de retinal scanner, naar save checkpoint gegaan...
ging goed ...
dan die deur met die camera, camera kapot schieten gaat ook
alleen zodra ik voor de deur ga staan , gaat er een alarm dat er een body found is
en ik heb ze allemaal nog wel in de freezer gelegt


Heb je ook het licht uitgedaan/uitgeschoten in de freezer ?
Ik toen namelijk niet, werd er gek van
WaSTeiLvrijdag 7 februari 2003 @ 12:05
Niemand een antwoord op mijn vraag?
Doopy-X-vrijdag 7 februari 2003 @ 12:08
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 08:33 schreef WaSTeiL het volgende:
Ik heb even snel een groot aantal pagina's van dit topic en de voorgangers gelezen, maar ik kan geen antwoord vinden op mijn vraag...

Ik zit nog heel erg in het begin (Policestation) en ik kom maar niet voorbij die vlammen... Ik ben dus met dat touw van het ene gebouw naar het andere gegaan en kom in de kamer uit waar je de deur moet open doen.. je krijgt dan instructies om naar de kamer aan de overkant te lopen, maar daar stort de vloer in... de volgende instructies zijn dat je naar het eind van de gang moet lopen om de trap te pakken..

Door de vlammen kan je niet heen dus je loopt via de kamer ernaast.. Je komt in het trappenhuis. Achter je stort de hal ook nog eens in.. Ik loop langs de eerste vlammen naar een verdieping lager.. ik kan dan naar rechts, maar daar is de vloer ook ingestort dus dat overleef je niet, maar ik kom niet door de vlammen heen die begint op de eerste treden naar beneden.. Wat ik ook doe: normaal spingen, split jump ik kom er niet overheen.. Ook al loop ik perfect er doorheen zonder ergens tegenaan te stoten. Toch verbrand ik in het vuur of ik ben er doorheen en val ik alsnog dood neer...... WAT MOET IK DOEN??????

Ik weet dat het nog heel erg in het begin is, maar ik kom er gewoon niet doorheen..


bij het stuk waar de vloer is ingestort moet je de buis gebruiken die boven je hoofd hangt......

als je HIER al niet uitkomt wens ik je veel suc6

WaSTeiLvrijdag 7 februari 2003 @ 12:23
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 12:08 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

bij het stuk waar de vloer is ingestort moet je de buis gebruiken die boven je hoofd hangt......

als je HIER al niet uitkomt wens ik je veel suc6


Aha, tnx.. ik ben de hele tijd bezig geweest met die brand een verdieping lager, waardoor ik niet goed heb gekeken in de omgeving... Ik ga het vanavond eventjes proberen!!!!
Doopy-X-maandag 10 februari 2003 @ 11:55
ik zit vast bij die wallmines (waar die 2 programmeurs zitten)

Soms lukt het me om er 1 te pakken maar vaak druk ik op disable wallmine, dan gaat ie eraan frutten en dan ontploft ie alsnog

iemand tips?

Kissinggirldinsdag 11 februari 2003 @ 19:57
k Ben bij de CIA HQ en zit vast na die grote zaal met die twee cameras daar sla ik 2 gastjes KO en dan kom ik beneden bij de trap een deur tegen waar ik de code niet van heb en die staat dus ook niet bij mijn 'notities'. iemand die de code weet of weet waar ik hem kan vinden?
Fliepkedinsdag 11 februari 2003 @ 20:27
quote:
Op maandag 10 februari 2003 11:55 schreef Doopy-X- het volgende:
ik zit vast bij die wallmines (waar die 2 programmeurs zitten)

Soms lukt het me om er 1 te pakken maar vaak druk ik op disable wallmine, dan gaat ie eraan frutten en dan ontploft ie alsnog

iemand tips?


ram pas op het het knopje als het lampje groen is.
Oscar.dinsdag 11 februari 2003 @ 20:29
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 20:27 schreef Fliepke het volgende:

[..]

ram pas op het het knopje als het lampje groen is.


zi eje topic over je xbox probleem
Fliepkedinsdag 11 februari 2003 @ 20:36
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 20:29 schreef donald_dick het volgende:

[..]

zi eje topic over je xbox probleem


haha not
FluxC5woensdag 19 februari 2003 @ 20:32
Screens van een downloadbaar nieuw level via XboX-live:
Hij heet Kola Cell:


kibbervrijdag 21 februari 2003 @ 22:49
Ik zit ook vast.
heb hem net dus het is hopelijk geen schande maar als ik de vorige topics zo eles maar goed nevermind.
ik zit vast in splinter cell in level 1 al ( dat word nog wat.. ) ik moet een black box vinden en ben net ontsnapt uit dat gebouw wat in brand staat en waar ik die man heb gevonden die onder het puin ligt.
als ik dat gebouw uit ben kom ik buiten te staan op dat balkon ik loop een stukje verder en daar is die reling open ik spring naar de overkant en kom neer op dat balkon wat er tegenover ligt ik loop naar rechts naar dat gebouw toe waar die 2 gasten staan te bewaken 1 staat er buiten die leg ik om ik schiet die gozer binnen lek en ga naar binnen.
binnen kan ik niet veel doen je komt in de hal waar die beamer staat die een of andere kaart op de muur projecteerd je loop verder in een slaapkamer die hellemaal overhoop is gehaald ( net als de rest van het huis ) staat een deur met een cijfercode maar hoe kom ik nu verder ik heb al 1 van die gasten meegenomen naar die deur voor die code maar die weten hem niet of moet ik die gast die binnen staat op 1 of andere manier gijzellen? wat moet ik doen?
HAL9000Svrijdag 21 februari 2003 @ 22:51
kijk achter een schilderij in die slaapkamer....
Flamanzaterdag 22 februari 2003 @ 10:43
Ik ben in de CIA HQ, en ik zit vast bij het gedeelte van de server room.

Ik ben net door 2 glazen deuren gegaan, en links heb je een deur met een keypad, en rechts heb je een deur met een keypad. Als ik de code gebruik om door die deur te kunnen, en ik stap door de deur gaat het alarm telkens af

Wat moet ik doen?

HAL9000Szaterdag 22 februari 2003 @ 10:46
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 10:43 schreef Flaman het volgende:
Ik ben in de CIA HQ, en ik zit vast bij het gedeelte van de server room.

Ik ben net door 2 glazen deuren gegaan, en links heb je een deur met een keypad, en rechts heb je een deur met een keypad. Als ik de code gebruik om door die deur te kunnen, en ik stap door de deur gaat het alarm telkens af

Wat moet ik doen?


alle lijken die je hebt achtergelaten in het donker verstoppen
Flamanzaterdag 22 februari 2003 @ 11:26
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 10:46 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

alle lijken die je hebt achtergelaten in het donker verstoppen


kibberzondag 23 februari 2003 @ 17:36
THX HAL9000S
ben nu in level 2 heb die koks omgelegt in de keuken door die kantine naar beneden gegaan de trap af die vent bij de pilaar neergelegt beneden die 2 gasten dan moet ik me verstoppen want dan komt er een vent aan als ik aan die pc heb gezeten ga straks wel verder
kibbermaandag 24 februari 2003 @ 16:52
*zucht* zit weer vast nu op het olie platform....
die amerikaanse vliegtuigen zijn er en heb gezien dat er een helikopter waar die gasten in wouden ontsnappen kapot geschoten werd heb die gasten die overleven ( 2 man ) doodgeschoten ik loop naar trappen weet niet meer welke en je ziet die technische vent wegrennen ik schiet de man neer doe op die techneut schoot en dan???
ik heb al die lockpick gevonden maar weet niet waar ik hem moet gebruiken

edit: laat maar is al opgelost ik had bij het laatse checkpoint de verkeerde deur gekozen....:o

[Dit bericht is gewijzigd door kibber op 24-02-2003 18:28]

GhostMan84vrijdag 9 mei 2003 @ 19:45
Ik heb sinds vandaag een X-BOX. En ik heb dus ook meteen Splinter Cell erbij aangeschaft. Maar nu heb ik een probleem. Mn controller werkt helemaal niet in het spel! Ik kan alleen de camera bewegen maar niet lopen of schieten ofzo.
Kan iemand mij misschien hiermee helpen???
Skull-splittervrijdag 9 mei 2003 @ 19:49
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 19:45 schreef GhostMan84 het volgende:
Ik heb sinds vandaag een X-BOX. En ik heb dus ook meteen Splinter Cell erbij aangeschaft. Maar nu heb ik een probleem. Mn controller werkt helemaal niet in het spel! Ik kan alleen de camera bewegen maar niet lopen of schieten ofzo.
Kan iemand mij misschien hiermee helpen???
Gouden tip:

Zet je geluid aan en volg de instructies

Das dan 50 euro

GhostMan84vrijdag 9 mei 2003 @ 20:22
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 19:49 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Gouden tip:

Zet je geluid aan en volg de instructies

Das dan 50 euro


aha, bedankt!

nou, geef je rekening nummer maar

HansvanOchtenzaterdag 10 mei 2003 @ 11:00
Hallo mensen ik heb wat hulp nodig.
Zit nml vast in Splinter Cell.
Bij het level bij de oil refinery is het de bedoeling een techneut te volgen.
Het hele level volg ik dan diegene.

Op een gegeven moment aan het eind(?) van het level kom je in een kamer met een stel buizen. Hier begnt ook een timer te tellen dat de b-52's aan het aankomen zijn.

In deze kamer met die buizen kom ik dus niet verder .
Ik spring eerst op de eerste buizen, daarna moet je tussen 2 buizen door denk ik maar wat ik ook doe het lukt niet

Iemand TIps?

kibbermaandag 19 mei 2003 @ 18:58
Ja ja ik ben nog steeds bezig met splinter cell ( tja heb neit veel tjd om te gamen ) ik zit nu in het Abatoir datd eel dat ik die US soldiers en die chinezen moet bescheremn, ik zit bij die soldaten heb aan de andere kant de Turrets aan staan en de IFF uit en nog komt er telkens een gozer langs die die chinezen om legt.
Ik heb al geproebert die mijnen te plaatsen bij die stal tegenover die ingang bij die chinezen maar dat werkt ook niet want door die explosie gaan ook die chinezen eraan!
hoe hebben jullie dit aangepakt?
gijsje79dinsdag 20 mei 2003 @ 17:35
quote:
Op maandag 19 mei 2003 18:58 schreef kibber het volgende:
Ja ja ik ben nog steeds bezig met splinter cell ( tja heb neit veel tjd om te gamen ) ik zit nu in het Abatoir datd eel dat ik die US soldiers en die chinezen moet bescheremn, ik zit bij die soldaten heb aan de andere kant de Turrets aan staan en de IFF uit en nog komt er telkens een gozer langs die die chinezen om legt.
Ik heb al geproebert die mijnen te plaatsen bij die stal tegenover die ingang bij die chinezen maar dat werkt ook niet want door die explosie gaan ook die chinezen eraan!
hoe hebben jullie dit aangepakt?
Kijk eens op Gamefaqs.com.
deijsjewoensdag 25 juni 2003 @ 21:13
Hey ik heb even zitten zoeken, maar aangezien meer dan een dozijn splinter cell topics zijn kan ik niet alles doorzoeken zonder er een dag voor uit te trekken..
Ik zat net even op die spelcomputer van me Splinter Cell te spelen en nou vroeg ik me het volgende af:

kan ik die extra missies die op internet te vinden zijn ook downloaden, op dee CD branden en op die manier op mn X-Box opslaan of heb ik hier perse X-Box Live! voor nodig?

(deze vraag geld trouwens ook voor andere add-ons bij bepaalde spelen zoals die nieuwste rosters bij NHL 2002)

Strolie75woensdag 25 juni 2003 @ 23:07
Titel aangepast, Splinter Cell is tegenwoordig op meerdere consoles te vinden.
Takemenowdonderdag 26 juni 2003 @ 10:44
Maar is dit voor de pc ook een gaaf spel
Zit er over te denken om hem te kopen maar ik wil wel effe weten hoe het zit met de graphics / speelbaarheid enzo .......
BDisOKEdonderdag 26 juni 2003 @ 17:31
heb hem (uitgespeeld) op de PS2!
Prachtig spel, heeerlijk sfeertje enzo!

Had alleen wel graag extra guns of wapens gewild.
Een tof mes, of een zwaard of iets.
En hij had natuurlijk langer gemogen

Maar al met al superrvet!

Grote_Swetsmaandag 30 juni 2003 @ 01:03
Help....

Ik ben net achter de vrachtwagen langs onder de slagboom door gekropen... waar ook die hond rond loopt.... en ik ben nu in een soort
chinese tuin.... er staan 2 bewakers en die pakken me steeds.... ook omdat ik eigelijk niet weet waar ik heen moet????
en ik wil eigelijk nog geen cheat gebruiken.........

help.....

BDisOKEmaandag 30 juni 2003 @ 11:50
Na de vrachtwagen ga je links, dan sneak je naar rechts langs die guard.
Daarna kom je bij een vijver enzo.
Ga naar links, tussen het gebouw en de muur op het gras/achter die struiken zitten.
Nu moet je met je microfoon aan de gang.
Check het raam boven de ingang.
numero_unomaandag 30 juni 2003 @ 16:34
eerste keer dak m uitspeelde hak er ongeveer zo'n 40 tot 45 uur over gedaan. de 2e keer op hard welgeteld 23 uur 34 minuten en 32 honderdste. (kad niks te doen dus ik denk ik pak de stopwatch erbij)
FluxC5maandag 30 juni 2003 @ 16:37
quote:
Op maandag 30 juni 2003 16:34 schreef numero_uno het volgende:
eerste keer dak m uitspeelde hak er ongeveer zo'n 40 tot 45 uur over gedaan. de 2e keer op hard welgeteld 23 uur 34 minuten en 32 honderdste. (kad niks te doen dus ik denk ik pak de stopwatch erbij)
Ziek..
numero_unowoensdag 2 juli 2003 @ 12:45
speel jij m nou maar eerst uit koelie
HomerJwoensdag 2 juli 2003 @ 13:08
Wat is de gemiddlede duur van Splinter cell?
numero_unodonderdag 3 juli 2003 @ 20:55
1 CD tje
Strolie75maandag 7 juli 2003 @ 15:36
Ik heb hem een paar maanden geleden gekocht (PC) maar nooit verder gespeeld dan missie 2

Afgelopen weekend weer verder gegaan, wat een geweldig spel!

Ik ben nu net in Burma aangekomen!

Terrahmaandag 7 juli 2003 @ 15:44
Is dit spel ook geschikt voor een wat mindere videokaart?
DinoPKmaandag 7 juli 2003 @ 17:06
het spel liep goed op mijn oude 1ghz met een radeon 64ddr, dus heel snel hoeft je pc niet te zijn hiervoor.
Strolie75maandag 7 juli 2003 @ 17:32
quote:
Op maandag 7 juli 2003 15:44 schreef Terrah het volgende:
Is dit spel ook geschikt voor een wat mindere videokaart?
Ik heb een PIII-933 met GForce2, loopt prima in 800*600.
Terrahdinsdag 8 juli 2003 @ 14:53
quote:
Op maandag 7 juli 2003 17:32 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik heb een PIII-933 met GForce2, loopt prima in 800*600.


dan gaat het bij mij ook werken!
restlessdonderdag 10 juli 2003 @ 18:15
HELP

Ik zit in "defense ministry" en het doel is; Find and interrogate Grinko's driver.

Ik mag 'm niet slaan (rechter trigger) en niet schieten....
Wat dan....

[Dit bericht is gewijzigd door restless op 10-07-2003 18:17]

speknekdonderdag 10 juli 2003 @ 18:16
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 18:15 schreef restless het volgende:
HELP

Ik zit in "defense ministry" en ik moet Grinko's schauffeur "grabben"
maar hoe doe ik dit. Ik mag 'm niet slaan (rechter trigger) en niet schieten....


Vastpakken van achter. Met de case-sensitive toets.
restlessdonderdag 10 juli 2003 @ 18:18
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 18:16 schreef speknek het volgende:

[..]

Vastpakken van achter. Met de case-sensitive toets.


Welke toets is dat dan? (xbox he!)
speknekdonderdag 10 juli 2003 @ 23:15
Ai, met de gamecube is het A. Maar zoek het anders even op in het boekje.
gieling.comzondag 13 juli 2003 @ 16:13
vraagje welke versie vinden jullie het beste/??
x-box
PS2
NGC
GBA
mobiel
Strolie75zondag 13 juli 2003 @ 19:27
Zojuist uigespeeld! Wat een spel!

Alleen, hoe wisten ze nu de locatie van die bom op het einde?

speknekzondag 13 juli 2003 @ 19:38
Zet het antwoord even tussen spoiler waarschuwingen bitte.
Ik vind het spel ineens ongelooflijk moeilijk . Op een gegeven moment werd ik echt de king en sloop ik overal zonder moeite langs. Maar ik heb het een tijdje niet meer gedaan en als je dan weer begint lukt het voor geen meter. Ik zit al de hele tijd vast bij de Chinese embassy. En da's best frustrerend, want na zes keer doodgaan en overnieuw beginnen heb ik het wel weer gehad .
Strolie75zondag 13 juli 2003 @ 19:42
sorry speknek, ik dacht dat iedereen hem hier onder hand had uitgespeeld.

Waar zit je vast?

Trouwens respect voor de XBox-ers die dit zonder quicksave en quickload spelen!

Xrenitymaandag 14 juli 2003 @ 12:37
quote:
Op zondag 13 juli 2003 19:42 schreef Strolie75 het volgende:
sorry speknek, ik dacht dat iedereen hem hier onder hand had uitgespeeld.

Waar zit je vast?

Trouwens respect voor de XBox-ers die dit zonder quicksave en quickload spelen!


idd, vond het met quicksave al moeilijk genoeg
Maar praten jullie nou nog steeds over dit spel?
Smotsdonderdag 11 september 2003 @ 09:32
quote:
Op zondag 13 juli 2003 16:13 schreef gieling.com het volgende:
vraagje welke versie vinden jullie het beste/??
x-box
PS2
NGC
GBA
mobiel
Ik ga voor de NGC-versie, en wel vanwege de mogelijkheid om je GBA aan je Cube te hangen tijdens het spelen.
Ik heb de NGC-versie overigens in twee stevige dagen doorgamen helemaal uitgespeeld.
Vergeleken met de Xbox-editie is 'ie echt véél makkelijker.
Strolie75donderdag 11 september 2003 @ 09:37
Ik ga toch voor de PC-versie wegens de scherpe graphics, de fijne besturing (toetsenbord + muis) en de quicksave/quickload mogelijkheden.
Skull-splitterdonderdag 11 september 2003 @ 10:17
Wat me trouwens tegenviel was dat je als Xbox gebruiker tegen de 60 aan betaalt voor een simpel doosje, en een PC gebruiker betaald krap 40 en krijgt een mooie luxe doos...
Smotsdonderdag 11 september 2003 @ 10:49
quote:
Op donderdag 11 september 2003 10:17 schreef Skull-splitter het volgende:
Wat me trouwens tegenviel was dat je als Xbox gebruiker tegen de 60 aan betaalt voor een simpel doosje, en een PC gebruiker betaald krap 40 en krijgt een mooie luxe doos...
sterker nog: een mooie luxe doos met mijn quote erop!
Strolie75donderdag 11 september 2003 @ 10:51
quote:
Op donderdag 11 september 2003 10:49 schreef Smots het volgende:
sterker nog: een mooie luxe doos met mijn quote erop!

Hetgeen meteen het prijsverschil verklaart.
Smotsdonderdag 11 september 2003 @ 10:53
quote:
Op donderdag 11 september 2003 10:51 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Hetgeen meteen het prijsverschil verklaart.


Hey, ik wil best op alle games een quote zetten, als dat de prijs verlaagt!
On-topic: ik vond het wel apart om het boorplatform-level in een nacht-omgeving te spelen IPV een schemeravond
BMHzondag 21 september 2003 @ 10:39
Vraagje over de Gamecube versie van SC.

Ik zit in het CIA HQ level. Vlak bij de Machine gun turret is een kamer met een lift. Ik kan die lift deur niet openen omdat er geen stroom op de lift zit. wat nu?

Skull-splitterzondag 21 september 2003 @ 10:50
Ik heb de controllers weer eens opgepakt en na een half jaar mijn Xbox nauwelijks gebruikt te hebben weer gaan spelen... Ik zit in CIA headquarters, maar nu moet ik mijn superkanon gaan zoeken... Best suckie, de AI houdt zich soms niet aan de regels namelijk...
HomerJzondag 21 september 2003 @ 11:08

Heb hem nog steeds niet gespeeld,


Maar ik ga hem denk ik voor Gamecube kope

speknekzondag 21 september 2003 @ 12:34
Hij is het geld echt waard. Alhoewel ik hem te weinig speel, maar dat geldt voor elk spel op het moment, en hij's niet bepaald makkelijk in te komen als je het een tijd niet meer gedaan hebt.
gielingzondag 21 september 2003 @ 12:46
quote:
Op zondag 21 september 2003 10:39 schreef BMH het volgende:
Vraagje over de Gamecube versie van SC.

Ik zit in het CIA HQ level. Vlak bij de Machine gun turret is een kamer met een lift. Ik kan die lift deur niet openen omdat er geen stroom op de lift zit. wat nu?


het staat niet op gamefaqs?
gielingzondag 21 september 2003 @ 12:48
quote:
Op zondag 21 september 2003 12:46 schreef gieling het volgende:

[..]

het staat niet op gamefaqs?


http://www.gamefaqs.com/console/gamecube/game/33580.html
en een nederlandse versie:

http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file/splinter_cell_dutch.txt (wel voor ps2)

!!! directe link werkt niet altijd, gewoon ff de url copiëren

Skull-splitterzondag 21 september 2003 @ 14:15
quote:
Op zondag 21 september 2003 12:34 schreef speknek het volgende:
Hij is het geld echt waard. Alhoewel ik hem te weinig speel, maar dat geldt voor elk spel op het moment, en hij's niet bepaald makkelijk in te komen als je het een tijd niet meer gedaan hebt.
Ik kan me mijn eerste keer nog herinneren, dat was echt genieten, al het licht uit, geluid open en spelen maar
gielingzondag 21 september 2003 @ 14:25
Als hij over een jaartje budget titel is, zal ik hem misschien wel kopen
HansvanOchtenzondag 21 september 2003 @ 14:52
Hulp nodig,

In het oil refinery gedeelte komt er aan moment dat je achter de technician aan moet.
Op een gegeven moment kom je in een kamer waar een timer gaat lopen.
In die kamer loopt een stel buizen.
Maar wat ik ook doe, ik kom niet langs de buizen!!!
iemand hulp?

rubstarmaandag 22 september 2003 @ 13:32
quote:
Op zondag 21 september 2003 14:52 schreef HansvanOchten het volgende:
Maar wat ik ook doe, ik kom niet langs de buizen!!!
iemand hulp?
als je een stukje terug loopt, kan je, als het goed is, linksaf..
Skull-splittermaandag 22 september 2003 @ 13:43
Ik kan me herinneren dat de cutscene me toen verkeerd deed laten lopen (hokje in, explosie, deur door, omlopen en dan wist ik niet meer waar ik heen moest...) Affijn, bleek dus dat je eigenlijk alleen maar naar beneden hoefde te lopen
R_Bmaandag 29 september 2003 @ 11:37
quote:
Op zondag 21 september 2003 14:52 schreef HansvanOchten het volgende:
Hulp nodig,

In het oil refinery gedeelte komt er aan moment dat je achter de technician aan moet.
Op een gegeven moment kom je in een kamer waar een timer gaat lopen.
In die kamer loopt een stel buizen.
Maar wat ik ook doe, ik kom niet langs de buizen!!!
iemand hulp?


Zat ik gister ook vast..

Voor de explosie moet je niet de deur links nemen...
maar rechts...dan loop je verder die technician achterna...en dan is het einde level als je hem killt...

The_Vipermaandag 29 september 2003 @ 11:41
erg leuk spel, maar wel moeilijk.
zit nu vast in dat level waar je bij de cia moet inbreken.
Skull-splittermaandag 29 september 2003 @ 11:58
quote:
Op maandag 29 september 2003 11:41 schreef The_Viper het volgende:
erg leuk spel, maar wel moeilijk.
zit nu vast in dat level waar je bij de cia moet inbreken.
Daar zat ik ook vast, maar ik heb me gisteren weer een stukje verder gesneakt...
Skull-splittermaandag 29 september 2003 @ 12:01
Trouwens, bij de makro hebben ze een aanbieding van 10 Sony CDR's en dan krijg je Splinter Cell erbij? Ik vind het de gok van een krappe 10 euro wel waard...
R_Bwoensdag 1 oktober 2003 @ 10:48
Ik zit nu denk ik aan het einde van de CIA HQ....
Wat een level zeg....

Zit nu in een kamer waar er 2 mensen naar een geluidstape zitten te luisteren....

Ik snap een paar dingen niet:
*Waarom moet je dat wapen ophalen, terwijl je toch niemand mag neerschieten? Want elke keer als je iemand neerschiet krijg je de melding...what are you doing sam!
*Wat kan je met die extra dingetjes die je gedurende de level oppakt?
Flares is duidelijk..
Maar je hebt nog sticky camera...(ik neem aan dat je daar een camera mee kan vastzetten, maar de vraag is hoe?)
En je hebt nog paperfoil....waar kan je dat voor gebruiken?
En dan als laatste heb je nog iets anders sticky geloof ik....

Verder vind ik dit tot nu toe nog een van de moeilijkste levels....wel heel mooi gedaan allemaal...

Skull-splitterwoensdag 1 oktober 2003 @ 13:39
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 10:48 schreef R_B het volgende:
Ik zit nu denk ik aan het einde van de CIA HQ....
Wat een level zeg....

Zit nu in een kamer waar er 2 mensen naar een geluidstape zitten te luisteren....

Ik snap een paar dingen niet:
*Waarom moet je dat wapen ophalen, terwijl je toch niemand mag neerschieten? Want elke keer als je iemand neerschiet krijg je de melding...what are you doing sam!
*Wat kan je met die extra dingetjes die je gedurende de level oppakt?
Flares is duidelijk..
Maar je hebt nog sticky camera...(ik neem aan dat je daar een camera mee kan vastzetten, maar de vraag is hoe?)
En je hebt nog paperfoil....waar kan je dat voor gebruiken?
En dan als laatste heb je nog iets anders sticky geloof ik....

Verder vind ik dit tot nu toe nog een van de moeilijkste levels....wel heel mooi gedaan allemaal...


Ik denk omdat je dat wapen later WEL mag gebruiken, en omdat je er ook non-lethal projectielen zoals die aerofoils mee kunt afschieten
R_Bwoensdag 1 oktober 2003 @ 13:54
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 13:39 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik denk omdat je dat wapen later WEL mag gebruiken, en omdat je er ook non-lethal projectielen zoals die aerofoils mee kunt afschieten


Ow cool, vanavond ff proberen...

Dat maakt het level misschien een stuk makkelijker...

Nou alleen die sticky camera nog...
Of moet je die ook afschieten?

Skull-splitterwoensdag 1 oktober 2003 @ 14:20
Tip: sla het boekje eens open, staan behoorlijk wat tips in
R_Bwoensdag 1 oktober 2003 @ 14:25
Zal ik eens doen...Dat vind ik trouwens wel het tofste van die nieuwe games...geen handleiding nodig...er zit altijd een mooie turtorial in...
Skull-splitterwoensdag 1 oktober 2003 @ 14:38
Meestal wel, maar ik vind het altijd wel leuk of het boekje de grafische afdeling wel waard was, en of er nog iets extra instaat...
Robhimselfwoensdag 1 oktober 2003 @ 17:07
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 13:54 schreef R_B het volgende:

[..]

Ow cool, vanavond ff proberen...

Dat maakt het level misschien een stuk makkelijker...

Nou alleen die sticky camera nog...
Of moet je die ook afschieten?


Die sticky Camera is overigens een camera (hoe kan het ook anders) die je aan een muur kunt schieten Handig om te kijken waar je tegenstanders zitten. Tevens kan je hem gebruiken om vijanden uit te schakelen
GTiMICROwoensdag 1 oktober 2003 @ 17:11
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 17:07 schreef Robhimself het volgende:

[..]

Die sticky Camera is overigens een camera (hoe kan het ook anders) die je aan een muur kunt schieten Handig om te kijken waar je tegenstanders zitten. Tevens kan je hem gebruiken om vijanden uit te schakelen


hoe schakel je vijanden dan uit met de Sticky cam?
speknekwoensdag 1 oktober 2003 @ 17:20
Met een knop kun je ze roepen en met een ander gas spuiten. Maar ik weet niet welke versie je hebt.
GTiMICROwoensdag 1 oktober 2003 @ 17:22
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 17:20 schreef speknek het volgende:
Met een knop kun je ze roepen en met een ander gas spuiten. Maar ik weet niet welke versie je hebt.
Lulverhaal
Robhimselfwoensdag 1 oktober 2003 @ 20:22
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 17:20 schreef speknek het volgende:
Met een knop kun je ze roepen en met een ander gas spuiten. Maar ik weet niet welke versie je hebt.
Dat is de Diversion Cam

Je kan tegenstanders uitschakelen met de Sticky Cam door m tegen het hoofd van je prooi te schieten. 9 van de 10 keer gaan ze tegen de vlakte En vaak kan je de cam weer oppakken, als ie op de grond ligt tenminste...

speknekwoensdag 1 oktober 2003 @ 22:34
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 20:22 schreef Robhimself het volgende:
Dat is de Diversion Cam
.
quote:
Je kan tegenstanders uitschakelen met de Sticky Cam door m tegen het hoofd van je prooi te schieten. 9 van de 10 keer gaan ze tegen de vlakte En vaak kan je de cam weer oppakken, als ie op de grond ligt tenminste...
Dat zijn altijd handige dingen. Laatst stond ik met een fles in m'n hand, die wilde ik in een hoekje neergooien zodat ik een van de bewakers uit kon schakelen.. Merkt ie me op terwijl hij langsloopt! Dus ik gooi die fles maar snel tegen hem aan, plof neer .
R_Bdonderdag 2 oktober 2003 @ 09:04
Ik zit nu volgens mij aan het einde van die cia level...
Die sticky camera is heel cool/handig...

Mijn vraag hoe ga ik verder:
Ik sta bijna buiten ik moet nog 1 trap af....
Onder aan de trap staan 2 bewakers...1 helemaal rechts...en 1 loop onder de trap heen en weer...

Aan de andere kant staat een busje...met 2 mensen ervoor...

Ik heb die gozer een poosje geleden al gekidnapt..

Hoe ga ik verder? hoe leg ik die bewaker om onder aan de trap zonder dat de rest gealarmeerd wordt? en wat moet ik met die ventjes bij dat busje?

speedfreakssjdonderdag 2 oktober 2003 @ 16:50
Is vsat een hele domme vraag maar ik speel nu de demo, ik kom die deur uit en dan ben ik op een houten iets. Wat moet ik dan? Ik kan dan wel op dat balkonnetje gaat staan maar ik zie geen lijn of een ander iets waar ik mee kan springen. ook dat stukje overspringen kan schijn baar niet. dat is ietsje verder doorlopen en dan de hoek op. Bij die metalen deur.
nlboydonderdag 2 oktober 2003 @ 17:37
-laat maar-
speedfreakssjdonderdag 2 oktober 2003 @ 18:37
Ik ben nu verder. Ehm ik heb de eerste lock pick gedaan en ben nu op een soort balkob met een trap. verder op staan 2 mannen een zwerver ofzo te klieren met vermoorden en zakken doorzoeken, er hangt ook een lampje boven de deur bovenaan de trap. mag ik die kapotschieten en dan merken die knakkers niks? of moet ik die op een andere manier afmaken?
speedfreakssjdonderdag 2 oktober 2003 @ 21:43
edit: nu vast op kraan maar ben zoekende.
Robhimselfdonderdag 2 oktober 2003 @ 22:12
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 21:43 schreef speedfreakssj het volgende:
edit: nu vast op kraan maar ben zoekende.
hint voor als je achter de hacker aan moet... Rechter ladder omhoog. Als je boven bent, kijk ns naar boven.
speedfreakssjdonderdag 2 oktober 2003 @ 23:06
Ik ben van de kraan afgesprongen op dat gebouw bovenin en ben toen met zo'n touw gaan abseilen 3 meter en die 2 zijn weggelopen. toen heb ik een gat in het glas waar ik op stond gemaakt en ben dat stukje bij die metaaldetectoren gaan doen maar nu is alles daar dood en de lift is kapot. Ik dacht effe terug te gaan maar er ligt een stuk hout voor die andere deur.
speedfreakssjvrijdag 3 oktober 2003 @ 00:00
Ik ben effe opnieuw begonnen en ben nu waar je abseilt en bij dat gesprek komt en die 2 weglopen door de deur.

Nu kom ik dat raam niet in. Waarom niet?

R_Bvrijdag 3 oktober 2003 @ 09:17
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:00 schreef speedfreakssj het volgende:
Ik ben effe opnieuw begonnen en ben nu waar je abseilt en bij dat gesprek komt en die 2 weglopen door de deur.

Nu kom ik dat raam niet in. Waarom niet?


Raam ff kapot schieten waar je opstaat...

er komt dan een ventje aan lopen en die schiet je neer....en dan ben je in het gebouw....

GTiMICROzondag 5 oktober 2003 @ 12:44
kan deel 3 van dit topic nergens vinden?
R_Bzondag 5 oktober 2003 @ 12:46
Volgens mij bestaat die niet...

Ik heb er ook al naar gezocht....

GTiMICROzondag 5 oktober 2003 @ 13:07
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 12:46 schreef R_B het volgende:
Volgens mij bestaat die niet...

Ik heb er ook al naar gezocht....


net wat ik dacht!
speedfreakssjmaandag 6 oktober 2003 @ 00:33
Edit: moest natuurlijk via verkenner setup draaien. Mogelijk nu WEL de volledige versie.
Skull-splittermaandag 6 oktober 2003 @ 00:50
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 00:33 schreef speedfreakssj het volgende:
Edit: moest natuurlijk via verkenner setup draaien. Mogelijk nu WEL de volledige versie.
speedfreakssjmaandag 6 oktober 2003 @ 01:39
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 00:50 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]


Als ik de cd er in duw krijg ik een stom ding dat het spel niet installed. als ik op setup.exe druk in verkenner doetie het wel.
speedfreakssjmaandag 6 oktober 2003 @ 03:21
Ik zit nu in level 2.

Ik heb gehoord op het balkon dat ik een colonel nodig heb voor rectinal scan en ik moet naar een gebouw aan de andere kant ofzo. Ik heb die mensen in de garage al vermoord beneden samen met die ene chaffeur maar nu weet ik niet hoe ik verder moet.

NiteSpeedmaandag 6 oktober 2003 @ 03:23
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 03:21 schreef speedfreakssj het volgende:
Ik zit nu in level 2.

Ik heb gehoord op het balkon dat ik een colonel nodig heb voor rectinal scan en ik moet naar een gebouw aan de andere kant ofzo. Ik heb die mensen in de garage al vermoord beneden samen met die ene chaffeur maar nu weet ik niet hoe ik verder moet.


Teruglopen.
speedfreakssjmaandag 6 oktober 2003 @ 04:37
Nu moet ik de lift in maar ik ben schijnbaar niet snel genoeg want de 2 bewakers zijn al bezig met patrolen voordat ik de lift in ben en het ding wil niet omhoog.
speedfreakssjmaandag 6 oktober 2003 @ 05:33
het was dus alleen de eerste missie, die cd van de makro. Maar toch leuk.
Skull-splittermaandag 6 oktober 2003 @ 09:58
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 05:33 schreef speedfreakssj het volgende:
het was dus alleen de eerste missie, die cd van de makro. Maar toch leuk.
Daar was ik al bang voor...
speedfreakssjmaandag 6 oktober 2003 @ 10:43
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 09:58 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Daar was ik al bang voor...


je doet eerst een training, dan moet je naar een Cop HQ en dan naar een gebouw
Skull-splittermaandag 6 oktober 2003 @ 11:20
Mjah, maar ik wil de full ook voor de PC
GeFrenzy2maandag 6 oktober 2003 @ 13:55
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 11:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Mjah, maar ik wil de full ook voor de PC
Is dat eigenlijk een goeie game voor een tijdje? Ik bedoel in de zin van als je de SP hebt uitgespeeld dat het dan niet stopt?

Ik ben zelf een liefhebber van FPS games en Splinter Cell staat namelijk op m'n lijstje...

Skull-splittermaandag 6 oktober 2003 @ 14:35
SP gezien issie geweldig, heb hem nu bijna een jaar op de box en tis gewoon een toppertje (al moet ik zeggen dat ik het tijden niet gespeeld heb en pas onlangs weer begonnen ben)

Als je puur actie wil zit je verkeerd, kwa spanning zit je zeker goed, en als je jezelf Rambo noemt dan zit je verkeerd

GeFrenzy2maandag 6 oktober 2003 @ 17:01
Ik ben niet zo'n Serious Sam type...dat gaat een beetje aan me voorbij.

Neways, ik heb 'm vanmiddag gekocht en nu staatíe de Setup te draaien. Oh boy!

GeFrenzy2dinsdag 7 oktober 2003 @ 17:50
OMG dit spel is echt zó intens gaaf...heb vanmiddag die missie met dat kantoor van Nikoladze afgesloten.
spoiler:
Geniaal, 3 man komt dat kantoor binnenstormen en intussen ben jij al aan die richel gaan hangen
HomerJdinsdag 7 oktober 2003 @ 17:51
Ik heb hem net gekocht en eff training gehaald
HomerJdinsdag 7 oktober 2003 @ 19:16
Vraagje(zit in eerste level )

Dan moet je een contact vinden en dan als je in de kamer bent hoor je hem kreunen en valt er wat naar beneden, daar kan je niet heen door vuur, je moet dan rechts deur nemen en in een kamer het raam kapot schieten zodat rook wegkan, en daarna?

Er is nog wel deur maar dan kom je in halletje met andere deur waar je niet in kan

kan iemand mij helpen?

GeFrenzy2dinsdag 7 oktober 2003 @ 20:23
Er is een deur rechts van de kamer. Neem die, en dan kom je in de volgende 'map' en wordt er geautosaved.
Smotsvrijdag 10 oktober 2003 @ 09:55
Snotverpiemelpap...
STICKY BOMBS ZIJN DE SHIT!
R_Bvrijdag 10 oktober 2003 @ 10:32
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 19:16 schreef HomerJ het volgende:
Vraagje(zit in eerste level )

Dan moet je een contact vinden en dan als je in de kamer bent hoor je hem kreunen en valt er wat naar beneden, daar kan je niet heen door vuur, je moet dan rechts deur nemen en in een kamer het raam kapot schieten zodat rook wegkan, en daarna?

Er is nog wel deur maar dan kom je in halletje met andere deur waar je niet in kan

kan iemand mij helpen?


In de kamer ervoor (met het vuur in de linkerhoek , als je daar binnenkomt) moet je eerst de man die onder een zooi puin ligt toespreken.....dan kan je pas door de deur die nu op slot is.
HomerJvrijdag 10 oktober 2003 @ 10:36
heb net die lift afgeluisterd en nu zit ik een level met allemaal militairen, damn dit is moeilijk,

Maar echt kewl spel

GeFrenzy2vrijdag 10 oktober 2003 @ 13:03
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 10:36 schreef HomerJ het volgende:
heb net die lift afgeluisterd en nu zit ik een level met allemaal militairen, damn dit is moeilijk,

Maar echt kewl spel


Dat level is heel listig...je wordt een paar keer goed op het verkeede been gezet
Chocobomaandag 13 oktober 2003 @ 13:00
Is Vselka part two al te downen ?
R_Bmaandag 13 oktober 2003 @ 13:10
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 13:00 schreef Chocobo het volgende:
Is Vselka part two al te downen ?
Gisteren nog niet...

Alleen nog koala cell...ofzoeiets en vselka part 1...

Chocobomaandag 13 oktober 2003 @ 13:30
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 13:10 schreef R_B het volgende:

[..]

Gisteren nog niet...

Alleen nog koala cell...ofzoeiets en vselka part 1...


Kola Cell en Vselka part 1 heb ik al uit Waren erg moeilijk maar wel gaaf,....... Kola Cell is zoooo strak
HomerJmaandag 13 oktober 2003 @ 19:45
net CIA HQ uit,

Wat een ongeloofelijk vet level

Eddy_Albenadinsdag 4 november 2003 @ 11:43
Paar maanden terug SC uitgespeeld op 'normal'. Ben sinds enkele dagen begonnen met 'hard', maar merk nog weinig verschil. Alleen bij het CIA HQ level had ik nu maar beperkt tijd om door de ventilator te gaan of was dat ook al bij 'normal'? Verder nog verschillen?
Chevalricdinsdag 4 november 2003 @ 13:48
Ik heb een jaar niet meer gespeeld, omdat ik vastzat bij de hostages. Eergisteren nog een keer geprobeerd en na 3x was ik er door! Ik zit nu in de laatste missie en vind het weer helemaal top.
De download-levels heb ik al alledrie uitgespeeld, waren ook weer erg goed
woeeiiiizondag 30 mei 2004 @ 10:58
ik speel splinter cell deel 1 op de pc.
Ik ben ergens gekomen en ik weet echt niet meer wat ik moet doen , ik ben in een level waarbij in de parkeergarage 2 auto's staan en op het binnenplein staat zo'n beeld van saddam houssein ofzo. ik moet een laser uitzetten maar als ik vanaf het balkon over de regenpijp naar het open raam klim gaat dat pokke-alarm af... wie ken mij hierbij helpen??. ik heb alle deuren al geprobeerd open te maken maar ik kom gewoon niet verder.
jercovskizondag 30 mei 2004 @ 11:01
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 09:21 schreef =HellFire= het volgende:
CIA is egt wel vetste level van deeltje 1
jercovskizondag 30 mei 2004 @ 11:12
quote:
Op maandag 10 februari 2003 11:55 schreef Doopy-X- het volgende:
ik zit vast bij die wallmines (waar die 2 programmeurs zitten)
Soms lukt het me om er 1 te pakken maar vaak druk ik op disable wallmine, dan gaat ie eraan frutten en dan ontploft ie alsnog

iemand tips?
oke komt ie nog 1 keer, DE tip voor wallmines, druk op A als ie groen wordt, A ingedrukt houden, als t lampje rood is druk je op return to game, als ie groen is druk je op disable

so simple, no skills involved at all
jercovskizondag 30 mei 2004 @ 11:19
quote:
Op zondag 30 mei 2004 10:58 schreef woeeiiii het volgende:
ik speel splinter cell deel 1 op de pc.
Ik ben ergens gekomen en ik weet echt niet meer wat ik moet doen , ik ben in een level waarbij in de parkeergarage 2 auto's staan en op het binnenplein staat zo'n beeld van saddam houssein ofzo. ik moet een laser uitzetten maar als ik vanaf het balkon over de regenpijp naar het open raam klim gaat dat pokke-alarm af... wie ken mij hierbij helpen??. ik heb alle deuren al geprobeerd open te maken maar ik kom gewoon niet verder.
heb je alle lijken wel opgeruimd? zo nee, dan moet je helemaal trug, zo jah, leg ff precies uit wat t probleem is
woeeiiiizondag 30 mei 2004 @ 11:20
quote:
Op zondag 30 mei 2004 11:19 schreef jercovski het volgende:

[..]

heb je alle lijken wel opgeruimd? zo nee, dan moet je helemaal trug, zo jah, leg ff precies uit wat t probleem is
Nee! lijken laat ik altijd liggen, waar moet je ze neer gooien dan ?
tongytongylickylickyzondag 30 mei 2004 @ 11:32
quote:
Op zondag 30 mei 2004 11:20 schreef woeeiiii het volgende:

[..]

Nee! lijken laat ik altijd liggen, waar moet je ze neer gooien dan ?
woeeiiiizondag 30 mei 2004 @ 11:33
quote:
Op zondag 30 mei 2004 11:32 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

waar moet je ze dumpen dan....heb er eigenlijk nooit problemen mee gehad dat ik ze liet ligge
tongytongylickylickyzondag 30 mei 2004 @ 11:35
quote:
Op zondag 30 mei 2004 11:33 schreef woeeiiii het volgende:

[..]

waar moet je ze dumpen dan....heb er eigenlijk nooit problemen mee gehad dat ik ze liet ligge
In het donker (schaduw) of in een donker kamertje
woeeiiiizondag 30 mei 2004 @ 11:36
quote:
Op zondag 30 mei 2004 11:35 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

In het donker (schaduw) of in een donker kamertje
ok dan
woeeiiiizondag 30 mei 2004 @ 19:20
Wat is een disposable pick
SqueaKmaandag 21 juni 2004 @ 12:41
Ik zit nu vast.... ik zit in level 9 Presidential Palace... ik ben al voorbij de lift en alles... heb zojuist die vent neer gesniperd....

nu kan ik door een deur naar beneden waar een eetruimte en een keuken zich bevinden.... daar komen dan 3 mannen... eentje heeft een medkit.... heb ze alle 3 vermoord en ga dan door naar wat de hal schijnt te zijn... je kan daar links en rechts een deur kiezen... maar als ik die duer open wordt ik meteen neergeschoten.... ik kan helemaal nix doen of ik ben al dood.... aan beide kanten staan 2 mannen....

wat moet ik daar dan doen ?
woeeiiiimaandag 21 juni 2004 @ 12:44
quote:
Op maandag 21 juni 2004 12:41 schreef SqueaK het volgende:
Ik zit nu vast.... ik zit in level 9 Presidential Palace... ik ben al voorbij de lift en alles... heb zojuist die vent neer gesniperd....

nu kan ik door een deur naar beneden waar een eetruimte en een keuken zich bevinden.... daar komen dan 3 mannen... eentje heeft een medkit.... heb ze alle 3 vermoord en ga dan door naar wat de hal schijnt te zijn... je kan daar links en rechts een deur kiezen... maar als ik die duer open wordt ik meteen neergeschoten.... ik kan helemaal nix doen of ik ben al dood.... aan beide kanten staan 2 mannen....

wat moet ik daar dan doen ?
in de eethal staat een kast, klim op de kast naar t balkon dan kan je ze daar ongezien dood schieten, dan heb je m uitgespeeld!!!
parterrepactzondag 27 juni 2004 @ 23:08
Hellup!!
Ik zit een beetje vast met Splinter Cell.
Ik ben nu bij dat level in het CIA-gebouw en ik mag daar dus niemand vermoorden, en dat is kut, want dat doen ze met mij dus wel.
Nu heb ik wel een 'sticky shocker' wat nu best wel handig lijkt, maar ik heb geen idee hoe ik dat ding moet gebruiken?
Weet iemand of ik dat ding uberhaubt wel kan gebruiken, of dat ik gewoon beter mijn best moet doen om onopgemerkt te blijven??

Danku
woeeiiiizondag 27 juni 2004 @ 23:29
quote:
Op zondag 27 juni 2004 23:08 schreef parterrepact het volgende:
Hellup!!
Ik zit een beetje vast met Splinter Cell.
Ik ben nu bij dat level in het CIA-gebouw en ik mag daar dus niemand vermoorden, en dat is kut, want dat doen ze met mij dus wel.
Nu heb ik wel een 'sticky shocker' wat nu best wel handig lijkt, maar ik heb geen idee hoe ik dat ding moet gebruiken?
Weet iemand of ik dat ding uberhaubt wel kan gebruiken, of dat ik gewoon beter mijn best moet doen om onopgemerkt te blijven??

Danku
kan je wat meer info geven? zit je bij die ventilatoren die uit zouden gaan?
parterrepactzondag 27 juni 2004 @ 23:39
ik zit helemaal in het begin van het level, ik moet de SC-20K vanuit de storage room behind de battery generator backup zien te vinden...
Maar het probleem is gewoon dat ze me de hele tijd neerknallen, terwijl ik ze alleen maar kan besluipen en neerslaan...
woeeiiiizondag 27 juni 2004 @ 23:59
ten eerste sticky shocker is een elcetrische schok een soort verdoving dus. Je gebruikt m als je je wapen in je handen heb en ipv op links druk op rechts drukt
woeeiiiizondag 27 juni 2004 @ 23:59
ben je hier al?
parterrepactmaandag 28 juni 2004 @ 00:03
daar ben ik al wel eens geweest, alleen krijg ik dat mannetje dus niet dood, aangezien ik dan al steeds bijna door ben.
maar het lukt me dus niet om die sticky shocker te gebruiken... weet je toevallig ook hoe dat met de gamecube werkt??
woeeiiiimaandag 28 juni 2004 @ 00:04
dat mannetje die bij die server apparaten spullen zit te tellen ofzoiets? screen volgt zo..

Oei Gamecube nee heb ik niet sorry
parterrepactmaandag 28 juni 2004 @ 00:04
ik heb troiuwens dat ontzettende geweer wat ik daar zie ook nog nooit gezien...
woeeiiiimaandag 28 juni 2004 @ 00:06
quote:
Op maandag 28 juni 2004 00:04 schreef parterrepact het volgende:
ik heb troiuwens dat ontzettende geweer wat ik daar zie ook nog nooit gezien...
dat is de SC 20 k dinges nog wat! die krijg je in deze kamer hier achter. ik ben trug gelopen om deze screen te maken
parterrepactmaandag 28 juni 2004 @ 00:07
aha...., vandaar :d nou, dan moet ik daar maar eens heen
en eens zien of ik nu dat mannetje doodkrijg!
alvast heel erg bedankt trouwens! :d
woeeiiiimaandag 28 juni 2004 @ 00:13

//plaatje deed het niet, nu weer wel:?
woeeiiiimaandag 28 juni 2004 @ 00:15
woeeiiiimaandag 28 juni 2004 @ 00:16
ok bedoel je die 2 ventjes die daar beneden liggen? die je niet kunt pakken?
woeeiiiimaandag 28 juni 2004 @ 00:17
beetje snel reagere want ik ben moe
parterrepactmaandag 28 juni 2004 @ 00:20
ik denk dat ik er wel uitkom nu! bedankt!
woeeiiiimaandag 28 juni 2004 @ 00:22
quote:
Op maandag 28 juni 2004 00:20 schreef parterrepact het volgende:
ik denk dat ik er wel uitkom nu! bedankt!
Truste en succes
miereneukermaandag 28 juni 2004 @ 00:58
quote:
Op zondag 30 mei 2004 19:20 schreef woeeiiii het volgende:
Wat is een disposable pick
apparaatje om snel sloten open te maken als ze op slot zitten. het brand het slot eruit. je kan deze maar 1x gebruiken dus bewaren voor als je ergens haast hebt en snel door een deur wil die op slot zit.
miereneukermaandag 28 juni 2004 @ 01:00
quote:
Op maandag 28 juni 2004 00:03 schreef parterrepact het volgende:
daar ben ik al wel eens geweest, alleen krijg ik dat mannetje dus niet dood, aangezien ik dan al steeds bijna door ben.
maar het lukt me dus niet om die sticky shocker te gebruiken... weet je toevallig ook hoe dat met de gamecube werkt??
je kan de sticky shocker alleen gebruiken in combinatie met je sc20k (dat grote wapen)
UncleSammaandag 28 juni 2004 @ 09:27
quote:
Op maandag 28 juni 2004 00:07 schreef parterrepact het volgende:
aha...., vandaar :d nou, dan moet ik daar maar eens heen
en eens zien of ik nu dat mannetje doodkrijg!
alvast heel erg bedankt trouwens! :d
Ik heb het net ook weer eventjes uitgeprpbeerd en was er zo voorbij.
Bij die laatste screen als je door dat kamertje bent gelopen krijg je een trap naar boven daar recht voor je neus ligt de SC 20K
woeeiiiimaandag 28 juni 2004 @ 11:03
quote:
Op maandag 28 juni 2004 00:58 schreef miereneuker het volgende:

[..]

apparaatje om snel sloten open te maken als ze op slot zitten. het brand het slot eruit. je kan deze maar 1x gebruiken dus bewaren voor als je ergens haast hebt en snel door een deur wil die op slot zit.
jaja, toen wist ik t nog niet nu heb ik m al uitgespeeld en ben pandora tomorrow aan het downen
UncleSammaandag 28 juni 2004 @ 18:02
quote:
Op maandag 28 juni 2004 00:07 schreef parterrepact het volgende:
aha...., vandaar :d nou, dan moet ik daar maar eens heen
en eens zien of ik nu dat mannetje doodkrijg!
alvast heel erg bedankt trouwens! :d
En is het gelukt?
parterrepactmaandag 28 juni 2004 @ 23:14
yep, 't is gelukt hoor!
Ik moest gewoon iets beter mijn best doen om die mannetjes neer te knuppelen voor ik dat master wapen gevonden had
Hulde aan de mensen die zich hier zo verdienstelijk maken met hun hulp!