abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19508988
quote:
Op zondag 30 mei 2004 11:33 schreef woeeiiii het volgende:

[..]

waar moet je ze dumpen dan....heb er eigenlijk nooit problemen mee gehad dat ik ze liet ligge
In het donker (schaduw) of in een donker kamertje
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_19509000
quote:
Op zondag 30 mei 2004 11:35 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

In het donker (schaduw) of in een donker kamertje
ok dan
pi_19518309
Wat is een disposable pick
  maandag 21 juni 2004 @ 12:41:17 #204
25090 SqueaK
"Pis nooit tegen de wind
pi_20062311
Ik zit nu vast.... ik zit in level 9 Presidential Palace... ik ben al voorbij de lift en alles... heb zojuist die vent neer gesniperd....

nu kan ik door een deur naar beneden waar een eetruimte en een keuken zich bevinden.... daar komen dan 3 mannen... eentje heeft een medkit.... heb ze alle 3 vermoord en ga dan door naar wat de hal schijnt te zijn... je kan daar links en rechts een deur kiezen... maar als ik die duer open wordt ik meteen neergeschoten.... ik kan helemaal nix doen of ik ben al dood.... aan beide kanten staan 2 mannen....

wat moet ik daar dan doen ?
pi_20062387
quote:
Op maandag 21 juni 2004 12:41 schreef SqueaK het volgende:
Ik zit nu vast.... ik zit in level 9 Presidential Palace... ik ben al voorbij de lift en alles... heb zojuist die vent neer gesniperd....

nu kan ik door een deur naar beneden waar een eetruimte en een keuken zich bevinden.... daar komen dan 3 mannen... eentje heeft een medkit.... heb ze alle 3 vermoord en ga dan door naar wat de hal schijnt te zijn... je kan daar links en rechts een deur kiezen... maar als ik die duer open wordt ik meteen neergeschoten.... ik kan helemaal nix doen of ik ben al dood.... aan beide kanten staan 2 mannen....

wat moet ik daar dan doen ?
in de eethal staat een kast, klim op de kast naar t balkon dan kan je ze daar ongezien dood schieten, dan heb je m uitgespeeld!!!
pi_20238600
Hellup!!
Ik zit een beetje vast met Splinter Cell.
Ik ben nu bij dat level in het CIA-gebouw en ik mag daar dus niemand vermoorden, en dat is kut, want dat doen ze met mij dus wel.
Nu heb ik wel een 'sticky shocker' wat nu best wel handig lijkt, maar ik heb geen idee hoe ik dat ding moet gebruiken?
Weet iemand of ik dat ding uberhaubt wel kan gebruiken, of dat ik gewoon beter mijn best moet doen om onopgemerkt te blijven??

Danku
pi_20239283
quote:
Op zondag 27 juni 2004 23:08 schreef parterrepact het volgende:
Hellup!!
Ik zit een beetje vast met Splinter Cell.
Ik ben nu bij dat level in het CIA-gebouw en ik mag daar dus niemand vermoorden, en dat is kut, want dat doen ze met mij dus wel.
Nu heb ik wel een 'sticky shocker' wat nu best wel handig lijkt, maar ik heb geen idee hoe ik dat ding moet gebruiken?
Weet iemand of ik dat ding uberhaubt wel kan gebruiken, of dat ik gewoon beter mijn best moet doen om onopgemerkt te blijven??

Danku
kan je wat meer info geven? zit je bij die ventilatoren die uit zouden gaan?
pi_20239610
ik zit helemaal in het begin van het level, ik moet de SC-20K vanuit de storage room behind de battery generator backup zien te vinden...
Maar het probleem is gewoon dat ze me de hele tijd neerknallen, terwijl ik ze alleen maar kan besluipen en neerslaan...
pi_20240194
ten eerste sticky shocker is een elcetrische schok een soort verdoving dus. Je gebruikt m als je je wapen in je handen heb en ipv op links druk op rechts drukt
pi_20240201
ben je hier al?
pi_20240284
daar ben ik al wel eens geweest, alleen krijg ik dat mannetje dus niet dood, aangezien ik dan al steeds bijna door ben.
maar het lukt me dus niet om die sticky shocker te gebruiken... weet je toevallig ook hoe dat met de gamecube werkt??
pi_20240319
dat mannetje die bij die server apparaten spullen zit te tellen ofzoiets? screen volgt zo..

Oei Gamecube nee heb ik niet sorry
pi_20240323
ik heb troiuwens dat ontzettende geweer wat ik daar zie ook nog nooit gezien...
pi_20240387
quote:
Op maandag 28 juni 2004 00:04 schreef parterrepact het volgende:
ik heb troiuwens dat ontzettende geweer wat ik daar zie ook nog nooit gezien...
dat is de SC 20 k dinges nog wat! die krijg je in deze kamer hier achter. ik ben trug gelopen om deze screen te maken
pi_20240425
aha...., vandaar :d nou, dan moet ik daar maar eens heen
en eens zien of ik nu dat mannetje doodkrijg!
alvast heel erg bedankt trouwens! :d
pi_20240583

//plaatje deed het niet, nu weer wel:?
pi_20240633
pi_20240664
ok bedoel je die 2 ventjes die daar beneden liggen? die je niet kunt pakken?
pi_20240690
beetje snel reagere want ik ben moe
pi_20240773
ik denk dat ik er wel uitkom nu! bedankt!
pi_20240821
quote:
Op maandag 28 juni 2004 00:20 schreef parterrepact het volgende:
ik denk dat ik er wel uitkom nu! bedankt!
Truste en succes
  maandag 28 juni 2004 @ 00:58:43 #222
38684 miereneuker
klein maar fijn
pi_20241537
quote:
Op zondag 30 mei 2004 19:20 schreef woeeiiii het volgende:
Wat is een disposable pick
apparaatje om snel sloten open te maken als ze op slot zitten. het brand het slot eruit. je kan deze maar 1x gebruiken dus bewaren voor als je ergens haast hebt en snel door een deur wil die op slot zit.
daaaaaaaaaaaaaaag
  maandag 28 juni 2004 @ 01:00:59 #223
38684 miereneuker
klein maar fijn
pi_20241583
quote:
Op maandag 28 juni 2004 00:03 schreef parterrepact het volgende:
daar ben ik al wel eens geweest, alleen krijg ik dat mannetje dus niet dood, aangezien ik dan al steeds bijna door ben.
maar het lukt me dus niet om die sticky shocker te gebruiken... weet je toevallig ook hoe dat met de gamecube werkt??
je kan de sticky shocker alleen gebruiken in combinatie met je sc20k (dat grote wapen)
daaaaaaaaaaaaaaag
pi_20243727
quote:
Op maandag 28 juni 2004 00:07 schreef parterrepact het volgende:
aha...., vandaar :d nou, dan moet ik daar maar eens heen
en eens zien of ik nu dat mannetje doodkrijg!
alvast heel erg bedankt trouwens! :d
Ik heb het net ook weer eventjes uitgeprpbeerd en was er zo voorbij.
Bij die laatste screen als je door dat kamertje bent gelopen krijg je een trap naar boven daar recht voor je neus ligt de SC 20K
pi_20245336
quote:
Op maandag 28 juni 2004 00:58 schreef miereneuker het volgende:

[..]

apparaatje om snel sloten open te maken als ze op slot zitten. het brand het slot eruit. je kan deze maar 1x gebruiken dus bewaren voor als je ergens haast hebt en snel door een deur wil die op slot zit.
jaja, toen wist ik t nog niet nu heb ik m al uitgespeeld en ben pandora tomorrow aan het downen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')