In het donker (schaduw) of in een donker kamertjequote:Op zondag 30 mei 2004 11:33 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
waar moet je ze dumpen dan....heb er eigenlijk nooit problemen mee gehad dat ik ze liet ligge![]()
ok danquote:Op zondag 30 mei 2004 11:35 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
In het donker (schaduw) of in een donker kamertje
in de eethal staat een kast, klim op de kast naar t balkon dan kan je ze daar ongezien dood schieten, dan heb je m uitgespeeld!!!quote:Op maandag 21 juni 2004 12:41 schreef SqueaK het volgende:
Ik zit nu vast.... ik zit in level 9 Presidential Palace... ik ben al voorbij de lift en alles... heb zojuist die vent neer gesniperd....
nu kan ik door een deur naar beneden waar een eetruimte en een keuken zich bevinden.... daar komen dan 3 mannen... eentje heeft een medkit.... heb ze alle 3 vermoord en ga dan door naar wat de hal schijnt te zijn... je kan daar links en rechts een deur kiezen... maar als ik die duer open wordt ik meteen neergeschoten.... ik kan helemaal nix doen of ik ben al dood.... aan beide kanten staan 2 mannen....
wat moet ik daar dan doen ?
kan je wat meer info geven? zit je bij die ventilatoren die uit zouden gaan?quote:Op zondag 27 juni 2004 23:08 schreef parterrepact het volgende:
Hellup!!
Ik zit een beetje vast met Splinter Cell.
Ik ben nu bij dat level in het CIA-gebouw en ik mag daar dus niemand vermoorden, en dat is kut, want dat doen ze met mij dus wel.
Nu heb ik wel een 'sticky shocker' wat nu best wel handig lijkt, maar ik heb geen idee hoe ik dat ding moet gebruiken?
Weet iemand of ik dat ding uberhaubt wel kan gebruiken, of dat ik gewoon beter mijn best moet doen om onopgemerkt te blijven??
Danku
dat is de SC 20 k dinges nog wat! die krijg je in deze kamer hier achter. ik ben trug gelopen om deze screen te makenquote:Op maandag 28 juni 2004 00:04 schreef parterrepact het volgende:
ik heb troiuwens dat ontzettende geweer wat ik daar zie ook nog nooit gezien...
Trustequote:Op maandag 28 juni 2004 00:20 schreef parterrepact het volgende:
ik denk dat ik er wel uitkom nu! bedankt!
apparaatje om snel sloten open te maken als ze op slot zitten. het brand het slot eruit. je kan deze maar 1x gebruiken dus bewaren voor als je ergens haast hebt en snel door een deur wil die op slot zit.quote:Op zondag 30 mei 2004 19:20 schreef woeeiiii het volgende:
Wat is een disposable pick
je kan de sticky shocker alleen gebruiken in combinatie met je sc20k (dat grote wapen)quote:Op maandag 28 juni 2004 00:03 schreef parterrepact het volgende:
daar ben ik al wel eens geweest, alleen krijg ik dat mannetje dus niet dood, aangezien ik dan al steeds bijna door ben.
maar het lukt me dus niet om die sticky shocker te gebruiken... weet je toevallig ook hoe dat met de gamecube werkt??
Ik heb het net ook weer eventjes uitgeprpbeerd en was er zo voorbij.quote:Op maandag 28 juni 2004 00:07 schreef parterrepact het volgende:
aha...., vandaar :d nou, dan moet ik daar maar eens heen![]()
en eens zien of ik nu dat mannetje doodkrijg!
alvast heel erg bedankt trouwens! :d
jaja, toen wist ik t nog nietquote:Op maandag 28 juni 2004 00:58 schreef miereneuker het volgende:
[..]
apparaatje om snel sloten open te maken als ze op slot zitten. het brand het slot eruit. je kan deze maar 1x gebruiken dus bewaren voor als je ergens haast hebt en snel door een deur wil die op slot zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |