quote:Is dat eigenlijk een goeie game voor een tijdje? Ik bedoel in de zin van als je de SP hebt uitgespeeld dat het dan niet stopt?
Op maandag 6 oktober 2003 11:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Mjah, maar ik wil de full ook voor de PC
Ik ben zelf een liefhebber van FPS games en Splinter Cell staat namelijk op m'n lijstje...
Als je puur actie wil zit je verkeerd, kwa spanning zit je zeker goed, en als je jezelf Rambo noemt dan zit je verkeerd
Neways, ik heb 'm vanmiddag gekocht en nu staatíe de Setup te draaien. Oh boy!
Dan moet je een contact vinden en dan als je in de kamer bent hoor je hem kreunen en valt er wat naar beneden, daar kan je niet heen door vuur, je moet dan rechts deur nemen en in een kamer het raam kapot schieten zodat rook wegkan, en daarna?
Er is nog wel deur maar dan kom je in halletje met andere deur waar je niet in kan
kan iemand mij helpen?
quote:In de kamer ervoor (met het vuur in de linkerhoek , als je daar binnenkomt) moet je eerst de man die onder een zooi puin ligt toespreken.....dan kan je pas door de deur die nu op slot is.
Op dinsdag 7 oktober 2003 19:16 schreef HomerJ het volgende:
Vraagje(zit in eerste level)
Dan moet je een contact vinden en dan als je in de kamer bent hoor je hem kreunen en valt er wat naar beneden, daar kan je niet heen door vuur, je moet dan rechts deur nemen en in een kamer het raam kapot schieten zodat rook wegkan, en daarna?
Er is nog wel deur maar dan kom je in halletje met andere deur waar je niet in kan
kan iemand mij helpen?
Maar echt kewl spel
quote:Dat level is heel listig...je wordt een paar keer goed op het verkeede been gezet
Op vrijdag 10 oktober 2003 10:36 schreef HomerJ het volgende:
heb net die lift afgeluisterd en nu zit ik een level met allemaal militairen, damn dit is moeilijk,Maar echt kewl spel
quote:Gisteren nog niet...
Op maandag 13 oktober 2003 13:00 schreef Chocobo het volgende:
Is Vselka part two al te downen ?
Alleen nog koala cell...ofzoeiets en vselka part 1...
quote:Kola Cell en Vselka part 1 heb ik al uit
Op maandag 13 oktober 2003 13:10 schreef R_B het volgende:[..]
Gisteren nog niet...
Alleen nog koala cell...ofzoeiets en vselka part 1...
Wat een ongeloofelijk vet level
CIA is egt wel vetste level van deeltje 1quote:Op dinsdag 7 januari 2003 09:21 schreef =HellFire= het volgende:
oke komt ie nog 1 keer, DE tip voor wallmines, druk op A als ie groen wordt, A ingedrukt houden, als t lampje rood is druk je op return to game, als ie groen is druk je op disablequote:Op maandag 10 februari 2003 11:55 schreef Doopy-X- het volgende:
ik zit vast bij die wallmines (waar die 2 programmeurs zitten)
Soms lukt het me om er 1 te pakken maar vaak druk ik op disable wallmine, dan gaat ie eraan frutten en dan ontploft ie alsnog
iemand tips?
heb je alle lijken wel opgeruimd? zo nee, dan moet je helemaal trug, zo jah, leg ff precies uit wat t probleem isquote:Op zondag 30 mei 2004 10:58 schreef woeeiiii het volgende:
ik speel splinter cell deel 1 op de pc.
Ik ben ergens gekomen en ik weet echt niet meer wat ik moet doen, ik ben in een level waarbij in de parkeergarage 2 auto's staan en op het binnenplein staat zo'n beeld van saddam houssein ofzo. ik moet een laser uitzetten maar als ik vanaf het balkon over de regenpijp naar het open raam klim gaat dat pokke-alarm af... wie ken mij hierbij helpen??. ik heb alle deuren al geprobeerd open te maken maar ik kom gewoon niet verder.
![]()
Nee! lijken laat ik altijd liggen, waar moet je ze neer gooien dan ?quote:Op zondag 30 mei 2004 11:19 schreef jercovski het volgende:
[..]
heb je alle lijken wel opgeruimd? zo nee, dan moet je helemaal trug, zo jah, leg ff precies uit wat t probleem is
quote:Op zondag 30 mei 2004 11:20 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
Nee! lijken laat ik altijd liggen, waar moet je ze neer gooien dan ?
waar moet je ze dumpen dan....heb er eigenlijk nooit problemen mee gehad dat ik ze liet liggequote:Op zondag 30 mei 2004 11:32 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |