quote:Lulverhaal
Op woensdag 1 oktober 2003 17:20 schreef speknek het volgende:
Met een knop kun je ze roepen en met een ander gas spuiten. Maar ik weet niet welke versie je hebt.
quote:Dat is de Diversion Cam
Op woensdag 1 oktober 2003 17:20 schreef speknek het volgende:
Met een knop kun je ze roepen en met een ander gas spuiten. Maar ik weet niet welke versie je hebt.
Je kan tegenstanders uitschakelen met de Sticky Cam door m tegen het hoofd van je prooi te schieten. 9 van de 10 keer gaan ze tegen de vlakte En vaak kan je de cam weer oppakken, als ie op de grond ligt tenminste...
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 20:22 schreef Robhimself het volgende:
Dat is de Diversion Cam
quote:Dat zijn altijd handige dingen. Laatst stond ik met een fles in m'n hand, die wilde ik in een hoekje neergooien zodat ik een van de bewakers uit kon schakelen.. Merkt ie me op terwijl hij langsloopt! Dus ik gooi die fles maar snel tegen hem aan, plof neer
Je kan tegenstanders uitschakelen met de Sticky Cam door m tegen het hoofd van je prooi te schieten. 9 van de 10 keer gaan ze tegen de vlakteEn vaak kan je de cam weer oppakken, als ie op de grond ligt tenminste...
Mijn vraag hoe ga ik verder:
Ik sta bijna buiten ik moet nog 1 trap af....
Onder aan de trap staan 2 bewakers...1 helemaal rechts...en 1 loop onder de trap heen en weer...
Aan de andere kant staat een busje...met 2 mensen ervoor...
Ik heb die gozer een poosje geleden al gekidnapt..
Hoe ga ik verder? hoe leg ik die bewaker om onder aan de trap zonder dat de rest gealarmeerd wordt? en wat moet ik met die ventjes bij dat busje?
quote:hint voor als je achter de hacker aan moet... Rechter ladder omhoog. Als je boven bent, kijk ns naar boven.
Op donderdag 2 oktober 2003 21:43 schreef speedfreakssj het volgende:
edit: nu vast op kraan maar ben zoekende.
Nu kom ik dat raam niet in. Waarom niet?
quote:Raam ff kapot schieten waar je opstaat...
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:00 schreef speedfreakssj het volgende:
Ik ben effe opnieuw begonnen en ben nu waar je abseilt en bij dat gesprek komt en die 2 weglopen door de deur.Nu kom ik dat raam niet in. Waarom niet?
er komt dan een ventje aan lopen en die schiet je neer....en dan ben je in het gebouw....
quote:net wat ik dacht!
Op zondag 5 oktober 2003 12:46 schreef R_B het volgende:
Volgens mij bestaat die niet...Ik heb er ook al naar gezocht....
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 00:33 schreef speedfreakssj het volgende:
Edit: moest natuurlijk via verkenner setup draaien. Mogelijk nu WEL de volledige versie.
quote:Als ik de cd er in duw krijg ik een stom ding dat het spel niet installed. als ik op setup.exe druk in verkenner doetie het wel.
Op maandag 6 oktober 2003 00:50 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Ik heb gehoord op het balkon dat ik een colonel nodig heb voor rectinal scan en ik moet naar een gebouw aan de andere kant ofzo. Ik heb die mensen in de garage al vermoord beneden samen met die ene chaffeur maar nu weet ik niet hoe ik verder moet.
quote:Teruglopen.
Op maandag 6 oktober 2003 03:21 schreef speedfreakssj het volgende:
Ik zit nu in level 2.Ik heb gehoord op het balkon dat ik een colonel nodig heb voor rectinal scan en ik moet naar een gebouw aan de andere kant ofzo. Ik heb die mensen in de garage al vermoord beneden samen met die ene chaffeur maar nu weet ik niet hoe ik verder moet.
quote:Daar was ik al bang voor...
Op maandag 6 oktober 2003 05:33 schreef speedfreakssj het volgende:
het was dus alleen de eerste missie, die cd van de makro. Maar toch leuk.
quote:je doet eerst een training, dan moet je naar een Cop HQ en dan naar een gebouw
Op maandag 6 oktober 2003 09:58 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Daar was ik al bang voor...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |