quote:bij het stuk waar de vloer is ingestort moet je de buis gebruiken die boven je hoofd hangt......
Op vrijdag 7 februari 2003 08:33 schreef WaSTeiL het volgende:
Ik heb even snel een groot aantal pagina's van dit topic en de voorgangers gelezen, maar ik kan geen antwoord vinden op mijn vraag...Ik zit nog heel erg in het begin (Policestation) en ik kom maar niet voorbij die vlammen... Ik ben dus met dat touw van het ene gebouw naar het andere gegaan en kom in de kamer uit waar je de deur moet open doen.. je krijgt dan instructies om naar de kamer aan de overkant te lopen, maar daar stort de vloer in... de volgende instructies zijn dat je naar het eind van de gang moet lopen om de trap te pakken..
Door de vlammen kan je niet heen dus je loopt via de kamer ernaast.. Je komt in het trappenhuis. Achter je stort de hal ook nog eens in.. Ik loop langs de eerste vlammen naar een verdieping lager.. ik kan dan naar rechts, maar daar is de vloer ook ingestort dus dat overleef je niet, maar ik kom niet door de vlammen heen die begint op de eerste treden naar beneden.. Wat ik ook doe: normaal spingen, split jump ik kom er niet overheen.. Ook al loop ik perfect er doorheen zonder ergens tegenaan te stoten. Toch verbrand ik in het vuur of ik ben er doorheen en val ik alsnog dood neer...... WAT MOET IK DOEN??????
Ik weet dat het nog heel erg in het begin is, maar ik kom er gewoon niet doorheen..
als je HIER al niet uitkomt wens ik je veel suc6
quote:Aha, tnx.. ik ben de hele tijd bezig geweest met die brand een verdieping lager, waardoor ik niet goed heb gekeken in de omgeving... Ik ga het vanavond eventjes proberen!!!!
Op vrijdag 7 februari 2003 12:08 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
bij het stuk waar de vloer is ingestort moet je de buis gebruiken die boven je hoofd hangt......
als je HIER al niet uitkomt wens ik je veel suc6
Soms lukt het me om er 1 te pakken maar vaak druk ik op disable wallmine, dan gaat ie eraan frutten en dan ontploft ie alsnog
iemand tips?
quote:ram pas op het het knopje als het lampje groen is.
Op maandag 10 februari 2003 11:55 schreef Doopy-X- het volgende:
ik zit vast bij die wallmines (waar die 2 programmeurs zitten)Soms lukt het me om er 1 te pakken maar vaak druk ik op disable wallmine, dan gaat ie eraan frutten en dan ontploft ie alsnog
iemand tips?
quote:zi eje topic over je xbox probleem
Op dinsdag 11 februari 2003 20:27 schreef Fliepke het volgende:[..]
ram pas op het het knopje als het lampje groen is.
quote:haha not
Op dinsdag 11 februari 2003 20:29 schreef donald_dick het volgende:[..]
zi eje topic over je xbox probleem
Ik ben net door 2 glazen deuren gegaan, en links heb je een deur met een keypad, en rechts heb je een deur met een keypad. Als ik de code gebruik om door die deur te kunnen, en ik stap door de deur gaat het alarm telkens af
Wat moet ik doen?
quote:alle lijken die je hebt achtergelaten in het donker verstoppen
Op zaterdag 22 februari 2003 10:43 schreef Flaman het volgende:
Ik ben in de CIA HQ, en ik zit vast bij het gedeelte van de server room.Ik ben net door 2 glazen deuren gegaan, en links heb je een deur met een keypad, en rechts heb je een deur met een keypad. Als ik de code gebruik om door die deur te kunnen, en ik stap door de deur gaat het alarm telkens af
Wat moet ik doen?
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 10:46 schreef HAL9000S het volgende:[..]
alle lijken die je hebt achtergelaten in het donker verstoppen
edit: laat maar is al opgelost ik had bij het laatse checkpoint de verkeerde deur gekozen....:o
[Dit bericht is gewijzigd door kibber op 24-02-2003 18:28]
quote:Gouden tip:
Op vrijdag 9 mei 2003 19:45 schreef GhostMan84 het volgende:
Ik heb sinds vandaag een X-BOX. En ik heb dus ook meteen Splinter Cell erbij aangeschaft. Maar nu heb ik een probleem. Mn controller werkt helemaal niet in het spel! Ik kan alleen de camera bewegen maar niet lopen of schieten ofzo.
Kan iemand mij misschien hiermee helpen???
Zet je geluid aan en volg de instructies
Das dan 50 euro
quote:aha, bedankt!
Op vrijdag 9 mei 2003 19:49 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Gouden tip:
Zet je geluid aan en volg de instructies
Das dan 50 euro
nou, geef je rekening nummer maar
Op een gegeven moment aan het eind(?) van het level kom je in een kamer met een stel buizen. Hier begnt ook een timer te tellen dat de b-52's aan het aankomen zijn.
In deze kamer met die buizen kom ik dus niet verder .
Ik spring eerst op de eerste buizen, daarna moet je tussen 2 buizen door denk ik maar wat ik ook doe het lukt niet
Iemand TIps?
quote:Kijk eens op Gamefaqs.com.
Op maandag 19 mei 2003 18:58 schreef kibber het volgende:
Ja ja ik ben nog steeds bezig met splinter cell ( tja heb neit veel tjd om te gamen ) ik zit nu in het Abatoir datd eel dat ik die US soldiers en die chinezen moet bescheremn, ik zit bij die soldaten heb aan de andere kant de Turrets aan staan en de IFF uit en nog komt er telkens een gozer langs die die chinezen om legt.
Ik heb al geproebert die mijnen te plaatsen bij die stal tegenover die ingang bij die chinezen maar dat werkt ook niet want door die explosie gaan ook die chinezen eraan!
hoe hebben jullie dit aangepakt?
kan ik die extra missies die op internet te vinden zijn ook downloaden, op dee CD branden en op die manier op mn X-Box opslaan of heb ik hier perse X-Box Live! voor nodig?
(deze vraag geld trouwens ook voor andere add-ons bij bepaalde spelen zoals die nieuwste rosters bij NHL 2002)
Had alleen wel graag extra guns of wapens gewild.
Een tof mes, of een zwaard of iets.
En hij had natuurlijk langer gemogen
Maar al met al superrvet!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |