quote:Rookgordijn??? Die gasgranaten vind ik DE ideale oplossing om het tegen meerdere vijanden tegelijk op te nemen!!! Heb SC deze week voor de 2e keer op hard uitgespeeld, blijft verslavend en die graphics blijven gewoon super mooi
Op woensdag 8 januari 2003 19:04 schreef Neejoh het volgende:Heb alleen niet zo veel kogels meer, dus moet het wat behelpen met granaten en een rookgordijn
Werd er zonet ff gek van, doe het morgen wel weer ff wat verder
Ben nu op het stuk dat je door dat cijfer-lock komt (gewoon doorlopen, niet via thermo-goggles ) en er overal van die 'turrets' staan... ben daar voorbij, en ga aan het frame van die flagen op het plafont hangen om naar de overkant te komen.
Alles leuk en aardig, zie een vent, en schiet hem neer. Op dat moment zie ik de volgende aan komen rennen, dus ik doe een stapje achteruit om goed aan te kunnen leggen ... ................... precies op het moment dat ik de trigger overhaal, en ik die vent in slow-motion neer zie vallen zie ik een 'pupil-lock'
En jaah hoor, "Sam, that's the last guard who can open the door, i'm pulling the plug!"
Nog een paar keer geprobeerd, maar ging dan steeds mis op van die kleine puntjes... Morgen maar weer met frisse moet er tegen aan
quote:Keep up the good work dude
Op vrijdag 10 januari 2003 19:53 schreef Skull-splitter het volgende:
*enigzins trots is* kben EINDELIJK bij missie 3
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 10-01-2003 22:49]
quote:5 weken niet gespeeld
Op vrijdag 10 januari 2003 22:43 schreef Neejoh het volgende:Keep up the good work dude
quote:Dat zeg ik
Op zaterdag 11 januari 2003 12:23 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
5 weken niet gespeeld
quote:in de koelkast? Mooi stukje
Op zaterdag 11 januari 2003 16:57 schreef Fliepke het volgende:
Ik ben weer even gestopt, ik vond het net iets te spannend, ben net klaar met die slagerij en die turrets die daar in staan....
Het mooie van dit spel is dat toen ik het voor de 2e keer op hard speelde, ik heel andere dingen zag als de eerste keer. De 2e keer dat ik het uitspeelde had ik denk ik maar 2 of 3 mannetjes gekilled in elke missie, in plaats van allemaal
Hoe moet je die vent pakken? Als ik me laat vallen hoortie dat... Hoe hebben jullie dit gedaan?
__edit_______
Ik schiet nu het licht uit, maar dan zien ze je sneller
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 16-01-2003 14:15]
Ik loop er heeeeeel rustig heen... disarm hem.... en dan... boom? Dacht dat ie onschadelijk was gemaakt?
quote:Je kan hem alleen disarmen als het lampje groen is, hehe ..
Op donderdag 16 januari 2003 19:10 schreef =HellFire= het volgende:
Waarom explodeert die wallmine als ik hem disarm??? Klopt niks van?Ik loop er heeeeeel rustig heen... disarm hem.... en dan... boom? Dacht dat ie onschadelijk was gemaakt?
quote:Oh... en dan moet je gewoon timen?
Op donderdag 16 januari 2003 19:15 schreef syndr0me het volgende:[..]
Je kan hem alleen disarmen als het lampje groen is, hehe ..
quote:ja, heel irritant is dat, je moet gewoon op knopje rammen als lampje groen is, dan is het goed.
Op donderdag 16 januari 2003 21:04 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Oh... en dan moet je gewoon timen?
quote:Jep, op "disarm" DRUKKEN wanneer het lampje groen is..
Op donderdag 16 januari 2003 21:04 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Oh... en dan moet je gewoon timen?
Maar in dat ene level waar die hostages zitten met die wallmine erbij is er een heel simple truukje:
1. Loop zachtjes naar die wall mine
2. Druk op Action button, en hou deze ingedrukt
3. Nu stopt het lampje met knipperen.. Als hij groen is, laat je de Action button los. Als ie rood is, druk je naar beneden (Zodat er bij action staat: 'Talk to..') en dan gaat ie praten met die gasten, ipv zichzelf opblazen!
Zeker 30x overnieuw moeten doen, 2 weken mee bezig geweest (met tussenpauzes omdat ik al aggressief werd bij het idee dat ik daar weer zou beginnen).
Gisteren EINDELIJK er voorbij gekomen.......loop nu met Mitchell Dougherty op m'n schouders rond
quote:Wow gekke gast..
Op vrijdag 17 januari 2003 12:31 schreef Doopy-X- het volgende:
tering wat was ik gisteravond happy.....in CIA HQ bleef ik steken bij het stuk in die zaal met de 2 camera's (waar je eerst alle lichten uit moet schieten).Zeker 30x overnieuw moeten doen, 2 weken mee bezig geweest
quote:wtf?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op vrijdag 17 januari 2003 14:30 schreef syndr0me het volgende:[..]
Wow gekke gast..
Dat stuk kan je gewoon in 4 seconde voorbij, zonder ook maar 1 keer gezien/geraakt te worden. Gewoon als je binnenkomt meteen rechts, in de schaduw achter de camera's langs![]()
.
quote:Ghehehe
Op vrijdag 17 januari 2003 14:44 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
wtf?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
had dit nou niet gezegd
quote:Ahhhhhhhhh. Vandaar. Thanks. Ga zo maar eens proberen.
Op vrijdag 17 januari 2003 12:27 schreef syndr0me het volgende:[..]
Jep, op "disarm" DRUKKEN wanneer het lampje groen is..
Dus niet proberen te timen dat ie hem PAKT als ie groen is, want dan gaat het fout..Maar in dat ene level waar die hostages zitten met die wallmine erbij is er een heel simple truukje:
1. Loop zachtjes naar die wall mine
2. Druk op Action button, en hou deze ingedrukt
3. Nu stopt het lampje met knipperen.. Als hij groen is, laat je de Action button los. Als ie rood is, druk je naar beneden (Zodat er bij action staat: 'Talk to..') en dan gaat ie praten met die gasten, ipv zichzelf opblazen!
Ik vond het al zo raar, ik disarm en toch ontploft ie. Dacht al bijna aan bugs en wou al gaan patchen.
quote:FILES LEZEN!!!1
Op vrijdag 17 januari 2003 18:08 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Ahhhhhhhhh. Vandaar. Thanks. Ga zo maar eens proberen.
Ik vond het al zo raar, ik disarm en toch ontploft ie. Dacht al bijna aan bugs en wou al gaan patchen.
![]()
quote:Dat had ik dus ook al...
Op vrijdag 17 januari 2003 18:08 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Ahhhhhhhhh. Vandaar. Thanks. Ga zo maar eens proberen.
![]()
quote:Hal, wou je nog een keer gaan of wat?
Op vrijdag 17 januari 2003 19:10 schreef HAL9000S het volgende:
het staat toch echt duidelijk in de files die je ontvangt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |