Raar, nu vind ik Shel wel weer aardig doen.....viel haar op dat hij er niet bij was....strijkt over zijn haar.......quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:02 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
In ieder geval zielig.![]()
"Viel het op dat ik er niet was?"
Hij doet niets, want hij is student en hij is niet binnen gekomen om hard te werken. Hiske vroeg toen waarvoor wel en toen was het antwoord: het sociale.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:03 schreef ndid het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel gevoelens voor zichzelf en is toch wel neergezet als een nietsnut waar Shelly niets aan heeft (kort vertaald)
quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Raar, nu vind ik Shel wel weer aardig doen.....viel haar op dat hij er niet bij was....strijkt over zijn haar.......
volgens mij alleen op mylenequote:Op donderdag 14 maart 2019 19:06 schreef mcspicy het volgende:
Jessie eerst even in de camera kijken en dan weer afgeven op Jens en Mylene
Ze wil geldquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Raar, nu vind ik Shel wel weer aardig doen.....viel haar op dat hij er niet bij was....strijkt over zijn haar.......
quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:06 schreef mcspicy het volgende:
[ afbeelding ]
Al draagt een aap een gouden ring,het is en blijft een lelijk ding
En Jessie stapte toch meteen op de mensen af en besprak het met degene?quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jessie en Merel
over Jens en Mylene
Jess klaagt het is niet te doen
spuugzat van ,
als er wat aan jens wrd gebraagd geeft Mylene antwrd
Merel 'ja he grinnik lach kirr
.""Jess is ff vergeten hoe het geplak met Vlindert was""
Lijkt me de beste plek.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:08 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Hiske neemt een tattoo in haar nek
Mylene zette hem vanmorgen eens goed op zijn plaats en daar is meneer niet van gediend......quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:09 schreef mcspicy het volgende:
[..]
En Jessie stapte toch meteen op de mensen af en besprak het met degene?
Van een alpaca?quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:08 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Hiske neemt een tattoo in haar nek
Hij droop snel af.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mylene zette hem vanmorgen eens goed op zijn plaats en daar is meneer niet van gediend......![]()
quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:09 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Wordt die mafklapper niet gek van zichzelf, sinds die wakker is heeft die bek nogquote:
hoor utquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:09 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Echt hoor,kan veel hebben,maar zelfs ik druk hem weg.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wordt die mafklapper niet gek van zichzelf, sinds die wakker is heeft die bek nog
niet stil gestaan
Ze was dan ook vrij duidelijk.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij viel stil.......en dat wil wat zeggen......
Sociaal wenselijke antwoorden volgens Hiske.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:17 schreef Sambalbaai het volgende:
En nu tegen Hiske over Mylene.![]()
![]()
Team Mylene.![]()
![]()
Dan komt Mylene al op 2-0quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:18 schreef Cyberpunk77 het volgende:
YES Jessie gaat Mylene confronteren![]()
![]()
Jaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Sociaal wenselijke antwoorden volgens Hiske.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |