Die heeft helemaal geen verbindingen.... alles draadloosquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er was er schijnbaar ook 1 die naar de zus van Tim is gegaan en heeft staan schelden tegen die zus. Dan mis je toch wel een paar verbindingen
quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die heeft helemaal geen verbindingen.... alles draadloos![]()
2, 3 iemanden....man/vrouw kon ik niet zeggen was niet te identificeren...quote:
en toch.....ik vind dit eigenlijk best lief van Timquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
een Dans Tu Tu van Timm voor Frann
Myleentje jankt iedere dag, dus het zal wel weer tijd zijn voor een waterval.quote:
Een stuk of 5 wijven, die speciaal naar het terrein waren gegaan om Tim af te zeiken.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
2, 3 iemanden....man/vrouw kon ik niet zeggen was niet te identificeren...
quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:11 schreef ndid het volgende:
[..]
Geef ik je braaf antwoord krijg ik een zweep-smily
Vanmorgen las ik hier dat het echt een keiharde werker wasquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:12 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
ik heb haar proberen te verdedigen maar ze doet echt geen ene fuck
misschien word ze gewoon helemaal uitgewoond elke nacht en kan ze daarom niet fatsoenlijk werkenquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vanmorgen las ik hier dat het echt een keiharde werker was
Nee, dat ze meer deed dan menig ander.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vanmorgen las ik hier dat het echt een keiharde werker was
Niks ouwe koeien, het gaat over schuimpjes, en het waren er meer dan 2,3 en dan bedoel ik geen fans van Tim, maar fans van anderen die verhaal gingen halen bij Tim.quote:
En dat voor iemand die de eerste dag al zat af te geven dat ze mensen niet kon snappen die niets deden daar.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:12 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
ik heb haar proberen te verdedigen maar ze doet echt geen ene fuck
Maar het blijft nog steeds niet waar aangezien ze gewoon helemaal niets doet.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:15 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, dat ze meer deed dan menig ander.Dat is iets anders opsteukerT.
Ze blijft nog wel even hoor.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar het blijft nog steeds niet waar aangezien ze gewoon helemaal niets doet.
Totaal geen erg in de camera achter haarquote:
Die spaart al die caps en maakt er dan een avi vanquote:
Ik zag haar net nog fietsen, misschien is ze de poort uitgefietstquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:22 schreef Mrsloveable het volgende:
His en Chris niet samen, waar is His eigenlijk?
Ze heeft achter de computer gezeten mails voor Merel beantwoorden.zelfde werk als Merel,dus als dat niks doen is doet Merel ook niks!quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar het blijft nog steeds niet waar aangezien ze gewoon helemaal niets doet.
Dat zou fantastisch zijnquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zag haar net nog fietsen, misschien is ze de poort uitgefietst
Had niet anders verwacht......zolang ze aandacht krijgt is het prima voor haar.....quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:19 schreef Koos1958 het volgende:
Toch valt het me reuze mee hoe franny is sinds het vertrek van Tim.
Toen ze zostraks op de fiets zat zei ze tegen Merel dat ze mee wilde koken.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:22 schreef Mrsloveable het volgende:
His en Chris niet samen, waar is His eigenlijk?
Zit je nu een geintje te maken?quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:25 schreef Sambalbaai het volgende:
Kee vraagt of Dil meegaat om te neuken, want Jessie is er nu toch niet. Maar die komt zo weer, volgens Dil. Vanavond ehhhh, ga je op je handen staan.
En dan bleren naar de mannen: ik heb ook mijn behoeftes.
Straks moeten ze nog aan Jessie toestemming vragen of ze mogen neuken!quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:25 schreef Sambalbaai het volgende:
Kee vraagt of Dil meegaat om te neuken, want Jessie is er nu toch niet. Maar die komt zo weer, volgens Dil. Vanavond ehhhh, ga je op je handen staan.
toppertjes heurquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:25 schreef Sambalbaai het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zit je nu een geintje te maken?
En aan Merel.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:26 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Straks moeten ze nog aan Jessie toestemming vragen of ze mogen neuken!
Ze is dan ook al een dag binnen. 24 Uur is best wel langquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:27 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee.![]()
Hij zei er ook nog bij: kijk al die camera's op ons staan. En iets over Gerrit de yurt uittrappen.
Ik dacht eerder in de yurt ook al te horen dat ze het wel opwindend vond die cameras,toen Dylan zei leuk he die camerasquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:27 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee.![]()
Hij zei er ook nog bij: kijk al die camera's op ons staan. En iets over Gerrit de yurt uittrappen.
Het was al een week geleden!! Zei Dil gisteren.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze is dan ook al een dag binnen. 24 Uur is best wel lang
Vanavond een trioquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:28 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Waarom kijkt Mylene toe? is die niet in voor een geil dansje?
Ze durft, met haar diva.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:26 schreef ndid het volgende:
[..]
Toen ze zostraks op de fiets zat zei ze tegen Merel dat ze mee wilde koken.
En ik hoor net Kaylee tegen Dylan zeggen dat Diva aan het koken is, of Dylan mee naar het huisje kwam.
Oh wauw!! Ja dan begrijp ik het welquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:29 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het was al een week geleden!! Zei Dil gisteren.
Ik snij de champignons altijd met de eiersnijder, gaat supersnel.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:28 schreef mazaru het volgende:
Cursus groente snijden zou welkom zijn zo te zien.
[ afbeelding ]
Lekker goor, zonder snijplankquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:28 schreef mazaru het volgende:
Cursus groente snijden zou welkom zijn zo te zien.
[ afbeelding ]
Ojee, ben benieuwd wat dat gaat worden. En dan over Franity zeg ik maar niets meer.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:27 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee.![]()
Laat je ons wel weten als je naar binnen mag ? Je bent ouder dan 22 hoop ikquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:30 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik snij de champignons altijd met de eiersnijder, gaat supersnel.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:29 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Ik dacht eerder in de yurt ook al te horen dat ze het wel opwindend vond die cameras,toen Dylan zei leuk he die cameras
Dat is wel slimquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:30 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Normaal gesproken.. als er gewoon regelmatig schoongemaakt zou worden.. Maar daar!!quote:
Gerookte kipfilet i thinkquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:31 schreef sjampoeh het volgende:
Wasdah voor vlees ? dacht dat het cake was
Hij staat op knappen!!quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh wauw!! Ja dan begrijp ik het wel
ik ookquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:31 schreef sjampoeh het volgende:
Wasdah voor vlees ? dacht dat het cake was
Leuk voor je.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:30 schreef Yaksa het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:32 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Leuk voor je.We zetten het op je lijstje van de Tena Ladies.
hij probeert gewoon Franny op te vrolijkenquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:33 schreef sjampoeh het volgende:
Maar jens is niet gaytis net een speelpop vd meiden daar
Die laat haar ware aard weer zienquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:33 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Hops ; ik wist helemaal niet joh
wist jij dat
dansmuek voor Frann
Hops zaaid en zaaid ...
Gifmengster negatief champignons en groentjes snijden
jaloers kreng
gifmonsterquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:33 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wist jij dat
dansmuek voor Frann
Hops zaaid en zaaid ...
jaloers kreng
hij is schattigquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:34 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
hij probeert gewoon Franny op te vrolijken![]()
Dus meer een gelegenheids hetero ......quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:33 schreef sjampoeh het volgende:
Maar jens is niet gaytis net een speelpop vd meiden daar
quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:35 schreef Sambalbaai het volgende:
Hiske vindt Jens een eng ventje, onvoorspelbaar en Merel zegt dat hij onder de invloed van Mylene is.
Die 2 valse wijven op samenzweerderig toontje.....quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:33 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wist jij dat
dansmuek voor Frann
Hops zaaid en zaaid ...
jaloers kreng
Man man man hoe laag kun je zinken.hiske en Merel de grootste stokers van utopia.Tijd voor publieksstemmen!quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:35 schreef Sambalbaai het volgende:
Hiske vindt Jens een eng ventje, onvoorspelbaar en Merel zegt dat hij onder de invloed van Mylene is.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:30 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Laat je ons wel weten als je naar binnen mag ? Je bent ouder dan 22 hoop ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg niets. ....quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus meer een gelegenheids hetero ......
Ik vind het ook een raar mannetje. Maar dat was hij al voor Mylene er wasquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:35 schreef Sambalbaai het volgende:
Of biquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus meer een gelegenheids hetero ......
quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:37 schreef Yaksa het volgende:
[..]ga er alsjeblieft heen en doe je best en zodra je erin mag niet op komen dagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Jaloerse, zure wijven met korsten op hun klit.
Zal het goed gaanquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:38 schreef ndid het volgende:
Merel en Hiske zijn risotto aan het maken.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Of bi
T maakt hem niet zoveel uit, volgens mij
Die heeft lijkt wel nog geen woord met haar gewisseld.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:40 schreef ndid het volgende:
Hiske: Mylene geeft sociaal wenselijke antwoorden, altijd....daar wordt ik gek van.
Behalve rijst eergisteren, was misluktquote:
Zo zou ik het ook noemen als de rijst zo klef is uitgevallen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:38 schreef ndid het volgende:
Merel en Hiske zijn risotto aan het maken.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
..
.. gewoon een kleine ovensnack
d8 dat kan wel . van bladerdeeg
geef ut wel aan fikkkie gsamme zeg
Was dat niet het sminck gebeuren......quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:41 schreef sjampoeh het volgende:
Vanochtend was er ook al post v die 2 of was dat een hoax
quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:42 schreef DKUp het volgende:
Even zeiken over Myleentje in de post voor nog meer drama
gotsammequote:Op donderdag 14 maart 2019 17:40 schreef ndid het volgende:
Hiske: Mylene geeft sociaal wenselijke antwoorden, altijd....daar wordt ik gek van.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Was dat niet het sminck gebeuren......
Kei enig toch haha..quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:42 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Leuk voor hem en zijn familie met die vlinder op zijn gezicht
Ze maakt gewoon risotto hoor. Telkens een lepel bouillion toevoegen tot het gaar is.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:42 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Zo zou ik het ook noemen als de rijst zo klef is uitgevallen.
keequote:Op donderdag 14 maart 2019 17:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze maakt gewoon risotto hoor. Telkens een lepel bouillion toevoegen tot het gaar is.
Jaquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee hebben we al eens gehadquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:38 schreef mcspicy het volgende:
Zwangerschapstest was geen leuke verhaallijn?
Ik weet prima hoe het moet en zo ziet dat er niet naar uit.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze maakt gewoon risotto hoor. Telkens een lepel bouillion toevoegen tot het gaar is.
Shelley had het ook. Talpa wil lekker de emoties sturenquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:44 schreef ndid het volgende:
Ze maken een opmerking over de post; er staat een nummering op (1,2,3). Daar had Christel het gisteren ook over. Hadden ze nog nooit gezien.
Wat zijn het toch een rare, rare mensenquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:44 schreef zodeju het volgende:
Jens vraagt of Franny aangekleed is
Fran: Ja, maar heb wel een scheetje gelaten...
Jens of dat de normaalste zaak van de wereld is.........dat geeft niet, maar misschien was je nog niet aangekleed.....
Hij moest net op zijn buik op bed liggen omdat Franny zich moest omkleden.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:44 schreef zodeju het volgende:
Jens vraagt of Franny aangekleed is
Fran: Ja, maar heb wel een scheetje gelaten...
Jens of dat de normaalste zaak van de wereld is.........dat geeft niet, maar misschien was je nog niet aangekleed.....
Apart, misschien degene die als eerste wat geschreven/gestuurd heeft?quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:44 schreef ndid het volgende:
Ze maken een opmerking over de post; er staat een nummering op (1,2,3). Daar had Christel het gisteren ook over. Hadden ze nog nooit gezien.
Had geen beeld alleen geluid.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:45 schreef ndid het volgende:
[..]
Hij moest net op zijn buik op bed liggen omdat Franny zich moest omkleden.
Vreselijk gewoon en vooral ook dingen zeggen die net zo makkelijk op henzelf kan slaan.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
gaat lkkr in de keuken Gifmengsters ventileren
jammer van dat voer
al die negatieve energie dr door
Kan wel een moetje zijn.Volgens mij kwam Merel net van achter!quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:45 schreef sjampoeh het volgende:
Merel en his verder roddelen, zachtjes
over geklef
Franny die pas nog in haar ondergoed in de silo stond te showenquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:45 schreef ndid het volgende:
[..]
Stout geweest?quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:45 schreef ndid het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:47 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Shelly hou je bek hypocriete dombo, je lag zelf ook met meneer schedel te krikken bij anderen![]()
![]()
En ze was toen hevig verontwaardigd dat Sanne er iets over durfde te zeggen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:48 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]En zo luidruchtig dat Sanne en Adriaan er regelamtig wakker van werden.
Christel zit te genieten.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:48 schreef BarryOSeven het volgende:
Shelley hoorde Jens op Mylène haar kont slaan.
Tuurlijk,Christel moet het ook nog even weten.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:48 schreef ndid het volgende:
Shelly (tegen Christel)
Ik vind het gewoon onbeleefd als je naast mij gaat neuken.
Ik ben ook geen heilige maria want ik heb dat hier ook 1 keer gedaan maar die werd er niet wakker van.
Ik ben er wel wakker van geworden, ik hoorde hem haar keihard op haar kont slaan, ik dacht ok, dat is niet rustig.
Maar ik ga niet door hun verhuizen, het liefst heb ik 2 andere mensen erbij
quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
En ze was toen hevig verontwaardigd dat Sanne er iets over durfde te zeggen.
Hoelang gaat het duren voordat Hiske en Christel het er over hebben in hun gluurhut?quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:48 schreef ndid het volgende:
Shelly (tegen Christel)
Ik ben ook geen heilige maria want ik heb dat hier ook 1 keer gedaan maar die werd er niet wakker van.
Ik ben er wel wakker van geworden, ik hoorde hem haar keihard op haar kont slaan, ik dacht ok, dat is niet rustig.
Straksquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:50 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Hoelang gaat het duren als Hiske en Christel het er over hebben in hun gluurhut?
quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
shelly ff vergeten dat ze zich liet uitwonen met publiek
dr prut afvegen met een shirt
.. dat voozen met Greet in de knoert waar ook anderen sliepen
shell zit nu de heilige maagd te spelen
..
..
Wat zit daar in die grond?, ze worden allemaal kort van geheugen......quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
..
..
quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:51 schreef Sambalbaai het volgende:
Nou nee hoor, Shelly. De plannen van Merel zijn alweer veranderd. Ze blijft nog 6 weken.
O, nu wil Shelly weer niet bij Franny. Pfffffff.
Wat een leugenaar.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:48 schreef ndid het volgende:
Shelly (tegen Christel)
Benieuwd of het nieuwe stel Dillywilly en hupsaKee in opstand gaan komenquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:51 schreef Sambalbaai het volgende:
Nou nee hoor, Shelly. De plannen van Merel zijn alweer veranderd. Ze blijft nog 6 weken.
O, nu wil Shelly weer niet bij Franny. Pfffffff.
En denk het recht te hebben om die andere twee eruit te zetten......quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:52 schreef ndid het volgende:
Shelly heeft het huisje nu eindelijk in de kleur die zij wil, en ze heeft leuke lichtjes en een vloerkleed besteld. Dus ze wil niet uit het huisje.
Besteld? Waarvan?quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:52 schreef ndid het volgende:
Shelly heeft het huisje nu eindelijk in de kleur die zij wil, en ze heeft leuke lichtjes en een vloerkleed besteld. Dus ze wil niet uit het huisje.
Alleen nog maar sneaky tegen elkaar.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:52 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Benieuwd of het nieuwe stel Dillywilly en hupsaKee in opstand gaan komen
quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:52 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Benieuwd of het nieuwe stel Dillywilly en hupsaKee in opstand gaan komen
quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:54 schreef Chanel5 het volgende:
Jens en Mylene mogen alleen seks hebben als Shel echt slaapt.
Maar ze werd wakker van de seks, dan sliep ze toch echt????
Die arrogante toon ook van haar. bahquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:54 schreef Chanel5 het volgende:
Goed met namen is ze iig nietquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:55 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb het idee dat Shel ze niet allemaal op een rijtje heeft, sorry.
Die opmerking maakte Jens ook: ze lag te snurken en haar arm lag buiten bed, dus ze sliep diep.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:54 schreef Chanel5 het volgende:
Terwijl ze daar weg zou gaan. Ik ben benieuwd hoe Brandon gaat reageren als hij hoort van de nieuwe plannen van Merel.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:54 schreef ndid het volgende:
[..]want Merel vind het he-le-maal geen probleem als Dylan af en toe langs komt om te chillen, 'want Dylan is zo leuk' en als Kaylee en Dylan een nachtje bij elkaar willen slapen gaat ze wel bij Hiske en Christel logeren, dat deed ze ook bij Jessie en Jeffrey.....echt helemaal geen probleem
Zei ze vanmiddag tegen Kaylee en Dylan.
creosootquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat zit daar in die grond?, ze worden allemaal kort van geheugen......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brandon zei gisteren tegen Erik (in de caravan) dat hij ook graag weg wilde, want 's avonds was het alleen: welterusten en verder niets. Hij had er geen gezelligheid.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:55 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Terwijl ze daar weg zou gaan. Ik ben benieuwd hoe Brandon gaat reageren als hij hoort van de nieuwe plannen van Merel.
Dat laatste doel ik op. Kijken wat de moraalridder vindt.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:57 schreef ndid het volgende:
[..]
Brandon zei gisteren tegen Erik (in de caravan) dat hij ook graag weg wilde, want 's avonds was het alleen: welterusten en verder niets. Hij had er geen gezelligheid.
Dus ik denk dat hij het eigenlijk niet erg vind, behalve niet eerlijk voor Dylan en Kaylee
Ja idd, ging immers uit zijn bloedzweetentranenkot omdat hij het het nieuwe stel gunde...quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:55 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Terwijl ze daar weg zou gaan. Ik ben benieuwd hoe Brandon gaat reageren als hij hoort van de nieuwe plannen van Merel.
Ja die lopen nu Fran weer helemaal te paaien en ondertussen is het verhaal van wie slaapt waar weer anders .. Shelly mag van hun wel bij Fran.. en dan hebben zij gewoon het Limbohutje met hun 2 ....quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Hops wil nog iets theater doen , alleen
en muziek en een goed doel
en 4 jaar een relatie gehad.. toen het uit ging
was ut omdat ze lnag ging reizen
ze heeft het zo gedraaid dat het uit ging
omdat uitmaken niet dr ding is
Febo red Hitske Plantinga weer
zal wel iets in dr contract over staan
kleine lettertjes
prive zappen we weg
en je perentieten en deurmat ook
Hadden ze het gisteren ook al overquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:57 schreef Sambalbaai het volgende:
Merel: wat is je lievelingsdier?
Hiske: een alpakkah.
Weet je dat ik nu oprecht denk dat het niks met paaien te maken heeft......quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die lopen nu Fran weer helemaal te paaien en ondertussen is het verhaal van wie slaapt waar weer anders .. Shelly mag van hun wel bij Fran.. en dan hebben zij gewoon het Limbohutje met hun 2 ....
die haten mensenquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:57 schreef Sambalbaai het volgende:
Merel: wat is je lievelingsdier?
Hiske: een alpakkah.
Merel komt net van achter.Ze zal wel iets moeten regelen voor Hiske.quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:03 schreef ndid het volgende:
Nu vraagt Merel naar boeken.
Desmond Tutu en de Dalai Lama.... hoe kun je gelukkig zijn. Dat vond Hiske erg inspirerend
Dat vermoeden heb ik ook.quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:05 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Merel komt net van achter.Ze zal wel iets moeten regelen voor Hiske.
Date van Hiske ook nooit meer wat van gehoord
Die date is morgen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:05 schreef mcspicy het volgende:
[..]
En is Johan een gast daar of heeft die zich opgegeven?quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:06 schreef ndid het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik ook.
De date met Johan bedoel je? Ik hoorde Jessie vanmiddag nog iets zeggen dat hij morgen komt.
De uitspraak was nogal bijzonder voor een lievelingsdier.quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:03 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Hadden ze het gisteren ook al over
Ik weet niet precies hoe die date tot stand is gekomen. Maar ik had de indruk dat hij niet eerder in Utopia is geweest.quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:10 schreef mcspicy het volgende:
[..]
En is Johan een gast daar of heeft die zich opgegeven?
Goh hadden ze het nog geen uur geleden over dat hij morgen kwamquote:Op donderdag 14 maart 2019 18:05 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Nee, dat zit allemaal achter een technische storingquote:Op donderdag 14 maart 2019 18:10 schreef ndid het volgende:
De moeder van Jens had dus een opmerking over drankgebruik gemaakt.
Mylene: oh dat wordt dus wel gezien.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:11 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
De uitspraak was nogal bijzonder voor een lievelingsdier.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:17 schreef BloesBloes het volgende:
Jeetje het nieuwe stel nu al liggen bonken?
Oftewel, poging 1 is mislukt.quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:18 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]absoluut niet, die zijn heel zelfstandig, absoluut niet klef en doen allebei hun eigen ding
Ik hoorde haar eerder al zeggen een plekje voor ons beiden om samen te zijnquote:Op donderdag 14 maart 2019 18:18 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]absoluut niet, die zijn heel zelfstandig, absoluut niet klef en doen allebei hun eigen ding
quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:18 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Ja en Sinterklaas is en rijke homo die elk jaar miljoenen kadootjes uitdeelt.quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:18 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Nou ja, ik hoorde Mylene vanmorgen zeggen dat het niet meer ging gebeuren, seks met Jens.quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:20 schreef DKUp het volgende:
Weer een neukend stel in plaats van Tranny en Timo.
Dat zit dichter bij de waarheid.quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:21 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja en Sinterklaas is en rijke homo die elk jaar miljoenen kadootjes uitdeelt.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:21 schreef ndid het volgende:
[..]
Nou ja, ik hoorde Mylene vanmorgen zeggen dat het niet meer ging gebeuren, seks met Jens.
Dus dat is dan weer 1 stel minder
Dat zal leuk zijn met een gefrustreerde Jensquote:Op donderdag 14 maart 2019 18:21 schreef ndid het volgende:
[..]
Nou ja, ik hoorde Mylene vanmorgen zeggen dat het niet meer ging gebeuren, seks met Jens.
Dus dat is dan weer 1 stel minder
Dat is dus niet waar.quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:23 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat zal leuk zijn met een gefrustreerde Jens
En dus ga je aan tafel zitten met die achterlijke helm op je knar.quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:25 schreef ndid het volgende:
Er is wel aandacht aan het eten besteedt.
[ afbeelding ]
Lijkt wel het laatste avondmaal en er zijn een aantal al gevlogenquote:Op donderdag 14 maart 2019 18:25 schreef ndid het volgende:
Er is wel aandacht aan het eten besteedt.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:30 schreef Mrsloveable het volgende:
Niemand die Gerrit even roept/haalt?
Brandon zat weer te stoken.Fakenieuwsquote:Op donderdag 14 maart 2019 18:31 schreef mcspicy het volgende:
Iemand die er niet bij zit had flikker op gezegd?
Rode stip is de plek waar je moet slaan met de pikhouweeel?quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:31 schreef Amphorapotje het volgende:
De bouwkabouter....
[ afbeelding ]
Het is echt klasse!quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:33 schreef ndid het volgende:
[..]
De een met een helm, de ander met een voerbak
Ze vindt het vooral zelf erg lekker en dat is te zien.quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:35 schreef Amphorapotje het volgende:
De kokende diva....
[ afbeelding ]
En maar jennen en uitlachen.Wat een naar mensquote:Op donderdag 14 maart 2019 18:35 schreef Amphorapotje het volgende:
De kokende diva....
[ afbeelding ]
Nou sorry hoor, Hiske gaf aan dat ze het aan jens vroeg toen mylene voor hem antwoorde. En daar moest Merel om lachen. Is toch ook belachelijk wat Mylene steeds doet.quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:36 schreef mcspicy het volgende:
[..]
En maar jennen en uitlachen.Wat een naar mens
De rest is toch alleen Eric? Die zal wel op bed liggen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:37 schreef Amphorapotje het volgende:
Het halve arsenaal......
[ afbeelding ]
De rest zit nog bij de psych.
Klopt,Merel heeft haar nieuwe pispaaltje weer gevonden!quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, Hiske gaf aan dat ze het aan jens vroeg toen mylene voor hem antwoorde. En daar moest Merel om lachen. Is toch ook belachelijk wat Mylene steeds doet.
Die zit naast Mylenequote:Op donderdag 14 maart 2019 18:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
De rest is toch alleen Eric? Die zal wel op bed liggen.
Gerrit.....en die zal wel op bed liggen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gerrit ligt op bed.quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Godomme al een week geleden!!quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:41 schreef Amphorapotje het volgende:
Het nieuwe stel......
[ afbeelding ]
Dat kan ookquote:Op donderdag 14 maart 2019 18:41 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Gerrit.....en die zal wel op bed liggen.![]()
Wat een kneus.quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:42 schreef Amphorapotje het volgende:
De Vlinder..............
[ afbeelding ]
Geinig.quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:43 schreef mazaru het volgende:
Jens heeft het advies gekregen om zijn eigen bier te gaan brouwen en het dan Teddybeer te noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |