Heb al eten voor vanavondquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ratatouillesoep met geroosterde aubergine en knoflookbrood
wat voor soep is dat? heb die film nooit gezienquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ratatouillesoep met geroosterde aubergine en knoflookbrood
met muizenquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat voor soep is dat? heb die film nooit gezien
Ratten toch?quote:
kom langs, gaan we film kijken en niet met elkaar praten, zijn we toch sociaal maar ook nietquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:13 schreef Crack_ het volgende:
Zin om sociaal te doen maar geen zin in mensen LASTIG
Is er ook wijnquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
kom langs, gaan we film kijken en niet met elkaar praten, zijn we toch sociaal maar ook niet
terechtquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:33 schreef SideEffect het volgende:
Groentesoep en worstenbroodjes on the menu
Welkom op fokquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:13 schreef Crack_ het volgende:
Zin om sociaal te doen maar geen zin in mensen LASTIG
Nou er zou sushi met mij gegeten worden maar hij kan niet meer omdat hij zich ziekjes voelt. Boeit mij nou die mannengriepquote:
dunne mensen ook niet hoor, afblijvenquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:53 schreef Okurr het volgende:
met dikke mensen hun eten moet je niet fucken ;s
Oh ik nam maar een gokjequote:Op donderdag 14 maart 2019 16:52 schreef Okurr het volgende:
[..]
Nou er zou sushi met mij gegeten worden maar hij kan niet meer omdat hij zich ziekjes voelt. Boeit mij nou die mannengriep
Ik had er ook echt zin in, had vandaag meer zin in sushi dan in die klojo ;s. Ik stel me sws aan but stillquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dunne mensen ook niet hoor, afblijven
Ga zelf sushi eten dan?quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:54 schreef Okurr het volgende:
[..]
Ik had er ook echt zin in, had vandaag meer zin in sushi dan in die klojo ;s. Ik stel me sws aan but still
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |