Hij is student .. Hij bouwt niets met zn handen ... dj-set is ook met je handen doen.. Maar nee Ger is gekomen voor het sociale...quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:44 schreef maryo55 het volgende:
Wat een luie gast die Gerrit. Over ieder te mekkeren dat ze niets doen. En wilt hij wat doen
zoals de plantenbakken is hij bang dat er teveel besteld word en dat hij dan meer moet werken.
Ik denk oprecht dat Gerrit niet eens door heeft dat hij nog te lui is om wc papier van de rol te halen om zijn kont af te vegen........quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:43 schreef Sambalbaai het volgende:
Gerrit: Erik doet geen kut, die doet echt helemaal niets.![]()
En dat tegen Hiske.
Denk het wel, hij vindt Jens irritant want die vraagt aan hem wat hij van plan is om te gaan doen.....hij zegt dan maar niks terug.quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat Gerrit niet eens door heeft dat hij nog te lui is om wc papier van de rol te halen om zijn kont af te vegen........
Vind er niets grappigs aan.quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:53 schreef Cargamelk het volgende:
Die Gerrit is toch wel lachwekkend. wat een droeftoeter.
Jah.quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:55 schreef MariaElena2018 het volgende:
Goh lijkt net alsof Hiske over zichzelf praat
Ik kots op die proleet al sinds de dag dat ie binnenkwam.quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:53 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Wat een hypocriete halve schedel is die gg![]()
Nóg wel ja...quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:56 schreef utopia2.0 het volgende:
Mooie meid hoor die Kaylee, met ook nog eens een hele mooie naam.......
Vond hem nogal trouw aan de drie musketiers en leuk met Brenda haar verjaardag.......maar de laatste tijd is hij alleen maar rancuneus......bij Tim kon ik dat nog wel voorstellen maar hij stopt er niet mee.quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:57 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ik kots op die proleet al sinds de dag dat ie binnenkwam.
Tja helaas is dat in het begin het geval en dan zie je ze per dag/week aftakelen.......Maar goed ze heeft wel de looks nu vind ik.........quote:
Net als Hiske denkt een enorme bijdrage te leveren aan deze groep.quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat Gerrit niet eens door heeft dat hij nog te lui is om wc papier van de rol te halen om zijn kont af te vegen........
Zet dan even tussen de haakjes neer wie je bedoeld............quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:59 schreef BarryOSeven het volgende:
Gnorrit irriteert zich scheel aan Migraine.
Is dat zo moeilijk?quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zet dan even tussen de haakjes neer wie je bedoeld............
Onvoorstelbaar idd............quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Net als Hiske denkt een enorme bijdrage te leveren aan deze groep.
(Gerrit en Mylène)quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:59 schreef BarryOSeven het volgende:
Gnorrit irriteert zich scheel aan Migraine.
Nee, maar maakt het allemaal wel wat duidelijker....Is een kleine moeite je kan het...quote:
Ik zit met verbazing naar dit gesprek te luisteren.quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij gaat er ook steeds vadsiger eruit zien.....of teveel naar Katie gekeken.
Ja maar het toetsen-ramt niet zo lekker weg?quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nee, maar maakt het allemaal wel wat duidelijker....Is een kleine moeite je kan het...
quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij gaat er ook steeds vadsiger eruit zien.....of teveel naar Katie gekeken.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:02 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja maar het toetsen-ramt niet zo lekker weg?
Volgens mij is er ook verwarring over wie de zwangerschapsding gevonden heeft....heleboel denken het varken maar ik dacht Kaylee.quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nee, maar maakt het allemaal wel wat duidelijker....Is een kleine moeite je kan het...
Ik zeg wederom toe er aan te proberen te werken.quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook geen idee wie je bedoelt.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook verwarring over wie de zwangerschapsding gevonden heeft....heleboel denken het varken maar ik dacht Kaylee.![]()
Nee, sorryquote:Op donderdag 14 maart 2019 14:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Wil je dat lieve varkentje niet vergelijken met Gerrit....
Kayllee kwam met de zwangerschapstest in haar bek uit de vuilnisbak?quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook verwarring over wie de zwangerschapsding gevonden heeft....heleboel denken het varken maar ik dacht Kaylee.![]()
quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:03 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ik zeg wederom toe er aan te proberen te werken.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Kayllee kwam met de zwangerschapstest in haar bek uit de vuilnisbak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |