quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:23 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Mede hierdoor ben ik voorstander van het terugbrengen van de opvoedkundige beuk voor je harses.
Ja stiefvader. Dus niet zijn ekte vader.quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:19 schreef Deshain het volgende:
Zijn stiefvader is Nordin Boukhari en dat ontbreekt in je klacht. Derhalve kuttopic..
Het deel wat je wel hebt is wel terecht trouwens, knal voor je harses is de minimale straf voor dit gedrag.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:07 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ajax altijd terechte klacht.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:22 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja stiefvader. Dus niet zijn ekte vader.
Mede hierdoor ben ik voorstander van het terugbrengen van de opvoedkundige beuk voor je harses.
paupert.quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:36 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Erg aardig maar dat had echt niet gehoeven.
Stiefvader is oud-speler van Ajax, vader is Ajacied. Niks mis mee. Bovendien is Sparta de club van Rotterdam.quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:38 schreef Mariocash het volgende:
Deze tjieng boi is half-Surinaams.![]()
Speelde vroeger in de jeugd van Feyenoord en was toen al een Ajacied.![]()
Raar figuur, inderdaad. Als je uit Rotterdam komt en je speelt notabene voor Feyenoord, dan ga je niet dit soort rare tweets plaatsen:![]()
https://twitter.com/SURii_SWAGG/status/163589829307805697
https://twitter.com/SURii_SWAGG/status/163592117963329536
Sparta de club van Rotterdam noemen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:42 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Stiefvader is oud-speler van Ajax, vader is Ajacied. Niks mis mee. Bovendien is Sparta de club van Rotterdam.
Niet voor alle successupporters die bovenop de club van Zuid zijn gesprongen, omdat die beter presteert nee, maar dan kan je net zo goed gelijk voor de mooiste club van het land gaan juichen. Zoals deze jongen ook gedaan heeft.quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:47 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Sparta de club van Rotterdam noemen.
Excelsior vergeten inderdaadquote:Op donderdag 14 maart 2019 14:47 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Sparta de club van Rotterdam noemen.
Is ook prima, ze worden tenslotte betaald om te voetballen. Gewoon die achterlijke interviews overslaan en van de sport genieten.quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bewijst maar weer dat alle voetballers laaggeletterd zijn
Eventueel aangevuld met een motiverende trap in de kloten.quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:23 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Alsof Boukhari als een halve mongool praatquote:Op donderdag 14 maart 2019 14:19 schreef Deshain het volgende:
Zijn stiefvader is Nordin Boukhari en dat ontbreekt in je klacht. Derhalve kuttopic..
Het deel wat je wel hebt is wel terecht trouwens, knal voor je harses is de minimale straf voor dit gedrag.
Eh papi, die accent is geen sranang tongo maar eerder strati mocro mix. Kaolo boeler nohquote:Op donderdag 14 maart 2019 14:38 schreef Mariocash het volgende:
Deze tjieng boi is half-Surinaams.![]()
Speelde vroeger in de jeugd van Feyenoord en was toen al een Ajacied.![]()
Raar figuur, inderdaad. Als je uit Rotterdam komt en je speelt notabene voor Feyenoord, dan ga je niet dit soort rare tweets plaatsen:![]()
https://twitter.com/SURii_SWAGG/status/163589829307805697
https://twitter.com/SURii_SWAGG/status/163592117963329536
In Rotterdam geboren , speelt in Ajax 1 dus zal wel wonen in Amsterdam ,Marokkaanse stiefvader en Surinaamse vaderquote:Op donderdag 14 maart 2019 14:13 schreef PiyeReloaded het volgende:
Ondanks dat ik het niet aan te horen vind, heeft hij voor een taalonderzoeker een erg interessante tongval. Ik hoor er zowel elementjes van het Rotterdams, Amsterdams, Marokkaans als Surinaams in terugkomen.
Geboren en getogen in Oost. Ik had eigenlijk voor Excelsior moeten zijn.quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:58 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Niet voor alle successupporters die bovenop de club van Zuid zijn gesprongen, omdat die beter presteert nee, maar dan kan je net zo goed gelijk voor de mooiste club van het land gaan juichen. Zoals deze jongen ook gedaan heeft.
Klopt. Ik ben zelf ook half-Surinaams, net als deze gozert, maar ik noch m’n familieleden of vrienden praten zo.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Eh papi, die accent is geen sranang tongo maar eerder strati mocro mix. Kaolo boeler noh
quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:51 schreef black-soldier het volgende:
Het ergst is als een normaal, goed opgevoede blank Nederlands meisje met een Marokkaans accent gaan praten en gedragen. En ook als ze van die bontkraagjas draagt![]()
Hij heeft wel de Surinaamse W, maar straatjochies hebben sowieso vaak een hybride accent. Als je dan ook nog wat Amsterdamse invloed eroverheen drapeert krijg je een interessante mix.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:53 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben zelf ook half-Surinaams, net als deze gozert, maar ik noch m’n familieleden of vrienden praten zo.
True.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:55 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Hij heeft wel de Surinaamse W, maar straatjochies hebben sowieso vaak een hybride accent. Als je dan ook nog wat Amsterdamse invloed eroverheen drapeert krijg je een interessante mix.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:07 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ajax altijd onterechte klacht.
Oh jee is hij weer terug?quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:11 schreef Poepz0r het volgende:
Zou zijn moeder die Marokkaan neuken omdat zijn lul zo LANG is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |