abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  zaterdag 6 april 2019 @ 18:59:56 #126
485072 eurovisiefan93
Eurovisie Fan sinds 1993
pi_186070567
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 18:57 schreef Em31 het volgende:

[..]

Hoe weet je dit allemaal dan? Of gewoon een gok? Want ineens meer budget?
Ik werk zelf als regisseur o.a. (niet het songfestival) maar ik weet wel hoe het een en ander daar gaat ja.

Het zullen geen budgetten van Zweden zijn en ze hebben nog steeds Pannecoucke. Maar ik verwacht hier wel meer van ja.
Eurovision is my jam
pi_186070582
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 18:56 schreef eurovisiefan93 het volgende:

[..]

Die hebben waarschijnlijk dan ook wat in de buidel moeten tasten daarvoor of een goede deal haha. Wie doet voor hen (Zwitserland) de staging? Ik begrijp jullie zorgen wel hoor en deel de meeste opvattingen qua hoe crap sommige dingen eruit zien. Maar vergeet AVRO/TROS daarbij niet. Ach ik ben ze al dankbaar dat ik er weer met zin naar kan kijken (Sieneke en de Toppers dat was echt ellende).
Los van het lied vond ik Sieneke qua enthousiasme en beeldvoering anders veel minder vervelend om naar te kijken dan Trijntje. :@ Sieneke probeerde er met haar enthousiasme in ieder geval nog iets van te maken.
  zaterdag 6 april 2019 @ 19:03:18 #128
485072 eurovisiefan93
Eurovisie Fan sinds 1993
pi_186070634
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 19:00 schreef libranl het volgende:

[..]

Los van het lied vond ik Sieneke qua enthousiasme en beeldvoering anders veel minder vervelend om naar te kijken dan Trijntje. :@ Sieneke probeerde er met haar enthousiasme in ieder geval nog iets van te maken.
Ja, klopt. Maar het was gewoon op alle fronten niet mijn ding. Het maakte op dat moment even ook niks meer uit wat we stuurden.