abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  zaterdag 6 april 2019 @ 18:59:56 #126
485072 eurovisiefan93
Eurovisie Fan sinds 1993
pi_186070567
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 18:57 schreef Em31 het volgende:

[..]

Hoe weet je dit allemaal dan? Of gewoon een gok? Want ineens meer budget?
Ik werk zelf als regisseur o.a. (niet het songfestival) maar ik weet wel hoe het een en ander daar gaat ja.

Het zullen geen budgetten van Zweden zijn en ze hebben nog steeds Pannecoucke. Maar ik verwacht hier wel meer van ja.
Eurovision is my jam
pi_186070582
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 18:56 schreef eurovisiefan93 het volgende:

[..]

Die hebben waarschijnlijk dan ook wat in de buidel moeten tasten daarvoor of een goede deal haha. Wie doet voor hen (Zwitserland) de staging? Ik begrijp jullie zorgen wel hoor en deel de meeste opvattingen qua hoe crap sommige dingen eruit zien. Maar vergeet AVRO/TROS daarbij niet. Ach ik ben ze al dankbaar dat ik er weer met zin naar kan kijken (Sieneke en de Toppers dat was echt ellende).
Los van het lied vond ik Sieneke qua enthousiasme en beeldvoering anders veel minder vervelend om naar te kijken dan Trijntje. :@ Sieneke probeerde er met haar enthousiasme in ieder geval nog iets van te maken.
  zaterdag 6 april 2019 @ 19:03:18 #128
485072 eurovisiefan93
Eurovisie Fan sinds 1993
pi_186070634
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 19:00 schreef libranl het volgende:

[..]

Los van het lied vond ik Sieneke qua enthousiasme en beeldvoering anders veel minder vervelend om naar te kijken dan Trijntje. :@ Sieneke probeerde er met haar enthousiasme in ieder geval nog iets van te maken.
Ja, klopt. Maar het was gewoon op alle fronten niet mijn ding. Het maakte op dat moment even ook niks meer uit wat we stuurden.

Glennis was een voorbeeld van iemand die absoluut in de finale had moeten staan. Het lied was wel wat te oubollig maar dat sloeg werkelijk nergens op destijds. Voor mij was het songfestival toen ook wel even klaar.
Eurovision is my jam
pi_186201228

Zo’n vliegendje blauwe lichtjes zouden echt gaaf zijn bij Duncans act. Als ze traag rond hem vliegen op de juiste momenten en tempo, zou het zo cool zijn.

Heb het net opgenomen bij Drakes concert :P
pi_186201426
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 23:58 schreef justnathan321 het volgende:

Zo’n vliegendje blauwe lichtjes zouden echt gaaf zijn bij Duncans act. Als ze traag rond hem vliegen op de juiste momenten en tempo, zou het zo cool zijn.

Heb het net opgenomen bij Drakes concert :P
Hopelijk heb je het naar je zin gehad!

Die blauwe lichten zouden er idd wel mooi bij passen als ze langzamer bewegen. Als ze rondom Duncan bewegen, lijkt het denk ik bijna alsof hij zweeft.
pi_186201540
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 00:12 schreef grazz het volgende:

[..]

Hopelijk heb je het naar je zin gehad!

Die blauwe lichten zouden er idd wel mooi bij passen als ze langzamer bewegen. Als ze rondom Duncan bewegen, lijkt het denk ik bijna alsof hij zweeft.
Jaa was echt een spektakel. Niet normaal hoe de moderne technologie de concerten van vandaag de dag zodanig op een ander niveau kan tillen :o

En ja idd het geeft een zwevend effect, wat dus imo perfect bij de zee past. De vraag is alleen nog hoeveel zo’n lichtjes kosten :D
pi_186201628
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 00:20 schreef justnathan321 het volgende:

[..]

Jaa was echt een spektakel. Niet normaal hoe de moderne technologie de concerten van vandaag de dag zodanig op een ander niveau kan tillen :o

En ja idd het geeft een zwevend effect, wat dus imo perfect bij de zee past. De vraag is alleen nog hoeveel zo’n lichtjes kosten :D
Had je even moeten navragen na afloop o|O :P
pi_186201714
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 00:25 schreef grazz het volgende:

[..]

Had je even moeten navragen na afloop o|O :P
Zal Drake anders even bellen, momentje hoor! :P
pi_186202018
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 00:29 schreef justnathan321 het volgende:

[..]

Zal Drake anders even bellen, momentje hoor! :P
:D

Maar ik denk uiteindelijk dat ze alleen iets met het licht gaan doen om het lied nog meer te versterken. Ik verwacht dus geen speciale lichtbollen/tubes of iets in die richting. Duncan in het zwart, achter een microfoon en mooie belichting. Laat Rusland maar lekker los gaan met zn augmented reality.
pi_186204034
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 00:44 schreef grazz het volgende:

[..]

Duncan in het zwart, achter een microfoon en mooie belichting.
Ja, less is more...
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')