abonnement Unibet Coolblue
pi_186039509
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 17:08 schreef drxanax het volgende:
Als liedje begint een onscherp/wazig blauw licht dat steeds scherper wordt als ie inzoomt op Duncan
Onscherp en Pannecoucke zijn wel een goede match, dus dit zou best kunnen :Y
~The present is all there is~
pi_186041573
quote:
11s.gif Op donderdag 4 april 2019 22:20 schreef grazz het volgende:

[..]

Onscherp en Pannecoucke zijn wel een goede match, dus dit zou best kunnen :Y
Ik voel een sluiermomentje aankomen. :Y ^O^
pi_186041728
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 23:50 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Ik voel een sluiermomentje aankomen. :Y ^O^
Aangezien Cornald hier mogelijk meeleest. Idee voor een outfit:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~The present is all there is~
pi_186041731
quote:
11s.gif Op donderdag 4 april 2019 22:20 schreef grazz het volgende:

[..]

Onscherp en Pannecoucke zijn wel een goede match, dus dit zou best kunnen :Y
Dat shot van Trijntje's ooglapje dat eerst scherp en toen wazig werd en weer scherp, etc. puur geklungel. #nightmares
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186041793
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 00:01 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Dat shot van Trijntje's ooglapje dat eerst scherp en toen wazig werd en weer scherp, etc. puur geklungel. #nightmares
Haha ik zie het ook weer voor me nu je het zegt :D En eigenlijk is het de schuld van die Oostenrijkers. Of heeft Hans zelf aan knopjes zitten draaien? Maar oke, je zou denken dat doen we dus niet weer in de toekomst. Wat gebeurde er in 2018? _O-
~The present is all there is~
pi_186041897
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 00:01 schreef grazz het volgende:

[..]

Aangezien Cornald hier mogelijk meeleest. Idee voor een outfit:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-

Ja, dat kan echt niet hoor.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_186041935
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 00:16 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

_O-

Ja, dat kan echt niet hoor.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scherp hoor zo laat nog :P
~The present is all there is~
pi_186044403
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 00:21 schreef grazz het volgende:

[..]

Scherp hoor zo laat nog :P
Vond ik ook. :P
  zaterdag 6 april 2019 @ 16:00:05 #109
485072 eurovisiefan93
Eurovisie Fan sinds 1993
pi_186068249
Ik denk dat hij een hele kluif had aan Trijntje om eerlijk te zijn. Mensen geven veel op Pannecoucke af maar je moet je bedenken dat wanneer je een bekende artiest stuurt diegene vaak zelf de boel een bepaalde richting op wilt sturen met alle gevolgen van dien. Met name zangeressen hebben hier een handje van haha en maar enkele weten op dat gebied hoe het moet (Anouk, Ilse DeLange, Sharon den Adel).

Ik denk dat ze wel een deel van de clip gaan nabootsen en Duncan's kleding zal denk ik voornamelijk zwart zijn. Ze gaan vermoedelijk met de kleuren blauw, zwart en wit werken (Staging). Hierin zal het concept van de clip verwerkt zijn. Denk dat er ook een mini koor het refrein gaat versterken al dan niet in beeld gebracht.

[ Bericht 6% gewijzigd door eurovisiefan93 op 06-04-2019 16:12:06 ]
Eurovision is my jam
pi_186069528
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 16:00 schreef eurovisiefan93 het volgende:
Ik denk dat hij een hele kluif had aan Trijntje om eerlijk te zijn. Mensen geven veel op Pannecoucke af maar je moet je bedenken dat wanneer je een bekende artiest stuurt diegene vaak zelf de boel een bepaalde richting op wilt sturen met alle gevolgen van dien. Met name zangeressen hebben hier een handje van haha en maar enkele weten op dat gebied hoe het moet (Anouk, Ilse DeLange, Sharon den Adel).

Ik denk dat ze wel een deel van de clip gaan nabootsen en Duncan's kleding zal denk ik voornamelijk zwart zijn. Ze gaan vermoedelijk met de kleuren blauw, zwart en wit werken (Staging). Hierin zal het concept van de clip verwerkt zijn. Denk dat er ook een mini koor het refrein gaat versterken al dan niet in beeld gebracht.
Probleem is volgens mij juist dat Trijntje helemaal geen idee had welke kant ze de act op wilde sturen en daarom dus maar op Pannecoucke vertrouwde. Of wil jij zeggen dat de creatieve ingeving om een halve minuut in te zoomen op een rouwsluier niet het idee was van Hans? Net als het inzoomen op een arm van Sennek een halve minuut. Of de 10 seconden stilte van Douwe. Toch echt allemaal 'vondsten' van Pannecoucke die volgens hem bedoeld waren om 'de aandacht te wekken en magie te creëren'.

Pannecoucke heeft zelf aangegeven dat hij één camera om Trijntje heen wilde laten draaien. Hij vond het ook jammer dat het publiek zijn idee niet had begrepen. Trijntje zal vast niet de makkelijkste zijn geweest (scheurjurk/ broekpak etc) en heeft misschien weinig input gehad qua creativiteit rondom de act. Hans blijft wel verantwoordelijk voor de regie en hoe alles in beeld moet worden gebracht (30 seconden inzoomen op rouwsluier, camera die om Trijntje cirkelt, van haar weg loopt). Ik vind dat je Hans dat kwalijk mag nemen. Ook als de artiest zelf weinig creatieve inbreng heeft in het proces.

Ik hoop nu maar dat Duncan (en Ilse) zelf een goed idee hebben voor de act en dat Pannecoucke dit fatsoenlijk in beeld kan brengen zonder experimentele beeldvoering die alleen hij begrijpt.
pi_186069593
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 17:47 schreef libranl het volgende:

[..]

Ik hoop nu maar dat Duncan (en Ilse) zelf een goed idee hebben voor de act en dat Pannecoucke dit fatsoenlijk in beeld kan brengen zonder experimentele beeldvoering die alleen hij begrijpt.
Precies. Het publiek heeft altijd gelijk. Als je rare trucs niet overkomen is dat jouw fout, niet die van het publiek.

Hij noemde het optreden van Trainwreck Oosterhuis zelfs 'classy' of zoiets. Dan is er toch iets mis met je beoordelingsvermogen.
  zaterdag 6 april 2019 @ 18:05:12 #112
485072 eurovisiefan93
Eurovisie Fan sinds 1993
pi_186069770
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 17:47 schreef libranl het volgende:

[..]

Probleem is volgens mij juist dat Trijntje helemaal geen idee had welke kant ze de act op wilde sturen en daarom dus maar op Pannecoucke vertrouwde. Of wil jij zeggen dat de creatieve ingeving om een halve minuut in te zoomen op een rouwsluier niet het idee was van Hans? Net als het inzoomen op een arm van Sennek een halve minuut. Of de 10 seconden stilte van Douwe. Toch echt allemaal 'vondsten' van Pannecoucke die volgens hem bedoeld waren om 'de aandacht te wekken en magie te creëren'.

Pannecoucke heeft zelf aangegeven dat hij één camera om Trijntje heen wilde laten draaien. Hij vond het ook jammer dat het publiek zijn idee niet had begrepen. Trijntje zal vast niet de makkelijkste zijn geweest (scheurjurk/ broekpak etc) en heeft misschien weinig input gehad qua creativiteit rondom de act. Hans blijft wel verantwoordelijk voor de regie en hoe alles in beeld moet worden gebracht (30 seconden inzoomen op rouwsluier, camera die om Trijntje cirkelt, van haar weg loopt). Ik vind dat je Hans dat kwalijk mag nemen. Ook als de artiest zelf weinig creatieve inbreng heeft in het proces.

Ik hoop nu maar dat Duncan (en Ilse) zelf een goed idee hebben voor de act en dat Pannecoucke dit fatsoenlijk in beeld kan brengen zonder experimentele beeldvoering die alleen hij begrijpt.
Ik praat dat optreden ook niet goed. Het was ook erg slecht. Maar wat ik er meer mee bedoel te zeggen is dat er vaak plannen vooraf worden voorgesteld met een team. Op het moment dat een artiest er niet mee akkoord gaat dan wordt dit weer veranderd en veranderd en veranderd. Die artiest gaan ze dan niet afvallen. Ik geloof alleen dat daar meer aan de hand was waardoor die regie nog slechter werd. Het verschil tussen: The Common Linnets en dit was als dag en nacht verschil. Alles moet goed samenvallen en anders werkt het niet. Als je goed naar het optreden kijkt zie je haar ook op het einde enkele keren vragend naar rechts kijken. Je moet er wel zelf voor de volle 100% voor gaan en er samen iets van maken. Maar je hebt een punt dat je Pannecoucke hier wel wat kan aanrekenen, maar ook de AvroTros (het mag allemaal niet teveel kosten) of teveel van die kosten gaan naar de eisen (want die zijn er heus wel) van de artiest.

Dit gaat niet bij Duncan gebeuren. Zeg nooit nooit, maar het lijkt me heel erg sterk.
Eurovision is my jam
pi_186069870
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 17:51 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Precies. Het publiek heeft altijd gelijk. Als je rare trucs niet overkomen is dat jouw fout, niet die van het publiek.

Hij noemde het optreden van Trainwreck Oosterhuis zelfs 'classy' of zoiets. Dan is er toch iets mis met je beoordelingsvermogen.
Dit inderdaad. Het publiek heeft gelijk. En dat classy heeft hij ook gezegd ja. Ik twijfel ook aan zijn beoordelingsvermogen. In een interview vorig jaar gaf hij aan zich niets aan te trekken van de kritiek op de act/beeldvoering van Sennek. ‘Er heeft zich niemand verveeld tijdens het optreden van België. Het bleef de hele tijd interessant’. Het was allemaal heel klassiek gevoeld, om het voor haar rechttoe rechtaan te maken. Alles was klassevol en sober’ aldus een stellige Pannecoucke.

Ook over Waylon met de krumpers riep hij ook iets dat het publiek de act helaas niet had begrepen. Ondanks zijn subtiele verfijningen. "Af en toe heb je het geluk dat iets artistieks geapprecieerd wordt en in de top 3 eindigt. Hoe dat komt weet ik niet. Ik maak gewoon altijd iets wat het nummer goed vertaald en sterker maakt". :') Over de kritiek dat mensen de act van Waylon niet begrijpen: "Als ik daar rekening mee moet houden, dan kan ik beter een bullshit job gaan uitvoeren".

Dan snap je er gewoon niets van. :N
  zaterdag 6 april 2019 @ 18:24:28 #114
485072 eurovisiefan93
Eurovisie Fan sinds 1993
pi_186070006
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 18:13 schreef libranl het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Het publiek heeft gelijk. En dat classy heeft hij ook gezegd ja. Ik twijfel ook aan zijn beoordelingsvermogen. In een interview vorig jaar gaf hij aan zich niets aan te trekken van de kritiek op de act/beeldvoering van Sennek. ‘Er heeft zich niemand verveeld tijdens het optreden van België. Het bleef de hele tijd interessant’. Het was allemaal heel klassiek gevoeld, om het voor haar rechttoe rechtaan te maken. Alles was klassevol en sober’ aldus een stellige Pannecoucke.

Ook over Waylon met de krumpers riep hij ook iets dat het publiek de act helaas niet had begrepen. Ondanks zijn subtiele verfijningen. "Af en toe heb je het geluk dat iets artistieks geapprecieerd wordt en in de top 3 eindigt. Hoe dat komt weet ik niet. Ik maak gewoon altijd iets wat het nummer goed vertaald en sterker maakt". :') Over de kritiek dat mensen de act van Waylon niet begrijpen: "Als ik daar rekening mee moet houden, dan kan ik beter een bullshit job gaan uitvoeren".

Dan snap je er gewoon niets van. :N
Bij Waylon was ook wel duidelijk hoe verdomd weinig budget er weer was voor de NL inzending. Ondanks dat ik zelf Outlaw wel een lekker liedje vond (I'm a country boy) was het niet te verwachten dat het zou gaan winnen maar met een betere staging had het wel de top 10 kunnen behalen. Maar wederom Waylon is ook iemand die precies doet wat hij wilt en dat pakte niet helemaal lekker uit.

Als Pannecoucke het grootste probleem was hadden ze niet wederom met hem gewerkt. Ik denk dat hij voor hen een van de weinigen is die creatief uit de voeten kan met een klein budget. Maar dit alles is ook een van de de redenen (het is ook echt een bizar goed liedje) dat ze nu voor een wat onbekendere artiest zijn gegaan.

Nogmaals hij heeft zeker behoorlijk wat steken laten vallen, maar (en ik spreek uit eigen ervaring binnen mijn eigen werk) als je een klein budget krijgt is dat wel een stuk lastiger. Kijk naar de stagings van Zweden of Oostenrijk (vorig jaar) daar zit zoveel meer geld in.

Waar ik je wel gelijk in geef (ik heb zijn interviews niet gezien) is dat wanneer iets werkt je ook moet kunnen zeggen, joh dit heeft niet gewerkt en we hadden het wat anders moeten aanpakken. Maar dat is vaak een ego dingetje.
Eurovision is my jam
pi_186070028
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 18:05 schreef eurovisiefan93 het volgende:

[..]

Ik praat dat optreden ook niet goed. Het was ook erg slecht. Maar wat ik er meer mee bedoel te zeggen is dat er vaak plannen vooraf worden voorgesteld met een team. Op het moment dat een artiest er niet mee akkoord gaat dan wordt dit weer veranderd en veranderd en veranderd. Die artiest gaan ze dan niet afvallen. Ik geloof alleen dat daar meer aan de hand was waardoor die regie nog slechter werd. Het verschil tussen: The Common Linnets en dit was als dag en nacht verschil. Alles moet goed samenvallen en anders werkt het niet. Als je goed naar het optreden kijkt zie je haar ook op het einde enkele keren vragend naar rechts kijken. Je moet er wel zelf voor de volle 100% voor gaan en er samen iets van maken. Maar je hebt een punt dat je Pannecoucke hier wel wat kan aanrekenen, maar ook de AvroTros (het mag allemaal niet teveel kosten) of teveel van die kosten gaan naar de eisen (want die zijn er heus wel) van de artiest.

Dit gaat niet bij Duncan gebeuren. Zeg nooit nooit, maar het lijkt me heel erg sterk.
Dit idee kwam wel bij Hans vandaan. Trijntje zelf gaf het ook aan bij DWDD dat ze helemaal op Hans vertrouwde. Het klopt wel dat er natuurlijk meerdere factoren meespelen. Trijntje heeft minder uitstraling, was op dat moment zwanger, zat te klooien met die jurk en kon voor geen meter de camera bespelen.

Toch denk ik dat de armoedige beeldvoering haar de finale heeft gekost, want bij de jury's was ze (puur op zang) als 6e doorgegaan. Zonder diepgaande gedachten die echt bij Pannecoucke vandaan kwamen denk ik dat de finale in een semi met 15 landen wel mogelijk was geweest. Niet dat ze met dat lied daar heel hoog was geëindigd, maar goed. Was in mijn ogen alleen wel een minder grote afgang geweest.
pi_186070101
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 18:24 schreef eurovisiefan93 het volgende:

[..]

Waar ik je wel gelijk in geef (ik heb zijn interviews niet gezien) is dat wanneer iets werkt je ook moet kunnen zeggen, joh dit heeft niet gewerkt en we hadden het wat anders moeten aanpakken. Maar dat is vaak een ego dingetje.
Zijn genoeg interviews waarin hij dat soort dingen zegt en stellig bij zijn ideeën blijft.

Enkele interviews:
REGISSEUR HANS PANNECOUCKE OVER KRITIEK OP ACT VAN WAYLON "JE KUNT NIET IEDEREEN PLEASEN" https://www.nporadio2.nl/nieuws/23006

Hans Pannecoucke: ‘Niemand heeft zich verveeld tijdens optreden Sennek’ https://songfestival.be/l(...)ens-optreden-sennek/
  zaterdag 6 april 2019 @ 18:33:40 #117
485072 eurovisiefan93
Eurovisie Fan sinds 1993
pi_186070149
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 18:26 schreef libranl het volgende:

[..]

Dit idee kwam wel bij Hans vandaan. Trijntje zelf gaf het ook aan bij DWDD dat ze helemaal op Hans vertrouwde. Het klopt wel dat er natuurlijk meerdere factoren meespelen. Trijntje heeft minder uitstraling, was op dat moment zwanger, zat te klooien met die jurk en kon voor geen meter de camera bespelen.

Toch denk ik dat de armoedige beeldvoering haar de finale heeft gekost, want bij de jury's was ze (puur op zang) als 6e doorgegaan. Zonder diepgaande gedachten die echt bij Pannecoucke vandaan kwamen denk ik dat de finale in een semi met 15 landen wel mogelijk was geweest. Niet dat ze met dat lied daar heel hoog was geëindigd, maar goed. Was in mijn ogen alleen wel een minder grote afgang geweest.
Je moet doorgewinterde artiesten nooit helemaal op hun woord vertrouwen in interviews. Ik ben wel eens backstage bij The Ladies Of Soul geweest en deze dame weet wel wat ze wilt hoor. Maar dat gezegd hebbende je hebt absoluut een punt en uiteindelijk zal dit het idee zijn geweest waar ze allemaal achter stonden en dat was niet goed en bijna epileptisch om naar te kijken. Ik probeer het alleen maar even vanuit alle kanten te bekijken (budget, artiest etc. etc.). Ik heb wel vertrouwen in de act van Duncan en mocht dat in mei er amateuristisch uitzien dan moeten ze deze man absoluut ontslaan. Maar voor nu heb ik er toch nog wel vertrouwen in ;)
Eurovision is my jam
pi_186070179
Ik heb er vertrouwen in door Duncan zelf (en Ilse). Absoluut niet door Hans :N
  zaterdag 6 april 2019 @ 18:36:00 #119
485072 eurovisiefan93
Eurovisie Fan sinds 1993
pi_186070183
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 18:30 schreef libranl het volgende:

[..]

Zijn genoeg interviews waarin hij dat soort dingen zegt en stellig bij zijn ideeën blijft.

Enkele interviews:
REGISSEUR HANS PANNECOUCKE OVER KRITIEK OP ACT VAN WAYLON "JE KUNT NIET IEDEREEN PLEASEN" https://www.nporadio2.nl/nieuws/23006

Hans Pannecoucke: ‘Niemand heeft zich verveeld tijdens optreden Sennek’ https://songfestival.be/l(...)ens-optreden-sennek/
Meneer Pannecoucke heeft dan ook wel een ego dingetje ja. Ik ben het op dit punt met je eens.
Eurovision is my jam
  zaterdag 6 april 2019 @ 18:38:14 #120
485072 eurovisiefan93
Eurovisie Fan sinds 1993
pi_186070204
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2019 18:35 schreef Em31 het volgende:
Ik heb er vertrouwen in door Duncan zelf (en Ilse). Absoluut niet door Hans :N
Duncan zal zich hoofdzakelijk focussen op wat hij moet doen en waarschijnlijk alleen aanwijzingen krijgen qua het gevoel zo goed mogelijk overbrengen in de camera. Hij laat dit grotendeels (en dat is in dit geval helemaal prima) aan het team (waaronder Pannecoucke) over en Ilse zit er sowieso bovenop.
Eurovision is my jam
pi_186070219
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 18:38 schreef eurovisiefan93 het volgende:

[..]

Duncan zal zich hoofdzakelijk focussen op wat hij moet doen en waarschijnlijk alleen aanwijzingen krijgen qua het gevoel zo goed mogelijk overbrengen in de camera. Hij laat dit grotendeels (en dat is in dit geval helemaal prima) aan het team (waaronder Pannecoucke) over en Ilse zit er sowieso bovenop.
Hoe weet je dit allemaal zo zeker dan? :P

Duncan zelf zei van de week dat hij tot nu toe alles heeft bedacht wat op het podium gaat gebeuren
pi_186070280
Maar het is toch idioot dat een non-Eurovisienatie als Zwitserland gewoon het beste creatieve brein heeft ingehuurd voor de staging, en wij met 'God zegene de greep' Pannecoucke zitten? Het kan best zijn dat het mooi wordt hoor, maar dan inderdaad eerder ondanks dan dankzij.

Hij schoot twee keer raak (de Linnets en Laura Tesoro) en verder was de regie matig tot zeer, zeer slecht.
  zaterdag 6 april 2019 @ 18:51:35 #123
485072 eurovisiefan93
Eurovisie Fan sinds 1993
pi_186070410
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2019 18:40 schreef Em31 het volgende:

[..]

Hoe weet je dit allemaal zo zeker dan? :P

Duncan zelf zei van de week dat hij tot nu toe alles heeft bedacht wat op het podium gaat gebeuren
Natuurlijk heeft hij wel inbreng. Duncan is een super creatieve gast en perfectionist. Maar het is een muzikant en ik ga ervan uit dat hij daar de meeste inbreng heeft gehad (bv koor op het podium, de feel die overgebracht moet worden, het moet het gevoel van de clip uitstralen), maar als je dat tot leven wilt laten komen moeten daar wel mensen bij betrokken zijn die dit concept kunnen verwezenlijken. Ze hebben juist voor hem gekozen zodat ze dit gedeelte iets meer kunnen sturen. Ik denk dat er dit jaar meer budget beschikbaar is om dit goed te kunnen neerzetten.
Eurovision is my jam
  zaterdag 6 april 2019 @ 18:56:23 #124
485072 eurovisiefan93
Eurovisie Fan sinds 1993
pi_186070483
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2019 18:44 schreef blackswangreen het volgende:
Maar het is toch idioot dat een non-Eurovisienatie als Zwitserland gewoon het beste creatieve brein heeft ingehuurd voor de staging, en wij met 'God zegene de greep' Pannecoucke zitten? Het kan best zijn dat het mooi wordt hoor, maar dan inderdaad eerder ondanks dan dankzij.

Hij schoot twee keer raak (de Linnets en Laura Tesoro) en verder was de regie matig tot zeer, zeer slecht.
Die hebben waarschijnlijk dan ook wat in de buidel moeten tasten daarvoor of een goede deal haha. Wie doet voor hen (Zwitserland) de staging? Ik begrijp jullie zorgen wel hoor en deel de meeste opvattingen qua hoe crap sommige dingen eruit zien. Maar vergeet AVRO/TROS daarbij niet. Ach ik ben ze al dankbaar dat ik er weer met zin naar kan kijken (Sieneke en de Toppers dat was echt ellende).
Eurovision is my jam
pi_186070509
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 18:51 schreef eurovisiefan93 het volgende:

[..]

Natuurlijk heeft hij wel inbreng. Duncan is een super creatieve gast en perfectionist. Maar het is een muzikant en ik ga ervan uit dat hij daar de meeste inbreng heeft gehad (bv koor op het podium, de feel die overgebracht moet worden, het moet het gevoel van de clip uitstralen), maar als je dat tot leven wilt laten komen moeten daar wel mensen bij betrokken zijn die dit concept kunnen verwezenlijken. Ze hebben juist voor hem gekozen zodat ze dit gedeelte iets meer kunnen sturen. Ik denk dat er dit jaar meer budget beschikbaar is om dit goed te kunnen neerzetten.
Hoe weet je dit allemaal dan? Of gewoon een gok? Want ineens meer budget?
  zaterdag 6 april 2019 @ 18:59:56 #126
485072 eurovisiefan93
Eurovisie Fan sinds 1993
pi_186070567
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 18:57 schreef Em31 het volgende:

[..]

Hoe weet je dit allemaal dan? Of gewoon een gok? Want ineens meer budget?
Ik werk zelf als regisseur o.a. (niet het songfestival) maar ik weet wel hoe het een en ander daar gaat ja.

Het zullen geen budgetten van Zweden zijn en ze hebben nog steeds Pannecoucke. Maar ik verwacht hier wel meer van ja.
Eurovision is my jam
pi_186070582
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 18:56 schreef eurovisiefan93 het volgende:

[..]

Die hebben waarschijnlijk dan ook wat in de buidel moeten tasten daarvoor of een goede deal haha. Wie doet voor hen (Zwitserland) de staging? Ik begrijp jullie zorgen wel hoor en deel de meeste opvattingen qua hoe crap sommige dingen eruit zien. Maar vergeet AVRO/TROS daarbij niet. Ach ik ben ze al dankbaar dat ik er weer met zin naar kan kijken (Sieneke en de Toppers dat was echt ellende).
Los van het lied vond ik Sieneke qua enthousiasme en beeldvoering anders veel minder vervelend om naar te kijken dan Trijntje. :@ Sieneke probeerde er met haar enthousiasme in ieder geval nog iets van te maken.
  zaterdag 6 april 2019 @ 19:03:18 #128
485072 eurovisiefan93
Eurovisie Fan sinds 1993
pi_186070634
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 19:00 schreef libranl het volgende:

[..]

Los van het lied vond ik Sieneke qua enthousiasme en beeldvoering anders veel minder vervelend om naar te kijken dan Trijntje. :@ Sieneke probeerde er met haar enthousiasme in ieder geval nog iets van te maken.
Ja, klopt. Maar het was gewoon op alle fronten niet mijn ding. Het maakte op dat moment even ook niks meer uit wat we stuurden.

Glennis was een voorbeeld van iemand die absoluut in de finale had moeten staan. Het lied was wel wat te oubollig maar dat sloeg werkelijk nergens op destijds. Voor mij was het songfestival toen ook wel even klaar.
Eurovision is my jam
pi_186201228

Zo’n vliegendje blauwe lichtjes zouden echt gaaf zijn bij Duncans act. Als ze traag rond hem vliegen op de juiste momenten en tempo, zou het zo cool zijn.

Heb het net opgenomen bij Drakes concert :P
pi_186201426
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 23:58 schreef justnathan321 het volgende:

Zo’n vliegendje blauwe lichtjes zouden echt gaaf zijn bij Duncans act. Als ze traag rond hem vliegen op de juiste momenten en tempo, zou het zo cool zijn.

Heb het net opgenomen bij Drakes concert :P
Hopelijk heb je het naar je zin gehad!

Die blauwe lichten zouden er idd wel mooi bij passen als ze langzamer bewegen. Als ze rondom Duncan bewegen, lijkt het denk ik bijna alsof hij zweeft.
~The present is all there is~
pi_186201540
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 00:12 schreef grazz het volgende:

[..]

Hopelijk heb je het naar je zin gehad!

Die blauwe lichten zouden er idd wel mooi bij passen als ze langzamer bewegen. Als ze rondom Duncan bewegen, lijkt het denk ik bijna alsof hij zweeft.
Jaa was echt een spektakel. Niet normaal hoe de moderne technologie de concerten van vandaag de dag zodanig op een ander niveau kan tillen :o

En ja idd het geeft een zwevend effect, wat dus imo perfect bij de zee past. De vraag is alleen nog hoeveel zo’n lichtjes kosten :D
pi_186201628
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 00:20 schreef justnathan321 het volgende:

[..]

Jaa was echt een spektakel. Niet normaal hoe de moderne technologie de concerten van vandaag de dag zodanig op een ander niveau kan tillen :o

En ja idd het geeft een zwevend effect, wat dus imo perfect bij de zee past. De vraag is alleen nog hoeveel zo’n lichtjes kosten :D
Had je even moeten navragen na afloop o|O :P
~The present is all there is~
pi_186201714
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 00:25 schreef grazz het volgende:

[..]

Had je even moeten navragen na afloop o|O :P
Zal Drake anders even bellen, momentje hoor! :P
pi_186202018
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 00:29 schreef justnathan321 het volgende:

[..]

Zal Drake anders even bellen, momentje hoor! :P
:D

Maar ik denk uiteindelijk dat ze alleen iets met het licht gaan doen om het lied nog meer te versterken. Ik verwacht dus geen speciale lichtbollen/tubes of iets in die richting. Duncan in het zwart, achter een microfoon en mooie belichting. Laat Rusland maar lekker los gaan met zn augmented reality.
~The present is all there is~
pi_186204034
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 00:44 schreef grazz het volgende:

[..]

Duncan in het zwart, achter een microfoon en mooie belichting.
Ja, less is more...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')