quote:Het meest lastige lijkt me dat ze enkel arabisch spreekt
Op zondag 5 januari 2003 19:44 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb een paar leuke vriendinen erbij en één meisje vind ik echt heel leuk.. Een buikdanceres ... Ze is 17 jaar oud, wondermooi en kan ongelofelijk dansen.... maar ze is danseres en ik hoor van vel mensen dat danseressen "anders" zijn .... hoe bedoelen ze dat? Het is zo mooi, al is een relatie met haar wellicht lastig, omdat ze slechts arabisch spreekt..Ik ga wellicht kijken of ik haar later een keer kan uitnodigen voor vakantie... maar is een relatie met een danseres wel mogelijk, of is dat inderdaad lastig..
___
Edit:
welkom trug
quote:Zij is geen hoer...
Op zondag 5 januari 2003 19:46 schreef Erosjuhhh het volgende:
Het schijnt dat buikdanseressen in bijvoorbeeld turkije.. beetje "bijklussen" als hoer..en verder gaan dan alleen buikdansen (striptease etc) maar ik weet niet of dat bij dat meisje van jou dus ook het geval is___
Edit:![]()
![]()
welkom trug
quote:Of zij nederlands (misschien de beste oplossing). Aangezien ze toch ook hier in nederland verblijft....................
Op zondag 5 januari 2003 19:49 schreef Vava het volgende:
Arabisch leren
quote:ze is niet in Nederland
Op zondag 5 januari 2003 19:51 schreef bigwig het volgende:[..]
Of zij nederlands (misschien de beste oplossing). Aangezien ze toch ook hier in nederland verblijft....................
Zorg eerst dat je kan communiceren.. ik denk dat voordat je beslist of je je leven met haar wilt delen eerst wilt weten of ze uberhaupt wel iets interessants te melden heeft
Dan een ander punt om over na te denken is...
wát is haar geloofsovertuiging.. valt dat overeen te komen samen ? Is een belangrijk iets om van te voren te bekijken..
en wat het buikdansen betreft... is denk ik per persoon verschillend..
ik weet niet hoe " jalours " je bent aangelegd ?
Als jij er geen moeite mee hebt dat ze danst voor oa andere mannen... dan denk ik dat dat geen proleem hoeft te zijn..
welkom terug !
quote:ik bedoel met hoer dus ook prostitutie. (stond beetje onduidelijk in mijn vorige post excuus)
Op zondag 5 januari 2003 19:48 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Zij is geen hoer...
... maar trouwens wanneer noem je een meisje een hoer, als je met een meisje gaat is het normaal dat je haar af en toe trakteert of wat toestopt, dan ben je nog geen hoer..
[Dit bericht is gewijzigd door Erosjuhhh op 05-01-2003 19:54]
quote:Had je dat niet beter even aan "veel mensen" kunnen vragen toen je dit hoorde? Volgens mij is er niets specifieks met danseressen aan de hand al kan me voostellen dat ze lenig zijn, dát kan leuk zijn.
Ik heb een paar leuke vriendinen erbij en één meisje vind ik echt heel leuk.. Een buikdanceres ... Ze is 17 jaar oud, wondermooi en kan ongelofelijk dansen.... maar ze is danseres en ik hoor van veel mensen dat danseressen "anders" zijn .... hoe bedoelen ze dat?
quote:Laten we het zo subtiel mogelijk zeggen:
Op zondag 5 januari 2003 19:48 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Zij is geen hoer...... maar trouwens wanneer noem je een meisje een hoer, als je met een meisje gaat is het normaal dat je haar af en toe trakteert of wat toestopt, dan ben je nog geen hoer..
Ik heb in Marokko 1 keer een muziekgezelschap gezien met buikdanseressen, voor Marokkaans publiek. Er was drank en geld
quote:Ja het erste wel een beetje, was helemaal gek vanaf het eerste moment dat ik haar zag... Zij ook wel van mij trouwens..
Op zondag 5 januari 2003 19:53 schreef Mirage het volgende:
Ik neem aan dat het gewoon een geile verliefdheid is ?Zorg eerst dat je kan communiceren.. ik denk dat voordat je beslist of je je leven met haar wilt delen eerst wilt weten of ze uberhaupt wel iets interessants te melden heeft
Dan een ander punt om over na te denken is...
wát is haar geloofsovertuiging.. valt dat overeen te komen samen ? Is een belangrijk iets om van te voren te bekijken..en wat het buikdansen betreft... is denk ik per persoon verschillend..
ik weet niet hoe " jalours " je bent aangelegd ?
Als jij er geen moeite mee hebt dat ze danst voor oa andere mannen... dan denk ik dat dat geen proleem hoeft te zijn..
welkom terug !
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 05-01-2003 19:58]
quote:neuken voor geld
Op zondag 5 januari 2003 19:48 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Zij is geen hoer...
... maar trouwens wanneer noem je een meisje een hoer, als je met een meisje gaat is het normaal dat je haar af en toe trakteert of wat toestopt, dan ben je nog geen hoer..
quote:Daar kom je dan nog wel achter!
Op zondag 5 januari 2003 19:54 schreef thoth het volgende:
Volgens mij is er niets specifieks met danseressen aan de hand al kan me voostellen dat ze lenig zijn, dát kan leuk zijn.
quote:Anders?
Een buikdanceres ... Ze is 17 jaar oud, wondermooi en kan ongelofelijk dansen.... maar ze is danseres en ik hoor van vel mensen dat danseressen "anders" zijn .... hoe bedoelen ze dat?
quote:Precies!
Op zondag 5 januari 2003 20:02 schreef Aernout het volgende:[..]
Daar kom je dan nog wel achter!
Zij mag altijd bovenop![]()
Def
Je was toch getrouwd met een thaise ?? En nu ga je naar marocco en heb je weer een andere scharrel. Is het dat mokkeltje van die foto ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |