abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 januari 2003 @ 19:44:01 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_7724282
Ik heb een paar leuke vriendinen erbij en één meisje vind ik echt heel leuk.. Een buikdanceres ... Ze is 17 jaar oud, wondermooi en kan ongelofelijk dansen.... maar ze is danseres en ik hoor van vel mensen dat danseressen "anders" zijn .... hoe bedoelen ze dat? Het is zo mooi, al is een relatie met haar wellicht lastig, omdat ze slechts arabisch spreekt.. Ik ga wellicht kijken of ik haar later een keer kan uitnodigen voor vakantie... maar is een relatie met een danseres wel mogelijk, of is dat inderdaad lastig..
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_7724303
Denk aan je vrouw, BHFH.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  zondag 5 januari 2003 @ 19:46:06 #3
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_7724323
quote:
Op zondag 5 januari 2003 19:44 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb een paar leuke vriendinen erbij en één meisje vind ik echt heel leuk.. Een buikdanceres ... Ze is 17 jaar oud, wondermooi en kan ongelofelijk dansen.... maar ze is danseres en ik hoor van vel mensen dat danseressen "anders" zijn .... hoe bedoelen ze dat? Het is zo mooi, al is een relatie met haar wellicht lastig, omdat ze slechts arabisch spreekt.. Ik ga wellicht kijken of ik haar later een keer kan uitnodigen voor vakantie... maar is een relatie met een danseres wel mogelijk, of is dat inderdaad lastig..
Het meest lastige lijkt me dat ze enkel arabisch spreekt
And now for something completely different, I'm on a horse.
  zondag 5 januari 2003 @ 19:46:06 #4
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_7724324
Het schijnt dat buikdanseressen in bijvoorbeeld turkije.. beetje "bijklussen" als hoer..en verder gaan dan alleen buikdansen (striptease etc) maar ik weet niet of dat bij dat meisje van jou dus ook het geval is

___
Edit: welkom trug

Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  zondag 5 januari 2003 @ 19:48:35 #5
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_7724367
quote:
Op zondag 5 januari 2003 19:46 schreef Erosjuhhh het volgende:
Het schijnt dat buikdanseressen in bijvoorbeeld turkije.. beetje "bijklussen" als hoer..en verder gaan dan alleen buikdansen (striptease etc) maar ik weet niet of dat bij dat meisje van jou dus ook het geval is

___
Edit: welkom trug

Zij is geen hoer... ... maar trouwens wanneer noem je een meisje een hoer, als je met een meisje gaat is het normaal dat je haar af en toe trakteert of wat toestopt, dan ben je nog geen hoer..
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_7724380
Arabisch leren
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  zondag 5 januari 2003 @ 19:51:12 #7
27636 bigwig
No pain, no gain
pi_7724412
quote:
Op zondag 5 januari 2003 19:49 schreef Vava het volgende:
Arabisch leren
Of zij nederlands (misschien de beste oplossing). Aangezien ze toch ook hier in nederland verblijft....................
  zondag 5 januari 2003 @ 19:53:00 #8
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_7724445
quote:
Op zondag 5 januari 2003 19:51 schreef bigwig het volgende:

[..]

Of zij nederlands (misschien de beste oplossing). Aangezien ze toch ook hier in nederland verblijft....................

ze is niet in Nederland
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_7724452
Ik neem aan dat het gewoon een geile verliefdheid is ?

Zorg eerst dat je kan communiceren.. ik denk dat voordat je beslist of je je leven met haar wilt delen eerst wilt weten of ze uberhaupt wel iets interessants te melden heeft

Dan een ander punt om over na te denken is...
wát is haar geloofsovertuiging.. valt dat overeen te komen samen ? Is een belangrijk iets om van te voren te bekijken..

en wat het buikdansen betreft... is denk ik per persoon verschillend..
ik weet niet hoe " jalours " je bent aangelegd ?
Als jij er geen moeite mee hebt dat ze danst voor oa andere mannen... dan denk ik dat dat geen proleem hoeft te zijn..

welkom terug !

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zondag 5 januari 2003 @ 19:53:44 #10
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_7724461
quote:
Op zondag 5 januari 2003 19:48 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Zij is geen hoer... ... maar trouwens wanneer noem je een meisje een hoer, als je met een meisje gaat is het normaal dat je haar af en toe trakteert of wat toestopt, dan ben je nog geen hoer..

ik bedoel met hoer dus ook prostitutie. (stond beetje onduidelijk in mijn vorige post excuus)

[Dit bericht is gewijzigd door Erosjuhhh op 05-01-2003 19:54]

Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_7724468
quote:
Ik heb een paar leuke vriendinen erbij en één meisje vind ik echt heel leuk.. Een buikdanceres ... Ze is 17 jaar oud, wondermooi en kan ongelofelijk dansen.... maar ze is danseres en ik hoor van veel mensen dat danseressen "anders" zijn .... hoe bedoelen ze dat?
Had je dat niet beter even aan "veel mensen" kunnen vragen toen je dit hoorde? Volgens mij is er niets specifieks met danseressen aan de hand al kan me voostellen dat ze lenig zijn, dát kan leuk zijn.
Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
  zondag 5 januari 2003 @ 19:54:53 #12
25873 IJskoud
Waar denk je aan?
pi_7724480
quote:
Laten we het zo subtiel mogelijk zeggen:

Ik heb in Marokko 1 keer een muziekgezelschap gezien met buikdanseressen, voor Marokkaans publiek. Er was drank en geld

[i]Nergens aan...[/i]
  zondag 5 januari 2003 @ 19:56:07 #13
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_7724505
quote:
Op zondag 5 januari 2003 19:53 schreef Mirage het volgende:
Ik neem aan dat het gewoon een geile verliefdheid is ?

Zorg eerst dat je kan communiceren.. ik denk dat voordat je beslist of je je leven met haar wilt delen eerst wilt weten of ze uberhaupt wel iets interessants te melden heeft

Dan een ander punt om over na te denken is...
wát is haar geloofsovertuiging.. valt dat overeen te komen samen ? Is een belangrijk iets om van te voren te bekijken..

en wat het buikdansen betreft... is denk ik per persoon verschillend..
ik weet niet hoe " jalours " je bent aangelegd ?
Als jij er geen moeite mee hebt dat ze danst voor oa andere mannen... dan denk ik dat dat geen proleem hoeft te zijn..

welkom terug !

Ja het erste wel een beetje, was helemaal gek vanaf het eerste moment dat ik haar zag... Zij ook wel van mij trouwens.. ...... de taal zal wel een probleem worden idd en dat is echt zo jammer, ,want qua uiterlijk, lichaam, en karakter was ze zo super.... en dat dansen.... ongelofelijk ** zucht**

[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 05-01-2003 19:58]

(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 5 januari 2003 @ 19:58:00 #14
43795 Allesziend
I'm a Lucky Bastard
pi_7724540
als je het niet errrug vind dat er 6 oudere broers meegaan op je eerste 200 afspraakjes....
Ja Mirage, Nee Mirage, Goed Mirage......IK HOU VAN JE MIRAGE !!!!
  zondag 5 januari 2003 @ 20:01:18 #15
17061 mvt
blame Canada
pi_7724611
quote:

[..]

neuken voor geld
We were to understand there would be pie and punch?
pi_7724636
quote:
Op zondag 5 januari 2003 19:54 schreef thoth het volgende:
Volgens mij is er niets specifieks met danseressen aan de hand al kan me voostellen dat ze lenig zijn, dát kan leuk zijn.
Daar kom je dan nog wel achter!
Zij mag altijd bovenop
  zondag 5 januari 2003 @ 20:05:51 #17
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_7724717
Je bent dertig en zij is 17. . . . Nee denk absoluut niet dat dat problemen gaat geven.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  † In Memoriam † zondag 5 januari 2003 @ 20:45:27 #18
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_7725540
quote:
Een buikdanceres ... Ze is 17 jaar oud, wondermooi en kan ongelofelijk dansen.... maar ze is danseres en ik hoor van vel mensen dat danseressen "anders" zijn .... hoe bedoelen ze dat?
Anders?
Je hoeft in bed iig helemaal nix meer te doen als zijn bovenop je zit..
  † In Memoriam † zondag 5 januari 2003 @ 20:45:46 #19
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_7725551
quote:
Op zondag 5 januari 2003 20:02 schreef Aernout het volgende:

[..]

Daar kom je dan nog wel achter!
Zij mag altijd bovenop

Precies!
  zondag 5 januari 2003 @ 21:00:31 #20
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_7725874
BHFH is back!

Welkom terug

Geluk is een richting, geen punt
pi_7725969
Ze is een soort van artieste en artiesten krijgen altijd veel aandacht. Dat is er anders. Dat is iets waar je goed tegen bestand moet zijn anders wordt het niks. Een van de reden van sommige artiesten om artiest te worden is ook het krijgen van aandacht.
pi_7726593
ha zorg maar eerst dat jullie elkaar kunnen verstaan! En lichaamstaal, buikdanseressen gaan soms wel erg ver. je dacht toch niet echt dat ze het alleen bij dansen houden he? Stomstom... Trouwens, elk meisje dat een beetje leuk danst is geil, dus ik snap je geval eigenlijk niet zo.

Def

zondag 5 januari 2003 @ 22:48:57 #23
27535 Pulsemaster
Politiek en sociaal incorrect!
pi_7728406
Joh, wat maakt het uit! Sex is als esperanto, daar heb je echt geen tolk bij nodig! Veel plezier met in haar buik dansen!
Uit welke klei hebben ze jou getrokken? :?
  maandag 6 januari 2003 @ 14:25:33 #24
19105 Noayla_
Love me tender
pi_7737346
Waarom richt je je altijd op voor jou véél te jonge meisjes?
En ik heb ook sterk het vermoeden dat jij lust aanziet voor liefde.
For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
  maandag 6 januari 2003 @ 14:26:54 #25
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_7737375
Eelco,

Je was toch getrouwd met een thaise ?? En nu ga je naar marocco en heb je weer een andere scharrel. Is het dat mokkeltje van die foto ??

Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')