SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2019 20:48:11 ]
Zou je met haar gaan shoppen?quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:45 schreef Quotidien het volgende:
Weer diezelfde chick, niks mis mee hoor
Niks mis mee inderdaad maar verse chick zou ook mooi zijn.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:45 schreef Quotidien het volgende:
Weer diezelfde chick, niks mis mee hoor
Als ze zelf betaald zeker.quote:
Ik had leraar moeten wordenquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:55 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Heb jij me ooit geleerd toen @:flippiee een foto van haar postte
Ik heb goede smaakquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:55 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Heb jij me ooit geleerd toen @:flippiee een foto van haar postte
Weet niet op wat voor school jij hebt gezeten?quote:
Echt welquote:
De school van de harde straten natuurlijkquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:58 schreef Goudenvis het volgende:
Weet niet op wat voor school jij hebt gezeten?
Even in de ijskast gezet na de 3-0 van Ronaldo gisterenavondquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:58 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Weet niet op wat voor school jij hebt gezeten?[..]
Echt welmaar waar is die chick uit je UI?
Was je daar ook pas op je 21e klaar?quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
De school van de harde straten natuurlijk
En terecht ook. Maar moet ook niet te lang blijven staan want Ronaldo heeft wel de neiging om vrij snel irritant te worden.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Even in de ijskast gezet na de 3-0 van Ronaldo gisterenavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |