quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Soms![]()
Met bedrijfskorting ook nog.
Dat denk jij. Dat maakt het geen waarheid.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het ging om werken en lekker spullen bestellen zonder dat iemand er iets over kan zeggen.
Nee dat niet, maar zo lopen er veel daar die jatten, of het nou besteld word of dat ze het uit voorraad jatten.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, maar betaalde de baas jouw spullen?
quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:37 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]Een timmerman heeft ook goedkope spijkers.
O nee hoor. Je ziet waar Jens staat. Ze hoeft zich alleen tegen Jessie te keren en ze gaat dalen. De schuimpjes zijn meedogenloos.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:33 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Dat dat jattende mormel zo hoog staat is me een compleet raadsel
Egoïst is het.
Vraag de gemiddelde cosser of dat niet zo is. Ze steelt als de raven.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat denk jij. Dat maakt het geen waarheid.
Dat is gelukkig heel goedkoop, maar laat maar ze doet het geweldig en is een fijne, warme persoonlijkheid.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:35 schreef mootie het volgende:
[..]
En nu lijken de bewoners het lekker te vinden. Mooi toch?
En veel zal het budget niet gestegen zijn. Gisteren kippenpoten met rijst bijvoorbeeld.
Jens heeft zichzelf de das om gedaan met zijn vriendschap met Tim en het kleffe gedoe met Mylene.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
O nee hoor. Je ziet waar Jens staat. Ze hoeft zich alleen tegen Jessie te keren en ze gaat dalen. De schuimpjes zijn meedogenloos.
Wat we opgenoemd hebben, dat zie ik haar inderdaad weleens doen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar zo lopen er veel daar die jatten, of het nou besteld word of dat ze het uit voorraad jatten.
Ik zie haar regelmatig wel wat doen in elk geval.
En ze kookt uitgebreid zoals ik nog niemand daar heb zien doen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik zie Merel heel veel achter de PC regelen, dingen controleren en mails versturen.
Vanmiddag was ze met nog iemand bezig de ukelulle mails door te lopen en te kijken wat er verstuurd moest worden.
Echt hoor. Elke keer dat argument dat anderen jatten, dus is het niet erg dat Merel het ook doet.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar zo lopen er veel daar die jatten, of het nou besteld word of dat ze het uit voorraad jatten.
Ik zie haar regelmatig wel wat doen in elk geval.
Dan heeft men niet goed gekeken, of ze zijn een beetje dom. Jens is een enge gast, daar niet van, maar Adriaan vind ik net zo eng.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Jens heeft zichzelf de das om gedaan met zijn vriendschap met Tim en het kleffe gedoe met Mylene.
Voor 250 euro per week. Heel knap inderdaad.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En ze kookt uitgebreid zoals ik nog niemand daar heb zien doen.
Ach ja het is ook een discussie om niks.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat we opgenoemd hebben, dat zie ik haar inderdaad weleens doen.
Ik wilde net vragen : Er is zeker niets op de streamsquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ach ja het is ook een discussie om niks.
Klopt, lekker bestellen, de sier maken met goed eten en gebruik maken van alle gemakken.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:41 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Echt hoor. Elke keer dat argument dat anderen jatten, dus is het niet erg dat Merel het ook doet.
Maar je oordeelt maar vast dat ze er ver over gaat en van alles voor zichzelf achterhoudt. Dat vind ik zonde.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, lekker bestellen, de sier maken met goed eten en gebruik maken van alle gemakken.
Had haar eerder willen zien koken voor 15 man. Zij doet ook de boodschappen. Ben benieuwd of er aan het budget wordt gehouden.
Juist. Mag dat mens niet, heeft haar bek vol over anderen maar is zelf te lui om wat te doen, als het wat energie kost. Daarom dus. Als ze niet zoveel op anderen liep af te geven, zou ik er niet eens zo'n probleem mee hebben.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ach ja het is ook een discussie om niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |