abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185591278
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:39 schreef Sigaartje het volgende:
Ik begrijp dat niet. Moslims steken en bombarderen om zich heen omdat we niet geloven.

Ik ben zelf christen, dat is mijn keuze, net als iedereen zijn eigen keuze heeft. Maar geen haar op mijn hoofd om iemand mijn gedachten op te leggen. Gelukkig is dit een vrije wereld en mag iedereen denken wat hij wil.

Maar waar komt dat vandaan dat als je geen moslim bent gelijk dood moet? Ik snap daar helemaal niets van. Maar blijkbaar vinden alle moslims dat.
Gast waar heb je het over? Waarom generaliseer je
pi_185591293
quote:
16s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]

Goed dat je nog even zegt secret, zij het in een losse post, daar heb je mij toch even!
Ik vind je best wel goede teksten uitkramen eigenlijk.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_185591317
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:13 schreef SoS87 het volgende:
[..]

Zit er in Den Haag ook niet een?
Dat was fake, hou maar op.
pi_185591320
Wat veel mensen ook niet weten, is dat er een zwarte "president" is die op nationale tv een liedje zingt over blanke mensen vermoorden met machine geweren...NPO zal dat nooit uitzenden natuurlijk, slecht voor de diversiteit.

Wel jammer dat onze oud landgenoten daar massaal gemarteld en vermoord worden door de zwarte bevolking en dat wij als Nederland geen fuck geven.

Nigeria schijnt ook tof te zijn voor blanke mensen, vooral de Niger-delta.
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
pi_185591388
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:53 schreef Cronometer het volgende:
[..]

Gast waar heb je het over? Waarom generaliseer je
Ik generaliseer met een doel, omdat ik nooit andere moslims hoor,
Omdat als ik Marokkaanse collega's vraag wat vinden jullie nou van al dat geweld, ze niks zeggen
Omdat als ik Turkse mensen in mijn buurt vraag wat vinden jullie nou van al dat geweld, ze niks zeggen,
Omdat moslims altijd weer beginnen over kruistochten, die ik verderfelijk vind
Omdat moslims altijd weer beginnen over het oude testament dat ik verderfelijk vind
Omdat er dingen zijn die er NU gebeuren en
dat moslims dat als smoes gebruiken om het te rechtvaardigen hoe de Roomse kerk zich vroeger en nu gedraagt.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_185591416
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 19:00 schreef Sigaartje het volgende:
[..]

Omdat als ik Marokkaanse collega's vraag wat vinden jullie nou van al dat geweld, ze niks zeggen
Omdat als ik Turkse mensen in mijn buurt vraag wat vinden jullie nou van al dat geweld, ze niks zeggen,
Omdat moslims altijd weer beginnen over het oude testament dat ik verderfelijk vind
dat moslims dat als smoes gebruiken om het te rechtvaardigen hoe de Roomse kerk zich vroeger en nu gedragen
Waarom moeten wij altijd iets zeggen?
pi_185591422
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 19:00 schreef Sigaartje het volgende:
[..]

dat moslims dat als smoes gebruiken om het te rechtvaardigen hoe de Roomse kerk zich vroeger en nu gedragen
De kruistochten waren een reactie op de Jihad, ontketent door moslims. Dus voel je daar niet slecht over. De kruisvaarders wilden christelijken wereldwijd verdedigen en de islam terugdringen.
pi_185591432
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 19:02 schreef Cronometer het volgende:
[..]

Waarom denk je ? Jij gelooft die onzin toch.
  woensdag 13 maart 2019 @ 19:02:48 #84
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_185591435
quote:
[..]

Waarom niet? Zoals sigaarte schrijft, hij verwacht niet dat jullie altijd, of zelfs regelmatig wat zeggen. Maar hij hoort het nooit.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_185591482
En hier in het forum zijn ze er ook niet.
pi_185591540
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:42 schreef _--_ het volgende:
Kortom: dit topic kook van de hypocrisie. Zijn er dan nooit mensen die neutraal naar het probleem kunnen kijken. }:|
:') :')
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_185591560
quote:
[..]

Omdat ik als christen zeg dat de misdadigers in de kerk, priesters die kinderen hebben verkracht, hun straf moeten krijgen, omdat er veel christenen zijn die de oorlogen om geloof, ook hun eigen geloof verafschuwen.
pi_185591570
Nederland wordt een derdewereldland als islamitische mensen de overhand krijgen. In 2030 is meer dan de helft van Nederland van niet-westerse afkomst aka allochtoon. Alarmerende cijfers.
pi_185591576
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 19:08 schreef Sigaartje het volgende:
[..]

Omdat ik als christen zeg dat de misdadigers in de kerk, priesters die kinderen hebben verkracht, hun straf moeten krijgen, omdat er veel christenen zijn die de oorlogen om geloof, ook hun eigen geloof verafschuwen.
Waarom ben je christen? Jij weet toch ook wel dat de hemel en such niet bestaan?
Hoe kan je als christen een moslim de maat nemen ?

Jullie zijn beiden gehersenspoeld. Heel spijtig want volgens mij zijn jullie niet gewelddadig of what ever.
pi_185591682
Iemand zou een kerk van liefde en openheid moeten beginnen, waar geen addertjes onder het gras zitten ofzo. Gek dat het niet bestaat.
pi_185591694
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 19:10 schreef DoubleUU het volgende:
[..]

Waarom ben je christen? Jij weet toch ook wel dat de hemel en such niet bestaan?
Hoe kan je als christen een moslim de maat nemen ?
Ik heb het niet over de hemel, ik heb het over de wereld nu.
En over je vraag: Joden, christenen en moslims hebben dezelfde god. Het is mijn god en jouw god, dus daarom kan ik moslims de maat nemen. Geweld mag nooit. Nooit.
pi_185591708
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:48 schreef DoubleUU het volgende:
[..]

Informatie over de leeftijd van Aisha is grotendeels gebaseerd op ahadith, dus niet de koran idd. Ik vind het wel mierenneuken wat je doet eerlijk gezegd.
Hoezo, alleen de Koran is heilig en beschouwen wij moslims als perfect. Hadith niet. En wij shia beschouwen Sahih Bukhari al helemaal als onbetrouwbaar. Volgens onze bronnen was ze 19.

En ik weet ook niet waar je vandaan haalt dat ze zijn nichtje was.
pi_185591733
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 19:16 schreef Elias87 het volgende:
[..]

Hoezo, alleen de Koran is heilig en beschouwen wij moslims als perfect. Hadith niet. En wij shia beschouwen Sahih Bukhari al helemaal als onbetrouwbaar. Volgens onze bronnen was ze 19.

Post die bronnen eens dan.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_185591738
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 19:15 schreef Sigaartje het volgende:
[..]

Ik heb het niet over de hemel, ik heb het over de wereld nu.
En over je vraag: Joden, christenen en moslims hebben dezelfde god. Het is mijn god en jouw god, dus daarom kan ik moslims de maat nemen. Geweld mag nooit. Nooit.
Only God can judge me ? Heb jij de gewelddadige passages in de bijbel niet gelezen ? Hoe moet ik jou serieus nemen?
pi_185591753
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 19:16 schreef Elias87 het volgende:
[..]

Lekker makkelijk, zelf bepalen wat je volgt en wat niet. Dat is nooit te controleren, dus lekkere loze opmerking.
pi_185591790
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 19:17 schreef DoubleUU het volgende:
[..]

Only God can judge me ? Heb jij de gewelddadige passages in de bijbel niet gelezen ? Hoe moet ik jou serieus nemen?
Lees eerst een post van me door.
pi_185591841
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 19:19 schreef Sigaartje het volgende:
[..]

Lees eerst een post van me door.
Ik snap je punt dat westerse christenen geen geweld meer gebruiken om hun geloof te verkondigen. Dan is nog steeds het geloof niet goed voor mensen. Het bepaalt en dicteert veel te veel in mensen hun levens. Nogmaals, als er een kerk van liefde en eerlijkheid en such zou kunnen bestaan, dan was ie er wel. Er is blijkbaar een soort van bedrog nodig. Wil jij bedrogen worden?
pi_185591949
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 19:21 schreef DoubleUU het volgende:
[..]

Ik snap je punt dat westerse christenen geen geweld meer gebruiken om hun geloof te verkondigen. Dan is nog steeds het geloof niet goed voor mensen. Het bepaalt en dicteert veel te veel in mensen hun levens. Nogmaals, als er een kerk van liefde en eerlijkheid en such zou kunnen bestaan, dan was ie er wel. Er is blijkbaar een soort van bedrog nodig. Wil jij bedrogen worden?
Herhaal nog een keer je post, maar dan zonder de twee laatste zinnen.
pi_185591969
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 19:25 schreef Sigaartje het volgende:
[..]

Herhaal nog een keer je post, maar dan zonder de twee laatste zinnen.
Ik doe niets op commando. Dan mag je eerst betalen.
Mijn baas rekent 191,95 euro per uur als ik gedetacheerd word.
pi_185592029
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 19:26 schreef DoubleUU het volgende:
[..]

Ik doe niets op commando. Dan mag je eerst betalen.
Mijn baas rekent 191,95 euro per uur als ik gedetacheerd word.
Incl. btw?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')