quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 25 maart 2019 19:28 schreef Soulraven het volgende:
Dit is het uto feedback topic, niet een nostalgietopic, laten we dat zo houden.
Talent is beginnersgeluk
Gedraag je als een hommel
Willen is belangrijker dan kunnen
Stop met het lezen van managementboeken
“Door je te verdiepen in de wijsheid van anderen, vergeet je soms hoe wijs je zelf bent. Vergeet je eigen krachten niet en waarin jij het verschil kunt maken. Wees jezelf en ben authentiek.
Cos recept
Het is jammer dat je, in plaats van eens te kijken waar je zelf iets zou kunnen doen, alleen maar de, door jouw zo ervaren, fouten van een ander wilt zien.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 25 maart 2019 19:28 schreef Soulraven het volgende:
Talent is beginnersgeluk
“Door je te verdiepen in de wijsheid van anderen, vergeet je soms hoe wijs je zelf bent. Vergeet je eigen krachten niet en waarin jij het verschil kunt maken. Wees jezelf en ben authentiek.
Cos recept
Treffend Struis..........treffend.... Gaat er snel weer vandoor, voelt zich niet meer thuis hier...quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Talent is beginnersgeluk
Cos recept
Dit dus, de cos that is.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Treffend Struis..........treffend.... Gaat er snel weer vandoor, voelt zich niet meer thuis hier...
Talent is beginnersgeluk
Cos recept
Dan welquote:Op woensdag 27 maart 2019 23:09 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Het is jammer dat je, in plaats van eens te kijken waar je zelf iets zou kunnen doen, alleen maar de, door jouw zo ervaren, fouten van een ander wilt zien.
Je legt alles bij een ander neer zonder eens te kijken naar jezelf. Een managementboek heb ik nog nooit gelezen. Ik ben geen manager, ik ben een moderator in een team moderators, en dat is naar mijn idee toch heel wat anders.
De mods zijn een hele tijd bezig geweest met kijken naar hoe dingen het beste aangepakt konden worden, waar dingen anders moesten, etc. Natuurlijk is niet iedereen tevreden, dat is nu eenmaal onmogelijk voor elkaar te krijgen. Het is jammer dat je je niet kunt vinden in de moderatiestijl maar daar kan ik, of een andere mod, niks aan veranderen.
Het zou mensen sieren als ze kritische blik die ze op een ander gericht hebben, ook eens op zichzelf zouden toepassen.
Thnxs,quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:09 schreef Soulraven het volgende:
[..]
[b]Het is jammer dat je, in plaats van eens te kijken waar je zelf iets zou kunnen doen, alleen maar de, door jouw zo ervaren, fouten van een ander wilt zien.
Je legt alles bij een ander neer zonder eens te kijken naar jezelf.[/b] Een managementboek heb ik nog nooit gelezen. Ik ben geen manager, ik ben een moderator in een team moderators, en dat is naar mijn idee toch heel wat anders.
De mods zijn een hele tijd bezig geweest met kijken naar hoe dingen het beste aangepakt konden worden, waar dingen anders moesten, etc. Natuurlijk is niet iedereen tevreden, dat is nu eenmaal onmogelijk voor elkaar te krijgen. Het is jammer dat je je niet kunt vinden in de moderatiestijl maar daar kan ik, of een andere mod, niks aan veranderen.
Het zou mensen sieren als ze kritische blik die ze op een ander gericht hebben, ook eens op zichzelf zouden toepassen.
Talent is beginnersgeluk
Cos recept
quote:Op maandag 1 april 2019 18:44 schreef DKUp het volgende:
Talpa loopt te stoken. Op de website stond ook iets over “Wat zal er vanavond gebeuren?”
Who cares...?quote:Op donderdag 4 april 2019 14:54 schreef An_0_Niem het volgende:
[ afbeelding ]
De bewoners hebben nieuwe foto's. Gaan we die nu ook in de OP gebruiken?
heel onduidelijkquote:Op donderdag 4 april 2019 14:54 schreef An_0_Niem het volgende:
[ afbeelding ]
De bewoners hebben nieuwe foto's. Gaan we die nu ook in de OP gebruiken?
ik vind de oude wel leuk, dan zie je hoe ze veranderenquote:
Ik niet.quote:
Thnx, ik kan er morgen naar kijken 👌quote:Op woensdag 3 april 2019 19:27 schreef DKUp het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Officiële foto, ze is toch de vaste bewoner.
Dat was niet alleen Soul maar ook ik.quote:Op vrijdag 12 april 2019 23:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gavond
Dat persoonlijke van Mod Soul op mij
kan er een FA meelezen
RLS getik
begin BAN aivd in de nek te voelen
selectief moddeh
speeltje Fok kan door
Als je een fa wilt spreken zullen ze toch echt even moeten mailen. Die lezen over het algemeen niet elke feedback door.quote:Op vrijdag 12 april 2019 23:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gavond
Dat persoonlijke van Mod Soul op mij
kan er een FA meelezen
RLS getik
begin BAN aivd in de nek te voelen
selectief moddeh
speeltje Fok kan door
Uh kweet niet maar ik word uitgelokt door FreshFruit .. Zie TRquote:Op vrijdag 12 april 2019 23:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat was niet alleen Soul maar ook ik.
Je weet waar het over gaat, post gewoon mee zonder steeds de mods erbij te betrekken en uit te lokken.
Van beide kanten en daar is wat aan gedaan toch? Alles is weg.quote:Op vrijdag 12 april 2019 23:43 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Uh kweet niet maar ik word uitgelokt door FreshFruit .. Zie TR
En ook daar is op gereageerd.quote:Op vrijdag 12 april 2019 23:43 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Uh kweet niet maar ik word uitgelokt door FreshFruit .. Zie TR
lrkkrt doorgaan metquote:Op vrijdag 12 april 2019 23:41 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Als je een fa wilt spreken zullen ze toch echt even moeten mailen. Die lezen over het algemeen niet elke feedback door.
Ik denk dat je hiermee niet echt bereikt wat je hoopt te bereiken. Cos gewoon lekker mee.quote:Op vrijdag 12 april 2019 23:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
lrkkrt doorgaan met
Meis,..
heb je al beeld /abbo
tis mij verder prima
Fok zoekt altijd Modjes
RLS is en gave
laat mij met rust
TIP
De streams zijn vaak saai, mensen hebben het wel gezien en Utopia's houdbaarheidsdatum is gewoon overschreden. Daar is je reden.quote:Op zaterdag 13 april 2019 10:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Cos wordt minder. je ziet al minder leden...
Wordt stiller ook..
Misschien heeft t een reden!!!!
Zeer JAMMER
Dat kan een reden zijn. Dat is jou intrepetatie. Ik blijf voornamelijk weg door de vele onduidelijkheden en onderlinge strijd die er geleverd wordt tussen moderatie en user(s) en dan doel ik niet alleen op de cos.quote:Op zaterdag 13 april 2019 11:52 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
De streams zijn vaak saai, mensen hebben het wel gezien en Utopia's houdbaarheidsdatum is gewoon overschreden. Daar is je reden.
Nou dat valt de laatste tijd wel mee geloof ik en incidenten hou je altijd.quote:Op zaterdag 13 april 2019 12:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat kan een reden zijn. Dat is jou intrepetatie. Ik blijf voornamelijk weg door de vele onduidelijkheden en onderlinge strijd die er geleverd wordt tussen moderatie en user(s) en dan doel ik niet alleen op de cos.
De een mag wat meer, dan de ander. Tjaquote:Op zaterdag 13 april 2019 12:11 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nou dat valt de laatste tijd wel mee geloof ik en incidenten hou je altijd.
Dat klopt, maar daar blijf je toch niet voor weg.quote:Op zaterdag 13 april 2019 12:42 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
De een mag wat meer, dan de ander. Tja
Zou een reden kunnen zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:05 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Dat klopt, maar daar blijf je toch niet voor weg.
Voor een enkeling wel, maar niet voor de meesten of het moet de spuigaten uitlopen natuurlijk. Maar over het algemeen gebeurt dit op heel FOK en heeft de Cos daar echt geen patent op.quote:
Bij voetbal kan een scheidsrechter een wedstrijd "doodfluiten"quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:16 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Voor een enkeling wel, maar niet voor de meesten of het moet de spuigaten uitlopen natuurlijk. Maar over het algemeen gebeurt dit op heel FOK en heeft de Cos daar echt geen patent op.
Een tijdje geleden zou ik je onmiddellijk en volledig gelijk gegeven hebben, maar zoals ik al zei, ''laatste tijd vind ik het wel meevallen"quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Bij voetbal kan een scheidsrechter een wedstrijd "doodfluiten"
Ik vind dat de Cos "doodgemodereerd" is.
Jammer, maar het is voor mij veelal lurken geworden, met af en toe nog een opmerking. Maar de los is ervan af, denk niet dat ik het nog lang zal blijven volgen.
Het verdiend een kans absoluut, maar één zwaluw maakt nog geen zomer. Ik denk dat er tussen bepaalde mensen oud zeer uitgesproken moet worden, maar of dat gebeurt betwijfel ik en is ook niet aan mij.quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:21 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Een tijdje geleden zou ik je onmiddellijk en volledig gelijk gegeven hebben, maar zoals ik al zei, ''laatste tijd vind ik het wel meevallen"
Dat dus!!!quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Bij voetbal kan een scheidsrechter een wedstrijd "doodfluiten"
Ik vind dat de Cos "doodgemodereerd" is.
Jammer, maar het is voor mij veelal lurken geworden, met af en toe nog een opmerking. Maar de los is ervan af, denk niet dat ik het nog lang zal blijven volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |