Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 13 april 2019 11:52 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
De streams zijn vaak saai, mensen hebben het wel gezien en Utopia's houdbaarheidsdatum is gewoon overschreden. Daar is je reden.
De streams zijn saai ja, maar het handjevol overgebleven users ook. Het gaat vooral om schelden op de Utopianen, het liefst zo grof mogelijk met de nodige domme verwensingen... Of aldoor oftopic zichzelf geweldig vindenquote:Op zaterdag 13 april 2019 11:52 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
De streams zijn vaak saai, mensen hebben het wel gezien en Utopia's houdbaarheidsdatum is gewoon overschreden. Daar is je reden.
Nou nou, dat handjevol overgeblevenen probeert tenminste nog de COS levensvatbaar te houden met de almaar slinkende middelen, het is zoiezo al een wonder dat er nog reactanten zijn die wat moeite nemen de black holes te vullen met wat off-topic gekabbel , en wat rellen houdt users scherpquote:Op zaterdag 13 april 2019 19:12 schreef mangalie het volgende:
[..]
De streams zijn saai ja, maar het handjevol overgebleven users ook. Het gaat vooral om schelden op de Utopianen, het liefst zo grof mogelijk met de nodige domme verwensingen... Of aldoor oftopic zichzelf geweldig vinden
Ik beantwoord hem even hier als je het niet erg vind. Er is niks doorheengedrukt, en de regels in overleg met alle mods EN afhankelijk van de policy opgesteld.quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat klopt, maar toen kwamen de nieuwe regels waarvan het wel mocht. Heel jammer, ik vraag niet meer aan users welke inwoners ze nu weer bedoelen.
Je snapt het sowieso niet??quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:19 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Nou nou, dat handjevol overgeblevenen probeert tenminste nog de COS levensvatbaar te houden met de almaar slinkende middelen, het is zoiezo al een wonder dat er nog reactanten zijn die wat moeite nemen de black holes te vullen met wat off-topic gekabbel , en wat rellen houdt users scherp
Volgens mij kan de COS wel zonder modsquote:Op zaterdag 13 april 2019 19:22 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik beantwoord hem even hier als je het niet erg vind. Er is niks doorheengedrukt, en de regels in overleg met alle mods EN afhankelijk van de policy opgesteld.
Je mag voor bijnamen zijn, je mag ze vervelend vinden. Sommige vind ik ook vervelend. Je mag ook best eens vragen of het wat minder kan als het onbegrijpelijk voor je wordt. Verbieden kunnen we het niet, en ik denk dat je er ook nooit helemaal aan ontkomt.
Tja Fok! hequote:Op zaterdag 13 april 2019 19:26 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Ik snap het maar al te goed, al te braaf werkt niet, nooit gewerkt ook
QB snapt het juist heel goed,Ik snap jouw reactie niet helemaal.Daar je helemaal geen COSser bent.quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
QB snapt het juist heel goed,Ik snap jouw reactie niet helemaal.Daar je helemaal geen COSser bent.
Ik ben het zat telkens te vragen wie er wordt bedoeld. Dan maar niet.quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:22 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik beantwoord hem even hier als je het niet erg vind. Er is niks doorheengedrukt, en de regels in overleg met alle mods EN afhankelijk van de policy opgesteld.
Je mag voor bijnamen zijn, je mag ze vervelend vinden. Sommige vind ik ook vervelend. Je mag ook best eens vragen of het wat minder kan als het onbegrijpelijk voor je wordt. Verbieden kunnen we het niet, en ik denk dat je er ook nooit helemaal aan ontkomt.
Ik kan me voorstellen dat dat erg vervelend is. Zal eerlijk zijn dat ik daar ook niet even zo 1 2 3 de oplossing voor hebquote:Op zaterdag 13 april 2019 19:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben het zat telkens te vragen wie er wordt bedoeld. Dan maar niet.
Tegeltje van maken..quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben het zat telkens te vragen wie er wordt bedoeld. Dan maar niet.
Lavender had gevraagd of het minder kon, nu het mag loopt het de spuigaten uit. Ik las graag mee omdat ik niet altijd kan kijken, maar zoals het nu is, is het geen pretje meer.quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:52 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat dat erg vervelend is. Zal eerlijk zijn dat ik daar ook niet even zo 1 2 3 de oplossing voor heb
En vragen of het minder kan is altijd mogelijk, mag ook zeker gedaan worden! Alleen het verbieden ervan, dat is weer een ander punt. Ik sta open voor suggesties daar een middenweg in te vinden.quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Lavender had gevraagd of het minder kon, nu het mag loopt het de spuigaten uit. Ik las graag mee omdat ik niet altijd kan kijken, maar zoals het nu is, is het geen pretje meer.
Ik heb geen suggesties, jullie hebben het goedgekeurd dus iedereen doet het. Het verzoek van Lavenderr werkte heel aardig. Maar laat maar, ik kan ermee leven dat ik niet weet wie Hops is.quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:57 schreef Soulraven het volgende:
[..]
En vragen of het minder kan is altijd mogelijk, mag ook zeker gedaan worden! Alleen het verbieden ervan, dat is weer een ander punt. Ik sta open voor suggesties daar een middenweg in te vinden.
Ik denk dat hier een kleine miscommunicatie ligt "jullie keuren het goed". Het fokpolicy hebben wij niet geschreven natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb geen suggesties, jullie hebben het goedgekeurd dus iedereen doet het. Het verzoek van Lavenderr werkte heel aardig. Maar laat maar, ik kan ermee leven dat ik niet weet wie Hops is.
In jullie nieuwe regels stond dat bijnamen worden gedoogd. Ik ga misschien wel even zoeken.quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:02 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik denk dat hier een kleine miscommunicatie ligt "jullie keuren het goed". Het fokpolicy hebben wij niet geschreven natuurlijk.
Ik ben best bereid eens te kijken hoe er iig een stuk onduidelijkheid qua bijnamen kan worden weggenomen.
Bedoel je deze?quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:04 schreef Disana het volgende:
[..]
In jullie nieuwe regels stond dat bijnamen worden gedoogd. Ik ga misschien wel even zoeken.
Ik zit net te lezen maar ik kan het niet vinden. Misschien was het een losse opmerking, anders heb ik het gedroomd.quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
UTO / [FAQ / Policy] Welkom op het Utopia 2-forum
Hops =Hiske.Ik gebruik geen bijnamen meer op verzoek van Lav.Maar dat een ander het doet staat ze vrij.quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit net te lezen maar ik kan het niet vinden. Misschien was het een losse opmerking, anders heb ik het gedroomd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |