abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12531375
Ben zelf met mijn vriendin vorige week in Alanya geweest, en moet zeggen dat het me 100 % is meegevallen!
We verbleven in Appartement Glaros 400 meter van het Cleopatrastrand, dus dat was wel ideaal.
Appartement was eenvoudig doch zeer schoon.

Enige minpunt vond ik het constante geroep van die Turken bij het passeren van winkels en restaurants. Waar je ook kwam was het direct: "Hallo, asjeblieft goedeavond Holland, kijke kijke, jij komen hier"
begrijp zowiezo niet hoe die gasten dat telkens zagen, ik had niet echt een t-shirt aan met groot "HOLLAND erop!

Nog meer Fokkers trouwens die bij restaurant Carla zijn wezen eten?

pi_12602511
Ook ik ben dit jaar in Alanya geweest, samen met mijn vader en zusje.
Was echt te gek!
Jammergenoeg ook ziek geweest, dat was ik al voordat we vertrokken vanuit NL...
We hadden een last minute geboekt, en ik wist totaal niet wat ik kon verwachten...
Niet eens tijd gehad om op Fok! te kijken haha
Maar het was een geweldige vakantie!
Hier een vakantiefototje:

Ik met het oranje hoofddoekje, hehe, hoezo HOLLAND?
Ik ga er zeker nogmaals heen, misschien met de vrienden die ik daar ontmoet heb.

[Dit bericht is gewijzigd door Ferret1983 op 21-08-2003 13:44]

pi_12605747
Zo, alle voorgaande verhalen gelezen...

De boottocht hebben wij ook gedaan, was erg leuk! Ben niet van de rots afgesprongen omdat ik me oa niet helemaal lekker voelde.
Ook wij 3en zijn ziek geweest, met nog meer gasten in het appartement, maar ook enkele mensen van de lokale bevolking waren ziek....
De Jeep Safari jammergenoeg niet gedaan wegens ziekte, en ook naar het aquapark zijn we niet geweest, had ik wel graag heen gewilt!
Wij zijn 8 dagen weggeweest (waarvan 2 reizen) en dat is eigenlijk te kort, 2 weken is beter!

En over die dames/turken: ook mijn zusje en ik werden een beetje gek van de turkse bevolking...
Maar ach, als je zegt dat je het niet wilt houden ze ook gewoon op.
Zo merkte mijn vader dat als hij een hand op een turk zn schouder legde en zei dat hij het niet wilde, maar dat die turk toch zijn vriend was (omgekeerd gedrag?!) die turk het dan onmiddelijk respecteerde.

Ook hebben we met een Turkse jongen 'vrienden' gemaakt.
Hij was totaal niet opdringerig (heeft ons nooit aangeraakt enz) en heeft ons wat verteld over het leven & de stad.
Toen we met hem pratend door de stad liepen werd er heel anders gereageerd (verbaast/zeiden niks meer..)
Best apart.

En hollandse jongens, als jullie bij het meiden 'scoren' goed jullie best doen is er niks aan de hand hoor.
Zo ben ik ook lekker verliefd geworden op een hollandse gozer, ik zie hem misschien morgen, en ik ga woensdag naar hem toe!!

Achja, mijn eerste vakantieliefde heeft bijna 4 jaar geduurd (tot vorig jaar) dus wie weet....

pi_12780018
ik ben vorige week terug gekomen uit alanya. vond het een beetje tegenvallen hoor. ik ben in marmaris en bodrum geweest en dat vond ik toch leuker dan alanya. bijv: in alanya is het drinken echt duur!!! een biertje voor 3 euro, asociaal!! dat betaal je er in amsterdam niet eens voor... ik weet niet of alanya vorig jaar al zo duur was, maar in bodrum betaalde ik vorig jaar 2 miljoen lira voor een biertje en in alanya 5 miljoen lira, 2 keer zo duur dus.
pi_12801609
Als je kunt feesten is Bosnie, Marokko ook wel leuk ;-)
Als je 's middags wil zwemmen en 's avonds uit wil gaan is advies: BODRUM...
pi_12848939
Zat iedereen hier echt in alanya of in parken daar omheen? Ik zelf zat een paar kilometer van alanya af in een soort vakantiepark complex (club nena).
Ti voglio bene!
  donderdag 4 september 2003 @ 00:29:23 #107
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_12929502
quote:
[b] maar in bodrum betaalde ik vorig jaar 2 miljoen lira voor een biertje en in alanya 5 miljoen lira, 2 keer zo duur dus.
Je moet niet vergeten dat de Turkse economie heel wat anders is als die van Nederland. Ze hebben een jaarlijkse inflatie van 50%. Dus het is heel normaal dat iets twee keer zo duur is, een jaar later. 5miljoen voor een buitenlandse bier is niet duur. Als je gewoon voor Efes had gekozen had je 3miljoen ervoor moeten betalen.
.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
  donderdag 4 september 2003 @ 00:32:56 #108
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_12929551
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 14:55 schreef Tjen het volgende:
Vrouwen zijn er genoeg, je moet er alleen voor zorgen dat je de lokale turken daar voor bent.

Je moet dus heel snel zijn, zo snel die turken het doen heb ik nog nooit gezien

Misschien gaan de Hollandse dames JUIST voor de Turkse mannen?
Heb je misschien daar rekening mee gehouden?
.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
  zondag 28 september 2003 @ 22:06:37 #109
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_13508233
2 vraagjes:

- Wie is wel eens in Hotel Golden Dreams Suite geweest en hoe was het?

- Is iemand wel eens in de winter in Alanya geweest en hoe is de temperatuur daar rond de jaarwisseling?

***I have an attitude and I'm not afraid to use it***
Angelic1 since 2001
  maandag 29 september 2003 @ 00:34:29 #110
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_13511818
quote:
Op zondag 28 september 2003 22:06 schreef Angelic1 het volgende:
2 vraagjes:

- Wie is wel eens in Hotel Golden Dreams Suite geweest en hoe was het?

- Is iemand wel eens in de winter in Alanya geweest en hoe is de temperatuur daar rond de jaarwisseling?

Vraag 1 kan ik helaas niet beantwoorden maar vraag 2 wel. Tijdens de jaarwisseling is het zo rond de 15 graden. Nederland tijdens de herfst bijvoorbeeld.
  maandag 29 september 2003 @ 10:06:13 #111
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_13514304
quote:
Op maandag 29 september 2003 00:34 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:

[..]

Vraag 1 kan ik helaas niet beantwoorden maar vraag 2 wel. Tijdens de jaarwisseling is het zo rond de 15 graden. Nederland tijdens de herfst bijvoorbeeld.

Oh, dus niet echt zonnig meer. Jammer...
Angelic1 since 2001
  maandag 29 september 2003 @ 20:28:18 #112
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_13529261
quote:
Op maandag 29 september 2003 10:06 schreef Angelic1 het volgende:

[..]

Oh, dus niet echt zonnig meer. Jammer...

Hmmm noordelijk halfrond in begin januari kun je niet verwachten dat het zomer is
  maandag 29 september 2003 @ 20:45:01 #113
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_13529615
quote:
Op maandag 29 september 2003 20:28 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:

[..]

Hmmm noordelijk halfrond in begin januari kun je niet verwachten dat het zomer is

Ik heb wel eens met de kerst met 24 graden op Cyprus gezeten, dus het kan wel
Angelic1 since 2001
  maandag 29 september 2003 @ 20:53:50 #114
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_13529841
quote:
Op maandag 29 september 2003 20:45 schreef Angelic1 het volgende:

[..]

Ik heb wel eens met de kerst met 24 graden op Cyprus gezeten, dus het kan wel

Als we over 'kunnen' gaan praten dan wil ik je best geloven hoor
Ik gaf alleen 't gemiddelde aan je door. Ik weet van twee jaartjes terug dat ik met 20 graden aan zee 't jaarwisseling had gevierd bij IZMIR (dus Alanya was niet veel anders.
pi_14127385
ik ga 1 november naar een of ander All-in hotel in de buut van Alanya Megaron heet het hotel, zijn er meer mensen die dan gaan ? Of die het Hotel kennen??
Life sucks
  zaterdag 25 oktober 2003 @ 18:49:39 #116
68293 Visfriet
Is weg en kom nooit meer terug
pi_14130891
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 15:57 schreef mr.marcus het volgende:
ik ga 1 november naar een of ander All-in hotel in de buut van Alanya Megaron heet het hotel, zijn er meer mensen die dan gaan ? Of die het Hotel kennen??
jep ik ken het ziet er wel goed uit
Post noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit meerhrrrrr
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 01:25:57 #117
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_14188181
Ik ben net terug van Alanya..het is daar nog lekker 29 graden en hier is het KOUD ....
Maar het was daar wel leuk. Boottochtje gemaakt, lekker gegeten voor weinig geld. Daar kunnen de restaurants hier nog wat van leren! Gratis brood met kruidenboter/tzaziki en gratis mayo en ketchup en daarna nog gratis een drankje van het huis...en dat alles voor minder dan 9 euro gemiddeld. Ook de mensen zijn daar veel vriendelijker en vrijgeviger dan ik had verwacht.. echt top. Volgend jaar weer!
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 08:30:29 #118
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_14189250
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 01:25 schreef jpg97 het volgende:
Ik ben net terug van Alanya..het is daar nog lekker 29 graden en hier is het KOUD ....
Maar het was daar wel leuk. Boottochtje gemaakt, lekker gegeten voor weinig geld. Daar kunnen de restaurants hier nog wat van leren! Gratis brood met kruidenboter/tzaziki en gratis mayo en ketchup en daarna nog gratis een drankje van het huis...en dat alles voor minder dan 9 euro gemiddeld. Ook de mensen zijn daar veel vriendelijker en vrijgeviger dan ik had verwacht.. echt top. Volgend jaar weer!
Ik hoorde het van vrienden die daar ook zijn dat het erg mooi weer is. 29 graden shit dat is veel zeg vergeleken met hier
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 09:41:54 #119
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_14190330
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 08:30 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:

[..]

Ik hoorde het van vrienden die daar ook zijn dat het erg mooi weer is. 29 graden shit dat is veel zeg vergeleken met hier

Ja echt een contrast...eergister lag ik nog in mijn zwembroek op het strand en nu dikke trui en winterjas

Maar goed...volgend jaar weer!

PieAir
pi_14371427
Ben nu ýn Alanya, en het ýs hýer echt keý relaxed, geen wolkje aan de lucht en elke dag zeker 25 graden
Life sucks
  dinsdag 4 november 2003 @ 12:54:49 #121
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_14372102
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 12:27 schreef mr.marcus het volgende:
Ben nu ýn Alanya, en het ýs hýer echt keý relaxed, geen wolkje aan de lucht en elke dag zeker 25 graden
Ik ben jaloers!

Neem voor mij ff wat diesel truien mee!

PieAir
pi_14555319
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 12:54 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Ik ben jaloers!

Neem voor mij ff wat diesel truien mee!

Haha al die ralle Nederlanders daar lopen in van die nep Diesels,
ik loop liever in iets van de Zeeman dan in een nep ding!
Als ik Diesel wil koop ik die wel in NL.
Ik had btw een Armani shirtje mee genomen, een échte wel te verstaan, zie ik daar jan en alleman in armani shirtjes lopen. Heb ik toen ook maar niet meer aangedaan......
Life sucks
  dinsdag 11 november 2003 @ 16:17:33 #123
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_14556413
Ach het valt wel mee.Soms hebben ze er wel leuke kleren van niet eens zo slechte kwaliteit. Mij boeit het niet of je iets van diesel, armani, zeeman of h&m aandoet.

Maar om ff ontopic te blijven: is het nog goed toeven daar in Alanya?

PieAir
pi_14575556
Het was er wel heel goed toeven, maar volgens mij wel einde seizoen, want toen wij weggingen uit het Hotel ging die dicht
Life sucks
pi_14618422
Ik ben er tweemaal geweest maar ik vond de muggenaanvallen in de zomer te storend om er echt een leuke vakantie te hebben... Ik heb liever de Turkse westkust!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')