Enige minpunt vond ik het constante geroep van die Turken bij het passeren van winkels en restaurants. Waar je ook kwam was het direct: "Hallo, asjeblieft goedeavond Holland, kijke kijke, jij komen hier"
begrijp zowiezo niet hoe die gasten dat telkens zagen, ik had niet echt een t-shirt aan met groot "HOLLAND erop!
Nog meer Fokkers trouwens die bij restaurant Carla zijn wezen eten?
[Dit bericht is gewijzigd door Ferret1983 op 21-08-2003 13:44]
De boottocht hebben wij ook gedaan, was erg leuk! Ben niet van de rots afgesprongen omdat ik me oa niet helemaal lekker voelde.
Ook wij 3en zijn ziek geweest, met nog meer gasten in het appartement, maar ook enkele mensen van de lokale bevolking waren ziek....
De Jeep Safari jammergenoeg niet gedaan wegens ziekte, en ook naar het aquapark zijn we niet geweest, had ik wel graag heen gewilt!
Wij zijn 8 dagen weggeweest (waarvan 2 reizen) en dat is eigenlijk te kort, 2 weken is beter!
En over die dames/turken: ook mijn zusje en ik werden een beetje gek van de turkse bevolking...
Maar ach, als je zegt dat je het niet wilt houden ze ook gewoon op.
Zo merkte mijn vader dat als hij een hand op een turk zn schouder legde en zei dat hij het niet wilde, maar dat die turk toch zijn vriend was (omgekeerd gedrag?!) die turk het dan onmiddelijk respecteerde.
Ook hebben we met een Turkse jongen 'vrienden' gemaakt.
Hij was totaal niet opdringerig (heeft ons nooit aangeraakt enz) en heeft ons wat verteld over het leven & de stad.
Toen we met hem pratend door de stad liepen werd er heel anders gereageerd (verbaast/zeiden niks meer..)
Best apart.
En hollandse jongens, als jullie bij het meiden 'scoren' goed jullie best doen is er niks aan de hand hoor.
Zo ben ik ook lekker verliefd geworden op een hollandse gozer, ik zie hem misschien morgen, en ik ga woensdag naar hem toe!! ![]()
Achja, mijn eerste vakantieliefde heeft bijna 4 jaar geduurd (tot vorig jaar) dus wie weet....
quote:Je moet niet vergeten dat de Turkse economie heel wat anders is als die van Nederland. Ze hebben een jaarlijkse inflatie van 50%. Dus het is heel normaal dat iets twee keer zo duur is, een jaar later. 5miljoen voor een buitenlandse bier is niet duur. Als je gewoon voor Efes had gekozen had je 3miljoen ervoor moeten betalen.
[b] maar in bodrum betaalde ik vorig jaar 2 miljoen lira voor een biertje en in alanya 5 miljoen lira, 2 keer zo duur dus.
quote:Misschien gaan de Hollandse dames JUIST voor de Turkse mannen?
Op donderdag 14 augustus 2003 14:55 schreef Tjen het volgende:
Vrouwen zijn er genoeg, je moet er alleen voor zorgen dat je de lokale turken daar voor bent.Je moet dus heel snel zijn, zo snel die turken het doen heb ik nog nooit gezien
- Wie is wel eens in Hotel Golden Dreams Suite geweest en hoe was het?
- Is iemand wel eens in de winter in Alanya geweest en hoe is de temperatuur daar rond de jaarwisseling?
quote:Vraag 1 kan ik helaas niet beantwoorden maar vraag 2 wel. Tijdens de jaarwisseling is het zo rond de 15 graden. Nederland tijdens de herfst bijvoorbeeld.
Op zondag 28 september 2003 22:06 schreef Angelic1 het volgende:
2 vraagjes:- Wie is wel eens in Hotel Golden Dreams Suite geweest en hoe was het?
- Is iemand wel eens in de winter in Alanya geweest en hoe is de temperatuur daar rond de jaarwisseling?
quote:Oh, dus niet echt zonnig meer. Jammer...
Op maandag 29 september 2003 00:34 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:[..]
Vraag 1 kan ik helaas niet beantwoorden maar vraag 2 wel. Tijdens de jaarwisseling is het zo rond de 15 graden. Nederland tijdens de herfst bijvoorbeeld.
quote:Hmmm noordelijk halfrond in begin januari kun je niet verwachten dat het zomer is
Op maandag 29 september 2003 10:06 schreef Angelic1 het volgende:[..]
Oh, dus niet echt zonnig meer. Jammer...
quote:Ik heb wel eens met de kerst met 24 graden op Cyprus gezeten, dus het kan wel
Op maandag 29 september 2003 20:28 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:[..]
Hmmm noordelijk halfrond in begin januari kun je niet verwachten dat het zomer is
quote:Als we over 'kunnen' gaan praten dan wil ik je best geloven hoor
Op maandag 29 september 2003 20:45 schreef Angelic1 het volgende:[..]
Ik heb wel eens met de kerst met 24 graden op Cyprus gezeten, dus het kan wel
quote:jep ik ken het ziet er wel goed uit
Op zaterdag 25 oktober 2003 15:57 schreef mr.marcus het volgende:
ik ga 1 november naar een of ander All-in hotel in de buut van Alanya Megaron heet het hotel, zijn er meer mensen die dan gaan ? Of die het Hotel kennen??
quote:Ik hoorde het van vrienden die daar ook zijn dat het erg mooi weer is. 29 graden shit dat is veel zeg vergeleken met hier
Op dinsdag 28 oktober 2003 01:25 schreef jpg97 het volgende:
Ik ben net terug van Alanya..het is daar nog lekker 29 graden en hier is het KOUD ....
Maar het was daar wel leuk. Boottochtje gemaakt, lekker gegeten voor weinig geld. Daar kunnen de restaurants hier nog wat van leren! Gratis brood met kruidenboter/tzaziki en gratis mayo en ketchup en daarna nog gratis een drankje van het huis...en dat alles voor minder dan 9 euro gemiddeld. Ook de mensen zijn daar veel vriendelijker en vrijgeviger dan ik had verwacht.. echt top. Volgend jaar weer!
quote:Ja echt een contrast...eergister lag ik nog in mijn zwembroek op het strand en nu dikke trui en winterjas
Op dinsdag 28 oktober 2003 08:30 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:[..]
Ik hoorde het van vrienden die daar ook zijn dat het erg mooi weer is. 29 graden shit dat is veel zeg vergeleken met hier
Maar goed...volgend jaar weer!
quote:Ik ben jaloers!
Op dinsdag 4 november 2003 12:27 schreef mr.marcus het volgende:
Ben nu ýn Alanya, en het ýs hýer echt keý relaxed, geen wolkje aan de lucht en elke dag zeker 25 graden
Neem voor mij ff wat diesel truien mee!
quote:Haha al die ralle Nederlanders daar lopen in van die nep Diesels,
Op dinsdag 4 november 2003 12:54 schreef jpg97 het volgende:[..]
Ik ben jaloers!
Neem voor mij ff wat diesel truien mee!
Maar om ff ontopic te blijven: is het nog goed toeven daar in Alanya?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |