abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 juli 2003 @ 14:47:44 #51
36461 Joppy
geen colaboy
pi_11619298
Ik ben net terug van een weekje alanya. Het is me erg goed bevallen. We zaten in Angoro Apart Hotel, 200 meter van cleopatra beach en met de taxi was je voor 5 miljoen lira in het centrum. Op het strand kon je de gebruikelijke dingen doen als een jetski huren en parsailen.

Uitgaan vond ik ook wel top we zaten eerst altijd op het terras bij Crazy Horse in het centrum, gewoon beetje mensen kijken enzo. Om een uurtje of half 1, richting Robin Hood, gezellige kroeg. (al was het maar dat we 20% korting kregen). Soms nog eens door naar James Dean.
En daarna naar het Auditorium. Waarschijnlijk kwam het omdat het nog vroeg in het seizoen is, maar mijn indruk was dat het daar vrij rustig was.
Muziek was vrij veel R'nB en turkse popmuziek, niet geheel mijn stijl, maarja ik pas me wel weer aan.

Let the beat control your body!
pi_11634046
En hoe waren de vrouwen, mooie vrouwen???
En het eten is dat lekker daar?
Uit welk land komen de meeste touristen daar?
Is het een beetje daar uit te houden met de huidige temperaturen?
Spreken ze een beetje engels?
Wat voor leuke dingen kan je er overdag doen behalve op strand liggen?

Vertel eens wat meer.
Ik ga volgende week zaterdag en kan bijna niet slapen van de spanning

It doesnt matter what your name is!!!!!
  dinsdag 8 juli 2003 @ 11:25:51 #53
36461 Joppy
geen colaboy
pi_11637620
Mooie vrouwen lopen er zeker rond, maar er zijn wel veel stelletjes . En die turken, dat zijn een stelletje glijers eerste klas die vliegen af op alles wat blond is.
Er zijn nogal wat Nederlanders, Zweden, Duitsers, Engelsen, Russen, Denen, Noren enzovoort. Van alles wat dus.
Het engels dat wordt gesproken is vrij redelijk.
Wat betreft het eten is er genoeg keus, ook voor degene die niet van het plaatselijke voer houden. En over het algemeen is het wel goed.
En de hitte is er eigenlijk een beetje te erg, maar als je af en toe een verkoelende duik in zwembad/zee neemt is het wel uit te houden.
Een dagje auqapark is ook wel aan te bevelen, lekker verkoelend en toch actief. Veel glijbanen!
Verders kan je nog een boottocht doen, of een excursie naar de binnenlanden. Maar daar heb ik geen ervaring mee, daarvoor was die ene week eigenlijk net even te kort.
Let the beat control your body!
  dinsdag 8 juli 2003 @ 21:35:20 #54
21210 Paladin82
In Black and White
pi_11652465
Goh dan komt toch weer ff de oerhollandse cultuur boven drijven wat zijn de prijzen?? want ik hoorde al 3,50 voor een biertje vink toch wel erg heftig voor een land dat als goedkoop te boek staat

Dus wie ligt me in

yesterday is History , Today is a Gift , Tomorrow a mystery
pi_11670734
Ik ga over 6 daagjes alweer Blijf 15 dagen daaro, kep dr superveel zin in!! Vandaag spuit gehad
Gaan dr nog meer mensen rond deze tijd??
  woensdag 9 juli 2003 @ 20:56:11 #56
34375 Gerdo
Ja joh! }:|
pi_11671736
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 20:05 schreef mliez het volgende:
Ik ga over 6 daagjes alweer Blijf 15 dagen daaro, kep dr superveel zin in!! Vandaag spuit gehad
Ik ga op de 20e 15 dagen...

...naar Marmaris! .

Vorig jaar in Alanya geweest, erg goed bevallen, dusseh: veel plezier! .

Ik ben gewoon lomp, tactloos, huisheteroow en Gerdo!
pi_11715071
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 20:05 schreef mliez het volgende:
Ik kom volgende week zaterdag in ALanya aan.
Misschien zie ik je wel daar rondhuppelen
It doesnt matter what your name is!!!!!
pi_11720387
nog 4 weken wachten......
pi_11752265
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 19:41 schreef Tjen het volgende:

[..]

Ik kom volgende week zaterdag in ALanya aan.
Misschien zie ik je wel daar rondhuppelen

jeuj tot dan
pi_11804965
quote:
[..]
wat moet die pamukkale excursie inhouden..iemand die dit gedaan heeft?
Weet iemand al wat dit inhoud kwam ook eentje tegen met deze excursie er verplicht bij.
Is dit zo'n commerciele verkoop van rotzooi die je ook bij dagtours naar Duitsland hebt?
  woensdag 16 juli 2003 @ 13:59:22 #61
52441 TongPo
As Smooth As Silk
pi_11808527
Ben 3 jaar geleden geweest... was wel een goeie vakantie. Euhm, die Turken zijn alleen wel opdringerig; je wordt zowat de winkels ingetrokken om onder het genot van een glaasje appelthee de spullen te bekijken en natuurlijk te kopen.

Btw.. ik vond de Tequila Sunrise wel goed te drinken

"There is a moment of sheer panic when I realize that Paul's apartment overlooks the park... and is obviously more expensive than mine."
pi_11836470
Jah mensen hoe duur is 't bier nou? Want dat wordt toch de grootste kostenpost van onze vakantie.

Hoe duur is 't in de bars en in de disco (auditorium?)?

Ik ga trouwens volgende week zondag.. maaan wat heb ik er zin in

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_11877765
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 16:00 schreef American_Nightmare het volgende:
Jah mensen hoe duur is 't bier nou? Want dat wordt toch de grootste kostenpost van onze vakantie.

Hoe duur is 't in de bars en in de disco (auditorium?)?

Ik ga trouwens volgende week zondag.. maaan wat heb ik er zin in

'lo??
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_11993643
Zal lekker rustig zijn in Alanya zonder al die Fokkers.
  donderdag 24 juli 2003 @ 19:48:14 #65
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_11993697
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 19:45 schreef American_Nightmare het volgende:
Zal lekker rustig zijn in Alanya zonder al die Fokkers.
ben vorige week teruggekomen! biertje= in de disco`s 2 euro
op het terras betaalde ik 1 euro! (efes)
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
pi_11993744
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 19:48 schreef fotoloog het volgende:

[..]

ben vorige week teruggekomen! biertje= in de disco`s 2 euro
op het terras betaalde ik 1 euro! (efes)

Thanx! Da's nou nog es goeie info! En wat betaal je zo 's avond in de kroegen?
Is dat te drinken, dat Efes??
  donderdag 24 juli 2003 @ 19:58:00 #67
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_11993893
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 19:50 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Thanx! Da's nou nog es goeie info! En wat betaal je zo 's avond in de kroegen?
Is dat te drinken, dat Efes??

ikzelf vind het bagger! dus heb ik maar carlsberg en beck`s gedronken! da`s goed te doen! btw it`s very hot,at the moment in turkye.
met welke vliegmaatschappij vlieg je?
pi_11993996
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 19:58 schreef fotoloog het volgende:

[..]

ikzelf vind het bagger! dus heb ik maar carlsberg en beck`s gedronken! da`s goed te doen! btw it`s very hot,at the moment in turkye.
met welke vliegmaatschappij vlieg je?

Met een of andere Turkse maatschappij vanuit Eindhoven Airport. Ik dacht dat het al iets minder warm was nu.. 30-35 graden??
  donderdag 24 juli 2003 @ 20:05:07 #69
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_11994054
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 20:02 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Met een of andere Turkse maatschappij vanuit Eindhoven Airport. Ik dacht dat het al iets minder warm was nu.. 30-35 graden??

jah,in de schaduw! als jij met je pan in de zon gaat liggen,is het al gauw 40-45 graden! goed insmeren dus.
vlieg je toevallig met "interairlines" ?
pi_11994111
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 20:05 schreef fotoloog het volgende:

[..]

jah,in de schaduw! als jij met je pan in de zon gaat liggen,is het al gauw 40-45 graden! goed insmeren dus.
vlieg je toevallig met "interairlines" ?

Ja dat wordt heel stil op een terrasje blijven zitten in de schaduw

Ik weet niet hoe die maatschappij heet, 't is wel een goeie volgens mij.

donderdag 24 juli 2003 @ 20:13:28 #71
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_11994271
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 20:07 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ja dat wordt heel stil op een terrasje blijven zitten in de schaduw

Ik weet niet hoe die maatschappij heet, 't is wel een goeie volgens mij.

als het idd interairlines is,dan word het een teleurstelling!
kleine stoeltjes,heel weinig beenruimte,alleen het eten en water! is gratis.
als je een biertje wilt bestellen tijdens de vlucht(en wie wil dat nou niet?
want je zit toch 4 uur in die plane!,mot gvd 3 euro betalen voor een blik
turks bocht ), maar goed ,ik hoop voor jou dat je niet met deze maatschappij vliegt,en wens je een keigave vakantie! ohja,vergeet niet af te dingen,als je kleren enzo koopt! kan een hoop schelen!
pi_11994509
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 20:13 schreef fotoloog het volgende:

[..]

als het idd interairlines is,dan word het een teleurstelling!
kleine stoeltjes,heel weinig beenruimte,alleen het eten en water! is gratis.
als je een biertje wilt bestellen tijdens de vlucht(en wie wil dat nou niet?
want je zit toch 4 uur in die plane!,mot gvd 3 euro betalen voor een blik
turks bocht ), maar goed ,ik hoop voor jou dat je niet met deze maatschappij vliegt,en wens je een keigave vakantie! ohja,vergeet niet af te dingen,als je kleren enzo koopt! kan een hoop schelen!

Ik zie vanavond degene die de reis heeft geboekt dus dan zal ik es vragen om welke maatschappij het gaat.
Verder vergeet ik nooit om af te dingen Heb je nog tips verder over waar we heen moeten gaan (bars/disco's) of bezienswaardigheden enzo?? Thanx!
  donderdag 24 juli 2003 @ 20:29:17 #73
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_11994669
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 20:22 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ik zie vanavond degene die de reis heeft geboekt dus dan zal ik es vragen om welke maatschappij het gaat.
Verder vergeet ik nooit om af te dingen Heb je nog tips verder over waar we heen moeten gaan (bars/disco's) of bezienswaardigheden enzo?? Thanx!

ja hoor,side is een heel leuk historisch stadje, met het apollon monument,en de watervallen van manavgat,ook mooi,en aspendos met z`n amfitheater,ik zou een jeepie huren(kost niet zoveel,voor 1 dag, en dan in 1 dag naar side,manavgat en aspendos rijden,echt heel mooi om te fotograferen! ,als je in antalya, landt is het ongeveer 2 uur rijden met de bus naar alanya,en de genoemde plaatsen liggen allemaal tussen antalya en alanya
pi_11994746
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 20:29 schreef fotoloog het volgende:

[..]

ja hoor,side is een heel leuk historisch stadje, met het apollon monument,en de watervallen van manavgat,ook mooi,en aspendos met z`n amfitheater,ik zou een jeepie huren(kost niet zoveel,voor 1 dag, en dan in 1 dag naar side,manavgat en aspendos rijden,echt heel mooi om te fotograferen! ,als je in antalya, landt is het ongeveer 2 uur rijden met de bus naar alanya,en de genoemde plaatsen liggen allemaal tussen antalya en alanya

Goeie tips! Komt m'n A60 ook nog es van pas We waren al van plan om een auto te huren .. en nou hebben we dus ook al wat plekken om heen te gaan
  donderdag 24 juli 2003 @ 20:34:59 #75
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_11994786
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 20:33 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Goeie tips! Komt m'n A60 ook nog es van pas We waren al van plan om een auto te huren .. en nou hebben we dus ook al wat plekken om heen te gaan

1e keer in turkije?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')