abonnement Unibet Coolblue
pi_185583902





quote:
Singer-songwriter Duncan Laurence gaat Nederland vertegenwoordigen op de 64ste editie van het Eurovisie Songfestival 2019 in Tel Aviv.

De Nederlandse inzending van het Songfestival heeft de afgelopen jaren een absolute kwaliteitsslag gemaakt. Met Duncan Laurence zet AVROTROS deze lijn voort. Algemeen directeur AVROTROS en lid van de selectiecommissie Eric van Stade: “We werden van onze stoel geblazen door deze song. Het is zo krachtig dat we unaniem hebben besloten dat Duncan onze man is.”

Over Duncan Laurence
Duncan Laurence ( Spijkenisse, 11 april 1994) studeerde afgelopen jaar af aan de Rockacademie in Tilburg. Hij ontwikkelde zich daar als zanger, songwriter en producer en deed tijdens zijn studie ervaring op in onder andere Londen en Stockholm.

Duncan Laurence: “De afgelopen jaren deden voor Nederland A-artiesten mee met grote naamsbekendheid. Voor mij geldt dat laatste niet maar dat is juist ook mooi: er zijn heel veel jonge muzikale talenten in Nederland. Mijn deelname bewijst dat je zomaar de kans kunt krijgen om op zo’n groot platform te laten zien wat je waard bent. Ik ben heel trots dat ik Nederland ga vertegenwoordigen en ik ga alles geven.”

Ilse DeLange – die de selectiecommissie wees op deze inzending: “Duncan is heel bijzonder. Wat hij schrijft is heel erg internationaal. Het is authentiek. Het raakt in alles vind ik. Verder heeft hij ook de persoonlijkheid die bij zo’n groot avontuur hoort. Zijn prioriteiten liggen altijd bij de muziek.”

Alle details rondom de Nederlandse inzending worden op donderdag 7 maart bekend gemaakt. Duncan zal zich tot die tijd in alle rust volledig focussen en voorbereiden op zijn inzending.
https://www.avrotros.nl/e(...)al-2019-in-tel-aviv/

Social media van Ducan:
Instagram
Youtube
Facebook
Twitter
Koel en donker bewaren
  woensdag 13 maart 2019 @ 12:53:32 #2
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_185583924
Ik heb er ook wel vertrouwen in. Waylon was natuurlijk een stuk grilliger. En Trijn, was Trijn.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_185583925
Oh kut ik zie nu dat ik de enige ben die een andere titel erachter heeft gezet. :') :@ Het mag wel weggehaald als dat niet de bedoeling is.

Misschien moeten jullie me even tegenhouden mensen, ik kan het vandaag allemaal niet. ;(
Koel en donker bewaren
  woensdag 13 maart 2019 @ 12:55:30 #4
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_185583965
Ik vind je aanvulling op de TT heel gerechtvaardigd, we mogen best wat extra trots uitstralen op deze inzending :6
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator woensdag 13 maart 2019 @ 13:00:17 #5
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_185584047
We laten t lekker staan. :P Het is nog steeds duidelijk.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  woensdag 13 maart 2019 @ 13:01:55 #6
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_185584078
quote:
14s.gif Op woensdag 13 maart 2019 13:00 schreef ijs_beer het volgende:
We laten t lekker staan. :P Het is nog steeds duidelijk.
Jij bent een echte goeden Mod hoor IJs! :Y
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_185584086
quote:
14s.gif Op woensdag 13 maart 2019 13:00 schreef ijs_beer het volgende:
We laten t lekker staan. :P Het is nog steeds duidelijk.
O+
Koel en donker bewaren
  Moderator woensdag 13 maart 2019 @ 13:05:51 #8
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_185584161
Ik denk dat de staging trouwens wel iets echt simpels word, iets sereen. Denk niet dat we iets met Arcades gaan doen of spectaculaire zwem en watertrucjes.
pi_185584179
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 12:53 schreef MaLo het volgende:
Ik heb er ook wel vertrouwen in. Waylon was natuurlijk een stuk grilliger. En Trijn, was Trijn.
Waylon zijn lied was voor een veel beperkter doelgroep (hoe vet ik het zelf ook vond), en toen ie ook nog met die krumpers aan kwam kakken was het wel klaar...

Trijn had uberhaupt al een heel zwak nummer en deed vervolgens ook qua staging en kleding zo ongeveer alles fout...

Duncan heeft alles om net als TCL (alleen wisten we dat pas na de halve finale) door een breed publiek gedragen te worden... wat dat betreft zijn de overige kanshebbers zoals Zweden (hoe goed valt de soulsound in O-Europa), Zwitserland (hoe zit de act in elkaar en wordt zijn latin-sound ook begrepen in het oosten) en Rusland (wat vind W-Europa van dit bombastisch spektakel) en Italie (valt het kwartje in één keer bij de televoters of laten ze het links liggen zoals bij San Remo) veel kwetsbaarder op voorhand
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 maart 2019 @ 13:09:54 #10
163650 Greys
pi_185584264
Prima TT!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185584355
Trouwens we juichen wel om die 2 miljoen views, maar de clip van Rusland (niet die op het ESF-kanaal) heeft er meer dan 3 miljoen.
Koel en donker bewaren
  Moderator woensdag 13 maart 2019 @ 13:15:56 #12
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_185584421
quote:
11s.gif Op woensdag 13 maart 2019 13:13 schreef Guanabana het volgende:
Trouwens we juichen wel om die 2 miljoen views, maar de clip van Rusland (niet die op het ESF-kanaal) heeft er meer dan 3 miljoen.
En die van Italië heeft 43 miljoen view op eigen kanaal, maar dat zijn ook grote landen.
pi_185584438
quote:
11s.gif Op woensdag 13 maart 2019 13:13 schreef Guanabana het volgende:
Trouwens we juichen wel om die 2 miljoen views, maar de clip van Rusland (niet die op het ESF-kanaal) heeft er meer dan 3 miljoen.
Rusland heeft 144 miljoen inwoners en hij is bekend in de omringende landen, valt dan best tegen vind ik :@
pi_185584463
quote:
11s.gif Op woensdag 13 maart 2019 13:13 schreef Guanabana het volgende:
Trouwens we juichen wel om die 2 miljoen views, maar de clip van Rusland (niet die op het ESF-kanaal) heeft er meer dan 3 miljoen.
Wel een artiest uit een land met ruim 144 miljoen inwoners natuurlijk, plus bekendheid in een aantal Oost-Europese landen. Vindt het dan wel meevallen qua views.
  woensdag 13 maart 2019 @ 13:23:24 #15
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_185584685
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 13:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]

Waylon zijn lied was voor een veel beperkter doelgroep (hoe vet ik het zelf ook vond), en toen ie ook nog met die krumpers aan kwam kakken was het wel klaar...

Trijn had uberhaupt al een heel zwak nummer en deed vervolgens ook qua staging en kleding zo ongeveer alles fout...

Duncan heeft alles om net als TCL (alleen wisten we dat pas na de halve finale) door een breed publiek gedragen te worden... wat dat betreft zijn de overige kanshebbers zoals Zweden (hoe goed valt de soulsound in O-Europa), Zwitserland (hoe zit de act in elkaar en wordt zijn latin-sound ook begrepen in het oosten) en Rusland (wat vind W-Europa van dit bombastisch spektakel) en Italie (valt het kwartje in één keer bij de televoters of laten ze het links liggen zoals bij San Remo) veel kwetsbaarder op voorhand
Ik vond Outlaw ook heel vet en op zich geen verkeerde keus, al sprak het weinig mensen aan. Maar daar kom je alleen maar achter door het te proberen, het was wel een originele keuze voor het ESF. Qua staging deed hij vervolgens alles fout wat maar fout kon.
Trijn was echt een treinwrak zoals als vaker is benoemd. Wat schaamde ik mij toen :')
De staging van Douwe was helemaal niet verkeerd, paste bij het nummer, alleen het nummer was niet pakkend genoeg voor het ESF en hij had heel veel pech met zijn positie.

Duncan heeft qua nummer echt de X-factor, het is origineel en tegelijkertijd herkenbaar. Als de staging niet al te erg uit de band springt (wat ik ook niet verwacht) dan komt het wel goed, top 5 moeten we halen. Ben nog nooit zo blij geweest met een inzending.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_185584765
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 13:15 schreef Momo... het volgende:
[..]

En die van Italië heeft 43 miljoen view op eigen kanaal, maar dat zijn ook grote landen.
Precies, zowel Italie als Rusland heeft ook een heel behoorlijke diaspora achter zich... daar zit 'm misschien juist ook nog wel een gevaar. In San Remo konden Italianen natuurlijk anders stemmen, maar nu zullen ze vanuit heel Europa wel achter hun inzending gaan staan...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_185584815
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 13:05 schreef Momo... het volgende:
Ik denk dat de staging trouwens wel iets echt simpels word, iets sereen. Denk niet dat we iets met Arcades gaan doen of spectaculaire zwem en watertrucjes.
Dat verwacht ik ook. Ze hebben ook niet voor niets een licht-meneer aan het team toegevoegd. Ik verwacht dus dat er vooral met licht gewerkt gaat worden en daarmee kun je on stage ook veel indruk mee maken.
~The present is all there is~
pi_185584856
quote:
iTunes:
#1 Netherlands
#24 Norway
#38 Sweden
#140 Ireland
#191 Spain

Spotify:
#15 Netherlands

Apple Music:
#5 Netherlands
#90 Cyprus
#171 Armenia
~The present is all there is~
  woensdag 13 maart 2019 @ 13:29:31 #19
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_185584874
Ik hoop nog steeds wel op iets met (de suggestie van) water...
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_185584893
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 13:29 schreef MaLo het volgende:
Ik hoop nog steeds wel op iets met (de suggestie van) water...
Hij trekt een gele zwembroek aan :+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_185584970
Toch wel fijn dat bij ons de staging het nummer nog sterker kan maken, terwijl het nummer van Rusland toch aardig gedateerd blijft, ondanks welke bombastische staging dan ook :+
pi_185584990
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 09:26 schreef blackswangreen het volgende:
Dit zegt Joel Sjöö op z'n Facebook:[..]

Zou voor hem toch ook super gaaf zijn als dit wint.

Zou Christer Björkman al weten dat er een Zweed aan ons lied heeft meegeschreven? O-)
~The present is all there is~
  woensdag 13 maart 2019 @ 13:34:59 #23
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_185585006
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 13:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]

Hij trekt een gele zwembroek aan :+
Ik zat meer aan zoiets te denken :+
https://www.alamy.com/dee(...)-image212771311.html
of
http://wallpapercraft.sit(...)blue-background.html

En dan komt inderdaad een goede belichting aan de orde :)
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_185585032
quote:
14s.gif Op woensdag 13 maart 2019 13:28 schreef grazz het volgende:
[..]

Nice. ^O^
pi_185585106
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 13:33 schreef Em31 het volgende:
Toch wel fijn dat bij ons de staging het nummer nog sterker kan maken, terwijl het nummer van Rusland toch aardig gedateerd blijft, ondanks welke bombastische staging dan ook :+
Dat stelt me ook wel gerust. En als je naar de laatste 10 winnaars kijkt, waren het nummer die voor het ESF nogal modern klonken of tijdloos zijn. Scream is echt te oubollig. Als het wint, dan hebben ze dat te danken aan de act en omdat Sergey een grote naam is, maar puur op basis van het lied, vind ik het persoonlijk geen waardige opvolger van Toy.
~The present is all there is~
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')