abonnement Unibet Coolblue
pi_186403125
En heel hard gillen
pi_186403493
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2019 19:52 schreef Stormqueen het volgende:
Damn selvaria _O-
Het ergste wat een pad kan doen is uiteen spatten als je er per ongeluk bovenop gaat staan :D
Ik kies ervoor om op dat vlak gewoon totaal ongeëmancipeerd te zijn. :6
  woensdag 24 april 2019 @ 20:25:32 #203
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_186403687
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2019 19:50 schreef Selvaria het volgende:
Oh nee! :o Wij hadden dit een paar maanden geleden ook. Toen heb ik de kinderen in de bakfiets gesmeten, en ben de stad in gegaan tot man thuis kwam om dat beest er uit te werken. :')
_O-
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 24 april 2019 @ 20:28:17 #204
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_186403753
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2019 20:18 schreef Selvaria het volgende:

[..]

Ik kies ervoor om op dat vlak gewoon totaal ongeëmancipeerd te zijn. :6
Ik zou dat eigenlijk ook het liefst willen, ja.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_186404450
Ik gaf kleuter de opdracht om op het beest te letten terwijl ik een bakje ging halen (je wilt tenslotte niet dat je wéét dat er een pad in huis zit, maar je hem niet kunt vinden). Heel behulpzaam porde hij tegen dat beest. En die ging er dus meteen vandoor, kon ik 'm nog onder de radiator vandaan vissen.
  woensdag 24 april 2019 @ 21:01:37 #206
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_186404825
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 20:49 schreef Hupje het volgende:
Ik gaf kleuter de opdracht om op het beest te letten terwijl ik een bakje ging halen (je wilt tenslotte niet dat je wéét dat er een pad in huis zit, maar je hem niet kunt vinden). Heel behulpzaam porde hij tegen dat beest. En die ging er dus meteen vandoor, kon ik 'm nog onder de radiator vandaan vissen.
Vorig jaar hebben wij op die manier 3 dagen een kikker in huis gehad. Het beest vertoonde zich alleen maar als ik 's avonds alleen beneden zat en verstopte zich dan onder banken en zo. Ik kreeg hem niet te pakken en overdag konden we hem niet vinden. Uiteindelijk dachten mijn man en kinderen dat ik die kikker verzonnen had. Totdat hij ineens op de 3e avond zich weer liet zien en we hem eindelijk konden vangen en buiten zetten. En die kikkers zijn veel sneller dan die padden.

Had ik al gezegd dat ik ze liever niet binnen had O-)
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 24 april 2019 @ 21:06:10 #207
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_186404972
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2019 19:50 schreef Selvaria het volgende:
Oh nee! :o Wij hadden dit een paar maanden geleden ook. Toen heb ik de kinderen in de bakfiets gesmeten, en ben de stad in gegaan tot man thuis kwam om dat beest er uit te werken. :')
:D

Kom maar niet naar hier verhuizen ;) Padden hebben we hier niet (die hadden we in Thailand en in Frankrijk veel), maar kakkerlakken wel. Ik denk dat we ze nu eindelijk onder de duim hebben, maar omdat ik niet wil dat het hele huis met gif behandeld wordt (we hebben katten) heeft het wel even geduurd. En gecko's, maar die zijn lief. Op Guam en in Bangkok hadden we heel veel slangen rond het huis en 1 keer in het huis (dat ik weet dan :P ), maar dat valt hier vooralsnog mee. Er komen de laatste tijd wel veel meldingen uit het buurtje, naar we denken omdat er een nieuwe wijk wordt aangelegd in de woestijn tegen ons buurtje aan, maar met katten thuis gaan ze meestal liever een straatje om, gelukkig.

Het engste beest hier in de van origine Australische redback spider, die kennelijk een keer in een container mee is gelift. Die kunnen best wel grote problemen veroorzaken. En het mooiste beest was een keer een woestijnvos, zomaar 100 meter van ons huis O+
  woensdag 24 april 2019 @ 21:07:06 #208
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_186405002
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 21:01 schreef livelink het volgende:
Vorig jaar hebben wij op die manier 3 dagen een kikker in huis gehad. Het beest vertoonde zich alleen maar als ik 's avonds alleen beneden zat en verstopte zich dan onder banken en zo. Ik kreeg hem niet te pakken en overdag konden we hem niet vinden. Uiteindelijk dachten mijn man en kinderen dat ik die kikker verzonnen had. Totdat hij ineens op de 3e avond zich weer liet zien en we hem eindelijk konden vangen en buiten zetten. En die kikkers zijn veel sneller dan die padden.

Had ik al gezegd dat ik ze liever niet binnen had O-)
:D
  woensdag 24 april 2019 @ 21:15:28 #209
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_186405262
quote:
11s.gif Op woensdag 24 april 2019 21:06 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

:D

Kom maar niet naar hier verhuizen ;) Padden hebben we hier niet (die hadden we in Thailand en in Frankrijk veel), maar kakkerlakken wel. Ik denk dat we ze nu eindelijk onder de duim hebben, maar omdat ik niet wil dat het hele huis met gif behandeld wordt (we hebben katten) heeft het wel even geduurd. En gecko's, maar die zijn lief. Op Guam en in Bangkok hadden we heel veel slangen rond het huis en 1 keer in het huis (dat ik weet dan :P ), maar dat valt hier vooralsnog mee. Er komen de laatste tijd wel veel meldingen uit het buurtje, naar we denken omdat er een nieuwe wijk wordt aangelegd in de woestijn tegen ons buurtje aan, maar met katten thuis gaan ze meestal liever een straatje om, gelukkig.

Het engste beest hier in de van origine Australische redback spider, die kennelijk een keer in een container mee is gelift. Die kunnen best wel grote problemen veroorzaken. En het mooiste beest was een keer een woestijnvos, zomaar 100 meter van ons huis O+
Oh, ik zou geen held zijn, vrees ik. Of leer je er mee omgaan?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 24 april 2019 @ 21:38:23 #210
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_186405917
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 21:15 schreef livelink het volgende:

[..]

Oh, ik zou geen held zijn, vrees ik. Of leer je er mee omgaan?
Aan slangen wen ik niet, daar blijf ik me rot van schrikken. En ze dan de rest van de dag overal 'zien'. Het maakt wel een beetje uit welke, bedenk ik nu. Ik heb wel eens in Thailand van erg dichtbij foto's gemaakt van een hele mooie, lichtgroene adder van pakweg anderhalve meter, en die kon ik een stuk beter hebben dan die vieze bruine boomslangen in Guam.

Gecko's vind ik echt leuk. We hebben er helaas niet zo veel, omdat de katten het erg leuk vinden om met ze te 'spelen', maar er zit er op het moment een boven de koelkast, en ik hoop dat hij een tijdje blijft. Ze eten muggen en spinnen, en zijn heel gezellig met hun blaf-achtige geluidjes.

En kakkerlakken.... hmmzzz..... Het zijn gewoon vieze beesten, en ze zijn snel, maar ik vang ze vrij makkelijk. Dan gaan ze trouwens wel levend naar buiten, want ik vind geen enkel beest enger dan een dood beest :P Alleen muggen (vooral tijgermuggen, die nogal in opkomst zijn) en mieren overleven het hier niet....
  woensdag 24 april 2019 @ 21:51:13 #211
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_186406233
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 21:38 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Aan slangen wen ik niet, daar blijf ik me rot van schrikken. En ze dan de rest van de dag overal 'zien'. Het maakt wel een beetje uit welke, bedenk ik nu. Ik heb wel eens in Thailand van erg dichtbij foto's gemaakt van een hele mooie, lichtgroene adder van pakweg anderhalve meter, en die kon ik een stuk beter hebben dan die vieze bruine boomslangen in Guam.

Gecko's vind ik echt leuk. We hebben er helaas niet zo veel, omdat de katten het erg leuk vinden om met ze te 'spelen', maar er zit er op het moment een boven de koelkast, en ik hoop dat hij een tijdje blijft. Ze eten muggen en spinnen, en zijn heel gezellig met hun blaf-achtige geluidjes.

En kakkerlakken.... hmmzzz..... Het zijn gewoon vieze beesten, en ze zijn snel, maar ik vang ze vrij makkelijk. Dan gaan ze trouwens wel levend naar buiten, want ik vind geen enkel beest enger dan een dood beest :P Alleen muggen (vooral tijgermuggen, die nogal in opkomst zijn) en mieren overleven het hier niet....
Nou, ik vind je toch wel een heldin hoor. Ik heb het niet op alles dat snel gaat.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_186406344
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 21:38 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Aan slangen wen ik niet, daar blijf ik me rot van schrikken. En ze dan de rest van de dag overal 'zien'. Het maakt wel een beetje uit welke, bedenk ik nu. Ik heb wel eens in Thailand van erg dichtbij foto's gemaakt van een hele mooie, lichtgroene adder van pakweg anderhalve meter, en die kon ik een stuk beter hebben dan die vieze bruine boomslangen in Guam.
Ik ontlurk even voor een helemaal niet oud-gerelateerde vraag.
Ik heb namelijk een slangenfobie, maar tegelijkertijd lijkt het me wel handig om te weten wat je eigenlijk moet doen (of wat juist niet) als je een slang tegen komt. Al is die kans natuurlijk wel klein, want ik durf dus ook niet op vakantie naar landen waarvan ik weet dat er slangen zitten. Maar toch. Alleen ik durf dat niet te googelen, want dan kom ik vast ook allerlei plaatjes van slangen tegen en daar krijg ik weer nachtmerries van enzo. Dus nu ik dit las, dacht ik, ik vraag het de ervaringsexpert! Dus: what to do en what not to do bij oog in oog staan met een slang? (Ik krijg hier vast alsnog nachtmerrie van, maargoed. Dan weet ik het tenminste zonder plaatjes hoeven zien).
pi_186407590
quote:
11s.gif Op woensdag 24 april 2019 21:06 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

:D

Kom maar niet naar hier verhuizen ;) Padden hebben we hier niet (die hadden we in Thailand en in Frankrijk veel), maar kakkerlakken wel. Ik denk dat we ze nu eindelijk onder de duim hebben, maar omdat ik niet wil dat het hele huis met gif behandeld wordt (we hebben katten) heeft het wel even geduurd. En gecko's, maar die zijn lief. Op Guam en in Bangkok hadden we heel veel slangen rond het huis en 1 keer in het huis (dat ik weet dan :P ), maar dat valt hier vooralsnog mee. Er komen de laatste tijd wel veel meldingen uit het buurtje, naar we denken omdat er een nieuwe wijk wordt aangelegd in de woestijn tegen ons buurtje aan, maar met katten thuis gaan ze meestal liever een straatje om, gelukkig.

Het engste beest hier in de van origine Australische redback spider, die kennelijk een keer in een container mee is gelift. Die kunnen best wel grote problemen veroorzaken. En het mooiste beest was een keer een woestijnvos, zomaar 100 meter van ons huis O+
Huuu, held! Dat is aan mij echt niet besteed allemaal, ik ben echt een mietje. :')
  donderdag 25 april 2019 @ 05:50:27 #214
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_186411159
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2019 21:55 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik ontlurk even voor een helemaal niet oud-gerelateerde vraag.
Ik heb namelijk een slangenfobie, maar tegelijkertijd lijkt het me wel handig om te weten wat je eigenlijk moet doen (of wat juist niet) als je een slang tegen komt. Al is die kans natuurlijk wel klein, want ik durf dus ook niet op vakantie naar landen waarvan ik weet dat er slangen zitten. Maar toch. Alleen ik durf dat niet te googelen, want dan kom ik vast ook allerlei plaatjes van slangen tegen en daar krijg ik weer nachtmerries van enzo. Dus nu ik dit las, dacht ik, ik vraag het de ervaringsexpert! Dus: what to do en what not to do bij oog in oog staan met een slang? (Ik krijg hier vast alsnog nachtmerrie van, maargoed. Dan weet ik het tenminste zonder plaatjes hoeven zien).
Niks. Er zijn maar weinig soorten slangen agressief, dus voor de meerderheid geldt: helemaal niets doen en rustig terugtrekken. Ze zoeken je niet op, en je kunt de kans een stuk kleiner maken dat je er een tegenkomt door bijvoorbeeld niet in hoog gras te rommelen.
pi_186412026
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2019 19:52 schreef Stormqueen het volgende:
Damn selvaria _O-
Het ergste wat een pad kan doen is uiteen spatten als je er per ongeluk bovenop gaat staan :D
Ik heb beeld... ril... :r
Mama van 2 lieve meiden :)
  donderdag 25 april 2019 @ 09:14:44 #216
56471 pinquit
oh my lama!
pi_186412254
Ik vind padden en kikkers juist leuk :P
Maar ik ben dan weer onredelijk bang voor spinnen
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_186412472
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 05:50 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Niks. Er zijn maar weinig soorten slangen agressief, dus voor de meerderheid geldt: helemaal niets doen en rustig terugtrekken. Ze zoeken je niet op, en je kunt de kans een stuk kleiner maken dat je er een tegenkomt door bijvoorbeeld niet in hoog gras te rommelen.
en dat advies geldt ook gewoon hier in nederland ;)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 25 april 2019 @ 10:42:10 #218
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_186413570
Dat de bevestiging van een kledingbestelling op mijn schermpje wat raar was, en de bevestigingsmailtjes in mijn spam belandden.
En dat ik dus daarom nu 3x 6 jurkjes onderweg heb. :’) :o

(Ik heb volgende week een bruiloft van mijn nichtje en moest iets nieuws. Ergens vind ik dat zo zonde, hoe vaak trek je nou een feestjurkje aan...)
***
  donderdag 25 april 2019 @ 10:47:23 #219
149959 SQ
snelle trees
pi_186413641
Ik draag mijn feestjurkjes in de zomer gewoon naar mijn werk hoor! Kwestie van niet té over the top chic kopen ;)
disclaimer
pi_186414116
Gewoon aandoen op werkdagen BE! tenzij het galajurken zijn :D
  donderdag 25 april 2019 @ 11:45:37 #221
319308 Tink89
To live is to dance
pi_186414584
Precies, lekker aantrekken naar kantoor/een picknick/rondje door het park/de supermarkt/een bbq. Doe ik ook :D
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 25 april 2019 @ 11:53:27 #222
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_186414729
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ik draag mijn feestjurkjes in de zomer gewoon naar mijn werk hoor! Kwestie van niet té over the top chic kopen ;)
Ik denk maar zo dat BE's werk nou net weinig geschikt is voor feestjurkjes :D
  donderdag 25 april 2019 @ 11:55:38 #223
149959 SQ
snelle trees
pi_186414764
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 11:53 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Ik denk maar zo dat BE's werk nou net weinig geschikt is voor feestjurkjes :D
Dat ligt er heel erg aan wat je koopt.

Een gele jurk met roze bloemen niet nee, maar een effen blauwe jurk, waarom niet?
disclaimer
  Jubileum moderator donderdag 25 april 2019 @ 12:23:38 #224
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_186415218
Een donkerblauw of zwart jurkje is super handig voor je werk en wordt snel feestelijk met een kleurig sjaaltje of ketting.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 25 april 2019 @ 12:33:26 #225
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_186415382
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ik draag mijn feestjurkjes in de zomer gewoon naar mijn werk hoor! Kwestie van niet té over the top chic kopen ;)
Ik heb heel veel effen jurkjes ondertussen en die werken goed voor mijn werk, met verschillende sjaaltjes. Maar een sjaaltje naar een feestje vind ik niet leuk. (We mogen alleen naar het feest ‘s avonds.)
En de enige jurk die wel had gekund is blauw en manlief’s blauwe pak is net gesneuveld.

Daarnaast leent mijn bmi zich ook niet voor alle jurkjes, dus het is wat zoeken. ;)

quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 11:55 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dat ligt er heel erg aan wat je koopt.

Een gele jurk met roze bloemen niet nee, maar een effen blauwe jurk, waarom niet?
Daar heb ik er veel van idd, effen blauw, wijnrood, donkergroen etc etc hema basics zeg maar) maar dat vind ik dan weer net te saai. ;)

Maar goed, wat ik nu laat komen kost me de kop ook niet hoor, dus komt goed. Alleen voelt als zonde, want ik ga natuurlijk echt nog wel 30 kilo afvallen in de komende drie weken na de bruiloft. :D
Het ging me eigenlijk meer om de domme actie dat ik nu drie keer dezelfde bestelling onderweg heb. :')

[ Bericht 2% gewijzigd door BE op 25-04-2019 13:48:47 ]
***
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')