die komt tegelijk met de FOK! policy 4.0quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:52 schreef Quotidien het volgende:
Nou moet ik 40 minuten naar de shoppa fietsen omdat ik gestopt ben met roken maar toch iets mn longen in moet zuigen, kutleven toch ook.
Heeft fok! ook een text to speech functie?
Van li naar re: -river-, goudenvis, wielrennerdt, plompzakker, vogeltjesdansquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:44 schreef HPLC het volgende:
[ afbeelding ]
lijkt wel wat op die vd groep
Nicequote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die komt tegelijk met de FOK! policy 4.0
Ik ken hetquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:52 schreef Quotidien het volgende:
Nou moet ik 40 minuten naar de shoppa fietsen omdat ik gestopt ben met roken maar toch iets mn longen in moet zuigen, kutleven toch ook.
Heeft fok! ook een text to speech functie?
ik verstoot @HPLC en maak jou mijn nieuwe beste vriendquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:59 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Die verslaving is nog hardnekkiger dan de vaginale schimmel van de moeder van @:goudenvis
veel geluk met hemquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik verstoot @:HPLC en maak jou mijn nieuwe beste vriend
Wil je ook in mijn vriendenboekje schrijven?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik verstoot @:HPLC en maak jou mijn nieuwe beste vriend
Genotquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:01 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja tyf toch op met die kutmentions bij die kneuzen
leukquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:02 schreef Quotidien het volgende:
Wil je ook in mijn vriendenboekje schrijven?
Omdat die mensen nep zijnquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:03 schreef Der_Mann het volgende:
mijn vorige beste vriend heeft dat nooit aangeboden
nou ja kan geen vrienden zijn met iemand die er niet isquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:05 schreef Solotovski het volgende:
Was ik je beste vriend niet meer op het moment dat noel overleed?
Waarom ben je zo grumpyquote:
God zie je ook niet maar hij is er wel. En dat is toch echt de beste vriend van heuul veel mensen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nou ja kan geen vrienden zijn met iemand die er niet is
ik zie god elke dag als ik in de spiegel kijk jhahaajquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
God zie je ook niet maar hij is er wel. En dat is toch echt de beste vriend van heuul veel mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |