abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 maart 2019 @ 20:38:53 #76
163650 Greys
pi_185571451
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:29 schreef blackswangreen het volgende:
[..]

Neem aan van niet, aangezien de vocalen live moeten zijn... ik vind het wel mooi trouwens, als hij zo zelf afsluit. Anders staat hij aan het eind van het nummer niks te doen, misschien beginnen ze dan al te klappen.
Eens :Y

Net zoals velen denken dat z'n clip al eerder klaar is dan ie echt is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185571469
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:28 schreef justnathan321 het volgende:
[..]

Nee ben er zeker van dat dat live moet. Ze kunnen het beter laten klinken door het met extra achtergrond zangers (wat ze denk ik sowieso gaan doen) te laten zingen. (die ooh ooh)
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:29 schreef blackswangreen het volgende:
[..]

Neem aan van niet, aangezien de vocalen live moeten zijn... ik vind het wel mooi trouwens, als hij zo zelf afsluit. Anders staat hij aan het eind van het nummer niks te doen, misschien beginnen ze dan al te klappen.
Ja ben benieuwd, omdat het best wel 'ver weg' klinkt zeg maar en het dan juist wat harder wordt (zoals einde DWDD), maar met achtergrondzang erbij klinkt het denk ik wel completer ja.
pi_185571577
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:29 schreef Max23 het volgende:
[..]

Ze is ook van Spuiten en Slikken, waar ze een keer een banaan moest pijpen
Gatver :X
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_185571661
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 19:58 schreef TheVulture het volgende:
Als je even naar alle bookiefavorieten kijkt:

2018: Israël wint uiteindelijk, met name omdat het lied en de videoclip goed genoeg vertaald worden naar het podium
2017: Italië zakt er doorheen, met name doordat het lied door de act plus aap niet wordt begrepen
2016: Rusland wordt uiteindelijk 3e, met als voornaamste reden in mijn ogen dat het er allemaal net iets te wanhopig uit ziet en een tandje teveel aan Zweden 2015 qua act.
2015: Zweden wint uiteindelijk, act staat vanaf nationale finale als een huis.
2014: Armenië valt live tegen omdat de zanger eigenlijk niet zo goed blijkt te kunnen zingen
2013: Denemarken wint met een act die vanaf de nationale finale staat als een huis
2012: Zweden wint met een act die vanaf de nationale finale staat als een huis.

Kortom, in 2014, 2016 en 2017 ging het mis omdat of de zang niet goed genoeg was, de act te wanhopig overkwam of juist te amateuristisch leek. Met andere woorden, het lag aan factoren buiten het lied om...

Als Duncan zijn zenuwen kan bedwingen en de staging gewoon basis sfeervol wordt gehouden (en met zowel Duncan en Ilse heb ik daar alle vertrouwen in) kan de winst hem eigenlijk niet ontgaan...
Voor het onderzoeksresultaat helpt het wel mee om 2011 uit de steekproef te laten natuurlijk :P

Toen hadden we Amaury Vassili die met Sognu de grote favoriet was, maar uiteindelijk op de avond zelf strandde op de 15e plaats, na een bijzonder matig optreden. Dat hij de favoriet was, was op zich niet gek, want het was vooraf een bijzonder zwak jaar, waarin Italië een Common Linnetje deed en Azerbeidzjan de overwinning kocht.

2014 was ook al zo’n slecht jaar, waar het enige liedje dat op de plaat indruk maakte de grote favoriet was. Uiteindelijk werden Nederland en Oostenrijk de toppers en werd Armenië slechts 4e.

In beide gevallen was er sprake van een zwak ESF-jaar en een mannelijke solo-zanger die voorafgaand aan de repetities de topfavoriet was. In beide gevallen ook liedjes die vrij traag op gang kwamen. Je zou enige gelijkenissen met dit jaar kunnen vinden :P

[ Bericht 1% gewijzigd door Fred_B op 12-03-2019 21:02:59 ]
De Sahara is zonder meer erg droog.
  ESF Reporter dinsdag 12 maart 2019 @ 20:53:57 #80
87554 Cee
Welluk?
pi_185571830
Ik ben het eens met TheVulture. Het lied is [cornald]ijzersterk[/ijzersterk] en sterk genoeg om met een gewone, mooie staging zonder rare probeersels erbij de winst op te leveren. In tegenstelling tot de concurrenten, die veel meer uit de kast moeten halen qua staging om te winnen. Rusland zal dat ongetwijfeld doen, geen idee wat Zwitserland kan, van Zweden weten we hoe het er uit ziet.
Tuurlijk kan Nederland proberen een totale verrassings-act op het podium te zetten maar dat risico is zó groot, daar hebben ze hopelijk vorig jaar van geleerd. Dus in dit geval, keep it classy. w/

Vorige week zaten we af te tellen en waren we nog maar twee dagen verwijderd van de bekendmaking maar ik heb echt het gevoel dat we al twee weken verder zijn. _O-

Het nummer zit ook al vier dagen non-stop in mijn hoofd. Non-stop. Ben bang dat ik het nog beu ga worden. :@ Is nog lang niet het geval hoor.
pi_185571867
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]

Voor het onderzoeksresultaat helpt het wel mee om 2011 uit de steekproef te laten natuurlijk :P

Toen hadden we Amaury Vassili die met Sognu de grote favoriet was, maar uiteindelijk op de avond zelf strandde op de 15e plaats, na een bijzonder matig optreden. Dat hij de favoriet was, was op zich niet gek, want het was vooraf een bijzonder zwak jaar, waarin Italië een Common Linnetje deed en Azerbeidzjan de overwinning kocht.

2014 was ook al zo’n slecht jaar, waar het enige liedje dat op de plaat indruk maakte de grote favoriet was. Uiteindelijk werden Nederland en Oostenrijk de toppers en werd Armenië slechts 14e.

In beide gevallen was er sprake van een zwak ESF-jaar en een mannelijke solo-zanger die voorafgaand aan de repetities de topfavoriet was. In beide gevallen ook liedjes die vrij traag op gang kwamen. Je zou enige gelijkenissen met dit jaar kunnen vinden :P
4e ;)
pi_185571906
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:55 schreef libranl het volgende:
[..]

4e ;)
Typo inderdaad, zo slecht was het ook weer niet :)
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_185571963
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:53 schreef Cee het volgende:
Ik ben het eens met TheVulture. Het lied is [cornald]ijzersterk[/ijzersterk] en sterk genoeg om met een gewone, mooie staging zonder rare probeersels erbij de winst op te leveren. In tegenstelling tot de concurrenten, die veel meer uit de kast moeten halen qua staging om te winnen. Rusland zal dat ongetwijfeld doen, geen idee wat Zwitserland kan, van Zweden weten we hoe het er uit ziet.
Tuurlijk kan Nederland proberen een totale verrassings-act op het podium te zetten maar dat risico is zó groot, daar hebben ze hopelijk vorig jaar van geleerd. Dus in dit geval, keep it classy. w/

Vorige week zaten we af te tellen en waren we nog maar twee dagen verwijderd van de bekendmaking maar ik heb echt het gevoel dat we al twee weken verder zijn. _O-

Het nummer zit ook al vier dagen non-stop in mijn hoofd. Non-stop. Ben bang dat ik het nog beu ga worden. :@ Is nog lang niet het geval hoor.
Ik weet dat er nog van alles kan gebeuren, maar nu geniet ik nog even van dit moment:
pi_185572018
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:58 schreef Butler456 het volgende:
[..]

Ik weet dat er nog van alles kan gebeuren, maar nu geniet ik nog even van dit moment:
Rusland gaat echt niet winnen dit jaar, denk zelf niet eens een top 5.
  dinsdag 12 maart 2019 @ 21:00:12 #85
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_185572020
Ik hoop wel dat Hans Pancake het niet in zijn hoofd haalt om dit jaar ook bijv. Zwitserland en België (zoals vorig jaar) te gaan stagen, we willen alle focus op Duncan!
pi_185572054
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:58 schreef Butler456 het volgende:
[..]

Ik weet dat er nog van alles kan gebeuren, maar nu geniet ik nog even van dit moment:
Russen zijn echt mega irritant in de reacties op Youtube ook. Man man man
  † In Memoriam † dinsdag 12 maart 2019 @ 21:01:52 #87
368283 ato
pi_185572065
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]

Voor het onderzoeksresultaat helpt het wel mee om 2011 uit de steekproef te laten natuurlijk :P

Toen hadden we Amaury Vassili die met Sognu de grote favoriet was, maar uiteindelijk op de avond zelf strandde op de 15e plaats, na een bijzonder matig optreden. Dat hij de favoriet was, was op zich niet gek, want het was vooraf een bijzonder zwak jaar, waarin Italië een Common Linnetje deed en Azerbeidzjan de overwinning kocht.

2014 was ook al zo’n slecht jaar, waar het enige liedje dat op de plaat indruk maakte de grote favoriet was. Uiteindelijk werden Nederland en Oostenrijk de toppers en werd Armenië slechts 14e.

In beide gevallen was er sprake van een zwak ESF-jaar en een mannelijke solo-zanger die voorafgaand aan de repetities de topfavoriet was. In beide gevallen ook liedjes die vrij traag op gang kwamen. Je zou enige gelijkenissen met dit jaar kunnen vinden :P
Armenië werd toch 4e?
Life can be a bitch, so like it..
pi_185572076
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 21:00 schreef lashatumbai het volgende:
Ik hoop wel dat Hans Pancake het niet in zijn hoofd haalt om dit jaar ook bijv. Zwitserland en België (zoals vorig jaar) te gaan stagen, we willen alle focus op Duncan!
Hij zou op zich wel goed uitkomen als hij Zwitserland ook om zeep zou helpen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_185572082
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 21:00 schreef lashatumbai het volgende:
Ik hoop wel dat Hans Pancake het niet in zijn hoofd haalt om dit jaar ook bijv. Zwitserland en België (zoals vorig jaar) te gaan stagen, we willen alle focus op Duncan!
Zwitserland heeft geloof ik al iemand anders, vraag me af of België dat zelf nog wel wil :P
pi_185572287
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 21:00 schreef lashatumbai het volgende:
Ik hoop wel dat Hans Pancake het niet in zijn hoofd haalt om dit jaar ook bijv. Zwitserland en België (zoals vorig jaar) te gaan stagen, we willen alle focus op Duncan!
Nee hoor, ik heb er alle vertrouwen in. Zeker met Ilse erbij. Het gaat helemaal goedkomen *O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  dinsdag 12 maart 2019 @ 21:16:42 #91
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_185572423
Emma is lief geef haar een kans om 12 punten te geven.

Als alle aandacht maar naar Duncan gaat
  Moderator dinsdag 12 maart 2019 @ 21:16:58 #92
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_185572430
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 21:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]

Hij zou op zich wel goed uitkomen als hij Zwitserland ook om zeep zou helpen.
Ik denk dat als Luca Hanni goed kan dansen en zingen live en de energie goed overkomt dat onze grootste concurrent is.
pi_185572471
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 21:16 schreef Momo... het volgende:
[..]

Ik denk dat als Luca Hanni goed kan dansen en zingen live en de energie goed overkomt dat onze grootste concurrent is.
Volgens mij zei Grazz dat Sacha-Jean Baptiste de staging gaat doen, dus dat gaat wel goed komen ja
pi_185572605
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 21:16 schreef Momo... het volgende:
[..]

Ik denk dat als Luca Hanni goed kan dansen en zingen live en de energie goed overkomt dat onze grootste concurrent is.
Ik begin inderdaad te geloven dat de jury-punten die wij allemaal voor Zweden in gedachten hebben nog wel eens naar Zwitserland zouden kunnen gaan.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  dinsdag 12 maart 2019 @ 21:26:53 #95
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_185572722
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 21:01 schreef Em31 het volgende:
[..]

Russen zijn echt mega irritant in de reacties op Youtube ook. Man man man
gelukkig kan ik het meeste niet eens lezen
lekker brallen met dat russisch geschrift
... en huiver mee
  dinsdag 12 maart 2019 @ 21:31:21 #96
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_185572886
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 21:18 schreef Em31 het volgende:
[..]

Volgens mij zei Grazz dat Sacha-Jean Baptiste de staging gaat doen, dus dat gaat wel goed komen ja
Als dat zo is gaat het zeker een strak tv optreden worden. Zij kan het net als bij Fuego het lied super energiek in beeld gaan brengen.
  ESF Reporter dinsdag 12 maart 2019 @ 21:45:35 #97
87554 Cee
Welluk?
pi_185573322
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 21:31 schreef lashatumbai het volgende:
[..]

Als dat zo is gaat het zeker een strak tv optreden worden. Zij kan het net als bij Fuego het lied super energiek in beeld gaan brengen.
Deed ze ook niet die veelbelovende staging voor Bulgarije vorig jaar?
  Moderator dinsdag 12 maart 2019 @ 21:56:52 #98
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_185573680
pi_185573708
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 19:31 schreef Dave het volgende:
Dit juweeltje wilde ik jullie niet onthouden.

:D

die covers checken is best leuk, deze ook: https://www.instagram.com/p/Bu6wIFhoDfh/
~The present is all there is~
pi_185573754
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 21:56 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Groetjes,
Dirk Kuyt
De Sahara is zonder meer erg droog.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')