abonnement Unibet Coolblue
pi_185568795
De situatie is als volgt:

Ik woon in een jaren 70 huis en dat kan wat gehorig zijn. Pas stond de buurvrouw bij mij aan de deur, ze vertelde dat ze elke ochtend om half 8 wakker worden als ik onder de douche gaan (hun slaapkamer grenst aan mijn badkamer)

Ze gaf aan dat dit pas sinds 2 maanden het geval is, en dat kan kloppen want toen heb ik een nieuwe regendouche gemonteerd die misschien wat meer lawaai maakt.

Ze zijn beide gepensioneerd en dat is ook de reden dat ze op dat tijdstip nog niet uit bed zijn.

Nu heb ik zoiets van ik heb er niks mee te maken dat ze gepensioneerd zijn en ik moet gewoon om half 8 normaal kunnen douchen. Ik wil ook niet mijn oude douche terug monteren natuurlijk.

Tegelijkertijd wil ik ook wel de relatie met de buren goed houden.

Hoe zouden jullie hier mee omgaan?
pi_185568811
Stel goede oordoppen voor ze kopen
pi_185568845
Wachten tot meester visser en zn knecht aankloppen.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_185568849
Ze de vinkentering wensen.

Buren zijn overrated.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_185568857
Is er niet een mogelijkheid om het geklater wat te dempen? Een badkamer is wel een groot galmhok natuurlijk
pi_185568889
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 19:04 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Is er niet een mogelijkheid om het geklater wat te dempen? Een badkamer is wel een groot galmhok natuurlijk
Vloerbedekking in de douche is ook weer zo kut
pi_185568934
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 19:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]

Vloerbedekking in de douche is ook weer zo kut
Je kan niet verder denken dan dat?
pi_185568947
Lastig.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_185568952
Rubber matje? Douche zachter?
  dinsdag 12 maart 2019 @ 19:13:10 #10
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_185569030
Douchegordijn eromheen?
pi_185569120
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 19:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]

Vloerbedekking in de douche is ook weer zo kut
Maar een rubberen douchemat is vrij standaard in een douche en zal ook dempen.

Je kan er misschien ook een waterbespaarder tussen zetten. Dat zal ook minder kletteren.
Onder deze lijn niet schrijven
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 12 maart 2019 @ 19:18:08 #12
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_185569146
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 19:04 schreef vosss het volgende:
Ze de vinkentering wensen.

Buren zijn overrated.
Mensen die dit soort dingen serieus menen zijn wel een beetje een probleem in de samenleving, man man man.

Ik zou een douchematje of iets eens proberen ja.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_185569179
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 19:09 schreef hoechst het volgende:
Rubber matje? Douche zachter?
Dit zou nog wel eens de oplossing kunnen zijn.
pi_185569808
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 19:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]

Mensen die dit soort dingen serieus menen zijn wel een beetje een probleem in de samenleving, man man man.

Mensen die in een rijtjeshuis/tweekapper gaan wonen en dan zeiken als je de buren hoort zijn een beetje een probleem in de samenleving. Ga dan lekker vrijstaand wonen zou ik zeggen.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_185569859
En verder, even serieus, wat in hemelsnaam verwachten die mensen dan? Dat TS maar gewoon NIET meer gaat douchen voor hij aan zijn dag begint?

Elke debiel die dat verwacht van zijn buren zijn een probleem in de samenleving.

En dus zou ik ze gewoon de vinkentering wensen ja. Doei :W
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 12 maart 2019 @ 19:45:29 #16
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_185569873
quote:
3s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 19:43 schreef vosss het volgende:
[..]

Mensen die in een rijtjeshuis/tweekapper gaan wonen en dan zeiken als je de buren hoort zijn een beetje een probleem in de samenleving. Ga dan lekker vrijstaand wonen zou ik zeggen.
Ja, daar heeft iedereen de middelen voor. En een beetje proberen rekening met elkaar te houden is zo bizar moeilijk en totaal ondenkbaar. En een ieder die ergens een tijd last van heeft en eens aanklopt bij de buren moet natuurlijk gelijk z'n vinketeringmuil houden. Man man man, nogmaals.

Gelukkig denkt TS zo niet en wil hij zo te horen wel een oplossing.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_185570044
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 19:45 schreef vosss het volgende:
En verder, even serieus, wat in hemelsnaam verwachten die mensen dan? Dat TS maar gewoon NIET meer gaat douchen voor hij aan zijn dag begint?

Elke debiel die dat verwacht van zijn buren zijn een probleem in de samenleving.

En dus zou ik ze gewoon de vinkentering wensen ja. Doei :W
Nee dat verwachten ze waarschijnlijk niet, maar wat ben jij asociaal zeg.
pi_185570061
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 19:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]

Ja, daar heeft iedereen de middelen voor. En een beetje proberen rekening met elkaar te houden is zo bizar moeilijk en totaal ondenkbaar. En een ieder die ergens een tijd last van heeft en eens aanklopt bij de buren moet natuurlijk gelijk z'n vinketeringmuil houden. Man man man, nogmaals.

Gelukkig denkt TS zo niet en wil hij zo te horen wel een oplossing.
Even dat ik het goed begrijp, als jij iedere dag om half 8 (wat overigens echt geen rare tijd is om op te staan!!) douched en je buren geven aan dat ze daar wakker van worden, dan zeg jij gewoon sorry ik zal in plaats van 's morgens dan maar 's avonds gaan douchen?

Dat valt me toch van je tegen; ik had toch wel iets van ruggengraat verwacht. ;(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_185570143
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 19:52 schreef vosss het volgende:
[..]

Even dat ik het goed begrijp, als jij iedere dag om half 8 (wat overigens echt geen rare tijd is om op te staan!!) douched en je buren geven aan dat ze daar wakker van worden, dan zeg jij gewoon sorry ik zal in plaats van 's morgens dan maar 's avonds gaan douchen?

8)7 8)7 8)7 8)7
TS heeft andere douche gekocht he, tot die tijd kon hij ook gewoon douchen s ochtends.
pi_185570152
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 19:51 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]

Nee dat verwachten ze waarschijnlijk niet, maar wat ben jij asociaal zeg.
Wat verwachten dit soort notoire klagers dan in hemelsnaam?

Serieus, het zou niet eens bij me op komen om bij de buren aan de deur te gaan staan mekkeren omdat ik 10 minuutjes elke ochtend hun douche hoor.

WTF voor zeikstraal ben je dan wel niet en nogmaals, wat verwachten de buren van TS dan wel? Dat hij dan maar later gaat douchen? Ik gok zomaar dat dat niet gaat ivm werk waar TS heen moet.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 12 maart 2019 @ 19:55:07 #21
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_185570164
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 19:52 schreef vosss het volgende:
[..]

Even dat ik het goed begrijp, als jij iedere dag om half 8 (wat overigens echt geen rare tijd is om op te staan!!) douched en je buren geven aan dat ze daar wakker van worden, dan zeg jij gewoon sorry ik zal in plaats van 's morgens dan maar 's avonds gaan douchen?

Dat valt me toch van je tegen; ik had toch wel iets van ruggengraat verwacht. ;(
Dat zeg ik helemaal niet, maar ik zou wel even kijken (wat TS dus ook doet) of er een oplossing voor te bedenken is. Een douchematje proberen, bijvoorbeeld. Ik heb namelijk wel graag een normale relatie met de buren: het liefst ga ik vriendelijk met mensen om, maakt het leven nou eenmaal een stuk positiever, en goed met de buren kunnen heeft echt alleen maar voordelen (zo houden ze dan wellicht ook wel eens, andersom, rekening met jou :o ).

En nee, dat betekent niet dat ik zou zeggen 'dan douche ik 's ochtends wel niet meer' (hoewel ik daar zelf geen problemen mee zou hebben, jezelf opfrissen 's ochtends kan prima zonder douche, maar dat staat hier dan even buiten).

Ik schrik er vooral van hoe bizar asociaal je overkomt, dat moet haast wel gespeeld zijn hoop ik...zo niet, dan ben ik toch echt heel blij dat zulke mensen hier niet in de buurt wonen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_185570182
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 19:45 schreef vosss het volgende:
En verder, even serieus, wat in hemelsnaam verwachten die mensen dan? Dat TS maar gewoon NIET meer gaat douchen voor hij aan zijn dag begint?

Elke debiel die dat verwacht van zijn buren zijn een probleem in de samenleving.

En dus zou ik ze gewoon de vinkentering wensen ja. Doei :W
Heb je wel gelezen dat het aan de nieuwe douchekop ligt en niet aan het douchen opzich? |:(
pi_185570225
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 19:55 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]

Heb je wel gelezen dat het aan de nieuwe douchekop ligt en niet aan het douchen opzich? |:(
Zeker. Een douchekop ie TS erg fijn vindt. Dus die hoeft ie niet weg te doen. Ook niet als de buren mekkeren.

Buiten dat, het betreft pensionadas, met een beetje mazzel heb je er nog maar een paar jaar mee te stellen.

Nog niet misschien dat mn oude douchekop er weer terug op kwam.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_185570240
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 19:54 schreef vosss het volgende:
[..]

Wat verwachten dit soort notoire klagers dan in hemelsnaam?

Serieus, het zou niet eens bij me op komen om bij de buren aan de deur te gaan staan mekkeren omdat ik 10 minuutjes elke ochtend hun douche hoor.

WTF voor zeikstraal ben je dan wel niet en nogmaals, wat verwachten de buren van TS dan wel? Dat hij dan maar later gaat douchen? Ik gok zomaar dat dat niet gaat ivm werk waar TS heen moet.
Hoe weet jij dat dit notoire klagers zijn?
Woon je in Urk of zo dat je alleen zo eendimensioneel vanuit agressie en onderbuik kan reageren?
pi_185570250
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 19:54 schreef vosss het volgende:
[..]

Serieus, het zou niet eens bij me op komen om bij de buren aan de deur te gaan staan mekkeren omdat ik 10 minuutjes elke ochtend hun douche hoor.

Ook niet als je er structureel wakker van wordt?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')