Double income no kidsquote:Op donderdag 14 maart 2019 18:06 schreef Poes. het volgende:
Ik googelde op Dinky's![]()
Is het not yet of absolutely not
Moeten we dat nog willen?quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:27 schreef LPFAN het volgende:
Oeh @:Poes. ik lees net dat the 100 een seizoen 7 krijgt!
Geruchten gaan omdat het nu al is aangekondigd, dat het het laatste seizoen zal zijn. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:42 schreef Poes. het volgende:
[..]
Moeten we dat nog willen?![]()
Kut van je enkel hoor.. veel beterschap![]()
En Multipla's zijn aids ja![]()
Vinden mensen ook van die nieuwe Cactus, maar ik vind die ''stootkussens'' zo leuk
Same, ik kan echt niet warm wordenquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:46 schreef Poes. het volgende:
Oh en dinsdag gaat de wind pas liggen, godverdomme. Ik heb de kachel op 22 (!!!!) graden en nog tocht het in huis![]()
En ik ben koud tot op het bot.
Gaaf hoorquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:46 schreef superkimmi het volgende:
Ik reis overigens wel meer dan dat ik kan opschrijven. Ik hou van reisverslagen maken, maar heb nu pas het eerste deel van Amerika 2018 (mei juni) af
Hier rijdt er ook een rond, een wittequote:Op donderdag 14 maart 2019 19:44 schreef Poes. het volgende:
[..]
Staat hier eentje een straat verderop, vind ze zo stoer
Nou, the 100 is momenteel wel het leukst hoorquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:57 schreef superkimmi het volgende:
oh wow, ik moet bij the 100 seizoen 5 nog afkijken.![]()
Er is teveel leuks op Netflix!
Oh is dat leuk ja?quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:00 schreef Poes. het volgende:
Ik heb een foggy hoofd dus kijk Disenchantment. Verstand op 0 en gaan
De finale van seizoen 5 was een hele mooi eind geweest jaquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:59 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nou, the 100 is momenteel wel het leukst hoor
Maar ze moeten gewoon een keer stoppen, het hoogtepunt is nu wel geweest
Wel grappig, niet 20 seizoenen waardig ofzo :pquote:
Juist niet, nu willen we ook weten hoe het verder gaat!quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:03 schreef LPFAN het volgende:
[..]
De finale van seizoen 5 was een hele mooi eind geweest ja
Ik vind t ook lastig volhouden. Desenchantment ga ik onthouden voor t hersenloze vermaak.quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:07 schreef Poes. het volgende:
[..]
Wel grappig, niet 20 seizoenen waardig ofzo :p
Riverdale ben ik maandenlang terug al van afgekickt, kon het niet meer aanzien[..]
Juist niet, nu willen we ook weten hoe het verder gaat!![]()
Hopelijk niet wéér een grounder-skykru rivaliteit zoals in seizoen 1 en seizoen 5..
Riverdale ben ik mee begonnen, maar het kon me toch niet genoeg boeien ofzo. Dus weer mee gestoptquote:
quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind t ook lastig volhouden. Desenchantment ga ik onthouden voor t hersenloze vermaak.
Ik vond het echt heel slecht worden.. ben afgehaakt bij die 2 jongens die ritueel geslacht warenquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:09 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Riverdale ben ik mee begonnen, maar het kon me toch niet genoeg boeien ofzo. Dus weer mee gestopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |