Als hij daadwerkelijk 143e wordt neem jij een maand lang een UI naar mijn keuze.quote:
Prima, was toch al op zoek naar een nieuwe.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als hij daadwerkelijk 143e wordt neem jij een maand lang een UI naar mijn keuze.
Kan al niet meer.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Prima, was toch al op zoek naar een nieuwe.
Sjon zit in een rouwproces, zijn bidon vloog na een paar minuten uit de houder.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:29 schreef Slobeend het volgende:
Jon slechter dan Chaves. Ga dit maar uitleggen.
Monden gesnoerdquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:29 schreef Slobeend het volgende:
Jon slechter dan Chaves. Ga dit maar uitleggen.
Gregory (Lawson) Craddock?quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom moeten we Lawson nu plots Gregory noemen?
Ja, dat weet ik, maar hij rijdt al van bij de beloften als Lawson. Waarom moet daar nu plots Gregory bijgezet worden? Dat is al net zo onnozel als Philip Yates.quote:
Om dezelfde reden dat je Reinbert Wielinga moet zeggenquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar hij rijdt al van bij de beloften als Lawson. Waarom moet daar nu plots Gregory bijgezet worden? Dat is al net zo onnozel als Philip Yates.
Hij heeft er geen zin in.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Egan loopt nee te schudden. Wat is dit?
Stuur een mailtje, zou ik zeggen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar hij rijdt al van bij de beloften als Lawson. Waarom moet daar nu plots Gregory bijgezet worden? Dat is al net zo onnozel als Philip Yates.
Vraag me af of de wind plots gedraaid is of iets. Ze komen collectief niet meer vooruit, van Jungels tot Zakarin en Kelderman.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |