Nairoman wordt toch sowieso zijn bondgenoot?quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Elf seconden lijkt me te veel om vandaag al geel over te nemen, want het tweede deel moet meer in het voordeel van Kwiatek zijn. Desalniettemin kan Sky het niet maken om Egan niet zijn eigen ding te laten doen op de Turini.
Laten we het hopen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:27 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nairoman wordt toch sowieso zijn bondgenoot?
Deden ze wel, maar is inmiddels hersteld. Foutje, bedankt.quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom heeft Kwiatek een voorsprong van 19 seconden? Volgens mij is 11 + 4 = 15. Of doen ze tegenwoordig zelfs al aan De Bonis in tijdritten?
16e geworden op 49 seconden. Matig, slecht.quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:34 schreef TLC het volgende:
Ik heb het niet helemaal kunnen zien, en ik durf het dan ook bijna niet te vragen...
waar was Kelderman ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ojee.Put these foolish ambitions to rest.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:21 schreef Koffieplanter het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ojee.![]()
De steen van onze favoriete mol ligt er al bijna 24 uur in jongeman.quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik gooi een steen in de kikkerpoel: extreme weather protocol.
Onze favoriete mol die het vandaag het zag zitten in domme Niels en dacht dat Krek Alaphilippe ging kloppen. Niet z'n beste dag.quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:58 schreef showtimer het volgende:
[..]
De steen van onze favoriete mol ligt er al bijna 24 uur in jongeman.
Maar dat heb ik niet gelezen m'n jongen. De Mol is wel een kenner, dat blijkt maar weer.quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:58 schreef showtimer het volgende:
[..]
De steen van onze favoriete mol ligt er al bijna 24 uur in jongeman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |