Sorry Kwarkjequote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
niet zo tegen ama of je krijgt klappen
Welkom op FOK! -> DIT IS NIET VOLGENS DE POLICY, BEN JE HELEMAALquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
niet zo tegen ama of je krijgt klappen
Niet zoveel zure uitjes eten...quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Welkom op FOK! -> DIT IS NIET VOLGENS DE POLICY, BEN JE HELEMAAL
kutmod -> niet zo doen hoor haha
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Welkom op FOK! -> DIT IS NIET VOLGENS DE POLICY, BEN JE HELEMAAL
kutmod -> niet zo doen hoor haha
Het is allemaal niet zo moeilijk, doe gewoon beetje normaal snap jequote:
zeg tegen die collega van je dat hij eens consequent moet zijn in wat hij wel of niet verwijdertquote:
normaal voor mij is anders dan normaal voor jou wat weer anders is dan normaal voor Danny dus daar gaan we nooit uitkomenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[..]
Het is allemaal niet zo moeilijk, doe gewoon beetje normaal snap je
Lekker barney goed bezig pikquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
Wow lijkt wel een meisje van 15
https://twitter.com/Scott(...)064320671745/photo/1
This picture could be just a kiss on the cheek, what we do when we greet or say goodbye to a friend.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
Wow lijkt wel een meisje van 15
https://twitter.com/Scott(...)064320671745/photo/1
Ik heb er vertrouwen in hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
normaal voor mij is anders dan normaal voor jou wat weer anders is dan normaal voor Danny dus daar gaan we nooit uitkomen
Nooooooo….quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
This picture could be just a kiss on the cheek, what we do when we greet or say goodbye to a friend.
Ja de een vindt het vernielen van oorlogsmonumenten normaal en de ander nietquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
normaal voor mij is anders dan normaal voor jou wat weer anders is dan normaal voor Danny dus daar gaan we nooit uitkomen
Welke? Ik heb er 3..quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zeg tegen die collega van je dat hij eens consequent moet zijn in wat hij wel of niet verwijdert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |