@Vanillekwarkquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:40 schreef Solotovski het volgende:
Jullie zijn als een uitgezaaide tumor in deze sc
Tyf lekker op
Solotovski is een gloednieuwe user, weet de regels nog niet zo goed. jullie moeten de regels wel kennen dus heb daarom een TR gezetquote:
Is gewoon een kloontjequote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Solotovski is een gloednieuwe user, weet de regels nog niet zo goed. jullie moeten de regels wel kennen dus heb daarom een TR gezet
Ooh zijn hier regels?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Solotovski is een gloednieuwe user, weet de regels nog niet zo goed. jullie moeten de regels wel kennen dus heb daarom een TR gezet
hier kun je ze lezenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ooh zijn hier regels?
Zal ze even aandachtig doorlezen. Bedankt voor de tip, der_mann
Maar ben gvd geen kloonquote:
Bedankt erg aardig van je.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hier kun je ze lezen
MED / FOK! userpolicy (per 27-02-2019)
en een prettige tijd op FOK! verder
Vragen kun je het beste stellen aan @Samuel24quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Bedankt erg aardig van je.
Ben jij misschien ook een moderator? Zo heet dat toch. Kan ik met vragen ofzo bij jou terecht?
ik ben niet officieel mod maar soms schakelen ze mij in als undercover mod als de rest het allemaal niet aan kanquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Bedankt erg aardig van je.
Ben jij misschien ook een moderator? Zo heet dat toch. Kan ik met vragen ofzo bij jou terecht?
als je chill wil doen ga je maar lekker naar de klaagkroegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |