Noise cancelling koptelefoon dan?quote:
kan je die eigenlijk vergoed krijgen van je werkgever?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Noise cancelling koptelefoon dan?
Oh, en tegen je manager zeggen dat het dan zijn verantwoordelijkheid is als je slechter werk levert en niet ergens anders mag zitten (en dat schriftelijk vastleggen, eventueel bij zijn manager).
Als degene die daarover gaat binnen het bedrijf die uitgave goedkeurt als noodzakelijk voor het werk. En als je 'm alleen op het werk gaat gebruiken. Als je 'm óók privé gaat gebruiken, dan kun je dat wel vergeten.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:38 schreef Tailless het volgende:
[..]
kan je die eigenlijk vergoed krijgen van je werkgever?
Manager : Muil houden en gewoon werken ipv klagen op een forum.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh, en tegen je manager zeggen dat het dan zijn verantwoordelijkheid is als je slechter werk levert en niet ergens anders mag zitten (en dat schriftelijk vastleggen, eventueel bij zijn manager).
Mijn manager is Engels. Vergeet t maar.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Een werkgever dient een goede werkomgeving te scheppen voor zijn werknemers. Als het werk eronder lijdt, en die manager blijft dat soort dingen blaten, gewoon naar het hogere niveau gaan.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Manager : Muil houden en gewoon werken ipv klagen op een forum.
Al kwam hij van Jupiter.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:42 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Mijn manager is Engels. Vergeet t maar.
quote:
Snap ik maar in dit geval is t nu eenmaal een lastige situatie dat uit te leggen mede door andere redenen dus dit valt af.quote:
Welke heeft jouw kind? T geld boeit mij zowat niet meer. Ik krijg mn werk niet meer af en raak hierdoor gestresst en ben bijna overspannen. Ben als introvert gevoelig voor geluiden.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mijn kind heeft er een voor school. Ze werken echt vele malen beter dan simpele geluiddempers. Kost wat, maar dan heb je ook wat.
Assertiever worden dan.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:44 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Snap ik maar in dit geval is t nu eenmaal een lastige situatie dat uit te leggen mede door andere redenen dus dit valt af.
Nee.. het is lastig uitleggen zonder gelijk te vertellen waar ik werk. Vaak is het ook nodig voor werk.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:47 schreef Piger het volgende:
En als je je collega vraagt om zijn praatjes met bezoekers ergens anders te houden? Is daar geen plek voor op kantoor?
Thanks!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:46 schreef Brighteyes het volgende:
https://www.coolblue.nl/p(...)ort-35-ii-zwart.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |