Eerste sowieso nietquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:18 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ja ik heb veel drang naar automutilatie en trek in alcohol
Oei.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:18 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ja ik heb veel drang naar automutilatie en trek in alcohol
Het is zo zwaar Op dit moment kan ik aan niks anders denkenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Eerste sowieso niet. Alcohol eigenlijk ook niet.
Creatief bezig zijn wel en ik zit te denken om nu lekker hard muziek te luisteren dus denk dat ik det maar ga doenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oei.
Wat helpt je normaal om je gedachten te verzetten? Knutselen? Wandelen? Muziek heel hard aan en hard mee gillen?
Zijn daar nu toch mensen waarmee je kan praten?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:19 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Het is zo zwaar Op dit moment kan ik aan niks anders denken
Goed ideequote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:19 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Creatief bezig zijn wel en ik zit te denken om nu lekker hard muziek te luisteren dus denk dat ik det maar ga doen
Ik vind het moeilijk om hulp te vragen en heb het met wel even kort besproken maar is niet genoegquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zijn daar nu toch mensen waarmee je kan praten?
zal het proberenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed idee. Heel hard ABBA meezingen, dat werkt bij mij altijd
.
Ben je nu alleen? is er niemand waar je bij kan zitten?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:21 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk om hulp te vragen en heb het met wel even kort besproken maar is niet genoeg
Ik ben op dit moment alleen op mijn kamerquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ben je nu alleen? is er niemand waar je bij kan zitten?
Het moeilijk vinden hulp te vragen snap ik wel, ik heb dat ook. Toch is het, helemaal in jouw situatie, erg verstandig dat wel te doen en je daar ook zeker niet schuldig om te voelen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:21 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk om hulp te vragen en heb het met wel even kort besproken maar is niet genoeg
Er is iets wat me gewoon heel erg tegenhoud om hulp te vragen. Ik voel me veelte veel en alsof ik alleen maar in de weg zit..quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het moeilijk vinden hulp te vragen snap ik wel, ik heb dat ook. Toch is het, helemaal in jouw situatie, erg verstandig dat wel te doen en je daar ook zeker niet schuldig om te voelen.
Maar ze zijn daar juist om jou te helpen toch?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:25 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Er is iets wat me gewoon heel erg tegenhoud om hulp te vragen. Ik voel me veelte veel en alsof ik alleen maar in de weg zit..
Is dat het enige dat je tegenhoudt? Want daar zit je natuurlijk niet in de weg.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:25 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Er is iets wat me gewoon heel erg tegenhoud om hulp te vragen. Ik voel me veelte veel en alsof ik alleen maar in de weg zit..
Dat is waar maar het voelt gewoon alsof ik in de weg zit en alleen maar kan zeikenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar ze zijn daar juist om jou te helpen toch?
Eerst even lekker zeiken.....dan kun je daarna leren hoe je hiermee moet omgaan....quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:26 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Dat is waar maar het voelt gewoon alsof ik in de weg zit en alleen maar kan zeiken
Ik weet niet zo goed wat me nog meer tegenhoud, ik denk het hele idee van dat ik hier ben.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat het enige dat je tegenhoudt? Want daar zit je natuurlijk niet in de weg.
quote:
Dankjulliequote:
En wat als je het omdraait? Je zit daar om geholpen te worden, hoe kunnen mensen je helpen als je niet verteld dat je ergens mee zit of dingen je teveel worden?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:25 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Niemand daar denkt er zo over. Is belangrijk om te zeggen als je ermee zit of je die gedachten voelt opkomen, ze zijn daar om je te helpen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:26 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Dat is waar maar het voelt gewoon alsof ik in de weg zit en alleen maar kan zeiken
Ik vind het eng...quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Eerst even lekker zeiken.....dan kun je daarna leren hoe je hiermee moet omgaan....
Dat weet ik ook niet zo goed. Net wel even kort besproken maar is niet genoegquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:27 schreef quickstepster het volgende:
[..]
[..]
Dankjullie[..]
En wat als je het omdraait? Je zit daar om geholpen te worden, hoe kunnen mensen je helpen als je niet verteld dat je ergens mee zit of dingen je teveel worden?
Kun je desnoods deze forumpagina laten lezen aan iemand? Hoef je het niet te "zeggen".quote:
Ik ben gewoon te bangquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niemand daar denkt er zo over. Is belangrijk om te zeggen als je ermee zit of je die gedachten voelt opkomen, ze zijn daar om je te helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |