picsquote:Op dinsdag 12 maart 2019 03:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]![]()
Ik heb je trouwring al lang gezien
Dat is knap, die heb ik nietquote:Op dinsdag 12 maart 2019 03:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]![]()
Ik heb je trouwring al lang gezien
Goed om te zien dat Justin in elk geval nog één fan heeftquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2019 03:17 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Goed om te zien dat Justin in elk geval nog één fan heeft![]()
Hoe gaat het met hem tegenwoordig, maakt ie nog muziek?
Na deze nog steeds die mening?quote:Op woensdag 13 maart 2019 03:18 schreef Stray_cat het volgende:
[..]![]()
Ik heb geen idee, maar alles wat hij uit brengt is wel goed. Kwaliteit.
Achjaquote:
Hoi Kim!quote:
Haha Blafquote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:11 schreef lrishCassidy het volgende:
Hey Hoof
Ik luister jouw link zo... niet ^^
Hij was niet verliefd op jou?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:18 schreef lrishCassidy het volgende:
Was so in love with Axl, maarja naderhand bleek anders
Kende je hem persoonlijk?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:23 schreef lrishCassidy het volgende:
Herman Brood ook, maar die was amper aanspreekbaar toen.
Welke manier?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:22 schreef Stray_cat het volgende:
Ff helemaal in the red. Nee, niet op die manier.
Nope. Maar mijn moeder werkte in een soort van alternatief cafe/eetgelegenheid toen. En daar was hij soms.quote:
Coolquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:25 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Nope. Maar mijn moeder werkte in een soort van alternatief cafe/eetgelegenheid toen. En daar was hij soms.
Ik was toen 12/13 ofzo. denk ik,
Herman kan ik wel 1000 verhalen over vertellen maar ik ben niet in de mood.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:25 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Nope. Maar mijn moeder werkte in een soort van alternatief cafe/eetgelegenheid toen. En daar was hij soms.
Ik was toen 12/13 ofzo. denk ik,
Nouja door dit heb ik wel altijd beseft ( op jonge leeftijd) dat al die grote sterren ook maar mensen zijn.quote:
Wat is jouw link met herman dan, want dat beneoemde je al eerder.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Herman kan ik wel 1000 verhalen over vertellen maar ik ben niet in de mood.
Draai wel muziekje![]()
Toch coolquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:28 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Nouja door dit heb ik wel altijd beseft ( op jonge leeftijd) dat al die grote sterren ook maar mensen zijn.
Teveel om op te noemen eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:31 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Wat is jouw link met herman dan, want dat beneoemde je al eerder.
Dat had ik met Bryan Adams en ik vind er geen zak aan, aan Bryan Adams ^^quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:33 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Toch coolIk heb een handtekening van de zanger van Spandau Ballet. Ik kwam best dichtbij
Toch staat het me bij. O en Prince rende vlakbij naar het podium waar ik stond.
Vertel eens wat dan.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Teveel om op te noemen eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |