Dat gaan ze berekenen in de volgende stappen.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:00 schreef Telefoonlover het volgende:
Ik heb deze avond belasting aangifte gedaan voor het eerst in mijn leven en zit met een vraag.
Mijn vraag: Bij inkomensten loon vragen ze alleen wat mijn jaarloon bruto is, maar dat is het ook moet ik niet de heffingkorting invullen en al helemaal hoeveel inkomsten ik bij bijzondere tarief heb gemaakt?
Hoe weten ze nu hoeveel geld ik terug krijg?
Gaat alleen over hoeveel geld je terug keijft of beralenquote:Op maandag 11 maart 2019 23:09 schreef Queller het volgende:
WGR / [AANGIFTE INKOMSTENBELASTING 2018] We mogen weer!
ook voor dit soort vragen.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:11 schreef Telefoonlover het volgende:
[..]
Gaat alleen over hoeveel geld je terug keijft of beralen
Bijzondere tarief toch wel, ik betaal veel belasting over mijn toeslagen weekend en avond en overwerk en zo.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:15 schreef lipje het volgende:
[..]
ook voor dit soort vragen.
Heffingskorting krijgt iedereen en hoef je niet in te vullen.
Zucht.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:20 schreef Telefoonlover het volgende:
[..]
Bijzondere tarief toch wel, ik betaal veel belasting over mijn toeslagen weekend en avond en overwerk en zo.
Je gaat weer hetzelfde riedeltje afsteken als de vorige keer waaruit blijkt dat je werkelijk geen idee hebt hoe het werkt met de inkomstenbelasting. Dat is niet erg, maar doe jezelf een plezier en zoek iemand, bij voorkeur een goede bekende die je kunt vertrouwen en die de materie snapt, en doorloop je aangifte samen, zodat je elke vraag kunt stellen die je wil en niet jezelf in de vingers snijdt.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:20 schreef Telefoonlover het volgende:
[..]
Bijzondere tarief toch wel, ik betaal veel belasting over mijn toeslagen weekend en avond en overwerk en zo.
Ja maar ze weten toch niet hoeveel ik netto heb gekregen en hoeveel gewone tarief en hoeveel bijzondere. Ene maand heb ik meeer weekend dienstendan andersquote:Op maandag 11 maart 2019 23:32 schreef Chinless het volgende:
[..]
Zucht.
Dat is niet zo. Google er maar eens op.
Je betaald belasting nav je totaal jaarinkomen, over het eerste deel xx%, 2de deel xx% etc.
Mocht je ooit in een salaris teveel hebben ingehouden dan wordt dat met de aangifte gecorrigeerd en krijg je geld terug.
De belastingdienst weet precies hoeveel belasting jij hebt betaald.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:44 schreef Telefoonlover het volgende:
[..]
Ja maar ze weten toch niet hoeveel ik netto heb gekregen en hoeveel gewone tarief en hoeveel bijzondere. Ene maand heb ik meeer weekend dienstendan anders
Al deze belastingbedragen bij elkaar (normaal en bijzonder tarief) vind je op je jaaropgave in 1 bedrag onder het kopje Loonheffing (of Loonbelasting). Dit wordt niet apart gesplitst.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:44 schreef Telefoonlover het volgende:
[..]
Ja maar ze weten toch niet hoeveel ik netto heb gekregen en hoeveel gewone tarief en hoeveel bijzondere. Ene maand heb ik meeer weekend dienstendan anders
Gewone loon 38,10 Procent en toeslagen weekend en zo 49 procent. De belasting weet toch niet hoeveel van die brutoloon is belast met bijzonder tarief ?ze weten niet hoebeel weekend en avond en ik heb gewerkt bedo3l ikquote:Op dinsdag 12 maart 2019 06:59 schreef Essebes het volgende:
[..]
Al deze belastingbedragen bij elkaar (normaal en bijzonder tarief) vind je op je jaaropgave in 1 bedrag onder het kopje Loonheffing (of Loonbelasting). Dit wordt niet apart gesplitst.
Dat legt men je net, wederom uit: dat doet er niet toe. Lees jij wel?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:53 schreef Telefoonlover het volgende:
[..]
Gewone loon 38,10 Procent en toeslagen weekend en zo 49 procent. De belasting weet toch niet hoeveel van die brutoloon is belast met bijzonder tarief ?ze weten niet hoebeel weekend en avond en ik heb gewerkt bedo3l ik
Dat hoeft de belastingdienst ook niet te weten.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:53 schreef Telefoonlover het volgende:
[..]
Gewone loon 38,10 Procent en toeslagen weekend en zo 49 procent. De belasting weet toch niet hoeveel van die brutoloon is belast met bijzonder tarief ?ze weten niet hoebeel weekend en avond en ik heb gewerkt bedo3l ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |