Ik moet er niet aan denken, een tweede Soury erbij.quote:
Of niet.quote:
Ja je zou direct door de mand vallenquote:
Dat klopt,maar heb liever sneeuw dan regen als ik toch moest kiezenquote:Op maandag 11 maart 2019 16:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Of niet.![]()
Maar ik hoef ook niet naar buiten dus voor mij maakt het niet uit. Als je naar buiten moet is sneeuw ruk.
Oh ja, sneeuw boven regen ja.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat klopt,maar heb liever sneeuw dan regen als ik toch moest kiezen
Sneeuw heeft iets romantisch.quote:
Als het blijft liggen wel ja.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sneeuw heeft iets romantisch.
quote:Op maandag 11 maart 2019 16:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sneeuw heeft iets romantisch.
Van die dikke vlokken die blijven liggen en na de sneeuwbui een boswandeling maken.quote:
En dat je de 1e bent die er in loopt.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van die dikke vlokken die blijven liggen en na de sneeuwbui een boswandeling maken.
Of de bevroren bomen. Deze foto is van feb. 2017 in het Vondelparkquote:Op maandag 11 maart 2019 16:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van die dikke vlokken die blijven liggen en na de sneeuwbui een boswandeling maken.
Dat is zoooooooooooooo fijn.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En dat je de 1e bent die er in loopt.
Mooi.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Of de bevroren bomen. Deze foto is van feb. 2017 in het Vondelpark
[ afbeelding ]
Ja, vroeger hadden we een grote tuin. Ik vond het altijd zonde als ik die mooie maagdelijke sneeuwdeken moest verpesten omdat ik naar school moest.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En dat je de 1e bent die er in loopt.
Ja, prachtig gezicht. Er was een winter, welk jaar weet ik niet meer, dat door de rijp aan de bomen te takken en soms zelfs de bomen helemaal doorbogen in Drenthe. Machtig mooi om te zien.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Of de bevroren bomen. Deze foto is van feb. 2017 in het Vondelpark
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |