Bofkont.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dit heb ik gehad. Toen ze alles schilderde aan de buitenkant.![]()
Godver, is al best veel gedaan hier en nog verzinnen ze nieuwe shit waardoor ik in de herrie ga zitten.
Dan was ik mij wel een week niet.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier dus naar beneden in een portacabin. Of hoe die krengen ook heten.
Geen geld voor en we krijgen dat ook niet vergoed. We overleven het wel hoor. Ik zie het wel, ga ze gewoon op de vingers kijken of zo.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Vreselijk kan je niet een week naar een camping ofzo? Maak je er een korte vakantie van
Oh nee, liever dit dan een koophuis. Dat wil ik nooit meer.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bofkont.Blij dat ik een koophuis heb wat dat betreft. Kan je zelf bepalen wanneer je in de herrie wil zitten en hoe lang.
Of neem de trein naar Soury.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen geld voor en we krijgen dat ook niet vergoed. We overleven het wel hoor. Ik zie het wel, ga ze gewoon op de vingers kijken of zo.Komt goed.
Ik vind het voor de oudjes wat erger.
Raar meestal krijgen mensen een soort van vergoeding voor de overlast en soms moeten mensen ook echt het huis uit. Maar dat is belgie toch?quote:Op maandag 11 maart 2019 15:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen geld voor en we krijgen dat ook niet vergoed. We overleven het wel hoor. Ik zie het wel, ga ze gewoon op de vingers kijken of zo.Komt goed.
Ik vind het voor de oudjes wat erger.
Poezen mee.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohhhhh jaaaaaa. Week bij Soury op de bank.Lekker chillen en fokken en een rokertje.
Zo is dat, poes is ook welkomquote:Op maandag 11 maart 2019 15:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohhhhh jaaaaaa. Week bij Soury op de bank.Lekker chillen en fokken en een rokertje.
Bij mij is een poes ook welkom.quote:
Hier niet zover ik weet want sommige mensen willen dat inderdaad wel maar het lukte ze niet. Ach wie weet wat er gaat komen ik hoor het allemaal wel.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Raar meestal krijgen mensen een soort van vergoeding voor de overlast en soms moeten mensen ook echt het huis uit. Maar dat is belgie toch?
Ik wil daar sws bij aanwezig zijn, is even afzien, maar hey, dan heb je wel wat.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier niet zover ik weet want sommige mensen willen dat inderdaad wel maar het lukte ze niet. Ach wie weet wat er gaat komen ik hoor het allemaal wel.
We hoeven niet weg maar het schijnt wel handiger te zijn.
Maar ik vind het ook raar om zelf een week/weken niet aanwezig te zijn in mijn huis en vreemde wel. Laat mij dan maar lekker op de bank tussen de rommel zitten.
Het lijkt me een regelrechte hel. Maar ik snap je puntquote:Op maandag 11 maart 2019 15:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier niet zover ik weet want sommige mensen willen dat inderdaad wel maar het lukte ze niet. Ach wie weet wat er gaat komen ik hoor het allemaal wel.
We hoeven niet weg maar het schijnt wel handiger te zijn.
Maar ik vind het ook raar om zelf een week/weken niet aanwezig te zijn in mijn huis en vreemde wel. Laat mij dan maar lekker op de bank tussen de rommel zitten.
Ja toch en ik ben erg nieuwsgierig aangelegd en vind dat wel boeiend om te volgen.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wil daar sws bij aanwezig zijn, is even afzien, maar hey, dan heb je wel wat.
Ik had het over Mo en ik heb er twee.quote:
Godver mij ook ja, complete hel maar ik blijf gewoon positief lullen in de hoop dat het allemaal mee valt.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Het lijkt me een regelrechte hel. Maar ik snap je punt
Hoop echt dat ze het binnen twee dagen van 's ochtends vroeg tot 17 u. voor elkaar krijgen.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Het lijkt me een regelrechte hel. Maar ik snap je punt
Oh dan is het goed en ja jij hebt er twee, zo schattig. Ik had die 2 rode, ik mis ze wel hoor.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had het over Mo en ik heb er twee.
Het zat in de kozijnen, daarom was het voor iedereen verplicht konden ze alles tegelijkertijd doen. Alles werd hermetisch afgeslotenquote:Op maandag 11 maart 2019 15:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze dat weten, en dat afvoeren zoals dat hoort. Als wij wel eens in slooppanden waren en de slopers vonden asbest moesten we direct het pand uit.
Ik zet muziek op dan werken ze sneller.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja toch en ik ben erg nieuwsgierig aangelegd en vind dat wel boeiend om te volgen.
Ik heb trouwens nu vloerverwarming. Ik moet zeggen dat ik dat erg fijn vind. Ik heb het niet zo vaak koud maar vandaag wel (beetje verkouden ook) en warme voeten zijn best fijn.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja toch en ik ben erg nieuwsgierig aangelegd en vind dat wel boeiend om te volgen.
quote:Op maandag 11 maart 2019 15:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zet muziek op dan werken ze sneller.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |