Ik kan nergens heen, er staan hier beneden inmiddels wel portocabins waarin je kunt wassen en douchen en dergelijke. We zullen zien. Zit alleen met mijn kat, die al hoogbejaard is. Als het echt chaos wordt en hij leeft nog breng ik hem misschien bij mijn dochter. Maar ook dat is dan misschien te veel voor hem. Ach we zien het wel.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou wel even een ander onderkomen regelen ergens.
Voor de renovaties hadden we keuze wel of niet. Verwarming en ramen waren verplicht...Ik hoop trouwens voor je dat er nergens asbest zit. Dat een stukje extra ellende erbij.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bij jou hebben ze het verspreid. Lijkt me ook irritant. Als het goed is gaat het hier vrij snel, anderzijds heb ik eigenlijk geen idee nog. Tis net allemaal rond dat het doorgaat. Denk dat ze binnen 2 weken gaan beginnen. Ze willen in anderhalf jaar 3 flats doen dus ik ben benieuwd.
Ik had de bouwlift naast mijn slaapkamer zo ongeveer een jaarquote:Op maandag 11 maart 2019 15:35 schreef Soury het volgende:
[..]
De herrie is ook heel leuk om naar te luisteren
Die hebben wij ook maar niet meer in het zicht want de jongere mannen willen er altijd mee spelen en elkaar mee bedreigen.quote:
Mijn poezen gaan hier boven alles, geen gedoe, hou er maar rekening mee, doen wij ook, maar er zijn grenzen.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kan nergens heen, er staan hier beneden inmiddels wel portocabins waarin je kunt wassen en douchen en dergelijke. We zullen zien. Zit alleen met mijn kat, die al hoogbejaard is. Als het echt chaos wordt en hij leeft nog breng ik hem misschien bij mijn dochter. Maar ook dat is dan misschien te veel voor hem. Ach we zien het wel.
Nou, Kedeng kedeng, was al een hint.quote:
Doe je je gordijnen open, krijg je een bouwvakkers decolleté als ontbijt voor je kiezen.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik had de bouwlift naast mijn slaapkamer zo ongeveer een jaar
Ik had de stille hoop dat ie onder een trein was gekomen.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou, Kedeng kedeng, was al een hint.
Och asbest ja, dat is hier al verwijdert aan de buitenkant, er is hier binnen al 3 keer gekeken of wij het ook hebben, ik geloof van niet, maar sommige woningen wel en ik zie het wel weer of er weer mannen in witte pakken verschijnen. In mijn woning als het goed is iig niet. Maar oudere woningen, want we hebben ook een seniorenflat en daar wonen sommige al heel lang, afijn, daar schijnt het wel te zijn.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
Voor de renovaties hadden we keuze wel of niet. Verwarming en ramen waren verplicht...Ik hoop trouwens voor je dat er nergens asbest zit. Dat een stukje extra ellende erbij.
Ik neem aan dat ze dat weten, en dat afvoeren zoals dat hoort. Als wij wel eens in slooppanden waren en de slopers vonden asbest moesten we direct het pand uit.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
Voor de renovaties hadden we keuze wel of niet. Verwarming en ramen waren verplicht...Ik hoop trouwens voor je dat er nergens asbest zit. Dat een stukje extra ellende erbij.
Ik kreeg 2 weken een camping toiletje...douchen was wassen in de keuken of bij familie of kennissen in de buurtquote:Op maandag 11 maart 2019 15:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kan nergens heen, er staan hier beneden inmiddels wel portocabins waarin je kunt wassen en douchen en dergelijke. We zullen zien. Zit alleen met mijn kat, die al hoogbejaard is. Als het echt chaos wordt en hij leeft nog breng ik hem misschien bij mijn dochter. Maar ook dat is dan misschien te veel voor hem. Ach we zien het wel.
Asbest buitenkant gaan ze hier volgende week doen.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Och asbest ja, dat is hier al verwijdert aan de buitenkant, er is hier binnen al 3 keer gekeken of wij het ook hebben, ik geloof van niet, maar sommige woningen wel en ik zie het wel weer of er weer mannen in witte pakken verschijnen. In mijn woning als het goed is iig niet. Maar oudere woningen, want we hebben ook een seniorenflat en daar wonen sommige al heel lang, afijn, daar schijnt het wel te zijn.
Dit heb ik gehad. Toen ze alles schilderde aan de buitenkant.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Doe je je gordijnen open, krijg je een bouwvakkers decolleté als ontbijt voor je kiezen.
Hier dus naar beneden in een portacabin. Of hoe die krengen ook heten.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik kreeg 2 weken een camping toiletje...douchen was wassen in de keuken of bij familie of kennissen in de buurt
quote:Op maandag 11 maart 2019 15:38 schreef Scrutinizer het volgende:
https://www.nu.nl/muziek/(...)r-van-nederland.html
Kedeng kedeng, woehoe
Godver, nou voel ik mij oud.quote:Het is een nacht en omvat nu al bijna 25 jaar.
Succes en sterkte.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Asbest buitenkant gaan ze hier volgende week doen.
Dan moet mijn balkon leeg zijn.
Vreselijk kan je niet een week naar een camping ofzo? Maak je er een korte vakantie vanquote:Op maandag 11 maart 2019 15:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier dus naar beneden in een portacabin. Of hoe die krengen ook heten.
Bij mij ook, gelukkig heb ik er nog maar 1 en ik heb serieus geen idee hoe lang die nog zal leven, een half jaar geleden was ie bijna de pijp uit maar nu... afijn, geen idee, we zullen zien volgend jaar.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn poezen gaan hier boven alles, geen gedoe, hou er maar rekening mee, doen wij ook, maar er zijn grenzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |