Ohw, ik verdacht mijn killer parkiet ervan.quote:Op maandag 11 maart 2019 17:55 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Die zijn allemaal ook van Voxs. Om haar masterpiece er nog meer uit laten springen
quote:Op maandag 11 maart 2019 17:58 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Valt toch wel mee met jouw giegel? Oke, er groeit wat haar uit en een beetje breed, plus dan die wrat. Maar hij past mooi bij je behang
Ja het valt allemaal wel mee. Ik moet ook niet zeuren. Gelukkig geen behang hier dus kom ik wat beter tot mijn rechtquote:Op maandag 11 maart 2019 17:58 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Valt toch wel mee met jouw giegel? Oke, er groeit wat haar uit en een beetje breed, plus dan die wrat. Maar hij past mooi bij je behang
Als ik weer kan brommersturen kom ik ff kijken (als dat nog mag na dat geneuzelquote:Op maandag 11 maart 2019 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het valt allemaal wel mee. Ik moet ook niet zeuren. Gelukkig geen behang hier dus kom ik wat beter tot mijn recht
Ik denk er even over naquote:Op maandag 11 maart 2019 18:02 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Als ik weer kan brommersturen kom ik ff kijken (als dat nog mag na dat geneuzel).
Oh, je bedoelt Mo, Ghostsomething en Mario 2013.quote:Op maandag 11 maart 2019 18:00 schreef Superbadeendje het volgende:
Dacht ik in een leuk forum te zitten. Zit ik met een stel mafketels opgescheept.
Niks mis met mafketelsquote:Op maandag 11 maart 2019 18:00 schreef Superbadeendje het volgende:
Dacht ik in een leuk forum te zitten. Zit ik met een stel mafketels opgescheept.
Ja en een muis die niet weet hoe kaas te eten, een moderator op een eiland en die sly-nl is al niet veel beter.quote:Op maandag 11 maart 2019 18:03 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt Mo, Ghostsomething en Mario 2013.Leven en laten leven
En een Groningsequote:Op maandag 11 maart 2019 18:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja en een muis die niet weet hoe kaas te eten, een moderator op een eiland en die sly-nl is al niet veel beter.En dan zit hier ook nog een Oostenrijker.
Oh ja, ik ben jou vergeten om op te noemen.quote:
Geen punt hoorquote:Op maandag 11 maart 2019 18:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oh ja, ik ben jou vergeten om op te noemen.
Klopt, die was beter. Maar door de korte droogtijd, trok ik er met een volgend laagje de verf tot op het doek af..dus herstel, dus nooit zo fris als eerder.quote:Op maandag 11 maart 2019 17:53 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Voxzie! En de vorige versie die ik hier zag had toch ook iets extra's. Je had wel vier varianten kunnen inzenden..Zo van: 'zoek er maar eentje uit, amateurs'![]()
Ja, inderdaad. Ik houd normaliter niet zo van smalneuzige wezens, maar vond Annechien altijd wel een aardige kop hebben. Door jou dus gezien dat ze een smalle neus heeft haha
Oh ik wil ook een smallere neus, als dat eens zou kunnenquote:
En dan nog eendje die kwaakt!quote:Op maandag 11 maart 2019 18:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja en een muis die niet weet hoe kaas te eten, een moderator op een eiland en die sly-nl is al niet veel beter.En dan zit hier ook nog een Oostenrijker.
Ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |