En dan hadden we nog Prins Bernhard en zijn rare strapatsen.quote:Op maandag 11 maart 2019 17:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Regentes Emma, Wilhemina kwam daarna en in 48 Juliana
Ik vind haar inzending ook wel één vd beste. Ik ben echt benieuwt hoe het gaat aflopen.quote:Op maandag 11 maart 2019 17:38 schreef sly-nl het volgende:
Hooi.
@:voxs Erg mooi geworden! Dacht nog even dat je iets met de neus anders had gedaan (t.o.v. eerder stadium), leek te smal, dacht ik, maar toen 'pakte' ik er wat foto's van Annchien bij en... haar neus is smaller dan ik dacht haha
Well done voxzs!
En gestemd. Ik wel iig erg mooi ja en als het niet mooi was had ik het niet gedaan. Maar Voxs springt er boven uitquote:Op maandag 11 maart 2019 17:38 schreef sly-nl het volgende:
Hooi.
@:voxs Erg mooi geworden! Dacht nog even dat je iets met de neus anders had gedaan (t.o.v. eerder stadium), leek te smal, dacht ik, maar toen 'pakte' ik er wat foto's van Annchien bij en... haar neus is smaller dan ik dacht haha
Well done voxzs!
Dank je wel! Ze heeft een smalle neus. Ik heb wel het licht een pietsie meer over haar neus laten vallen.quote:Op maandag 11 maart 2019 17:38 schreef sly-nl het volgende:
Hooi.
Well done voxzs!
Zeker top 2 materiaalquote:Op maandag 11 maart 2019 17:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind haar inzending ook wel één vd beste. Ik ben echt benieuwt hoe het gaat aflopen.
quote:Op maandag 11 maart 2019 17:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind haar inzending ook wel één vd beste. Ik ben echt benieuwt hoe het gaat aflopen.
quote:Op maandag 11 maart 2019 17:41 schreef Soury het volgende:
[..]
En gestemd. Ik wel iig erg mooi ja en als het niet mooi was had ik het niet gedaan. Maar Voxs springt er boven uit
Nogmaals het is gewoon de waarheid. Ik heb niet alles bekeken er zijn nogal wat inzendingen.quote:Op maandag 11 maart 2019 17:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]Dank en straks zwelg ik nog in al die complimenten..
#Me too. Daarom 2 keer gestemdquote:Op maandag 11 maart 2019 17:41 schreef Soury het volgende:
[..]
En gestemd. Ik wel iig erg mooi ja en als het niet mooi was had ik het niet gedaan. Maar Voxs springt er boven uit
thx!quote:Op maandag 11 maart 2019 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nogmaals het is gewoon de waarheid. Ik heb niet alles bekeken er zijn nogal wat inzendingen.
#Me too'tje gedaan.quote:Op maandag 11 maart 2019 17:45 schreef sly-nl het volgende:
[..]
#Me too. Daarom 2 keer gestemd![]()
Hola, alles goed las ik. Mooi!
En er komen nog steeds meer bij .....quote:Op maandag 11 maart 2019 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nogmaals het is gewoon de waarheid. Ik heb niet alles bekeken er zijn nogal wat inzendingen.
Oh kan, maar na een tig aantal blz. was ik er wel klaar mee en vond ik die van Voxs nog steeds de bestequote:
Ik ook.quote:Op maandag 11 maart 2019 17:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh kan, maar na een tig aantal blz. was ik er wel klaar mee en vond ik die van Voxs nog steeds de beste
Die zijn wel schattigquote:Op maandag 11 maart 2019 17:51 schreef Superbadeendje het volgende:
Er zitten ook wel wat kleutertekeningen bij.
Vroeg beginnen .. je weet het maar nooitquote:Op maandag 11 maart 2019 17:51 schreef Superbadeendje het volgende:
Voxzie! En de vorige versie die ik hier zag had toch ook iets extra's. Je had wel vier varianten kunnen inzenden..Zo van: 'zoek er maar eentje uit, amateurs'quote:Op maandag 11 maart 2019 17:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank je wel! Ze heeft een smalle neus. Ik heb wel het licht een pietsie meer over haar neus laten vallen.
Voxs gaat op tv komen en dat was ook nog een dingetje.quote:Op maandag 11 maart 2019 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeg beginnen .. je weet het maar nooit
Ik wil ook een smallere neus. VOXSquote:Op maandag 11 maart 2019 17:53 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Voxzie! En de vorige versie die ik hier zag had toch ook iets extra's. Je had wel vier varianten kunnen inzenden..Zo van: 'zoek er maar eentje uit, amateurs'![]()
Ja, inderdaad. Ik houd normaliter niet zo van smalneuzige wezens, maar vond Annechien altijd wel een aardige kop hebben. Door jou dus gezien dat ze een smalle neus heeft haha
Die zijn allemaal ook van Voxs. Om haar masterpiece er nog meer uit laten springenquote:Op maandag 11 maart 2019 17:51 schreef Superbadeendje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |