die werkte hard.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Laat Vanessa maar terugkomen bij al die zwetsers........
Hier nog een......maar toch ook het meest om haar gelachen.......quote:Op maandag 11 maart 2019 12:34 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Zelfs daar zou ik al blij mee zijn. Terwijl ik destijds dolgelukkig was dat ze ging
Tja eerst bij Hiske dat noem ik niet meteen naar Christel toegaanquote:Op maandag 11 maart 2019 12:34 schreef mazaru het volgende:
Jessie naar Christel. Hij wil met haar praten. Want dat is Jessie! Nooit bang om dingen recht in je gezicht te zeggen
Je hebt alleen bijna een takelwagen nodig om dat ding op te tillenquote:Op maandag 11 maart 2019 12:35 schreef espri het volgende:
Ze hebben een soort elektronische peuk zag ik...
Ik hoop dat er 230 V op staat.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:35 schreef espri het volgende:
Tim was ook wel een goede voor de show, maar is te ver gegaan in zijn "rol". Mijn mening.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:34 schreef MacDeMarco het volgende:
Tim is echt vreselijk begrijp mij niet verkeerd, maar hij was juist goed voor het programma.... fitties en errors. Ik had liever die vreselijk saaie en domme Shelley de poort uit zien lopen. Schuimpjes zullen nu ook wel denken dat ze alles kunnen maken omdat ze denken dat Tim zijn exit mede mogelijk door hen tot stand is gekomen. Het is wachten op de volgende outrage van het feestboekschuim.
Behalve zijn vieze jas?quote:Op maandag 11 maart 2019 12:34 schreef mcspicy het volgende:
Even een vraagje: Wat laat Gerrit daar zien?
Dit.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:34 schreef MacDeMarco het volgende:
Tim is echt vreselijk begrijp mij niet verkeerd, maar hij was juist goed voor het programma.... fitties en errors. Ik had liever die vreselijk saaie en domme Shelley de poort uit zien lopen. Schuimpjes zullen nu ook wel denken dat ze alles kunnen maken omdat ze denken dat Tim zijn exit mede mogelijk door hen tot stand is gekomen. Het is wachten op de volgende outrage van het feestboekschuim.
Op 220?quote:Op maandag 11 maart 2019 12:35 schreef espri het volgende:
Ach, ik heb het begin van dit gesprek niet gezien. Maar als er iemand daar rondloopt die iedereen aanspreekt dan is het Jessie wel. Die gaat dat bij niemand uit de weg.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:35 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Tja eerst bij Hiske dat noem ik niet meteen naar Christel toegaan
Heb ik één. Is best goed te roken, als je er aan gewend bent.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:35 schreef espri het volgende:
Je krijgt er een oplader bij. Alleen de smaak is moeilijk. Ik heb menthquote:
Christel is Hiske's persoonlijke NLP projectje. Maar na zoveel eindeloze praatsessies heeft ze Chris' intrinsieke motivatie nog steeds niet weten te activeren.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:33 schreef BloesBloes het volgende:
Hiske staat verhit Christel te verdedigen, Lesbo without a cause
quote:Op maandag 11 maart 2019 12:37 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Je krijgt er een oplader bij. Alleen de smaak is moeilijk. Ik heb menthol en schone ramen, wit plafond, frisse kleren. 5 jaar alweer.
Ze hebben zeker een smaakmakend persoon nodig. Jammer dat Joa gegaan is.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hier nog een......maar toch ook het meest om haar gelachen.......
Voor DGK was hij uitermate geschikt ja. Maar voor dit Utopia niet. Houdbaarheidsdatum is al ruimschoots overschreden. Was het bij de vorige stemming al..quote:Op maandag 11 maart 2019 12:34 schreef MacDeMarco het volgende:
quote:Op maandag 11 maart 2019 12:39 schreef DKUp het volgende:
Straks meteen een nieuwe inknallen. Vermoedelijk pas morgen of overmorgen
The aftermath gaat nog wel even duren vandaag voor TV momentjes. Dus zal op zijn vroegst morgen pas zijn.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:39 schreef DKUp het volgende:
Straks meteen een nieuwe inknallen. Vermoedelijk pas morgen of overmorgen
Ja, ook een boef maar ging niet over de grens......quote:Op maandag 11 maart 2019 12:38 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ze hebben zeker een smaakmakend persoon nodig. Jammer dat Joa gegaan is.
Die kon relativeren en wist Tim te dimmen, zodat het nog leuk bleef
En haatbrievenquote:Op maandag 11 maart 2019 12:41 schreef freaky40 het volgende:
Tim gaat wachten op wat er op hem afkomt.....nou in ieder geval veel schuim zo....![]()
daar ben ik ook heel benieuwd naarquote:Op maandag 11 maart 2019 12:41 schreef freaky40 het volgende:
Tim gaat wachten op wat er op hem afkomt.....nou in ieder geval veel schuim zo....![]()
Schultenbrau schuimquote:Op maandag 11 maart 2019 12:41 schreef freaky40 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |