Zou Hiske nu doorhebben dat het ook over haar gaat........of is het daar duidelijk dat ze de febohoer is......quote:
Hier geloof ik dus helemaal nietquote:Op maandag 11 maart 2019 12:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou Hiske nu doorhebben dat het ook over haar gaat........of is het daar duidelijk dat ze de febohoer is......
Kort, is zo weer over.......quote:Op maandag 11 maart 2019 12:31 schreef eskil het volgende:
Ben benieuwd hoe lang het liefdesverdriet van Franny duurt.
ja zwak, ga naar chris zelf met hoe of watquote:Op maandag 11 maart 2019 12:32 schreef mcspicy het volgende:
Lafaard Jessie.Gaat die Hiske vertellen dat Christel te weinig doet!
Ik verwacht al helemaal niets meer van eventuele nieuwenquote:Op maandag 11 maart 2019 12:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik gun deze groep een figuur als Jaap uit DGK....Het hele terein onder kotsen.....Ben benieuwd wanneer die nieuwen komen....
quote:Op maandag 11 maart 2019 12:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik gun deze groep een figuur als Jaap uit DGK....Het hele terein onder kotsen.....Ben benieuwd wanneer die nieuwen komen....
Laat Vanessa maar terugkomen bij al die zwetsers........quote:Op maandag 11 maart 2019 12:32 schreef utopia2.0 het volgende:
zoiets ..quote:Op maandag 11 maart 2019 12:32 schreef utopia2.0 het volgende:
quote:Op maandag 11 maart 2019 12:33 schreef BloesBloes het volgende:
Hiske staat verhit Christel te verdedigen, Lesbo without a cause
Zelfs daar zou ik al blij mee zijn. Terwijl ik destijds dolgelukkig was dat ze gingquote:Op maandag 11 maart 2019 12:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Laat Vanessa maar terugkomen bij al die zwetsers........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |