Bizar dat er serieus mensen zijn die daar geld aan uitgeven.quote:Op maandag 11 maart 2019 06:44 schreef Dotteke het volgende:
En daar hebben we Dyl weer, samen met Jessie plantjes kijken.
Ik snap dat schuim niet hoor, dat ze die lui gaan helpen met dit soort dingen
Ze hebben niet eens een fatsoenlijke douche, of warm water b innen
Gaan ze onzin dingen in de tuin maken en het schuim moet de plantjes betalen.
Hoe dom,
Ja, volgens mij als ze hun stront gaan verkopen kopen ze het nog.quote:Op maandag 11 maart 2019 06:53 schreef goldback het volgende:
[..]
Bizar dat er serieus mensen zijn die daar geld aan uitgeven.
potje met Utopia lucht a¤7,50 gratis idee voor Jessica.quote:Op maandag 11 maart 2019 06:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, volgens mij als ze hun stront gaan verkopen kopen ze het nog.
Trouwens gisteren was op shownieuws een item over Utopia. Wie gaat Utopia verlaten. Verbaasde mij had ik nog niet eerder gezien
Jawel die heeft al een pan eten opquote:Op maandag 11 maart 2019 07:11 schreef Dotteke het volgende:
Waar hebben ze Adje dan gelaten?
Heb hem nog niet gehoord vanmorgen!
Jessica heeft een nieuw slaafje héquote:Op maandag 11 maart 2019 07:11 schreef Dotteke het volgende:
Waar hebben ze Adje dan gelaten?
Heb hem nog niet gehoord vanmorgen!
Ja, das waar, deze ronde geen mooie vrouwen of crypto en coinsquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op maandag 11 maart 2019 07:23 schreef Dotteke het volgende:
Hoe doen we dat met de manderijn boom hier in het midden vraagt Jessie
Kan wel in een speciekuip zegt Jessie
En bestel maar, bestel maar je staat pas ¤21.000 in de min.
Deze foto hier al voorbij gekomen ( foto van Merel)Goedemorgen allen,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe, die foto... als dat geen piercing is dat is het wel heel erg een regie die in je oortje zit.
Ik heb jouw opmerking over de verwisseling van Christel en Dylan even in de FB gemeld.quote:Op maandag 11 maart 2019 07:29 schreef formule het volgende:
Ik zeg Bruidssluier isgroeit als een dolle
Ik weet van nietsquote:Op maandag 11 maart 2019 07:32 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik heb jouw opmerking over de verwisseling van Christel en Dylan even in de FB gemeld.
Dan maar hopen dat Christel er uit gaat dan is die op foto die alvast gemaakt is wel goed zie ik,scheelt weer een hoop werk. Mij maakt het niet zo uit hoor dat het niet helemaal goed staatquote:Op maandag 11 maart 2019 07:32 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik heb jouw opmerking over de verwisseling van Christel en Dylan even in de FB gemeld.
Klopt, A3 vergeet zich nooit, zeker als het eten betreft hoor.quote:
Adje en Erik op 1 voor jou.quote:Op maandag 11 maart 2019 07:38 schreef Dotteke het volgende:
Nou ben dat gekwijl over die plantjes nu wel zat,
Stream 2 en 4 zijn steeds hetzelfde
Ja, de hele tijd dat gekwijl over die plantjes is niet echt boeiendquote:
Gm Dotquote:Op maandag 11 maart 2019 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, de hele tijd dat gekwijl over die plantjes is niet echt boeiend
Kan soms wel lachen om Erik, die kan zo lekker nuchter zijnquote:Op maandag 11 maart 2019 07:42 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Gm DotDaarom voor ons nu Adje en Erik die koffie maakt
![]()
Wat een ellende hequote:Op maandag 11 maart 2019 07:45 schreef Amphorapotje het volgende:
A3 : Wat een ellende, ik voel me echt oud.
Ik hoor Adriaan ookquote:Op maandag 11 maart 2019 07:51 schreef Dotteke het volgende:
Met drie man zitten ze koffie te drinken maar we horen alleen het snotter geslurp en gekloek van Jessie
Ja, net bij een slokje, toen nam hij en hele grote slokquote:
Ik snap ook niet dat dat mag, je koers in de gaten houden.quote:Op maandag 11 maart 2019 07:54 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
Erik vindt het allemaal wel prima wat Jessie zit te lullen.
Oh, Jessie moet ook even de crypto kijken........
Toch erg dat we dit kijkenquote:Op maandag 11 maart 2019 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, net bij een slokje, toen nam hij en hele grote slok
quote:
Ja, ze, maar ik ben het weekend een stuk minder gaan kijken. Vind het ook een saaie zo voorspelbaar de laatste dagenquote:
En die garantie krijgt Jessie ook van het bedrijf waar hij ze koopt??quote:Op maandag 11 maart 2019 07:52 schreef formule het volgende:
100% groei garantie, voor de planten en bomen
Hoi, ik weet het nietquote:Op maandag 11 maart 2019 07:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En die garantie krijgt Jessie ook van het bedrijf waar hij ze koopt??
Goedemorgen Cos
ToetAnkhJessie is de baas daar, die beslist wat er komt en gebeurtquote:Op maandag 11 maart 2019 07:53 schreef Dotteke het volgende:
Ik snap echt niet waarom er zoveel geld aan die tuin uitgegeven moet worden nu in een keer?
En dan nog 306 lurkers die meekijken naar ons.quote:Op maandag 11 maart 2019 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ze, maar ik ben het weekend een stuk minder gaan kijken. Vind het ook een saaie zo voorspelbaar de laatste dagen
Ja echt heeft ook prioriteit die tuinquote:Op maandag 11 maart 2019 07:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ToetAnkhJessie is de baas daar, die beslist wat er komt en gebeurt
Ja, dat snap ik nog minderquote:Op maandag 11 maart 2019 07:58 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En dan nog 306 lurkers die meekijken naar ons.
Gm Fritsiequote:Op maandag 11 maart 2019 07:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En die garantie krijgt Jessie ook van het bedrijf waar hij ze koopt??
Goedemorgen Cos
Engekochtenwathetopheeftgebrachtenwathijheeftbesteedendatditprojectgeenwinstgaatmakenhetmoetergewoonmooiuitziemquote:Op maandag 11 maart 2019 07:59 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Gm FritsieNu weer wat Jessie allemaal verkocht heeft..
Je kunt ook naar stream 2 gaan daar ligt Gerrit te slapenquote:Op maandag 11 maart 2019 08:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
Alsjeblieft Jessie, hou eens 'n half uurtje je blufmuil
Je kan ook de streams uit doen, wat ik zo ga doen.quote:Op maandag 11 maart 2019 08:02 schreef formule het volgende:
[..]
Je kunt ook naar stream 2 gaan daar ligt Gerrit te slapen
Jammer he Frits dat zo figuur het hele Utopia kijken verknaltquote:Op maandag 11 maart 2019 08:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je kan ook de streams uit doen, wat ik zo ga doen.
quote:Op maandag 11 maart 2019 08:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je kan ook de streams uit doen, wat ik zo ga doen.
Hij zegt ook duidelijk, er is geen geld voor een goed huis.quote:Op maandag 11 maart 2019 08:03 schreef Annelies1980 het volgende:
Erik flink aan het klagen over de huisjes, wat hij kippenhokkken noemt. In plaats dat hij vanaf zijn binnenkomst als een gek gaat bouwen, nee hij ligt op zn nest en na 3 maanden begint hij te klagen als de laatste bouwer van die huisjes weg is. stoer hoor Erik
Er is zat geld, en hij had geen goed nieuw huis hoeven bouwen, al had hij die kleintjes maar regenklaar gemaakt.quote:Op maandag 11 maart 2019 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zegt ook duidelijk, er is geen geld voor een goed huis.
De Villa voor Jessie gaat er zo wie zo komenquote:Op maandag 11 maart 2019 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zegt ook duidelijk, er is geen geld voor een goed huis.
Dit heb ik werkelijk waar nog noooooit zo gedaan, liggend mn make up! 1 van de toppunten van luiheid.quote:
Wij weten niet of er geld zat is, Erik zegt dat er geen geld voor isquote:Op maandag 11 maart 2019 08:05 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
Er is zat geld, en hij had geen goed nieuw huis hoeven bouwen, al had hij die kleintjes maar regenklaar gemaakt.
Doet Merel altijd, zodra ze wakker is gelijk smeren. Ik sta altijd eerst op en ga me wassen en dan pas make-up opquote:Op maandag 11 maart 2019 08:06 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
Dit heb ik werkelijk waar nog noooooit zo gedaan, liggend mn make up! 1 van de toppunten van luiheid.
Mee eensquote:Op maandag 11 maart 2019 08:05 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
Er is zat geld, en hij had geen goed nieuw huis hoeven bouwen, al had hij die kleintjes maar regenklaar gemaakt.
Erik is elke dag er klaar mee maar zit er nog steeds.quote:Op maandag 11 maart 2019 08:03 schreef Dotteke het volgende:
Kunnen we niet zelf een mooi huis bouwen zegt Jes.
Nee, zegt Erik niet met dit geld hier
Erik wil niet klooien, allemaal die kleine hokjes, moet ook allemaal geverfd worden. Erik is er klaar mee
quote:Op maandag 11 maart 2019 08:08 schreef PTLe het volgende:
Goede morgen Cos , en allemaal een fijne streamdag wens ik jullie![]()
![]()
![]()
![]()
Erik heeft wel gelijk dat met het geld wat ze daar hebben kan je geen goed huis bouwen , en dan het gedoe met die stomme plantjesquote:Op maandag 11 maart 2019 08:08 schreef goldback het volgende:
[..]
Erik is elke dag er klaar mee maar zit er nog steeds.
Hij is nu nog aan het herkauwenquote:Op maandag 11 maart 2019 08:06 schreef Amphorapotje het volgende:
Jessie haalt zijn neus eens flink op, die hoeft nu niet meer te ontbijten ..
Geen van de drie wil naar huisquote:Op maandag 11 maart 2019 08:09 schreef Braindead2000 het volgende:
Gaan we het eindelijk eens meemaken dat iemand weggestuurd die echt niet weg wil?
Ach het was echt geen aanranding , alleen door drammen , en Franny is er niet vies vanquote:Op maandag 11 maart 2019 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen van de drie wil naar huis
Maar spannend is het niet wie er gaat, het ligt er zo dik boven op
Wel een item gisteren in shownieuws dat de inwoners TIm zat zijn en weer een stukje over de verzonnen aanranding, van het schuim
Zo zag ik het ook hoor PTLe, maar het schuim heeft het zo hoog opgeblazen niet normaalquote:Op maandag 11 maart 2019 08:14 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ach het was echt geen aanranding , alleen door drammen , en Franny is er niet vies van
ik heb het gisteren voorspeld. Dylan is het knechtje voor de planten. Jessie heeft het verzonnen, een beetje meegeholpen bij het graven en nu mag Dylan het taakje doenquote:Op maandag 11 maart 2019 08:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
Pfffff Jessie staat alweer ZIJN werk te verdelen zodat hij zelf niets hoeft te doen.
En 't makke schaap Dylan staat er bij als JAknikker
is maar tijdelijk volgende week alweer wat nieuws en niemand spreekt hem er over aan, bizarquote:Op maandag 11 maart 2019 08:16 schreef Verida het volgende:
[..]
ik heb het gisteren voorspeld. Dylan is het knechtje voor de planten. Jessie heeft het verzonnen, een beetje meegeholpen bij het graven en nu mag Dylan het taakje doen
Is natuurlijk weer heel makkelijk, want dan kan Dylan ook de schuld krijgen als de plantjes doodgaan....
Wie weet 'n paar rotte er tussen, eens kijken wie er vandaag of morgen ziek wordtquote:Op maandag 11 maart 2019 08:19 schreef Dotteke het volgende:
Trots loopt Erik met zijn gevonden eieren naar Jessie
[ afbeelding ]
vind die Erik ook zo'n sukkel, slqp, meewaaier en meningloos figuur.quote:Op maandag 11 maart 2019 08:19 schreef Dotteke het volgende:
Trots loopt Erik met zijn gevonden eieren naar Jessie
[ afbeelding ]
En over 'n uurtje ligt hij te kotsen in het bos, bedorven eitjequote:Op maandag 11 maart 2019 08:22 schreef Amphorapotje het volgende:
Erik ziet een gebakken eitje wel zitten en gaat aan de gang.
[ afbeelding ]
Doet hij toch nog wat.
quote:Op maandag 11 maart 2019 08:27 schreef espri het volgende:
4eitjes in de pan en daarna pas aan zetten.. vreemde manier van bakken.
Goedemorgen
GM Pollewop,quote:Op maandag 11 maart 2019 08:31 schreef pollewop77 het volgende:
Gm
De vorige keer dat Erik eitjes heeft gebakken, heeft ie bijna de hele cos aan't bakken gekregen. Dat zag er zo lekker uit toen![]()
Adje kijkt behoorlijk sjaggo, want eitjes.......quote:Op maandag 11 maart 2019 08:33 schreef espri het volgende:
[..]
GM Pollewop,
Niet gezien toen maar het slaat bij mij wel vaak over ja, een gebakken eitje is best lekker.
Adje ook weer boven en hoort Erik aan over eieren, niet zijn dingetje
Hij had er toen groente bij en kaasquote:Op maandag 11 maart 2019 08:33 schreef espri het volgende:
[..]
GM Pollewop,
Niet gezien toen maar het slaat bij mij wel vaak over ja, een gebakken eitje is best lekker.
Adje ook weer boven en hoort Erik aan over eieren, niet zijn dingetje
Adje is moe zegt iequote:Op maandag 11 maart 2019 08:35 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Adje kijkt behoorlijk sjaggo, want eitjes.......
Tsja, hij gaat er zelf met zn neus bovenop zitten.quote:Op maandag 11 maart 2019 08:35 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Adje kijkt behoorlijk sjaggo, want eitjes.......
Ah heerlijk, zo doe ik het dat ook zo het liefst, champignonnetje er door en groenten., smullen.quote:Op maandag 11 maart 2019 08:36 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Hij had er toen groente bij en kaasHeb net mijn ontbijt op
Eitjes gebakken voor Jessie, Dylan en Erik zelf
Ik zou het ook het liefst in A3 zijn bijzijn smakelijk nuttigen.quote:Op maandag 11 maart 2019 08:36 schreef espri het volgende:
[..]
Tsja, hij gaat er zelf met zn neus bovenop zitten.
Hahaha ff etteren dus.quote:Op maandag 11 maart 2019 08:38 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik zou het ook het liefst in A3 zijn bijzijn smakelijk nuttigen.
Lekker en dan een lapje kaas eroverquote:Op maandag 11 maart 2019 08:38 schreef espri het volgende:
[..]
Ah heerlijk, zo doe ik het dat ook zo het liefst, champignonnetje er door en groenten., smullen.
Erik en Adje klagen over de mensen die geen bal doen.
quote:Op maandag 11 maart 2019 08:39 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Lekker en dan een lapje kaas erover.
Ze klagen allemaal daar, wat een zooitje bij elkaar.
Dat hoorde ik ookquote:Op maandag 11 maart 2019 08:52 schreef espri het volgende:
Hoor ik nu Jessie zeggen dat Hiske genomen... moet worden door Johan? Wie is dat nu dan weer?
Ja dat hoorde je goedquote:Op maandag 11 maart 2019 08:52 schreef espri het volgende:
Hoor ik nu Jessie zeggen dat Hiske genomen... moet worden door Johan? Wie is dat nu dan weer?
Aha, tnxquote:Op maandag 11 maart 2019 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat hoorde je goed
Johan is een date voor Hiske, die komt vrijdag geloof ik
Och jeetje, is dat wel wat voor His? Geloof er niks van, ben benieuwd.quote:Op maandag 11 maart 2019 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat hoorde je goed
Johan is een date voor Hiske, die komt vrijdag geloof ik
Er valt zo weinig te meldenquote:Op maandag 11 maart 2019 08:54 schreef espri het volgende:
Zit ik nu wel goed eigenlijk.... Ben zo alleen hier...![]()
Ze wilde geloof ik eerste niet, maar ze bleven doordrammenquote:Op maandag 11 maart 2019 08:56 schreef espri het volgende:
[..]
Och jeetje, is dat wel wat voor His? Geloof er niks van, ben benieuwd.
Ja hoorde net zeggen dat ze een rondje met Merel gaat lopen om de lucht te klaren.quote:Op maandag 11 maart 2019 08:58 schreef Dotteke het volgende:
Ze kan zo lang boos blijven maar waar gaat het dan nog om, zegt Chris, ik vermoed dat ze het over Merel heeft.
Merel boos om dat ze niet geroepen is voor de sushiquote:Op maandag 11 maart 2019 08:58 schreef espri het volgende:
[..]
Ja hoorde net zeggen dat ze een rondje met Merel gaat lopen om de lucht te klaren.
Cris heeft er echt wel een slechte ervaring aan over gehouden, dat ze nu op de bank zit.quote:Op maandag 11 maart 2019 08:59 schreef Dotteke het volgende:
His vindt het heel gek dat mensen zich tegenspreken
Euhhhhh de afgelopen dagen heb ik mensen niet zien strijden voor hun plek
Ga ik ook niet doen, zegt Chris
His vindt het hypocriet, dat je je ineens moet gaan laten zien als je op de bank zit
Tsjongejonge, je woont ook zo ver uit elkaar he?quote:Op maandag 11 maart 2019 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Merel boos om dat ze niet geroepen is voor de sushija, waar je maar boos om kan zijn
Klopt wel dat Christel en Sjellie weinig moeite hebben gedaan om duidelijk te maken wat zij nog te zoeken hebben in Utopia. Erg gemakzuchtig, ervan uitgaande dat Tim toch wel gaat.quote:Op maandag 11 maart 2019 08:59 schreef Dotteke het volgende:
His vindt het heel gek dat mensen zich tegenspreken
Euhhhhh de afgelopen dagen heb ik mensen niet zien strijden voor hun plek
Ga ik ook niet doen, zegt Chris
His vindt het hypocriet, dat je je ineens moet gaan laten zien als je op de bank zit
Maar dat is het, eigenlijk verdienen Chris en Shel het om naar huis gestuurd te worden, die doen gen reet. Maar ja ze hebben allemaal de pest aan Tim en door hun haat zien de rest niet meer.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:01 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Klopt wel dat Christel en Sjellie weinig moeite hebben gedaan om duidelijk te maken wat zij nog te zoeken hebben in Utopia. Erg gemakzuchtig, ervan uitgaande dat Tim toch wel gaat.
Ik help het je hopen, zou een mooie plottwist zijn.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:04 schreef espri het volgende:
Ik denk nog steeds dat Tim blijft hoor, ik zou het helemaal lachen vinden.
Ik dacht net hetzelfde.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:06 schreef krabje het volgende:
als ik die dylan hoor praten denk ik dat ik ruud hoor praten![]()
goedemorgen allemaal
ook al wil ik heel graag dat tim weggaat ook ik zou het een stunt vindenquote:Op maandag 11 maart 2019 09:04 schreef espri het volgende:
Ik denk nog steeds dat Tim blijft hoor, ik zou het helemaal lachen vinden.
Ach, anders wordt het helemaal saai daar, iedereen in zn hutje...quote:Op maandag 11 maart 2019 09:07 schreef krabje het volgende:
[..]
ook al wil ik heel graag dat tim weggaat ook ik zou het een stunt vinden
Christel wil het dus goed maken en dat valt goed te begrijpen. Ze hadden het net ook over shag bestellen, of dat nog was gebeurd. Toen zeiden ze: de laatste tijd regelen ze de shag via Merel. Anders moeten ze naar Jessie toe. Ik vermoed dat His en Chris de afgelopen tijd lekker hebben gerookt zonder inhouding op het zakgeld. Brandon viel het ook al op, dat er veel meer shag wordt gekocht dan er zakgeld beschikbaar is.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Merel boos om dat ze niet geroepen is voor de sushija, waar je maar boos om kan zijn
ik ben bang dat tim dat ook gaat doenquote:Op maandag 11 maart 2019 09:08 schreef espri het volgende:
[..]
Ach, anders wordt het helemaal saai daar, iedereen in zn hutje...
Stel Tim zou blijven , dan graag Cris naar huisquote:Op maandag 11 maart 2019 09:07 schreef krabje het volgende:
[..]
ook al wil ik heel graag dat tim weggaat ook ik zou het een stunt vinden
ik heb dat met shellyquote:Op maandag 11 maart 2019 09:10 schreef PTLe het volgende:
[..]
Stel Tim zou blijven , dan graag Cris naar huis
Ja ,Merel besodemieterd de hele boel en Jessie zegt er niets vanquote:Op maandag 11 maart 2019 09:09 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Christel wil het dus goed maken en dat valt goed te begrijpen. Ze hadden het net ook over shag bestellen, of dat nog was gebeurd. Toen zeiden ze: de laatste tijd regelen ze de shag via Merel. Anders moeten ze naar Jessie toe. Ik vermoed dat His en Chris de afgelopen tijd lekker hebben gerookt zonder inhouding op het zakgeld. Brandon viel het ook al op, dat er veel meer shag wordt gekocht dan er zakgeld beschikbaar is.
GM struis,quote:Op maandag 11 maart 2019 09:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gm Cos
kriss .meuk smeren op dr snuit
verhaal over dr Mams
ze zat in een weeshuis.waar meisjes over haar plaste
la maar
Goed plan maar waarschijnlijk voor niets.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:15 schreef Flow3r het volgende:
ze gaat vast inpakken voor hem ?
[ afbeelding ]
GMquote:Op maandag 11 maart 2019 09:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
deprie getok
over opvoeden
Kriss...verhaal
Hops ; opvoeden verhaal
Je ziet nu al hoe de rollen zijn verdeelt in dat huwelijk, moeder de sloof en pa de hangertquote:Op maandag 11 maart 2019 09:15 schreef Flow3r het volgende:
ze gaat vast inpakken voor hem ?
[ afbeelding ]
hebben ze het vast over 'n manegequote:Op maandag 11 maart 2019 09:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Kriss; als ze echt die basis school
goed zouden hebben afgemaakt
had er steeds imand moeten nast staan
. kinderen moeten veel buiten . ik heb een soort van school beschreven .ik was vaak zo boos
Hops ; ja coool
kinderen moeten veel buiten
quote:Op maandag 11 maart 2019 09:23 schreef spapaars het volgende:
Altijd lekker als een gif rondloopt
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 maart 2019 09:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
hebben ze het vast over 'n manege
Totdat Tim er weer in mocht.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:27 schreef Joke43 het volgende:
Dat huisje was laatst zo netjes. [ afbeelding ]
Vooral Merkkleding zei hijquote:Op maandag 11 maart 2019 09:30 schreef Dotteke het volgende:
Franny vindt nog een sweater van Mike, daar liep hij al vanaf dag 1 achter
Ze vindt er nog een.
Tim zegt als hij hem achter heeft gelaten dan draag jij hem toch lekker.
Tim wil alleen kleding mee nemen die emotionele waarde heeft, verder heeft hij thuis allemaal werkkleding
Merkkleding verstond ikquote:Op maandag 11 maart 2019 09:30 schreef Dotteke het volgende:
Ze vindt er nog een.
Tim wil alleen kleding mee nemen die emotionele waarde heeft, verder heeft hij thuis allemaal werkkleding
Kijk eens 20 posten terug, als je wilt, post 176.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:27 schreef Joke43 het volgende:
Dat huisje was laatst zo netjes. [ afbeelding ]
O, was hij en kraker, wist ik niet eens_O-quote:Op maandag 11 maart 2019 09:31 schreef espri het volgende:
[..]
Vooral Merkkleding zei hij![]()
Maar natuurlijk, als kraker kon hij veel geld uitgeven voor dure kleding natuurlijk...
Begrijp steeds beter dat Lotus er de balen van had steeds weer te moeten opruimen daar.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:17 schreef Amphorapotje het volgende:
Wat een rotzooi daar![]()
[ afbeelding ]
Dat u het weet: Fran gaat even poepen ja....
en 2 jaar op straat geleefd als zwerverquote:Op maandag 11 maart 2019 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, was hij en kraker, wist ik niet eens_O-
Kraker, dakloos en vermoedelijke koperdief en twee maanden hovenier, als ik het goed voor heb.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook koperdief en wietkweker.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meestal wel, kan soms iets later zijnquote:
Normaal wel ja.quote:
Franny kan geen nee zeggen.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:32 schreef Dotteke het volgende:
Wat ga ik lachen als hij toch niet naar huis gaat.
Volgens mij vindt hij het helemaal niet meer erg dat hij gaat.
Wil je dit mee, wil je dat mee, wil je zus mee, wil je zo mee
Zeg maar wat je wel mee wilt, zegt Tim
Hij neemt niet veel mee, hij laat alles achter
Hij brengt zijn verloofde elke ochtend een bakkie koffie. Dat beweerde hij althans ooit.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je ziet nu al hoe de rollen zijn verdeelt in dat huwelijk, moeder de sloof en pa de hangert
En Tim laat lekker de huishoudster alles inpakken!quote:Op maandag 11 maart 2019 09:35 schreef yaello het volgende:
Tim neemt alleen spullen mee met emotionele waarde: daaag Jessie-pet, aansteker
80 uur schoffelen bij de plantsoenendienst in het kader van een taakstraf.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:34 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Kraker, dakloos en vermoedelijke koperdief en twee maanden hovenier, als ik het goed voor heb.
Zijn afscheidsrede aan het schrijven. Denk dat iedereen in een deuk zal liggen want er zal wel van allerlei onzin in staan.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:23 schreef spapaars het volgende:
Altijd lekker als een gif rondloopt
[ afbeelding ]
Tja hij zegt ook hovenier te zijnquote:Op maandag 11 maart 2019 09:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij brengt zijn verloofde elke ochtend een bakkie koffie. Dat beweerde hij althans ooit.
Dat kan hij niet meer vanwege de wietkweek, vijf jaar geen sociale huurwoning betrekken.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dat zal dan heel lastig worden
ergens op naam sociaal iets te gaan mogen huren
Gewoon een ode aan zichzelf, niet meer en niet minder.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zijn afscheidsrede aan het schrijven. Denk dat iedereen in een deuk zal liggen want er zal wel van allerlei onzin in staan.
Dat was het, tnx.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:36 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
80 uur schoffelen bij de plantsoenendienst in het kader van een taakstraf.
Zélfs onder het schrijven kan hij zijn toverstafje niet met rust laten.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:28 schreef Dotteke het volgende:
Franny komt nog wat van Lotus tegen, de centuur van de kimono. Of Tim die aan Lotus wil geven
[ afbeelding ]
Heerlijk toch?quote:
Zou hij alle strings van Franny mee naar huis nemen? En hoezo alleen maar werkkleding thuis?quote:Op maandag 11 maart 2019 09:30 schreef Dotteke het volgende:
Ze vindt er nog een.
Ik verwacht dat Jorge terug komt maar dan als vrouw..quote:Op maandag 11 maart 2019 09:40 schreef DKUp het volgende:
Ik verwacht dat er tussen die twee nieuwe bewoners nog een psychopaat zit
O, merkkleding. Nou, als deze gozer merkkleding draagt dan ben ikquote:Op maandag 11 maart 2019 09:31 schreef espri het volgende:
[..]
Vooral Merkkleding zei hij![]()
Maar natuurlijk, als kraker kon hij veel geld uitgeven voor dure kleding natuurlijk...
Ja, zo jammer he, gisteren op Shownieuws ook de drie genomineerde maar alleen Tim werd uitgelichtquote:Op maandag 11 maart 2019 09:33 schreef Chanel5 het volgende:
Is dit alles wat je mee gaat nemen vraagt Fran een Tim...
Er is ook totaal geen verrassing meer hè, zo verschrikkelijk verkloot dit programma.
ALs het goed is wel, maar je weet het nooit daarquote:
Gatver Cheaquote:Op maandag 11 maart 2019 09:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zélfs onder het schrijven kan hij zijn toverstafje niet met rust laten.
O ook al, dan snap ik niet dat Chris hem weg wil, die heeft toch een opvang voor zwervers daarquote:Op maandag 11 maart 2019 09:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
en 2 jaar op straat geleefd als zwerver
Hij draagt vaak van die oranje overall'squote:Op maandag 11 maart 2019 09:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O, merkkleding. Nou, als deze gozer merkkleding draagt dan ben ik
Oke, heb een hoop gemist dus ondanks dat ik best veel kijkquote:Op maandag 11 maart 2019 09:34 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Kraker, dakloos en vermoedelijke koperdief en twee maanden hovenier, als ik het goed voor heb.
Er komt steeds meer bijquote:
Ik had haar ook veel verdrietiger verwacht, toen ze hoorde dat Lotus ging jankte ze der ogen uit der koppiequote:Op maandag 11 maart 2019 09:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Franny kan geen nee zeggen.
Dus toen hij vroeg of zij hem snel zal navolgen, zei ze ja.
En met de kerst zit ze daar nog steeds.
Heeft ze dat zelf gezegd?quote:Op maandag 11 maart 2019 09:43 schreef DKUp het volgende:
Nog een uur neuken voor de exit alsjeblieft, want het maakt Tranny toch niet uit hoe ze erop staat.
Oh wacht niemand mocht zeggen dat ze bijna alleen maar neukend in beeld kwam
was ook mijn gedachtequote:Op maandag 11 maart 2019 09:44 schreef Setje72 het volgende:
Geloof dat Frannie hem zo snel mogelijk weg wil hebben
Reuring in die tent !!!quote:
Das nooit op tijd in ziekenhuizen maar misschien heb je geluk en blijft TimTim lang hangen in zijn afscheidsrede en kan hij geen afscheid nemen.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hoop dat ik op tijd terug ben, 10:45 afspraak in het ziekenhuis uitslag oogonderzoek.
Fran zit er echt niet mee. Straks, heel eventjes en dan aan een ander gaan hangen, denk ik.quote:
Zijn moeder had al iets gevonden las ik ergens.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dat zal dan heel lastig worden
ergens op naam sociaal iets te gaan mogen huren
Gelukkig weet ze het verschil van de voorkant en de achterkant nogquote:Op maandag 11 maart 2019 09:41 schreef DKUp het volgende:
Tranny met een string/slipje boven haar broek uit, onschuldig as fuck
Heel apart ja. Ook dat ze zei " als het je tijd is moet je gaan" net zo makkelijk, heel vreemd.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had haar ook veel verdrietiger verwacht, toen ze hoorde dat Lotus ging jankte ze der ogen uit der koppie
Maar aan wie?quote:Op maandag 11 maart 2019 09:46 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Fran zit er echt niet mee. Straks, heel eventjes en dan aan een ander gaan hangen, denk ik.
quote:Op maandag 11 maart 2019 09:46 schreef PTLe het volgende:
[..]
Gelukkig weet ze het verschil van de voorkant en de achterkant nog
Aan diegene die zich ervoor leent. De eerste de beste.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:47 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Maar aan wie?
Wie is de gelukkige\?
Laten we hopen dat TimTim de laatste was en ze hebben geleerd van hun fouten. Gisteren reportage gezien van een psychopaat en die leek verdomde veel op TimTim.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:40 schreef DKUp het volgende:
Ik verwacht dat er tussen die twee nieuwe bewoners nog een psychopaat zit
We zullen zien.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:48 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Aan diegene die zich ervoor leent. De eerste de beste.
Erg hè, dat stukje ondergoed er bovenuit.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:40 schreef yaello het volgende:
Of Franny even d'r broek fatsoenlijk kan optrekken. Dankje
Kan mij niet schelen hoe hij terugkomt, áls hij maar terugkomt. Had hem een kans gegund.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:40 schreef espri het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Jorge terug komt maar dan als vrouw..
Gm cosquote:
Oeps moet merkkleding zijnquote:Op maandag 11 maart 2019 09:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zou hij alle strings van Franny mee naar huis nemen? En hoezo alleen maar werkkleding thuis?
Tuurlijk nog meer op tim... zelfs zulke dingen ....het houd niet op niet vanzelfquote:Op maandag 11 maart 2019 09:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat TimTim de laatste was en ze hebben geleerd van hun fouten. Gisteren reportage gezien van een psychopaat en die leek verdomde veel op TimTim.
Staat er een beetje griezelig 'Tim's kist'. Lijkt wel of Franny hem snel weg wil hebben.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:42 schreef yaello het volgende:
Tim's kist is voor de helft gevuld met shit voor Lotus
En heel hip een ketting om beide enkels.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:42 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Hij draagt vaak van die oranje overall's
Zij wel maar hij niet met zijn leder hosequote:Op maandag 11 maart 2019 09:46 schreef PTLe het volgende:
[..]
Gelukkig weet ze het verschil van de voorkant en de achterkant nog
Mouse.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:46 schreef BloesBloes het volgende:
En wat gaat Klaas Vaak doen, maakt hij zich onsterfelijk door TimTim niet weg te sturen onder het banier "niemand bedreigt mij" of schikt hij zich en doet hij zijn laffe opgelegde plicht als een gehoorzame natte scheet!?
Question is; Is it a Man or a Mouse?
Dat denk ik ook wel.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:56 schreef spapaars het volgende:
Denk dat Franny nog een leuke tijd gaat krijgen met de andere vrouwen zonder Tim.
Hopelijk vraagt ze Shelley niet om advies.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:57 schreef PTLe het volgende:
Zal Franny nu wel weten hoe ze de was moet doen , en de kleur bij kleur ? ik twijfel
quote:Op maandag 11 maart 2019 09:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik schrok alo, TimTim en werkkleding.
quote:Op maandag 11 maart 2019 10:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hopelijk vraagt ze Shelley niet om advies.
Dat heb ik bij Jessie en al zijn gecommandeer.....quote:Op maandag 11 maart 2019 10:02 schreef schizolientje het volgende:
kunnen ze Mylene niet naar huis sturen? Dat nep gegiechel begint nu al , moest ik weer gaan schakelen
quote:
wie zal het zeggenquote:Op maandag 11 maart 2019 09:46 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Fran zit er echt niet mee. Straks, heel eventjes en dan aan een ander gaan hangen, denk ik.
kan me niet saai genoeg wordenquote:Op maandag 11 maart 2019 10:07 schreef juul. het volgende:
Het is nu al saai, Tim is nog niet eens weg
quote:Op maandag 11 maart 2019 10:07 schreef juul. het volgende:
Het is nu al saai, Tim is nog niet eens weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |