Picsquote:Op zondag 10 maart 2019 22:15 schreef Myrr het volgende:
Bohhhh. Muur is mooi maar wtf er zit kleurverschil tussen twee dezelfde potten. Ga echt slecht. 💁🏻♀️
Wel zelfde batch?quote:Op zondag 10 maart 2019 22:15 schreef Myrr het volgende:
Bohhhh. Muur is mooi maar wtf er zit kleurverschil tussen twee dezelfde potten. Ga echt slecht. 💁🏻♀️
Nee een had ik eerder gehaald maar ga morgen Flexa bellen want fuck hun.quote:
Dit is misschien iets wat je beter vooraf kan checken.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:15 schreef Myrr het volgende:
Babe ze gaan je naar website verwijzen waarin dit staat aangegeven.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee een had ik eerder gehaald maar ga morgen Flexa bellen want fuck hun.
Heb de onderste helft van de muur al eerder gedaan en we willen het nu helemaal omhoog gaan trekken. Dat gaat niet als de kleur niet hetzelfde is.
Ze hebben heel recentelijk dus vernieuwd. Misschien hebben ze nog stash liggen van daarvoor.
Eh ja die dingen gaan door een grondige keuring heen om dit te voorkomen. Het hoort niet.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit is misschien iets wat je beter vooraf kan checken.
Oh.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Eh ja die dingen gaan door een grondige keuring heen om dit te voorkomen. Het hoort niet.
Eh nee lees allemaal klachten van mensen die tijdens schilderen even bij gingen halen en ook verschil hadden.quote:
Mooi.quote:Op maandag 11 maart 2019 07:23 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Gewoon beetje in en om het huis bezig, maak mij niet zo druk, Krijg vandaag ook nog visite.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |