Je koopt een mandarijnenboom die op het terrein geplaatst gaat worden ( zo heb ik het begrepen)quote:Op zondag 10 maart 2019 18:25 schreef Bramenstruik het volgende:
de koper kon niet ff naar het tuincentrum? waarom een mandarijnenboom kopen daar?
alles moet benoemd worden, met dat nasale monotone semiintelligentekijkeenshoegrappigikbentoontjequote:Op zondag 10 maart 2019 18:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Wie heeft er weer het grootste woordSnotkoker
Die doneer je aan Utopia.Kost maar 60 euro.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:25 schreef Bramenstruik het volgende:
de koper kon niet ff naar het tuincentrum? waarom een mandarijnenboom kopen daar?
dat is nog erger!!!!quote:Op zondag 10 maart 2019 18:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die doneer je aan Utopia.Kost maar 60 euro.
quote:
Donny is wel mijn favoriete inwoner.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:26 schreef BarryOSeven het volgende:
Jessie is in zijn hoofd al bezig met de Bacardi. Hopelijk gaan we Donny zien vanavond.
tim was vd boompjes enzo maar jessie dacht pak t afquote:Op zondag 10 maart 2019 18:26 schreef Verida het volgende:
[..]
Je koopt een mandarijnenboom die op het terrein geplaatst gaat worden ( zo heb ik het begrepen)
Ja precies en hoe goed ben ik wel nietquote:Op zondag 10 maart 2019 18:26 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
alles moet benoemd worden, met dat nasale monotone semiintelligentekijkeenshoegrappigikbentoontje
zoals Hasselbaink net zei, dan zie je hem tenminste nietquote:Op zondag 10 maart 2019 18:27 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Donny is wel mijn favoriete inwoner.
Eerlijk gezegd geloof ik daar niets van.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:28 schreef Bestweldonker het volgende:
Vanaf morgen eet Adje alleen en kookt voor zichzelf.
quote:Op zondag 10 maart 2019 18:26 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
alles moet benoemd worden, met dat nasale monotone semiintelligentekijkeenshoegrappigikbentoontje
en dan ook het zinnetje erbij : De utopianen zullen goed voor de plant zorgen.....quote:Op zondag 10 maart 2019 18:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
tim was vd boompjes enzo maar jessie dacht pak t af
Dat zegt hij net.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd geloof ik daar niets van.
quote:Op zondag 10 maart 2019 18:30 schreef Verida het volgende:
[..]
en dan ook het zinnetje erbij : De utopianen zullen goed voor de plant zorgen.....
Ik zie nog zo voor me hoe ze de prachtige tuin die Chris had aangelegd, binnen no time naar de sodemieter hebben geholpen. Ze hebben zelfs de klimop doodgekregen.
quote:Op zondag 10 maart 2019 18:30 schreef Verida het volgende:
[..]
en dan ook het zinnetje erbij : De utopianen zullen goed voor de plant zorgen.....
Ik zie nog zo voor me hoe ze de prachtige tuin die Chris had aangelegd, binnen no time naar de sodemieter hebben geholpen. Ze hebben zelfs de klimop doodgekregen.
Echt zo mooi, deze mensen vragen er toch om besteeld te worden?quote:
dat was echt prachtig, leek wel vuurwerk, die tuinquote:Op zondag 10 maart 2019 18:30 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik bedoel te zeggen dat hij alleen spullen van zijn eigen budget gaat pakken.quote:
er staat een "valse jasmijn" tussenquote:Op zondag 10 maart 2019 18:32 schreef notturna het volgende:
[..]
Echt zo mooi, deze mensen vragen er toch om besteeld te worden?
Besteeld?quote:Op zondag 10 maart 2019 18:32 schreef notturna het volgende:
[..]
Echt zo mooi, deze mensen vragen er toch om besteeld te worden?
Zegt genoeg.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:33 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
er staat een "valse jasmijn" tussendas wel humor
oe sorry sttttquote:Op zondag 10 maart 2019 18:34 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik dacht ik laat het gaan ssstttt
Oeps..te laat.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:34 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik dacht ik laat het gaan ssstttt
vroeg of laat gaan we hier allemaal wel een keer de mist in, desondanks ligt het nivo wel iets hoger dan de Utopianen daar, die zelfs voor de klas schijnen te staanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |