Je koopt een mandarijnenboom die op het terrein geplaatst gaat worden ( zo heb ik het begrepen)quote:Op zondag 10 maart 2019 18:25 schreef Bramenstruik het volgende:
de koper kon niet ff naar het tuincentrum? waarom een mandarijnenboom kopen daar?
alles moet benoemd worden, met dat nasale monotone semiintelligentekijkeenshoegrappigikbentoontjequote:Op zondag 10 maart 2019 18:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Wie heeft er weer het grootste woordSnotkoker
Die doneer je aan Utopia.Kost maar 60 euro.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:25 schreef Bramenstruik het volgende:
de koper kon niet ff naar het tuincentrum? waarom een mandarijnenboom kopen daar?
dat is nog erger!!!!quote:Op zondag 10 maart 2019 18:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die doneer je aan Utopia.Kost maar 60 euro.
quote:
Donny is wel mijn favoriete inwoner.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:26 schreef BarryOSeven het volgende:
Jessie is in zijn hoofd al bezig met de Bacardi. Hopelijk gaan we Donny zien vanavond.
tim was vd boompjes enzo maar jessie dacht pak t afquote:Op zondag 10 maart 2019 18:26 schreef Verida het volgende:
[..]
Je koopt een mandarijnenboom die op het terrein geplaatst gaat worden ( zo heb ik het begrepen)
Ja precies en hoe goed ben ik wel nietquote:Op zondag 10 maart 2019 18:26 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
alles moet benoemd worden, met dat nasale monotone semiintelligentekijkeenshoegrappigikbentoontje
zoals Hasselbaink net zei, dan zie je hem tenminste nietquote:Op zondag 10 maart 2019 18:27 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Donny is wel mijn favoriete inwoner.
Eerlijk gezegd geloof ik daar niets van.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:28 schreef Bestweldonker het volgende:
Vanaf morgen eet Adje alleen en kookt voor zichzelf.
quote:Op zondag 10 maart 2019 18:26 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
alles moet benoemd worden, met dat nasale monotone semiintelligentekijkeenshoegrappigikbentoontje
en dan ook het zinnetje erbij : De utopianen zullen goed voor de plant zorgen.....quote:Op zondag 10 maart 2019 18:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
tim was vd boompjes enzo maar jessie dacht pak t af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |